فستیوال بازی‌‌های ویدیویی برای اولین بار در امارات به میزبانی ریزورت جبل‌علی برگزار می شود

پنج‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لیدوما
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ریزورت جبل‌علی آماده است که میزبان فستیوال JA Games Fest، اولین و بی‌نظیرترین فستیوال گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری در دبی باشد.
تبلیغات

ریزورت جبل‌علی (JA Resort)، به عنوان یکی از مجلل‌ترین مقاصد اقامتی، آماده است که میزبان فستیوال JA Games Fest، اولین و بی‌نظیرترین فستیوال گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری در دبی باشد. این رویداد مهیج گیمینگ برای اولین بار در کشور امارات، در گیم‌سنتر ریزورت جبل‌علی برگزار خواهد شد.

این مسابقات فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی است تا علاوه بر تجربه‌های گیمینگ در مسابقاتی برای کسب جوایز ارزشمند شرکت کنند.

ریزورت جبل‌علی، متشکل از سه هتل لوکس به نام‌های Ja Lake View و JA Palm Tree Court و JA Beach است که با ارائه خدمات آل‌اینکلوسیو اقامتی رویایی را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. مهمانان می‌توانند از صبحانه، نهار، شام و نوشیدنی‌های نامحدود در بیش از ۲۰ رستوران و کافه این مجموعه لذت ببرند، که همه این‌ها بخشی از تجربه لوکس اقامت در این ریزورت است.

ریزورتی که با اقامت در هر یک از هتل‌هایش می‌توانید از امکانات دو هتل دیگر نیز استفاده کنید.

از امکانات مشترک این سه هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

● فضای برگزاری رویداد‌های مختلف

● ورزش‌های آبی (کایاک‌سواری، پدل بوردینگ، قایق‌سواری، ویک بوردینگ و …)

● مارینا تفریحی و غواصی

● کلاب کودکان (از ۲۳ ماه تا ۱۲ سال)

● پارک آبی Just Splash و ۷ استخر با دمای کنترل شده

● باشگاه تیراندازی و سوارکاری

● زمین گلف و مینی‌گلف و آکادمی تنیس

● اسپا و سالن آرامش‌بخش

● مرکز ورزشی و باشگاه جومنا

لیدوما

اما این فستیوال در گیم‌سنتر ریزوزت جبل‌علی برگزار خواهدشد و در این فستیوال شرکت‌کنندگان در ۸ بازی معروف از جمله فیفا، مورتال کامبت، کانتر استرایک، پابجی، ولورانت، فورتنایت، رینبو و کال‌ آف دیوتی در بستر‌های کامپیوتر (PC)، کنسول، واقعیت مجازی و موبایل با هم رقابت خواهند کرد و علاوه بر لذت بردن از بازی‌ها و به چالش کشیدن خود و رقبا با جدیدترین سیستم‌ها و سرعت اینترنت نامحدود، شانس بردن جوایز ارزشمندی نظیر کنسول‌های بازی، ایرپاد و … را خواهند داشت.

یکی از ویژگی‌های برجسته این فستیوال، اهدای جوایز نقدی به ارزش ۱۵ هزار دلار است که بین برندگان تورنومنت‌های بزرگ، که پایان هر هفته برگزار خواهد شد، تقسیم می‌شود. این جوایز فرصتی است برای هر شرکت‌کننده تا توانایی‌های خود را در سطحی بالا آزمایش کند و با افتخار، نام خود را به عنوان یکی از برترین‌های دنیای گیمینگ ثبت کند.

این فستیوال (JA Games Fest) علاوه بر هیجان رقابت‌ها، فرصتی برای ایجاد ارتباطات و تجربه لحظاتی خاطره‌انگیز با دیگر علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی خواهد بود. ثبت نام در این فستیوال برای افرادی که در هتل‌های ریزورت جبل‌علی اقامت دارند، رایگان است. علاقه‌مندان برای رزرو و اقامت در سه هتل لوکس و مجلل ریزورت جبل‌علی، می‌توانند به آژانس‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنند. با توجه به محدودیت ظرفیت، توصیه می‌شود علاقه‌مندان برای شرکت در این فستیوال، هرچه سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام کنند.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و ثبت‌نام در این فستیوال مهیج، می‌توانید از طریق لینک زیر از وب‌سایت رسمی فستیوال دیدن فرمایید:

وبسایت رسمی رویداد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات