آخرین کمپین محیطی و متفاوت دکتردکتر اجرا شد

یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دکتردکتر
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
دیگه از جاده قدیم نرو، این روزا دیگه مسیر سلامتی از اتوبان تکنولوژی می‌گذره.
تبلیغات

چند وقتیست که تبلیغات دکتردکتر را در سطح شهر می‌بینیم آن هم درست در جایی که انتظارش را نداریم؛ بنرهایی که با یک روبان سفید از آیینه بغل راننده آویزان شده! احتمالا شما هم این تبلیغات را دیده‌اید.

روی این بنرها هم در کنار تصویر ماشینی که در جاده بین دوراهی قدیم و جدید قرار گرفته نوشته شده که: از جاده قدیم نرو!

دکتردکتر

جاده قدیم کنایه‌ای از روش قدیمی گرفتن وقت دکتر و مصیبت‌های آن است؛ از پیدا کردن پزشک خوب و متخصص گرفته تا دسترسی به شماره‌تلفن، آدرس و هماهنگی با منشی مطب. اما مسیر جدید که همان ثبت و دریافت نوبت آنلاین پزشک از سراسر ایران است، جاده‌ایست که دکتردکتر با استفاده از امکانات تکنولوژی بسترش را برایمان هموار کرده و از ما دعوت می‌کند که در آن قدم برداریم.

شاید این قیاس برای شما هم عجیب باشد که جاده، سفر و تکنولوژی با هم چه ارتباطی دارند. این روزها که تکنولوژی به کمک بخش‌های مختلفی از زندگی آمده، حوزه سلامتی و پزشکی را هم بی‌نصیب نگذاشته و یک پل ارتباطی قوی بین آن‌ها به‌وجود آورده است. مجموعه دکتردکتر به‌عنوان یکی از یکه‌تازان حوزه ثبت نوبت آنلاین پزشک، سهولت استفاده از تکنولوژی و اینترنت را بیشتر به رخ کشیده است.

ایجاد کامل‌ترین لیست شهر و تخصص در بستر اینترنت، ثبت نوبت مشاوره حضوری یا ویزیت بدون مراجعه به پزشک به‌صورت تلفنی یا چت آنلاین، اولین امکانات تاثیرگذاری هستند که از همان ابتدا می‌توانید همه آن‌ها را یکجا در پلتفرم دکتردکتر در اختیار داشته باشید.

جستجوی پزشک و ثبت نوبت تنها با یک کلیک در هر زمان از روزهای هفته، بررسی نظرات کاربران درباره پزشک، دسترسی به اطلاعات کامل هر متخصص و پشتیبانی در تمامی ساعات شبانه‌روز، تنها بخشی از خدماتی هستند که می‌توانید به‌صورت آنلاین و بدون محدودیت مکان و زمان در دکتردکتر از آن‌ها بهره‌مند شوید.

مهم‌ترین نقطه تمرکز دکتردکتر، حوزه سلامت است اما این‌بار در بستر دنیای پویای فناوری. آسان و سریع‌ شدن پروسه درمان، مهم‌ترین مزیت این برند است. دکتردکتر نقطه کوری از ارتباط مراجع و پزشک را شناسایی کرده و راه‌حلش را به‌عنوان خدمتی آنلاین تعریف کرده است.

دکتردکتر

این برند در جدیدترین رویکرد خود، مخاطبش یعنی من و شما را دعوت به کنار گذاشتن روش‌های پر زحمت و کند قدیم و تردد از مسیرهای جدید همچون دریافت نوبت آنلاین دکتر کرده است. مسیری که تجربه حرکت در آن، شیرینی تسریع در روند انجام کارها به بهترین شکل ممکن در ذهن کاربر تداعی می‌کند.

در این راستا، دکتردکتر صفحه لندینگ اختصاصی را طراحی کرده و شروع سفر در مسیر جاده سلامتی را به‌صورت ویژوآل در آن پیاده‌سازی کرده است. در این صفحه، امکان برقراری ارتباط آنلاین و تلفنی با پزشک وجود دارد البته، می‌توانید نوبت هم بگیرید.

ناگفته نماند که به پاس این همراهی، کد تخفیفی یک ساله هم برای استفاده از خدمات ویزیت تلفنی مخاطبینشان در نظر گرفته شده است؛ برای استفاده از این کد، می‌توانید وارد صفحه لندینگ کمپین «از جاده قدیم نرو» شوید.

به‌نظر می‌رسد که این کمپین، نگاه‌های بسیاری را به سمت برند دکتردکتر برگرداند، باید منتظر گزارش کمپین آنها ماند و البته دید که این گزاره‌های ابراز وجود، باز هم از طرف این برند ادامه خواهند داشت یا نه؟!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات