خرید غذاهای ایرانی با تخفیف ویژه بالای 20 درصد از اسنپ

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اسنپ فود
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
با کمک سوپر اپلیکیشن اسنپ می‌توانید رستوران‌های متنوع را در چند دقیقه بررسی کنید و به راحتی غذاهای متنوعی که دوست دارید را سفارش دهید.
تبلیغات

برای سفارش غذاهای ایرانی چه رستوران‌هایی را انتخاب می‌کنید؟ آیا غذاهای مد نظرتان را از رستوران‌های متفرقه سفارش می‌دهید، یا اینکه برایتان طعم و مزه غذا بسیار مهم است و غذاهای دلخواهتان را فقط از بعضی از رستوران‌های اطرافتان تهیه می‌کنید؟

اگر انتخاب رستوران برای سفارش غذا برایتان سخت است، یا اینکه تنوع پسند هستید و می‌خواهید رستوران‌های ایرانی و بین‌المللی و فست فودها را در یک آلبوم تصویری بررسی کنید و غذاهای دلخواهتان را از بهترین رستوران‌های اطرافتان سفارش دهید. سوپر اپلیکیشن اسنپ این آلبوم تصویری آنلاین را برای سفارش غذا در اختیارتان قرار می‌دهد.

با کمک این سوپر اپلیکیشن می‌توانید رستوران‌های متنوع را در چند دقیقه بررسی کنید و به راحتی غذاهای متنوعی که دوست دارید را سفارش دهید. تمام مراحل سفارش غذا و ارسال آن‌ها در اسنپ بدون نیاز به حضور مشتری انجام می‌شود.

اسنپ علاوه بر سادگی دسترسی به رستوران‌ها امکانات ویژه‌ای مانند تخفیف‌های دوره‌ای را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد؛ بنابراین با کمک این سوپر اپ می‌توانید غذاهای دلخواهتان ر با تخفیف‌های بیشتر از 20 درصد سفارش دهید و در هزینه سفارش غذا صرفه‌جویی کنید.

سفارش غذاهای فست فودی از سوپر اپلیکیشن اسنپ

اسنپ فود

دیگر زمان آن به سر رسیده که در هر خانه‌ای فقط یک یا چند مدل غذای سنتی طبخ و سرو شود. چون دستورالعمل‌های زیادی برای طبخ غذاهای مختلف ارائه شده و تنوع غذایی به اندازه‌ای است که هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از بین منوی رستوران‌ها و فست فودها غذاهای دلخواهش را انتخاب کند.

مخصوصاً کودکان و نوجوانان بدغذا و افرادی که به غذاهای سنتی علاقه زیادی ندارند، با وجود فست فودها می‌توانند پایه ثابت میزهای مهمانی یا سفره خانواده‌ها باشند؛ و از صرف غذای دلخواهشان کنار سایرین لذت ببرند.

سوپر اپلیکیشن اسنپ این امکان را برایتان فراهم کرده که انواع فست فودها را از بهترین رستوران‌های شهر سفارش دهید. اگر اهل تخفیف گرفت هستید فقط باید فیلتر تخفیف اسنپ را فعال کنید و فست فودهایی که تخفیف‌دارند را مشاهده کنید. سپس می‌توانید غذاهای مد نظرتان را از فست فودهایی که بیشترین تخفیف را ارائه کرده‌اند سفارش دهید.

انواع نان آنلاین (سنگک، ساندویچی و غیره)

سفارش غذاهای بین‌المللی از سوپر اپلیکیشن اسنپ

تا به حال ساندویچ شاورما را امتحان کرده‌اید؟ شیش طاووق را چطور؟ این غذاهای بین‌المللی ترکیبات خاص خودشان را دارند و عطر و طعمشان با غذاهای ایرانی متفاوت است؛ بنابراین کسانی که به دنبال امتحان کردن طعم و مزه‌های جدید هستند می‌توانند به سراغ این غذاها بروند.

البته قبل از سفارش غذاهای بین‌المللی باید این نکته را در نظر داشته باشید که این غذاها ممکن است نسبت به فست فودها و غذاهای ایرانی گران‌تر باشند؛ بنابراین لازم است که ابتدا هزینه سفارش غذای بین‌المللی را بررسی کنید و سپس آن‌ها را سفارش دهید؛ یا اینکه به دنبال کد تخفیف ارائه شده برای رستوران‌های بین‌المللی باشید.

اسنپ این امکان را برای دوستداران غذاهای بین‌المللی فراهم کرده که طعم این غذاها را با مبلغ پایین‌تر از ارزش واقعی آن‌ها امتحان کند. برای سفارش غذاهای بین‌المللی باید فیلتر تخفیف ارائه شده در سوپر اپلیکیشن اسنپ را فعال کنید و هر غذایی که دوست دارید را ارزان‌تر سفارش دهید.

سفارش غذاهای ایرانی از سوپر اپلیکیشن اسنپ

اگرچه غذاهای فست فودی و غذاهای بین‌المللی جدید و جذاب هستند و طرفداران زیادی دارند؛ اما هنوز هم به پای غذاهای سنتی ویژه ایرانی نمی‌رسند! شاید چون ایرانی‌ها همراه با طعم دهنده‌ها عشق را هم به غذا اضافه می‌کنند و با علاقه غذاهای سنتی را طبخ می‌کنند مزه آن‌ها متفاوت می‌شود.

برای اینکه بتوانید غذاهای ایرانی را در خانه تهیه کنید نیاز به تدارکات زیادی دارید. باید مواد اولیه متعددی تهیه کنید و زمان زیادی را برای پخت و سرو غذاهای ایرانی در نظر داشته باشید. همین موضوع هم باعث می‌شود که افراد شاغل یا کسانی که زمان کافی برای طبخ غذاهای متنوع ندارد از تهیه آن‌ها صرف نظر کنند.

برای این افراد اسنپ امکان سفارش غذاهای ایرانی را با کدهای تخفیف ویژه ارائه کرده است. با این کد تخفیف‌ها می‌توانید غذاهای ایرانی را برای مهمانی‌هایتان هم سفارش دهید و یک مهمانی جذاب با مناسب‌ترین هزینه را داشته باشید.

انتخاب غذاهای تخفیف‌دار در اسنپ ساده است. فقط باید وارد این سوپر اپلیکیشن شوید، غذاهای ایرانی را انتخاب کنید و سپس فیلتر تخفیف را فعال کنید. بعد از آن می‌توانید لیست غذاهای تخفیف‌دار ایرانی را مشاهده کرده و آن‌ها را سفارش دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات