آموزش کامل فعال کردن تیک آبی تلگرام با دیکاردو

یک‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
دیکاردو تلگرام
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
جهت آشنایی کامل و گام به گام مراحل گرفتن تیک آبی تلگرام و مزایای آن با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.
تبلیغات

تیک آبی تلگرام در حقیقت مهر تاییدی بر اعتبار و اصالت اکانت تلگرام است. در دنیای مجازی و انواع و اقسام پیام رسان‌ها، برای اینکه مخاطب شما را باور کند و کانال یا اکانت شما را قبول داشته باشد، باید خود را از دیگران متمایز کنید. این متمایز کردن در تلگرام، به وسیله نسخه تلگرام پرمیوم و فعال کردن تیک آبی تلگرام امکان پذیر است.

اگر تمایل دارید از طریق پیام رسان تلگرام هویت اکانت خود را خاص و برجسته کنید، ممبرهای خود را افزایش دهید و از مزایای تلگرام پرمیوم بهره‌مند شوید با ما همراه باشید تا با نحوه فعال کردن تیک آبی تلگرام، که کارشناسان ما در دیکاردو برای شما فراهم کرده‌اند، آشنا شوید.

تیک آبی تلگرام چیست؟

تیک آبی تلگرام، یک علامتی به شکل تیک کوچک و آبی رنگ است که در کنار اکانت تلگرام قرار می‌گیرد و در واقع به کاربران می‌فهماند که این حساب کاربری فیک نیست. از تیک آبی تلگرام، معمولاً افراد سرشناس مثل سیاستمداران و سلبریتی‌ها استفاده می‌کنند تا غیر جعلی بودن اکانت تلگرام خود را مشخص نمایند.‌ همچنین سایر افراد قابلیت استفاده از تیک آبی در گروه‌ها، کانال‌ها و ربات‌ها را دارند که به معنای تایید هویت مالک اکانت تلگرامی است. با داشتن این تیک، کاربران راحت‌تر با شما تعامل برقرار می‌کنند و برای پیوستن به گروه‌ها یا کانال‌های تلگرامی شما، قضاوت و پیش داوری‌های ذهنی خود را کمتر دخیل می‌کنند.

دیکاردو تلگرام

مزایای خرید تیک آبی تلگرام

وریفای تیک آبی، می‌توانند مزایای بسیاری برای حضور شما در بستر شبکه اجتماعی تلگرام داشته باشد که در زیر بیان می‌کنیم.

  • نسبت به سوء استفاده از اکانت شخصی افراد مشهور و برند کسب و کارهای مختلف جلوگیری می‌کند.
  • کاربران به اکانت‌هایی که تیک آبی دارد، اعتماد می‌کنند.
  • اعتبار بخشیدن به اکانت و نام کاربری شرکت، موسسه یا شخصی که تیک آبی دارد.
  • افزایش تعامل و ارتباط با مخاطبان از طریق تیک آبی امکان‌پذیر است.
  • کاربرانی که تیک آبی تلگرام دارند، در صورت بروز مشکل برای ارتباط با پشتیبانی، در اولویت قرار می‌گیرند.
دیکاردو تلگرام

روش‌های دریافت تیک آبی تلگرام

برای افزودن تیک آبی در شبکه اجتماعی تلگرام و داشتن یک اکانت تایید شده دو راه وجود دارد.

1. داشتن تیک آبی در شبکه‌های اجتماعی دیگر

یکی از راه‌های داشتن تیک آبی تلگرام، این است که در دو شبکه اجتماعی دیگر نیز، تیک آبی داشته باشید. این شبکه‌های اجتماعی عبارتند از تیک تاک، فیسبوک، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، VK و اسنپ چت. بنابراین با داشتن حداقل دو تیک آبی، در شبکه‌های اجتماعی فوق مجاز به دریافت تیک آبی تلگرام نیز خواهید بود.

2. داشتن اکانت تلگرام پرمیوم

راه دوم، داشتن اکانت تلگرام پرمیوم است. می‌توانید خیلی راحت از طریق سایت‌های معتبر مثل دیکاردو نسبت به خرید اکانت تلگرام پرمیوم اقدام نمایید. با داشتن تلگرام پرمیوم، علاوه بر تیک آبی، شما می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های جذاب این نسخه تلگرام از جمله افزایش حجم آپلود، بوست کردن، استوری گذاشتن و بسیاری از امکانات دیگر بهره‌مند شوید.

نکته: برای اینکه بتوانید تیک آبی تلگرام را در کنار اکانت خود فعال کنید، باید بسته ایموجی تیک آبی را نصب کنید. در بسته‌های ایموجی تیک آبی، این تیک با رنگ‌ها، طرح‌ها و مدل‌های مختلف وجود دارد که شما می‌توانید هر طرحی را که دوست دارید، اضافه کنید.

فعال کردن تیک آبی تلگرام، از طریق داشتن تیک آبی در شبکه‌های اجتماعی دیگر

برای اینکه بتوانید با دارا بودن تیک آبی در شبکه‌های اجتماعی دیگر، تیک آبی تلگرام را نیز دریافت کنید، کافیست مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

  • در قدم اول باید وارد ربات دریافت تیک آبی به آدرس verifyBot@ شوید و روی عبارت استارت کلیک نمایید.
  • سپس باید نام کانال تلگرامی خود را وارد کرده و گزینه ادامه را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی، از شما خواسته می‌شود تا نام شبکه‌های اجتماعی دیگری که در آن فعال هستید و تیک آبی دارید را وارد کنید.
  • در این مرحله آیدی ثبت شده در شبکه‌های اجتماعی با نام کانال تلگرامی مطابقت داده می‌شود و در صورت تایید، تیک آبی تلگرام برایتان فعال خواهد شد.
  • مرحله تایید فعال سازی تیک آبی بین ۳ تا ۷ روز طول می‌کشد.

مراحل فعال کردن تیک آبی تلگرام پرمیوم

اینکه پروفایل خود را شخصی‌سازی کنید و در کنار نام کاربری، تیک آبی را داشته باشید؛ علاوه بر جذابیت، موجب اعتماد مخاطبان، به اکانت شما می‌شود. همچنین اگر صاحب کانالی برای کسب و کار و معرفی برند نیز باشید، اینگونه می‌توانید با جذب ممبر، فعالیت خود را گسترش دهید.

چنانچه نسخه پرمیوم تلگرام را داشته باشید، برای فعال کردن تیک آبی تلگرام کافیست که مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا باید بسته ایموجی تیک آبی را به تلگرام خود اضافه نمایید.
  • بعد از باز کردن بسته ایموجی در تلگرام، باید روی دکمه add که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  • سپس باید در منوی پروفایل خود گزینه emoji status را انتخاب نمایید.
  • در انتها باید به بسته ایموجی مجدداً برگردید و تیک آبی مورد نظر خود را از گزینه‌های بسته انتخاب کنید.

آیا دریافت تیک آبی تلگرام نیازمند پرداخت هزینه است؟

باید بگوییم که شما برای اینکه تیک آبی تلگرام را در کنار اکانت کاربری خود فعال کنید، نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید اما کاربران نسخه رایگان تلگرام، نمی‌توانند از تیک آبی بهره‌مند شوند. بنابراین شما باید نسبت به خرید تلگرام پرمیوم از طریق سایت‌های مجاز از جمله دیکاردو اقدام کنید و سپس تیک آبی خود را فعال نمایید.

آیا امکان تغییر اسم اکانت تلگرام با تیک آبی وجود دارد؟

به طور کلی توصیه می‌شود که اسم اکانت تلگرام خود را در صورتی که تیک آبی دارد، تغییر ندهید اما اگر مجبور به این کار شدید، ابتدا باید اکانت خود را از حالت تایید شده تیک آبی خارج کنید. برای این منظور می‌توانید از طریق ربات VerifyBot@ دستور unverify را اجرا نمایید.

تلگرام پرمیوم رایگان

کلام آخر

تیک آبی تلگرام، نشان دهنده هویت و اصالت یک اکانت تلگرام است. از این طریق مخاطبان نسبت به عدم جعلی بودن اکانت تلگرام اطمینان پیدا خواهند کرد. برای فعال سازی تیک آبی تلگرام، شما دو روش خرید و نصب تلگرام پریمیوم و داشتن تیک آبی در حداقل دو شبکه اجتماعی جهانی را پیش رو دارید‌. همچنین برای فعال سازی تیک آبی تلگرام، باید بسته ایموجی تیک آبی را روی تلگرام خود نصب کنید و سپس طی مراحلی که در بالا گفته شد، نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات