اخذ ویزای فوری؛ خدمت جدید فلای تودی

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ویزا به انگلیسی و پرچم / فلای تودی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب با خدمات ویزا فلای تودی و پروسه دریافت ویزا آشنا می‌شویم.
تبلیغات

آماده شدن برای یک سفر خارجی، مقدمات خاص خود را دارد و تنها به تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل خلاصه نمی‌شود. از آن جا که هر کشور باید بر ورود و خروج مسافران نظارت داشته باشد، تهیه مدارکی نظیر ویزا بخش مهمی از اقدامات پیش از سفر را تشکیل می‌دهد. این پروسه باید از مدتی پیش از سفر آغاز شود و اصولی دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید احتمال ریجکت شدن را به صفر برسانید. در این مطلب نگاهی به خدمات ویزا فلای تودی خواهیم داشت.

آشنایی با پروسه دریافت ویزا

اگر بخواهید به یک کشور خارجی سفر کنید، به دو مدرک ضروری نیاز خواهید داشت؛ مورد اول پاسپورت و مورد بعدی ویزاست. پاسپورت یا گذرنامه مدرک شناسایی شماست که هویتتان را مشخص می‌کند؛ به عبارتی می‌توان آن را چیزی شبیه به شناسنامه بین‌المللی دانست.

با داشتن پاسپورت، دولت از سایر کشورها درخواست می‌کند که یک فرد را به رسمیت بشناسند. از سوی دیگر، روادید یا ویزا یکی دیگر از مدارک ضروری است که برای هر کشوری که قصد سفر به آن را داشته باشید، به صورت مجزا صادر می‌شود. ویزا در حقیقت اجازه ورود شما به خاک یک کشور است. زمانی که سفارت کشوری ویزای شما را تأیید کند، شما می‌توانید وارد آن کشور شده و برای مدت زمان مشخصی در آن جا اقامت داشته باشید. مدت زمان اقامت نیز براساس نوع ویزا مشخص می‌شود.

برای دریافت ویزا می‌بایست به صورت اینترنتی، تلفنی و یا مراجعه حضوری، از سفارت یا کنسولگری مربوطه وقت بگیرید. پس از آن فرم‌هایی که در وبسایت سفارت وجود دارند را با اطلاعات کاملاً صحیح پر کنید. مرحله بعدی ترجمه مدارک و تحویل آن‌ها به سفارت است.

مدارک بسته به نوع ویزایی که متقاضی آن هستید، متفاوت خواهند بود. پس از تحویل مدارک، هزینه ویزا را پرداخت کرده و منتظر می‌مانید تا نتیجه به شما اعلام شود. برخی از کشورها پروسه صدور ویزا را به‌صورت آنلاین پیگیری می‌کنند که البته تعداد این کشورها محدود است. شما می‌توانید پروسه دریافت ویزا را از طریق مجموعه‌های گردشگری نیز پیگیری کنید؛ به عنوان مثال پروسه دریافت ویزا فلای تودی بسیار راحت و سریع است.

دریافت ویزا چقدر طول می‌کشد؟

پروسه صدور ویزا تا حد زیادی به کشور مد نظر شما بستگی دارد. برخی کشورها مثل آمریکا اصلا برای ایرانیان ویزا صادر نمی‌کنند و برخی دیگر، بدون نیاز به ویزا پذیرای مسافران ایرانی هستند؛ همچنین در تأیید ویزا ممکن است برخی از کشورها پروسه را طولانی‌تر کرده و سخت‌گیری بیشتری برای ایرانیان داشته باشند. به طور کلی صدور ویزا اغلب بین 5 تا 7 روز کاری پس از تحویل مدارک انجام می‌شود.

تفاوت ویزای فوری و عادی

زمانی که می‌خواهید برای اخذ ویزا اقدام کنید، با عباراتی نظیر «ویزا فوری» یا «ویزای اضطراری» و مواردی از این دست مواجه خواهید شد. تفاوت ویزا فوری با ویزای عادی در چیست؟ برخی کشورها مثل امارات ویزای اضطراری برای متقاضیان صادر می‌کنند. به این صورت که شما با پرداخت هزینه بیشتر می‌توانید در مدت زمان کوتاه‌تری ویزای خود را دریافت نمایید. ویزای فوری دبی معمولاً یک روزه و بدون نیاز به مراجعه حضوری صادر می‌شود که می‌توانید از طریق خدمات ویزا فلای تودی آن را دریافت نمایید.

به جز این موارد، چیزی تحت عنوان ویزای فوری برای همه کشورها وجود ندارد؛ به‌عنوان مثال شما نمی‌توانید برای ویزای فوری شینگن درخواست دهید؛ اما روش‌هایی وجود دارند که می‌توانید این پروسه را تسریع کنید. اغلب تسریع این فرایند در گرو ارتباطات مجموعه گردشگری واسطه‌ای است که انتخاب می‌کنید.

پاسپورت / فلای تودی

نکات مهمی که باید در هنگام اخذ ویزا بدانید

برای آن که در پروسه دریافت روادید با مشکل مواجه نشوید، باید برخی نکات را مد نظر داشته باشید و به آن‌ها عمل کنید. به عنوان مثال:

  • پیش از اقدام برای دریافت ویزا، اطلاعات خود را درباره شرایط تأیید ویزای کشور مد نظرتان تکمیل کنید.

  • مدت قابل قبولی قبل از سفر برای دریافت روادید اقدام کنید.

  • اطلاعات فرم‌ها را به درستی وارد کنید؛ چرا که این اطلاعات توسط آفیسر سفارت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

  • برای ویزای توریستی باید بلیط پرواز و واچر هتل را در دست داشته باشید تا بتوانید ویزا بگیرید.

  • حتماً از طریق یکی از شرکت‌های گردشگری معتبر فرایند دریافت ویزا را پیگیری کنید.

اهمیت انتخاب مجموعه گردشگری مناسب در پروسه دریافت ویزا

انتخاب یک مجموعه گردشگری معتبر برای انجام پروسه اخد ویزا بسیار مهم است. بسیاری از مسافران بدون آن که از اهمیت این موضوع آگاه باشند، شخصاً برای دریافت ویزا اقدام می‌کنند و علی‌رغم پیگیری‌های مکرر، درخواست آن‌ها رد می‌شود؛ همچنین بسیاری از افراد نیز با مراجعه به مراجع نامعتبر، با وجود پرداخت هزینه، باز هم ریجکت می‌شوند. برخی از موسسه‌های گردشگری از ناآگاهی مسافران سوءاستفاده کرده و هزینه‌های هنگفتی را از آن‌‌ها دریافت می‌کنند.

در هر مسئله می‌بایست کار را به کاردان بسپارید و از کارشناسان مطرح آن حوزه کمک بگیرید. موسسه‌های گردشگری مطرح به سبب آن که سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کنند، از کوچک‌ترین جزئیات پروسه نیز آگاه‌اند و می‌توانند روند دریافت ویزا را تسهیل کنند. آن‌ها شما را از نحوه درست انجام مراحل مطلع خواهند کرد تا احتمال رد شدن درخواست ویزا را به صفر برسانید؛ همچنین مجموعه‌های حرفه‌ای ارتباطاتی دارند که می‌توانند به واسطه آن‌ها پروسه را تسریع کنند. با درخواست ویزا فلای تودی می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن، پروسه دریافت ویزای خود را به انجام برسانید.

ویزا به انگلیسی و ذره بین / فلای تودی

برای اخذ ویزا،کار را به کارشناسان فلای تودی بسپارید

برای آن که بتوانید ویزای توریستی دریافت کنید، می‌بایست مدارکی همچون بلیط هواپیما یا واچر هتل را نیز ارائه کنید. چه چیزی بهتر از این که بتوانید خرید بلیط، رزرو هتل و پیگیری پروسه اخذ ویزا را از طریق یک مجموعه واحد پیگیری نمایید؟ مجموعه فلای تودی به تازگی امکان اخذ روادید را نیز فراهم کرده و شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت، نسبت به دریافت ویزا برای انواع کشورها اقدام نمایید. پروسه دریافت ویزا در فلای تودی به کمک بهترین و خبره‌ترین کارشناسان این حوزه انجام می‌شود و خیالتان از بابت همه چیز آسوده خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات