ترکیب مناسب وارهای بازی کلش اف کلنز به انتخاب ونوم

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
کلش آو کلنز / ونوم استور
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز را برای هر تاون هال بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
تبلیغات

با هر بار آپگرید کردن تاون هال، نیروهای جدید در کلش اف کلنز آنلاک می‌شوند. این ویژگی می‌تواند موجب ارتقا استراتژی و ترکیب‌های جنگی شما در بازی شوند؛ زیرا با تنوع بیشتری از نیروهای جنگی سروکار دارید. علی‌رغم آنکه کلش اف کلنز پیش از کلش رویال منتشر شد، از نظر آزادی عملی که برای پلیرها در نظر گرفته از محبوبیت بیشتری برخوردار است. وجود نیروهای جدید، حیوانات، طلسم‌ها و استراتژی‌های گوناگون اتک، روش‌های زیادی را برای پیروز شدن در نبردهای کلش اف کلنز پیش پای شما قرار داده‌اند. برخی از استراتژی‌ها و ترکیب‌ها بهتر و کاربردی‌تر هستند. در ادامه، ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز را برای هر تاون هال بررسی خواهیم کرد. داشتن جم کلش اف کلنز در کنار چنین استراتژی‌هایی نقش مهمی در ارتقا سطح بازی شما دارد و می‌توانید جم کلش اف کلنز را از سایت فروشگاه ونوم خریداری کرده و به صورت آنی تحویل بگیرید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۲

نیروهای مورد نیاز: جاینت‌ها و آرچرها

در دومین تاون هال کلش آف کلنز با ترکیب مشخص شده ابتدا نیروهای کلن کستل را با استفاده از آرچرها از بین ببرید. سپس ۱ یا ۲ جاینت را در نزدیکی سیستم دفاعی قرار دهید تا حواس نیروهای تیم حریف را پرت کنند. در این حین از آرچرها برای نابود کردن ساختمان‌های دیگر کمک بگیرید. فراموش نکنید که پیش از مستقر کردن آرچرها باید مورتار (Mortar) را از بین ببرید. در غیر این صورت مورتار آرچر را هدف قرار داده و استراتژی شما را خراب می‌کند.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۳

نیروهای مورد نیاز: جاینت‌ها، آرچرها و دیوارشکن‌ها (Wall Breakers)

این استراتژی مشابه همان چیزی است که در تاون هال ۲ به آن اشاره شد. با این تفاوت که اکنون دیوارشکن‌ها نیز به نیروهای شما اضافه شده‌اند و می‌توانند به جاینت‌ها در ورود به بیس کمک کنند. پس از تخریب مورتار، آٰچرها را مستقر کنید و به راحتی بتل را برنده شوید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۴

نیروهای مورد نیاز: بالن‌ها و آرچرها

ابتدا نیروهای کلن کستل را بررسی کنید. پس از نابود کردن نیروهای کلن کستل، ۷ الی ۱۰ بالن را به سمت دفاع هوایی اعزام کنید. در این پروسه ممکن است چند بالن از دست بدهید، اما این اقدام باعث می‌شود با از بین بردن دفاع هوایی، مسیر را برای ادامه اتک هموار کنید. آٰرچرها باید پس از تخریب دفاع زمینی مستقر شوند، زیرا هدف آن‌ها از بین بردن ساختمان‌های کوچک و گرفتن سه ستاره است.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۵

نیروهای مورد نیاز: جاینت‌ها، ویزاردها یا جادوگرها، آرچرها، بالن، باربرین‌ها، ۴ الی ۵ گابلین و طلسم رعدوبرق (Lightning Spell)

در اولین قدم به سرعت نیروهای کلن کستل را از بین ببرید. این اقدام یک تاکتیک مشترک در تمام بتل‌های بازی کلش اف کلنز است. پس از تخریب کردن مورتار حمله اصلی شما آغاز می‌شود؛ جاینت‌ها و دیوارشکن‌ها را اعزام کنید و آرچرها را به همراه یک یا دو جادوگر پشت سر جاینت‌ها قرار دهید. به این ترتیب زمانی‌که تمرکز سیستم دفاعی روی جاینت‌ها است، آرچر و ویزارد می‌توانند بیس را به طور کاملا نابود کنند. پیش از آنکه جاینت‌های شما از بین بروند، بالن‌ها را آزاد کنید و برای دمج وارد کردن به دفاع هوایی یا مورتارها از طلسم رعدوبرق استفاده کنید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۶

نیروهای مورد نیاز: جاینت‌ها، جادوگرها، آرچرها، دیوارشکن‌ها، طلسم شفادهنده یا هیل (Healing Spell)، یک یا دو بالن

معمولا از نقاطی می‌توان وارد بیس شد که سازه‌های دفاعی مانند مورتار یا برج جادوگر در آن‌جا قرار داده شده‌اند. برای ورود به بیس، نیروهای کلن کستل را به سمت این نقاط هدایت کنید. زمانی‌که وارد بیس شدید، از جاینت‌ها به عنوان تانک و در پشت‌سر آن‌ها از جادوگرها استفاده کنید. از طلسم شفادهنده یا هیل به درستی استفاده کنید زیرا جادوگرها اچ‌پی بالایی ندارند. بنابراین محافظت از آن‌ها باید اولویت شما باشد. زماني‌که جاینت‌ها مورد هدف قرار می‌گیرند، از طلسم هیل استفاده کنید. در آخر پس از تخریب شدن سیستم دفاعی، بالن‌ها را آزاد کنید تا سه ستاره را به دست بیاورید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۷

نیروهای مورد نیاز: هوگ رایدر، جادوگر، آرچر، ۲ الی ۳ باربرین، اسپل هیل یا شفادهنده، باربرین کینگ

در تاون هال ۷، با دراگون‌ها یا اژدهایان در کلن کستل روبه‌رو می‌شوید. در چنین شرایطی باید با اعزام باربرین‌ها آن‌ها را به گوشه‌ای بکشانید و با استفاده از آرچرها و جادوگرها آن‌ها را از بین ببرید. شما باید از نقطه‌ای که تیم حریف باربرین کینگ را در آن‌جا قرار داده است وارد بیس شوید. پس از نابود کردن باربرین کینگ، هوگ رایدرها را آزاد کنید و زمانی‌که دمج دریافت می‌کنند یا یک بمب منفجر می‌شود، از طلسم هیل استفاده کنید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۸

نیروهای مورد نیاز: گولم، والکری، ۱۰ تا ۲۰ هوگ رایدر، جادوگرها، دیوارشکن‌ها، مینیون‌ها، باربرین کینگ، طلسم هیل، طلسم خشم (Rage Spell)، طلسم سم (Poison Spell)

اتک را با اعزام گولم‌ شروع کنید. پس از آن‌که از نبود تله مطمئن شدید، دیوارشکن‌ها را به کمک گولم‌ها بفرستید. در حالی‌که سیستم دفاعی مشغول مبارزه با گولم‌ها است، باربرین‌ کینگ و والکری‌ها را پشت سر آن‌ها اعزام کنید. جادوگرها باید در نزدیکی گولم‌ها مستقر شوند. از طلسم‌ها برای از بین بردن نیروهای کلن کستل استفاده کنید و زمانی‌که نیروهایتان به مرکز می‌رسند طلسم هیل را به کار ببرید.

پس از تخریب ۲۰ تا ۳۰ درصدی، ۳ تا ۵ هوگ رایدر به سمت سازه‌های دفاعی که قصد تخریبشان را دارید اعزام کنید و بقیه نیروها را به دنبال آن‌ها بفرستید. حتما به خاطر داشته باشید که طلسم هیل را به درستی استفاده کرده و برای هیل کردن هوگ رایدرها در این مرحله به کار ببرید.

کلش آو کلنز / ونوم استور

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۹

نیروهای مورد نیاز: آرچر کویین، ۵ هیلر، ۵ تا ۶ دیوارشکن یا ابر دیوارشکن، اسپل خشم، ۱۶ بالن، باربرین کینگ، اسپل رعدوبرق، اسپل سم، لاوا هوند (Lava Hound)، مینیون‌ها

تکنیک (The Queen Charge LavaLoon) آسان‌ترین و بهترین تکنیک برای پلیرهایی است که به تاون هال ۹ کلش اف کلنز رسیده‌اند. باید راهنمای (Queen Walk) را چک کنید تا تحوه ورود به بیس با آرچر کویین و هیلرها را یاد بگیرید. زمانی‌که پادشاه و ملکه وارد بیس شدند و مسیر را برای ارتش باز کردند، لاوا هوند‌ها را اعزام کنید تا سیستم دفاعی روی آن متمرکز شود. سپس ۳ الی ۴ بالن برای دیگر سازه‌های دفاعی آزاد کنید.

زمانی‌که سیستم دفاعی فعال شد و در آستانه دمج وارد کردن به بالن‌ها بود، از اسپل‌ها استفاده کنید. پس از تخریب سیستم دفاعی، بیس را با جادوگرها، آرچرها و دیگر نیروهای سریع و مهاجم پاکسازی کنید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۱۰

نیروهای مورد نیاز: بالن، ۸ تا ۱۰ دراگون یا اژدها، بیبی دراگون یا بچه اژدها (Baby Dragon)، باربرین کینگ، آرچر کویین، ۵ تا ۶ طلسم رعدوبرق، طلسم خشم، طلسم زلزله

تکنیک زپ دراگون (Zap Dragon) یکی از بهترین تکنیک‌های تاون هال ۱۰ به‌شمار می‌رود. حمله را با ایجاد قیف یا فانل (Funnel) به کمک یک بالن، یک اژدها و کینگ یا کویین شروع کنید. پس از تخریب اولین لایه دفاعی، اژدهایان و بالن‌ها را آزاد کنید. پیش از آنکه سیستم دفاعی نیروهای شما را هدف بگیرد، با ترکیبی از سه طلسم رعدوبرق و یک طلسم زلزله، آن‌ها را نابود کنید.

زمانی‌که نیروی هوایی شما به سیستم دفاعی نزدیک می‌شود، از طلسم خشم استفاده کنید. در صورت امکان، قدرت‌های ملکه برای تا زمان پاکسازی بیس حفظ کنید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۱۱

نیروهای مورد نیاز: هیلر، پکا (P.E.K.K.A)، بولرها (Bowlers)، جادوگرها، ابر دیوارشکن‌ها، بیبی دراگون، بالن، آرچر، اسپل خشم، اسپل انجماد، اسپل خفاش، باربرین کینگ، آرچر کویین، گرند واردن، لوگ لانچر (Log Launcher)

با استفاده از پکا، بیبی دراگون و جادوگر یک قیف یجاد کنید. پس از نابود کردن محیط اطراف بیس، با پکاهای باقی‌مانده، هیلرها و بولرها حمله را ادامه دهید. برای اثربخشی بیشتر، بهتر است قدرت گرند والدن را زودتر استفاده کنید. می‌توانید قدرت آرچر کویین را برای پاکسازی بیس به کار ببرید. زمانی‌که قوی‌ترین نیروهایتان به مرکز رسیدند، طلسم خفاش را اجرا کنید تا نیروهای دفاعی بر روی آن‌ها متمرکز شوند. استفاده صحیح از طلسم انجماد برای برج جهنمی نیز نقش مهمی در حملات شما دارد.

کلش آو کلنز / ونوم استور

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۱۲

نیروهای مورد نیاز: آرچر، یالای ۲۵ بالن، جادوگر، بیبی دراگون، مینیون‌ها، گولم، لاوا هوند، آیس هوند، بالن جنگی (Battle Blimp)، هیروها، طلسم خشم، طلسم پرش(Jump Spell)، طلسم شتاب (Haste Spell)، طلسم سم، طلسم رعدوبرق

حمله را با ایجاد یک قیف در سمت چپ یا راست تاون هال آغاز کنید. در تاون هال ۱۲، تارون هال یک بنای بسیار مهم محسوب می‌شود زیرا حکم واحد دفاعی را دارد. برای از بین بردن آن پیشنهاد می‌شود از بالن‌های جنگی استفاده کنید.

در این مرحله باید از گولم‌ها، باربرین کینگ و آرچر کویین استفاده کنید. به کمک دیوارشکن‌ها و اسپل پرش به گولم‌ها در ورود به بیس کمک کنید. سپس لاوا هوند و ۴ الی ۵ بالن را پشت‌سر آن‌ها اعزام کنید. هدف از بین بردن لایه خارجی دفاعی است. برای از بین بردن برج جادوگر و دیگر اهدافی مانند برج جهنمی، از طلسم‌های انجماد، شتاب و دیگر طلسم‌های باقی‌مانده استفاده کنید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۱۳

نیروهای مورد نیاز: دیوارشکن و گابلین، ۴ تا ۵ عدد بالن، جادوگر، هیلر، آرچر کویین، بالای ۱۵ ماینر، حدود ۱۰ هوگ رایدر، هدهانتر، هیرو، ماشین نبرد، ۲ اسپل هیل، ۲ اسپل خشم و اسپل‌های سم و انجماد

تکنیک حمله هوگ رایدر و ماینر بهترین گزینه برای پلیرهایی است که قصد تصرف تاون هال ۱۳ را دارند. هدف ساخت مسیری برای هوگ رایدر و ماینر به کمک (Queen Charge) است. با ورود کویین به بیس، پادشاه را از یکی از دو طرف اعزام کنید. در همین زمان، گرند واردن، هوگ رایدر، جادوگر و ماینر را نیز آزاد کنید. اکنون باید به درستی از طلسم هیل استفاده کنید. همچنین می‌توانید طلسم انجماد را برای دفع حمله‌ها به کار ببرید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۱۴

نیروهای مورد نیاز: ابر آرچرها، یتی، طلسم انجماد، طلسم زلزله، هیروها، لوگ لانچر، منجیق آتش، دیوارشکن

سوپر آرچرها یا ابر آرچرها بسیار قدرتمند هستند و با واحدهای تانکی مانند یتی‌ها به خوبی جفت می‌شوند. در حقیقت می‌توانند گرفتن سه ستاره را به راحتی تضمین کنند. از محدوده خوبی که در اختیار ابر آرچرها قرار دارد برای ساخت یک قیف برای یتی‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طلسم زلزله برای دمج وارد کردن به سیستم دفاهی حریف بهره ببرید. ساخت قیف تنها نکته مهم این حمله است؛ زیرا زمانی‌که یتی‌ها با پشتیبانی ابرآرچرها وارد بیس شوند، می‌توان بازی را تمام‌شده دانست.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۱۵

نیروهای مورد نیاز: ۴ هیلر، بالای ۱۵ ماینر، ۳ هد هانتر، ابر دیوار شکن، بالن، ۱۰ هوگ رایدر، اسپل‌های خشم و انجماد، بتل دریل (Battle Drill)

از آرچر کویین و هیلر برای ایجاد قیف استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود تاون هال را با ملکه نابود کنید. پس از تخریب تاون هال، ملکه را به لوکیشن دیگری اعزام کرده و جهتی را که ماینرها و هوگ رایدرها باید از طریق آن به بیس وارد شوند مشخص کنید. مشابه اتک‌هایی که در بالا توضیح داده شد، استفاده صحیح از طلسم‌ها و زمان‌بندی کلید پیروزی شما است. نیروهای شما در صورتی می‌توانند دمج وارد کنند که از آن‌ها محافظت کنید.

ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز در تاون هال ۱۶

نیروهای مورد نیاز: ۱۰ دیوارشکن، ۳۰ ابر برولر، ۱ االکترو ویزارد(Electro Wizard) ، ۱ هیلر، باربرین کینگ، ۲ الی ۳ اسپل خشم، یک اسپل انجماد

ابتدا از دیوارشکن‌ها برای ساخت ورودی به نقاط کلیدی استفاده کرده و سپس ابر برولرها را آزاد کنید. زمانی‌که نیروها وارد شدند، از طلسم خشم برای بوست کردن آن‌ها استفاده کنید. اگر سیستم دفاعی به نیروهای شما حمله کردند، از طلسم انجماد برای دفع یا متوقف کردن اتک استفاده کنید. هیلر و الکترو ویزارد را درست پشت سر ابر برولرها اعزام کنید. در نهایت با استفاده از باربرین کینگ، دمج‌های پایانی را وارد کنید.

کلام پایانی

در بازی کلش اف کلنز نیروها و یگان‌های متعدد و متنوعی برای شرکت در بتل‌ها وجود دارند؛ جاینت‌ها، آرچرها، باربرین‌ها، اژدهایان و چندین نیروی دیگر که هرکدام نقش خاص خود را میدان نبرد ایفا می‌کنند. البته برای پیروزی در مبارزات کلش اف کلنز، باید استراتژی و ترکیب‌های مناسب را به کار ببرید. در این راهنما، ترکیب مناسب وارهای کلش اف کلنز را که می‌توانند به‌راحتی برایتان ستاره به دست بیاورند را بررسی کردیم. اگر می‌خواهید پیشرفت بیشتری در بازی داشته باشید، می‌توانید جم کلش اف کلنز را از وبسایت فروشگاه ونوم خریداری کرده و به صورت آنی تحویل بگیرد. فروشگاه ونوم امکان خرید جم کلش اف کلنز را برای کاربران ایرانی در شرایطی ایمن و قانونی و با امکان شارژ آنی فراهم کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات