اقامت در کلبه جنگلی زیر باران پاییزی

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
کلبه جنگلی / علی بابا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر قرار باشد سفری متفاوت و آرام داشته باشید، گزینه انتخابی شما چیست؟ آیا تا کنون به اقامت در یک کلبه جنگلی زیر باران پاییزی فکر کرده‌اید؟
تبلیغات

اقامتگاه‌های چوبی کوچک و دنجی که با پنجره‌های قدی مزین شده و چشم‌اندازی دلربا از طبیعت اطراف خود دارد، مختص قصه‌ها و فیلم‌ها نیست. شما هم می‌توانید تجربه‌ای مشابه داشته باشید. کافی است یک کلبه جنگلی چوبی را برای اقامت خود در سفر به شهرهای شمالی انتخاب کنید. طراحی خاص، فضای دنج، دیوارهای چوبی، چشم‌انداز رؤیایی، آرامش محض، سکوت بی‌نظیر و آب‌وهوای خوب از جمله مواردی است که در طول اقامتتان در کلبه‌های جنگلی تجربه خواهید کرد.

کلبه جنگلی و فرار از شلوغی شهر

افرادی که در شهرهای شلوغی مثل تهران زندگی می‌کنند، همیشه به دنبال راهی برای فرار از ازدحام و هیاهوی شهر هستند. در چنین شرایطی حتی فکر یک سفر آرام و تفریحی هم می‌تواند خستگی و رخوت را از تن بزداید. حال فرض کنید این سفر با لمس طبیعت از فاصله‌ای نزدیک همراه باشد. کلبه جنگلی به عنوان یک اقامتگاه خاص و متفاوت در شهرهای سرسبز، بهترین گزینه برای شروع چنین سفری خواهد بود.

انتخاب یک کلبه جنگلی در شهرهای شمالی کشور برای اقامت در سفر، شرایطی را برای شما محیا می‌کند که تا حد امکان از سکوت، سبزی جنگل و درختان آن، هوای پاک، صدای زمزمه پرندگان و مناظر زیبای اطرافتان لذت ببرید. در چنین سفری می‌تواند به دل طبیعت بکر و آرام پناه ببرید و برای چند روز از همهمه و آلودگی‌های شهر شلوغ خود دور باشید.

کلبه جنگلی / علی بابا

اقامت در یک کلبه جنگلی فرصتی است تا از وجب‌به‌وجب یک جنگل بکر و سرسبز لذت ببرید. می‌توانید میان زیبایی‌های اطرافتان غرق شوید و همه دغدغه‌های خود را برای چند روز فراموش کنید. اقامت در چنین فضایی حکم یک ماجراجویی بکر و تکرارنشدنی را خواهد داشت. صبح‌ها چشمان خود را رو به انبوه درختان سرسبز باز می‌کنید و شب‌ها با تماشای آسمان مه‌گرفته و استشمام اکسیژن خالص موجود در هوا چشم‌های خود را خواهید بست.

اجاره کلبه چوبی در جنگل

اجاره کلبه چوبی در جنگل محدود به فصل خاصی نیست. اما اکنون که در فصل پاییز هستیم، اقامت در چنین فضایی را با صدای باران و بوی نم طبیعت ترکیب کنید؛ بی‌شک ترکیبی بی‌نظیر را تجربه خواهید کرد. فرض کنید در فضای زیبای یک کلبه چوبی وسط جنگل قرار دارید و اطراف شما را محیطی جذاب با طراحی مدرن چوبی فراگرفته است. باران پاییزی روی سقف شیروانی کلبه می‌ریزد و صدای گوش‌نوازی را به ارمغان می‌آورد. از سوی دیگر بوی نم چوب و خاک باران خورده از پنجره‌های کلبه وارد محیط شده و روح شما را نوازش می‌کند. در چنین شرایطی همه چیز رؤیایی خواهد بود.

هنگام اجاره کلبه در شهر موردنظر خود باید چند نکته مهم را در نظر بگیرد. اول اینکه ظرفیت کلبه انتخابی شما باید متناسب با تعداد هم‌سفرانتان باشد. اکثر کلبه‌های جنگلی دو یا چهارنفره هستند. اما کلبه‌هایی با ظرفیت‌های بیشتر هم وجود دارد؛ کافی است کمی بیشتر بگردید! نکته دوم اینکه در قسمت مربوط به اجاره کلبه چوبی، حتماً مشخصات کلبه موردنظر از جمله موقعیت جغرافیایی دقیق، سرویس بهداشتی و حمام، شرایط آشپزی، مسیر دسترسی، قیمت، تصاویر، چشم‌انداز، سرویس خواب و... را موردبررسی قرار دهید.

کلبه جنگلی / علی بابا

اگر قصد اجاره کلبه جنگلی را داشته باشید، انتخاب‌های متنوعی پیش رویتان قرار دارد. اکثر این کلبه‌ها از جنس چوب هستند. برخی از آن‌ها روی درخت و باقی روی زمین ساخته شده‌اند. کلبه‌های چوبی درختی معمولاً فضای کوچک‌تری دارند؛ اما در مقابل از چشم‌انداز زیباتری برخوردار هستند. نوع دیگر کلبه‌های جنگلی تحت عنوان کلبه‌های سوئیسی یا مثلثی شناخته می‌شوند. این کلبه‌ها فضایی مثلث شکل داشته و معمولاً دوبلکس هستند. اقامت در هر کدام از این موارد، تجربه‌ای خاص از یک سفر رؤیایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کلبه جنگلی، فضایی دنج و متفاوت برای اقامت

لذت سفر به شهرهای شمالی در فصل پاییز چندین برابر است. پاییز فصل عشق بوده و در این فصل زیبایی همه چیز دوچندان می‌شود. حال فرض کنید همه این زیبایی‌ها با اقامت در یک کلبه جنگلی دنج و لوکس همراه شده باشد. تماشای جنگل‌های پاییزی در طول اقامت خود در این کلبه‌ها روح شما را تازه می‌کند. ترکیب رنگ‌های گرم زرد و نارنجی و اقامتگاه چوبی زیبایی که دارید برای روح شما حکم یک تراپی را خواهد داشت. پس اگر قصد سفر در پاییز را دارید، پیشنهاد می‌شود اولویت خود را روی کلبه‌های جنگلی شهرهای شمالی قرار دهید.

گزینه‌های موجود برای اجاره کلبه جنگلی خیلی زیاد است. تنوع قیمتی آن‌ها هم بسیار بالا بوده و برای هر بودجه و قشری یک گزینه مناسب وجود خواهد داشت. سایت علی بابا مرجع مناسبی برای اجاره این کلبه‌های متنوع و زیبا است. کافی است شهر مقصد و تاریخ سفر خود را در سایت مشخص کنید تا گزینه‌های موجود پیش روی شما قرار بگیرد. لیستی که مقابلتان ظاهر می‌شود ترکیبی از کلبه‌های سوئیسی و کلبه‌های کوچک محلی در دل روستاهای سرسبز خواهد بود. در نهایت پس از انتخاب کلبه موردنظر، یک قدم به شروع سفر رؤیایی خود نزدیک‌تر خواهید شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات