بازدید از مکان های هیجان انگیز با اجاره انلاین ویلا از سایت شب

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اجاره ویلا شب
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر به‌دنبال یک سفر هیجان‌انگیز و تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر خود هستید، با اجاره آنلاین ویلا از سایت شب می‌توانید لذتتان را دوچندان کنید.
تبلیغات

سفر با طعم وحشت و هیجان می‌تواند بسیار خاص و متفاوت باشد؛ بنابراین گاهی باید از روال‌ها و روتین‌ها خارج شد و سفر را از جاده‌هایی در پیش گرفت که شما را به عجیب‌ترین جاذبه‌ها می‌رسانند. به واقع اگر به شما بگوییم برای تجربه این سفر باید راهی خطه سرسبز شمال شوید، شاید برایتان تعجب برانگیز باشد، اما همچنان این سفر یک تیر با چند نشان است و مثل همیشه می‌توانید خود را به آغوش طبیعت بسپارید و با اجاره ویلا در فضایی دلنشین با چشم‌اندازهایی جنگلی و ساحلی در اقامتگاه خود استراحت کنید و لذت ببرید.

در بخشی دیگر از سفر باید برای بازدید از ترسناک‌ترین جاذبه شمال در شهر انزلی برنامه‌ریزی کنید. کلبه وحشت انزلی به معنای واقعی جایی برای تجربه وحشت و ترس است. برای این کلبه داستان‌های ترسناکی روایت می‌شود، که صحت آن‌ها را هیچکس نه رد می‌کند و نه تایید. بنابراین اگر تمایل داشته باشید می‌توانید در روشنایی روز از این کلبه متروکه دیدن کنید و پای صحبت‌های اهالی روستای هفت دغنان بنشینید، تا از ماجراهای کلبه وحشت روستایشان به شما بگویند.

کلبه وحشت انزلی در دل جنگل هفت دغنان و روستایی با همین نام واقع شده است و جالب است بدانید جنگل هفت دغنان خود به تنهایی مکانی بکر برای جنگل‌نوردی و طبیعت‌گردی است، که متاسفانه قبل از تاریک شدن هوا باید آن را ترک کنید، چرا که با تاریک شدن هوا، فضای جنگل دلهره‌آور می‌شود.

در مناطق مختلفی از ایران تعداد جاذبه‌های عجیب و غریب کم نیستند و اگر به سمت استان مازندران بروید، تالاب ارواح نیز عجایبی دارد، که شما را شگفت‌زده می‌کند و ممکن است این حس با دلهره و ترس نیز همراه باشد. این تالاب را می‌توان تالابی ترسناک و درعین حال زیبا دانست، که در بین گردشگران به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی نوشهر مازندران شناخته می‌شود.

نام دیگر این جاذبه، تالاب یا همان دریاچه ممرز است و بستر آن از درختان کمر شکسته به صورت پراکنده پر شده است و از آنجایی که این دریاچه در ارتفاعات جنگلی مازندران قرار دارد، از دید بسیاری از گردشگران پنهان مانده و کم‌ترین آسیب محیط زیستی به آن وارد شده است؛ بنابراین شما با جاذبه‌ای بکر و زیبا روبرو هستید.

اطراف دریاچه نیز پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و پوشیده از درختان توسکا و ممرز است. در میانه این درختان، دریاچه مثل نگینی درخشان به چشم می‌آید و در عین رازآلود بودن، سرشار از حسی دلپذیر است، که دل کندن از آن سخت می‌شود.

تجربه‌ای شگفت انگیز با پرواز در میان ابرها

اجاره ویلا شب

در فاصله کمی از تهران، روستای ییلاقی کردان را داریم؛ روستایی که از هر نظر بی‌نظیر است و در چندین سال اخیر به شهرت زیادی دست پیدا کرده است. گردشگری در کردان به لطف طبیعت، تاریخ، فرهنگ محلی و بومی، باغات پررونق، تفریحات متنوع، اقامتگاه‌ها و ویلاهای لوکس و آب و هوای دلپذیر در بیشتر اوقات سال، بسیار رونق دارد. گردشگرانی که به این منطقه سفر می‌کنند گاهی با اجاره ویلا کردان به دنبال یک کنج دنج برای استراحت هستند و گاهی می‌خواهند که هر لحظه از سفرشان را به گوشه گوشه روستا سر بزنند و از جذابیت‌های آن لذت ببرند.

بنابراین از طبیعت‌گردی در روستا و برگزاری مراسمات و دورهمی‌ها پرشور خانوادگی و دوستانه که عبور کنیم، به پرهیجان‌ترین بخش گردشگری در کردان یعنی سایت پروازی آن می‌رسیم. تجربه پرواز در میان ابرها بسیار شگفت‌انگیز است و اگر از علاقه‌مندان به پرواز با پاراگلایدر باشید، بدون شک بیشتر وقت سفر خود را در این سایت پروازی سپری می‌کنید.

سایت پروازی کردان یکی از بهترین سایت‌ها در کل ایران برای پرواز با پاراگلایدر است؛ در واقع اینطور می‌توان گفت که بسیاری از گردشگران کردان را به خاطر داشتن این مجموعه پروازی مجهز می‌شناسند و مسیر نزدیک آن به تهران و کرج نیز موجب شده است، تا اهالی این دو شهر، خود را از تجربه پرواز بر فراز آسمان کردان بی بهره نگذارند.

روستایی دیدنی و عجیب در نزدیکی تهران

اجاره ویلا شب

با اینکه تهران شهری شلوغ و پرترافیک است، اما به قدری جذابیت‌های گردشگری در این شهر نهفته است، که می‌توان در هر زمان و شرایطی، یک گردش بین شهری، یا سفری کوتاه به اطراف شهر را برنامه‌ریزی کرد.

جالب است بدانید که تهران در اطراف خود بهترین روستاهای ییلاقی را دارد و از طبیعت بهره زیادی برده است. بنابراین اگر از اهالی پایتخت نیستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به سراغ اجاره روزانه خانه در تهران یا اجاره سوئیت در تهران بروید، که از نظر هزینه بسیار به صرفه‌تر هستند و شما در طول سفر خود می‌توانید برای بازدید از جاذبه‌های مختلف، در مناطق مختلفی از شهر به طور موقت اقامت کنید، تا از رفت و آمدها کاسته شود و نگرانی از بابت ماندن در ترافیک نداشته باشید.

سفری یک روزه به روستای آهار در نزدیکی تهران می‌تواند شما را مهمان لحظاتی فراموش‌نشدنی کند. این روستای عجیب و زیبا در بخش رودبار قصران منطقه شمیرانات واقع شده است و فاصله آن تا تهران بسیار کم است. تنوع جاذبه‌های گردشگری در روستای آهار به قدری زیاد است، که حتی ممکن است بخواهید در روستا چند روزی را اقامت کنید و خلوتی با طبیعت دل‌انگیز آن داشته باشید. اما با این حال سفری یک روزه به این منطقه می‌تواند به اندازه سفری طولانی مدت به شما خوش بگذرد و تجربه‌های فوق‌العاده‌ای را بدست بیاورید.

آهار وسعت بسیار زیادی دارد، به همین دلیل آن را بزرگ‌ترین روستای تهران می‌دانند. ارتفاع زیاد روستا نیز از سطح دریا بسیار قابل توجه است و قرار گرفتن در میان کوهستان‌های بلند و در دامنه البرز، این منطقه را به بهترین مقصد برای کوهنوردی تبدیل کرده است و در مجموع نسبت به دیگر روستاهای اطراف، بکرتر است. برای کوهنوردی در آهار حتما تجهیزات لازم به همراه داشته باشید و از کفش و لباس مخصوص استفاده کنید؛ همچنین یک کوله سبک به همراه مقداری خوراکی و آب نوشیدنی با خودتان داشته باشید، تا طعم و لذت کوهنوردی را بیشتر بچشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات