قابلیت‌های جدید استیکینگ و ییلدفارمینگ در نوبیتکس

سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
نوبیتکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
نوبیتکس برای مشارکت در طرح‌های استیکینگ و ییلدفارمینگ پاداش می‌دهد.
تبلیغات

نسخه دوم استیکینگ و ییلد فارمینگ نوبیتکس در اختیار کاربران قرار گرفته است و کاربران می‌توانند با نگهداری دارایی‌شان پاداش دریافت کنند. در این نسخه علاوه بر تغییرات ظاهری و بهبود تجربه کاربری، کاربران می‌توانند در هر زمان از بازه فعال بودن طرح، درخواست لغو استیکینگ یا ییلد فارمینگ خود را ثبت کنند و در همان زمان دارایی وارد بازه آزادسازی شود.

در استیکینگ، کاربران با مشارکت در فرایند اجماع و پیش بردن شبکه، پاداش دریافت می‌کنند. با این کار هم از نوسانات و افزایش ارزش آن رمزارز سود می‌برند و هم پاداش عایدشان می‌شود. یه این معنی که دارایی رمزارز خودشان را از طریق نوبیتکس وارد پروژه‌های استیکینگ می‌کنند و در عین حال که دارایی‌شان را حفظ کرده‌اند، از این نگهداری پاداش و سود کسب می‌کنند.

ییلد فارمینگ نیز فرایندی است که در آن، کاربران با دارایی‌های رمز ارزی خود، در پروژه‌های دیفای یا همان امور مالی غیر متمرکز مشارکت می‌کنند و از این طریق، پاداش دریافت می‌کنند. امور مالی غیر متمرکز اموری است که بدون نیاز به نهاد متمرکز، تبادلات و امور مالی را از طریق کاربران شبکه پیش می‌برد.

این دو قابلیت از مدتی قبل از طریق نوبیتکس در اختیار ایرانیان قرار گرفته و کاربران می‌توانند با مشارکت در پروژه‌های استیکینگ و ییلد فارمینگ، پاداش دریافت کنند.

لغو سریع استیکینگ و ییلد فارمینگ

در نسخه اول استیکینگ و ییلد فارمینگ نوبیتکس، هنگامی که کاربر در یک طرح مشارکت می‌کرد و قصد خروج از طرح را داشت، در هر صورت باید تا سپری شدن کامل مدت زمان طرح صبر می‌کرد.

در نسخه جدید، این قابلیت به کاربر داده شده که در هر زمان از بازه فعال بودن طرح، اقدام به درخواست لغو استیکینگ و ییلد فارمینگ خود کند و در همان زمان دارایی او وارد بازه آزادسازی شود. به این قابلیت لغو سریع گفته می‌شود. در صورتی که کاربر در هر زمانی پیش از اتمام طرح استیکینگ اقدام به ثبت درخواست لغو سریع کند، دارایی او از ساعت 15 همان روز یا روز بعد (بسته به زمان ثبت درخواست) وارد بازه آزادسازی می‌شود. اما این درخواست یک شرایط ویژه برای کاربر ایجاد می‌کند و آن اینکه دارایی‌ای که پیش از زمان اتمام طرح، لغو شده است، مشمول دریافت پاداش نمی‌شود. پیش از این در صورتی که کاربر به عنوان مثال در طرح استیکینگ 30 روزه فانتوم شرکت کرده بود، در صورتی که قبل از پایان دوره درخواست لغو طرح را می‌داد باید تا پایان دوره 30 روزه صبر می‌کرد.

همچنین در نسخه دوم استیکینگ و ییلد فارمینگ نوبیتکس، تغییر وضعیت تمدید یا عدم تمدید خودکار یک طرح در هر زمان برای کاربران فراهم شده است. در نسخه اول در صورتی که یک طرح امکان تمدید خودکار داشت، به‌صورت پیش‌فرض با اتمام زمان طرح، دارایی کاربر در یک طرح مشابه قفل می‌شد، اما در نسخه جدید، کاربران می‌توانند در هر زمانی در پنل طرح‌های فعال خود، اقدام به فعال یا غیر فعال کردن تمدید خودکار کنند.

اطلاع‌رسانی طرح‌های جدید

یکی از دغدغه‌های کاربران، اطلاع رسانی برای شروع عضویت در طرح‌های جدید است. در نسخه دوم استیکینگ این قابلیت اضافه شده است که کاربران بتوانند روی طرح‌هایی که زمان عضویت در آنها به اتمام رسیده درخواست یادآوری ثبت کنند تا هنگام شروع ثبت نام در دوره بعدی، طرح از طریق ایمیل و نوتیف به کاربران اطلاع‌رسانی شود.

از سوی دیگر، صفحه پنل استیکینگ، ییلد فارمینگ و صفحه طرح‌های من در نوبیتکس مورد بازبینی قرار گرفت و ساختار نمایش اطلاعات و عملکرد استیکینگ از نظر بصری و تجربه کاربری با تغییراتی همراه بوده است.

کاربران می‌توانند برای مشاهده آخرین تغییرات انجام شده و عضویت در طرح‌های استیکینگ و ییلد فارمینگ بعد از ورود به پنل کاربری و کلیک روی گزینه نوبیفای، گزینه استیکینگ یا ییلد فارمینگ را انتخاب کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات