آشنایی با هتل های کیش در نزدیکی ساحل با فلای تودی

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
جزیره کیش / فلای تودی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب همراه ما باشید تا بهترین هتل های کیش را به شما معرفی کنیم و سفری خاطره‌انگیز به این جزیره زیبا را تجربه کنید.
تبلیغات

ایران جزایر متعددی داشته و هر کدام از آن‌ها، زیبایی‌های به‌خصوص خود را دارند. یکی از زیباترین جزایر، جزیره کیش بوده که علاوه بر جاذبه‌های گردشگری فراوان، امکانات رفاهی متنوعی نیز داشته و سفر به این جزیره را می‌توان یکی از راحت‌ترین سفرها در نظر گرفت. برای این که بتوانید خاطراتی به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی و بررسی هتل های کیش بپردازیم.

هتل های ۵ ستاره کیش

اگر می‌خواهید تا سفری لوکس به کیش را تجربه کنید، رزرو یکی از هتل های ۵ ستاره این جزیره انتخاب خوبی است. تمامی این هتل ها بالاترین استانداردها را رعایت کرده و قطعا از لحاظ خدمات، هیچ چیز کم نخواهید داشت. محبوب‌ترین هتل های ۵ ستاره کیش که فاصله کمی تا دریا دارند عبارت‌اند از:

هتل میراژ

هتل میراژ کیش در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده است و هتلی نوساز محسوب می‌شود. میراژ ۱۷۷ اتاق داشته که هر کدام از این اتاق‌ها، شرایط مختلفی دارند؛ برای مثال، تعدادی از آن‌ها رو به دریا و تعدادی از آن‌ها، رو به جزیره هستند؛ البته تنوع اتاق‌ها بیشتر از این بوده و پیشنهاد می‌کنیم تا اگر قصد رزرو این هتل را دارید، تمامی آن‌ها را بررسی کرده و بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

از جالب‌ترین ویژگی‌های هتل میراژ، سرو صبحانه همراه با موزیک زنده است؛ این کار سبب می‌شود تا مهمانان روزی خوب و پرانرژی را آغاز کنند.

خدمات هتل میراژ، در ۵ کلاس متفاوت ارائه می‌شوند و با توجه به انتظارات‌ خود، می‌توانید هر کدام از آن‌ها را برای اقامت رزرو کنید؛ پکیج نقره‌ای، درخشان، طلایی، امپریال و پرنسس، دسته‌بندی‌های خدمات این هتل هستند.

علاوه بر این، یک پلن تحت عنوان «هانی مون» نیز در نظر گرفته شده و اگر قصد دارید تا ماه عسل خود را در این هتل بگذرانید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از این پلن استفاده کنید.

هتل میراژ کیش

هتل داریوش

یکی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین هتل های کیش، هتل داریوش است. معماری هتل داریوش، به سبک هخامنشی انجام شده و این کار سبب شده است تا ساختمان آن ابهت و زیبایی خاصی داشته باشد. با این که تاسیس این مجموعه به سال ۱۳۸۲ باز می‌گردد، اما بارها مورد بازسازی قرار گرفته و تمامی وسایل، المان‌های طراحی داخلی و...، در بهترین حالت ممکن قرار دارند. هتل داریوش ۱۸۴ اتاق دارد که تعدادی از این اتاق‌ها، نمای باغ هتل، تعدادی از آن‌ها نمای دریا و تعدادی از آن‌ها نمای هر دو را دارند.

یک مرکز خرید مجهز در این هتل وجود داشته که سبب می‌شود تا از محیط بیرون، کاملا بی‌نیاز باشید و تمامی ملزومات را بتوانید در داخل هتل تهیه کنید؛ همچنین در تمام مدت اقامت، مهمانان می‌توانند از اینترنت رایگان و پرسرعت این مجموعه استفاده کنند.

هتل داریوش کیش

هتل پالاس

یکی دیگر از هتل های نوساز کیش که امروزه گردشگران زیادی خواهان اقامت در آن هستند، هتل پالاس است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۴۰۰ شروع به کار کرد و طراحی مدرن و شیک آن، هر فردی را به وجد می‌آورد. هتل پالاس ۱۵ طبقه داشته که مجموعا شامل ۲۳۳ تخت می‌شود. این مجموعه نسبت به بقیه هتل هایی که تاکنون معرفی شدند، فاصله بیشتری نسبت به دریا دارد اما هنوز هم نزدیک به خط ساحلی محسوب شده و ارتفاع زیاد اتاق‌های طبقات بالا، سبب می‌شود تا چشم‌اندازی جذاب را به سمت دریا داشته باشید.

یکی از امکانات بسیار جذاب هتل پالاس، امکان اجاره ماشین‌های لوکس است. انواع خودروهای اسپرت و گران قیمت را می‌توانید از این هتل اجاره کرده و از رانندگی با این ماشین‌ها در جزیره زیبای کیش لذت ببرید.

هتل های ۴ ستاره کیش

اگر می‌خواهید تا هزینه کم‌تری را متحمل شده، اما با این حال خدماتی درجه‌یک را دریافت کنید، رزرو هتلی ۴ ستاره بهترین گزینه است. بهترین هتل های کیش که ۴ ستاره دارند و به خط ساحلی نزدیک هستند عبارت‌اند از:

هتل لیلیوم

هتل لیلیوم را می‌توان یکی از هتل هایی دانست که با وجود چهار ستاره بودن، خدمات و امکاناتی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که در سطحی بالا قرار دارند و قطعا، اقامتی شیرین را در این هتل تجربه خواهید کرد. هتل لیلیوم در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده و ۱۵۴ اتاق دارد؛ اتاق‌های این هتل نیز مانند بسیاری دیگر از هتل‌ها، انواع مختلفی داشته و می‌توانید آپشن‌ها و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کنید و سپس، نسبت به رزرو بهترین گزینه اقدام نمایید.

هتل لیلیوم با این که چشم‌انداز خاصی به سمت دریا ندارد، اما فاصله چندانی نیز نداشته و در عرض ۵ دقیقه می‌توانید به ساحل رسیده و در کنار آن قدم بزنید.

هتل پارمیدا

یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره کیش که از امکانات و کیفیت خوبی برخوردار بوده و با خط ساحلی نیز فاصله چندانی ندارد، هتل پارمیدا است. این هتل در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده و دارای ۸۱ اتاق است که مجموعا ۲۵۷ تخت در آن‌ها قرار دارند. هتل پارمیدا با این که مستقیما کنار خط ساحلی نیست، اما دید خوبی به ساحل داشته و می‌توانید با رزرو یکی از اتاق‌هایی که پنجره‌اش به سمت دریا است، از چشم‌انداز خلیج فارس لذت ببرید.

این مجموعه ۳ رستوران دارد که می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را در آن‌ها سفارش داده و میل کنید. همچنین اگر به ورزش نیز علاقه دارید، امکانات ورزشی متعددی مانند سالن بدنسازی، زمین تنیس، استخر و جکوزی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند.

بهترین روش برای رزرو هتل

امروزه هتل های زیادی مشغول به کار هستند و شاید انتخاب کردن از بین آن‌ها، کمی دشوار باشد. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم تا نه‌تنها برای رزرو هتل های کیش، بلکه برای رزرو هتل در هر یک از نقاط جهان، به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کرده و پس از مقایسه امکانات و خدمات، گزینه‌ای که بیشترین هم‌خوانی را با شرایط شما دارد رزرو کنید.

فلای تودی یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی آنلاین بوده که علاوه بر قابلیت رزرو هتل، قابلیت‌های دیگری از جمله خرید بلیط قطار و هواپیما را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. تجربه غنی این آژانس در حوزه گردشگری، سبب شده تا بتواند بهترین خدمات را ارائه داده و سفرهایی امن و خاطره‌انگیز را برای کاربرانش رقم بزند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات