اخذ ویزای دبی ارزان در فلای تودی

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
فلای تودی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر قصد اخذ ویزای دبی را دارید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.
تبلیغات

دبی مهم‌ترین شهر امارات متحده عربی بوده و امروزه گردشگران زیادی برای بازدید از این شهر پیشرفته و جذاب، به آن سفر می‌کنند. ورود به بسیاری از کشورها، به دریافت ویزا نیاز دارد و دبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. معمولا مشکلات بسیاری برای اخذ ویزا وجود دارد و به همین دلیل، بهترین راه برای دریافت آن، اقدام به‌واسطه شرکتی معتبر و باتجربه است. اگر شما نیز قصد اخذ ویزای دبی را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

نحوه درخواست اخذ ویزا در فلای تودی

امروزه فلای تودی امکان دریافت ویزای دبی آنلاین را فراهم کرده است و می‌توانید به‌صورت غیر حضوری، مراحل اداری را پیش ببرید. این کار سبب می‌شود تا وقت زیادی را ذخیره کرده و کارها با سرعت بسیار بیشتری انجام شوند.

برای شروع، ابتدا وارد وب‌سایت فلای تودی شده و روی قسمت «ویزا» کلیک کنید. در این هنگام، وارد صفحه‌ تعیین کشور و نوع ویزا می‌شوید. برای اخذ ویزای توریستی دبی، روی گزینه مربوطه کلیک کرده تا صفحه‌ای جدید برای شما باز شود. در این صفحه، باید مواردی همچون نوع ویزایی که متقاضی آن هستید، تعداد مسافران و همچنین نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و سپس، روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید.

تمامی اطلاعات و موارد مورد نیاز، در این صفحه اخذ ویزا ذکر شده‌اند؛ اما با این حال اگر هرگونه سوالی داشتید، می‌توانید با شماره‌هایی که در همین صفحه هستند تماس برقرار کرده و از مشاوره کارشناسان فلای تودی استفاده کنید.

مدارک لازم برای ویزای دبی

برای انجام فرآیندهای اداری، نیاز است تا از قبل یک‌سری مدارک را آماده کرده باشید. مهم‌ترین مدارک عبارت‌اند از:

گذرنامه

گذرنامه یا همان پاسپورت، در واقع یک نوع شناسنامه بین‌المللی است که اعتباری برون‌مرزی داشته و هویت شما را مشخص می‌کند.

شناسنامه و کارت ملی

معمولا در بسیاری از کارهای اداری، اسکن صفحه اول شناسنامه و کارت ملی، نیاز بوده و در فرآیند اخذ ویزا نیز به همین صورت است.

فلای تودی

عکس پرسنلی

گرفتن عکس پرسنلی برای ویزا، نکاتی به همراه دارد که در صورت رعایت نشدن آن‌ها، عکس مورد قبول سفارت قرار نمی‌گیرد؛ برای مثال، عکس پرسنلی باید کاملا بدون روتوش بوده و هیچ تغییری در آن ایجاد نشده باشد. معمولا تمامی آتلیه‌ها، با نکات مرتبط با عکس پرسنلی ویزا آشنا هستند و حتما قبل از عکس‌برداری، به آن‌ها متذکر شوید که آن را برای چه کاری می‌خواهید.

اطلاعات شخصی

برای این که کارشناسان راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کنند و اخذ ویزا در زمان مقرر انجام شود، نیاز است تا یک آدرس و یک شماره تلفن از شما داشته باشند. لازم به ذکر است که تمامی تماس‌ها، در ساعات اداری گرفته می‌شوند.

مدارک اضافی

برای اخذ ویزای دبی، گاهی اوقات نیاز می‌شود تا مدارکی مازاد بر مواردی که گفته شد را نیز ارائه دهید. در صورت نیاز به چنین کاری، از طریق کانتر به شما اعلام خواهد شد.

هزینه‌های دریافت ویزا دبی

دبی ویزاهای مختلفی را ارائه داده و هر کدام از آن‌ها، هزینه‌های متفاوتی را در پی دارند. ویزای توریستی، کاری، تحصیلی، تجاری، ترانزیت، سینگل و مولتی، انواع ویزاهای دبی هستند. پرطرفدارترین ویزا، ویزای توریستی دبی بوده که ماکسیموم زمان اقامت آن، ۶۰ روز است. در این نوع ویزا، مسافران فقط می‌توانند به گشت‌وگذار بپردازند و انجام فعالیت‌های تجاری و تحصیلی، مجاز نخواهد بود.

فلای تودی

ویزای توریستی، در دو نوع سینگل و مولتی صادر می‌شود که در نوع سینگل، متقاضی فقط ۱ بار می‌تواند وارد دبی شده و در صورت خروج، ویزای وی باطل می‌شود؛ اما در ویزای مولتی، متقاضی می‌تواند در تمام مدت زمان اعتبار ویزا، هرچقدر که می‌خواهد از مرز دبی خارج و مجددا به آن وارد شود. طبیعتا با توجه به آزادی عملی که ویزای مولتی دارد، هزینه اخذ بیشتری را نیز در پی خواهد داشت.

علاوه بر مواردی که گفته شد، مدت زمان اعتبار ویزا نیز تاثیری مستقیم روی هزینه ویزای دبی گذاشته و هر چقدر این زمان بیشتر باشد، طبیعتا قیمت نیز بالاتر می‌رود. امروزه ویزای توریستی دبی در چهار حالت ۴ روزه، ۱۴ روزه، ۱ ماهه و ۲ ماهه قابل دریافت است.

برای اطلاع از آخرین قیمت ویزای دبی، پیشنهاد می‌کنیم تا به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید؛ چرا که ممکن است تغییر قوانین امارات، روی هزینه‌های ویزا نیز تاثیر گذاشته و آن‌ها را دچار تغییر کند؛ اما به‌طور کلی، هزینه ویزای دبی نسبت به بسیاری از جاهای دیگر، ارزان‌تر بوده و نیازی به نگرانی نیست.

دلیل ارزان‌تر بودن فلای تودی

معمولا اخذ ویزا فرآیندی پیچیده است و هرگونه اشتباه در آن، می‌تواند هزینه‌هایی اضافی را در پی داشته باشد. هنگامی که متخصصین این کار را انجام می‌دهند، طبیعتا خطایی رخ نداده و به همین دلیل، از هزینه‌های مازاد جلوگیری می‌شود. علاوه بر این، معمولا شرکت‌ها درصدی را نیز به‌‌عنوان دستمزد خود دریافت می‌کنند که فلای تودی، همواره در تلاش بوده تا کم‌ترین دستمزد را برای خود درنظر بگیرد؛ به این دلایل، قیمت ویزای دبی در فلای تودی، نسبت به باقی وب‌سایت‌ها کم‌تر است.

اهمیت اخذ ویزا توسط شرکتی معتبر

شاید در نگاه اول، ارزان تمام شدن فرآیند اخذ ویزا، بزرگ‌ترین مزیتی باشد که شرکت فلای تودی برای شما به همراه خواهد داشت؛ اما در واقع، عدم صحیح انجام شدن مراحل اداری، ممکن است عواقب بدتری را نیز در پی داشته باشد. مشکلاتی مانند ریجکت ویزا (به هر دلیلی) سبب می‌شوند تا اعتبار پاسپورت شما کاسته شده و حتی برای دریافت ویزای کشورهای دیگر نیز دچار مشکل شوید؛ به همین خاطر، بهتر است تا از همان ابتدا، نسبت به دریافت ویزای دبی آنلاین اقدام کرده و تمامی مراحل را به کارشناسان فلای تودی بسپارید.

فلای تودی معتبرترین آژانس مسافرتی کشور بوده و روزانه بسیاری از گردشگران، از امکانات و خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند. به غیر از خدمات دریافت ویزا، فلای تودی امکانات دیگری مانند تهیه بلیط هواپیما و قطار را نیز فراهم کرده و بلیط خود را هم می‌توانید از طریق همین وب‌سایت تهیه کنید. علاوه بر این، اغلب هتل‌ها در سراسر جهان با این شرکت همکاری می‌کنند و رزرو هتل را نیز می‌توانید به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات