نحوه خرید بلیط اتوبوس به مقصد شیراز

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
شیراز اسنپ تریپ
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر می‏خواهید درباره نحوه خرید بلیط اتوبوس به مقصد شیراز اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
تبلیغات

یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان به‎‌ویژه در فصل بهار شهر شیراز است. این شهر در فصل بهار دارای آب و هوای معتدلی است. برای سفر به این کلان شهر وسایل نقلیه متفاوتی وجود دارد که یکی از آن‏‌ها اتوبوس است. خرید بلیط اتوبوس شیراز در دو فصل بهار و تابستان نسبت به سایر فصل‎‌ها بسیار پر فروش است. اگر می‏خواهید درباره نحوه خرید بلیط اتوبوس به مقصد شیراز اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

سفر به شهر دیدنی شیراز

شیراز مهد ادب و فرهنگ فارسی است که در آن مقبره شعرای بسیاری مانند حافظ و سعدی وجود دارد. این شهر زیبا سالیانه میزبان گردشگران بسیاری است و علاوه‎‌بر مسافران، مورد توجه بسیاری از هنردوستان نیز قرار گرفته است. آثار باستانی شیراز شامل تخت جمشید، دروازه قرآن، حمام وکیل، ارگ کریم خان و... است. از جاذبه‌‎های گردشگری و طبیعی دیگری که مسافران درهنگام سفر به شهر شیراز از آن بازدید می‎کنند می‌توان به حافظیه، سعدیه، مسجد نصیرالملک، خانه قوام، بابا کوهی و دریاچه مهارلو اشاره نمود.

شیراز اسنپ تریپ

پایانه‏‌های مسافری شیراز

شیراز 5 پایانه مسافربری برای جابه‏‌جایی مسافران در سفرهای برون استانی و درون استانی دارد که شامل پایانه شهید کاراندیش، شهید مدرس (کاوه)، امیرکبیر، شهید طباطبایی و علی بن حمزه است. هریک از این پایانه‌‏ها به‌‎شرح زیر است:

  • پایانه مسافری شهید کاراندیش

پایانه مسافری شهید کاراندیش بزرگترین پایانه شیراز است، این پایانه یکی از مهم‌ترین و پرترددترین پایانه‏‌ها در سطح کشور است. پایانه مسافری شهید کاراندیش در خیابان ساحلی شرقی، بلوار کاراندیش واقع شده است. این پایانه در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به آن برای مسافران بسیار راحت و آسان است. امکانات پایانه مسافری شهید کاراندیش شامل رستوران، سوپرمارکت، فروشگاه صنایع دستی، آرایشگاه، نمازخانه و سرویس بهداشتی است.

  • پایانه مسافری شهید مدرس (کاوه)

پایانه کاوه در قسمت جنوبی شهر شیراز قرار دارد، این پایانه دارای 14 تعاونی است که وظیفه آن‏ سرویس دهی به قسمت‏‌های شرقی و جنوبی استان فارس است. امکانات رفاهی این پایانه شامل نمازخانه، سالن انتظار، سرویس بهداشتی، دستگاه خودپرداز و رستوران است. مسافران می‌‏توانند برای خرید بلیط اتوبوس به‎‌صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید بلیط از این پایانه کنند.

  • پایانه مسافری امیر کبیر

پایانه مسافری امیر کبیر در قسمت غربی شهر شیراز و در نزدیکی اتوبان امیرکبیر واقع شده است. این پایانه مسافربری وظیفه سرویس دهی به مسافرانی که قصد سفر به شهرهای جنوبی ایران را دارند، برعهده دارد. برخی از امکانات پایانه مسافری امیر کبیر شامل دستگاه‌‏های خودپرداز، نمازخانه، سرویس بهداشتی، خوابگاه رانندگان و پارکینگ است.

شیراز اسنپ تریپ
  • پایانه مسافری شهید طباطبایی

یکی دیگر از پایانه‏‌های شهر شیراز، پایانه مسافربری شهید طباطبایی است. این پایانه در شمال غرب شیراز واقع شده است که وظیفه سرویس دهی به مسافرانی را دارد که قصد سفر به شهر یاسوج و سپیدان را دارند. شما می‌‏توانید برای خرید بلیط اتوبوس در این پایانه به‎‌صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید بلیط کنید.

  • پایانه مسافری علی بن حمزه

پایانه مسافری علی بن حمزه به پایانه کاراندیش بسیار نزدیک است. هدف از احداث این پایانه سرویس دهی به مسافرانی است که قصد سفر به شهرهای شمالی استان فارس را دارند. این پایانه این قابلیت را دارد که روزانه بیش از 5 هزار مسافر را جابه جا کند. برخی از امکانات پایانه مسافری علی بن حمزه شامل سرویس بهداشتی، غرفه‎‌های خدماتی، پارکینگ عمومی و دستگاه خودپرداز است.

مزایای خرید بلیط اینترنتی اتوبوس

خرید بلیط اینترنتی مزایای بسیاری برای مسافران دارد. با خرید بلیط اتوبوس به‎‌صورت اینترنتی، دیگر نیاز نیست که خیلی زودتر در ترمینال حضور داشته باشید. شما می‌‎توانید تنها باچند کلیلک در خانه و یامحل کار خود اقدام به خرید بلیط در سریع‌‏ترین زمان کنید. از مزایای دیگر خرید اینترنتی بلیط این است که شما می‏‌توانید از برخی از تخفیفات سایت‎‌ها بهره‏‌مند شوید و هزینه کمتری را برای خرید بلیط اتوبوس پرداخت کنید. همچنین درصورت خرید اینترنتی شما متوجه خواهید شد که در تاریخ و ساعت مورد نظر امکان سفر به مقصد را دارید یا ظرفیت اتوبوس تکمیل شده است. درنتیجه باخرید اینترنتی شما در زمان و هزینه صرفه‌‏جویی می‌‏کنید.

قیمت بلیط اتوبوس شیراز

همانطور که می‌‏دانید مناسب بودن قیمت بلیط اتوبوس نسبت به سایر وسایل نقلیه، یکی از انگیزه‌های اصلی مردم برای سفر با اتوبوس است. زیرا برخی از افراد به‌‏دنبال سفری اقتصادی هستند و برخی دیگر مجبور هستند به ‏دلیل تحصیل یا شرایط کاری در ماه چندبار سفر کنند، درنتیجه اتوبوس بهترین وسیله نقلیه برای این افراد است. عوامل بسیاری در قیمت بلیط‌های اتوبوس تاثیر دارد که شامل مسافت، نوع اتوبوس و امکانات آن است.

شما می‏‌توانید به‌صورت اینترنتی در سایت‌‏های معتبر لیست انواع اتوبوس‌ها با قیمت‌های آن‎‌ها را مشاهده کنید و باتوجه به نیاز و بودجه خود اقدام به خرید بلیط اتوبوس کنید. همچنین این امکان وجود دارد که قیمت‌‎ها را در سایت‏‌های مختلف بایکدیگر مقایسه کنید و براساس شرایط موردنظر خود بلیط دلخواهتان را خریداری کنید. درنتیجه برای پیدا کردن اتوبوس با قیمت مناسب در یک مقصد مشخص، باید بلیط را از شرکتی خریداری کنید که ارزان ‌فروش‌تر از بقیه باشد. برای این کار شما می‎‌توانید مبدا، مقصد و تاریخ سفر را مشخص ‌کنید، تا لیست مفصلی از بلیط‌ها را مشاهده کنید و در نهایت مناسب‏ ترین قیمت بلیط اتوبوس را انتخاب کنید.

خرید بلیط اتوبوس شیراز

اگر شما قصد سفر به شهر شیراز را دارید، می‌‏توانید به‌‎صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید بلیط اتوبوس تهران شیراز کنید. برای خرید اینترنتی شما باید وارد سایت‏‌های معتبر شوید و شهر مبدا و مقصد و تاریخ رفت خود را انتخاب کنید، سپس برروی گزینه جستجو کلیک کنید. بعد از انجام این مراحل تمامی بلیط‌های موجود در مسیر انتخابی شما نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید باتوجه به شرایط و بودجه خود مناسب‏ترین بلیط را انتخاب و خریداری کنید.

یکی از سایت‌‏های معتبر برای خرید و رزرو بلیط اتوبوس اسنپ تریپ است. اسنپ تریپ دارای تیمی حرف‌ه‏ای است که این امکان را دارد بهترین قیمت‌‏ها را برای شما تضمین ‏کند. از مزایای خرید بلیط از این سایت، پشتیبانی 24 ساعته است و بیشترین تخفیف‏‌ها را برای رزرو بلیط اتوبوس برای مشتریان خود فراهم می‏‌کند. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که نظرات کاربران را بررسی و بهترین تصمیم را برای داشتن یک سفر ایده‌‎ال بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات