عوامل تاثیر گذار بر کیفیت و قیمت عکاسی صنعتی در استودیو 9

دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
استودیو ۹
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
عکاسی صنعتی، یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات و برندسازی است. عوامل زیادی مثل لوازم مورد نیاز برای عکاسی بر کیفیت و قیمت نهایی تاثیر گذارند.
تبلیغات

در دنیای امروز، راه و رسم تبلیغات نسبت به سال‌ های پیش، بسیار تغییر کرده است. یکی از این روش ‌های تبلیغاتی استفاده از خدمات عکس برداری صنعتی است. ما، در استدیو ناین سال ها است که در این زمینه فعالیت می کنیم. شما می‌ توانید برای عکس‌ برداری از محصولات تولیدی خود، از ما کمک بگیرید.

موارد موثر بر قیمت عکاسی صنعتی

اگر شما به عنوان کارفرما قصد دارید برای عکاسی از محصولاتی که تولید کرده اید اقدام به سفارش کنید، باید به این نکته توجه داشته باشید که نوع سفارش شما برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استدیو ناین می تواند در این زمینه مشاور خوبی برای شما باشد. از جمله دیگر عوامل موثر بر قیمت می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

صحنه آرایی

صحنه آرایی به معنای چیدمان متناسب با نوع محصول گفته می ‌شود که توسط عکاس و یا عکاسان پروژه اتفاق می ‌افتد. هر قدر این چیدمان به صورت اصولی انجام شده باشد، کیفیت عکاسی هم بالاتر می ‌رود و به واسطه آن قیمت پروژه هم افزایش خواهد یافت.

نوع محصول

عکس برداری‌ های تبلیغاتی یا خدمات عکاسی صنعتی همواره بر اساس نوع محصول انجام می ‌شوند. برای مثال در پروژه‌ های عکس برداری از مواد غذایی، تکنیک‌ هایی که مورد استفاده قرار می‌ گیرند، با پروژه عکس برداری از محصولات صنعتی و کارخانه‌ ها بسیار متفاوت است.

زمان پروژه

یکی از مهم‌ ترین عوامل موثر بر قیمت عکاس برداری بحث زمان است. هر قدر زمان یک پروژه‌ کمتر به طول بیانجامد، قیمت نهایی آن هم کاهش می یابد.

وظایف کارفرما در پروژه ‌های عکس برداری

شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که کارفرما مسئولیت خاصی به جز پرداخت هزینه و قیمت عکاسی صنعتی ندارد. اما کمی که دقیق ‌تر بشویم، می ‌بینیم کارفرمای پروژه جدای از بحث هزینه باید محیط کار عکاسان را نیز آماده کند.

محیطی که بتوانند به خوبی در آن به کارشان بپردازند و از ورود افراد متفرقه و رفت و آمد های بیهوده به صحنه کار جلوگیری کند. همچنین کارفرما امنیت محیط را هم باید تضمین کند تا عکاسان بدون نگرانی از بروز اتفاقاتی مانند سرقت لوازم، بتوانند به خوبی کار خود را انجام دهند.

استودیو ۹

وظایف مجموعه عکاسی صنعتی

  • خلاقیت در نورپردازی
  • استفاده از بهترین تجهیزات و بهترین لنزها
  • آمادگی برای کار در شرایط آب و هوای غیر طبیعی نظیر بارش باران و یا برف

همچنین در صورت نیاز به استفاده از دوربین‌های با کیفیت حرارتی، این مورد نیز تماما از وظایف مجموعه عکس برداری است. از دیگر وظایف این افراد می ‌توان به مسئولیت پذیر بودن گروه، نظم و انسجام کاری هم اشاره کرد. لازم به ذکر است که بگوییم اگر شما قصد داشته باشید از خدمات استدیو ناین استفاده کنید، ضمانت استفاده از با کیفیت ترین تجهیزات را برای پروژه های عکس برداری خود خواهید داشت.

نقش عکاس برداری صنعتی در بهبود کسب و کار شما

عکاسی صنعتی یکی از روش‌ های تبلیغاتی به شمار می‌ رود که می ‌تواند به بهبود فروش محصولات شما کمک زیادی کند. اساسا بسیاری از مردم بر این باورند که عکس محصولی که در سایت می‌ بینند، با خود واقعی آن متفاوت است.

در این موقعیت استفاده از یک تیم عکاسی حرفه ای می‌ تواند به بهبود این نگرش کمک زیادی بکند. این نوع عکس برداری تنها منوط به یک شغل و حرفه خاص نیست. برای مثال شما می ‌توانید در صنعت ساخت و ساز و دکوراسیون هم از عکاسانی که در زمینه عکاسی معماری فعالیت می‌ کنند، استفاده کنید. استدیو ناین یکی از مجموعه هایی است که در تمامی زمینه های تبلیغاتی فعالیت دارد و شما می توانید هر نوع پروژه ای را با خیال راحت به ما بسپارید.

امروزه بسیاری از مردم زمانی برای خواندن یک مطب طولانی ندارند. آن ها در گام اول جذب عکس یک محصول می‌شوند. شما باید از این روش در کسب و کار خودتان استفاده کنید. به این صورت که در همان نگاه اول، مشتری را با عکس های با کیفیت جذب کرده و در قدم بعدی خود مشتری به سراغ خواندن مشخصات آن محصول می ‌رود.

بسیاری از صاحبان مشاغل بر این باورند که عکاسی صنعتی بسیار کار راحتی است. پس خودشان اقدام به این کار می‌کنند و نتیجه ای جز شکست ندارد. این شکست بر کاهش فروش آن ‌ها هم تاثیر گذار است. در نهایت تصمیم می ‌گیرند به سراغ کسانی بروند که در حرفه خود یعنی عکس برداری صنعتی دارای سابقه ای طولانی هستند.

استودیو ۹

سوالات متداول

آیا در تمامی مشاغل می ‌توان برای رشد فروش از این روش تبلیغاتی عکاسی صنعتی استفاده کرد؟

بله. اساسا هیچ محدودیت شغلی برای این کار وجود ندارد. شما اگر در صنعت ساخت و ساز فعالیت می‌ کنید یا صاحب یک کارخانه تولید قطعات فلزی و حتی مدیر یک شرکت فروشگاهی هستید ، می‌ توانید برای رشد کسب و کار خودتان از این روش تبلیغاتی استفاده کنید.

برای جلوگیری از بروز حوادث در زمان انجام پروژه عکاسی صنعتی چه کاری باید انجام داد؟

به عنوان کارفرما شما باید تا جای ممکن از بروز مشکل برای تیم عکاسی جلوگیری کنید تا آن ها بتوانند به خوبی کار خود را انجام دهند. اما اگر به طور اتفاقی از سمت تیم همکاران شما، مشکلی برای مجموعه عکاسی پیش آمد و آن ‌ها را دچار خسارت کرد، پرداخت این خسارت بر عهده شما است.

این امر بر تیم عکاسی هم دلالت می‌ کند. به طوری که اگر خسارتی از سمت آن ها به محصولات شما وارد شد، پرداخت خسارت با آنها است. این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت توجه دو طرف، هیچ موقع این مورد به وقوع نخواهد پیوست و شما یک همکاری خوب و موفق را پشت سر می ‌گذارید.

اگر قصد دارید از عکاسی صنعتی برای محصولات خود استفاده کنید، شک نداشته باشید که انجام این کار می تواند فروش شما را چندین برابر کند. به شما این قول را می دهیم که با استفاده از عکس برداری صنعتی می توانید شاهد پیشرفت بزرگی در کار خود باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات