محبوب ترین ارزهای دیجیتال لیست شده در بیت 24

شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
صرافی بیت ۲۴
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
امروزه بیش از 20 هزار کوین و توکن در فضای بلاک چین ساخته شده‌اند که هر کدام اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.
تبلیغات

از بین صرافی‌های ایرانی، بیت 24 از نظر تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده در صرافی خود زبانزند است. در این مطلب، نگاه کلی به رمز ارزهای پشتیبانی‌شده در صرافی بیت24 می‌اندازیم.

لیست ارزهای بیت 24

برای مشاهده لیست ارزهای پشتیبانی‌شده در بیت 24 کافی است به آدرس bit24.cash/coins مراجعه کنید. این صرافی دارای دو نوع بازار معامله آنی (OTC) و حرفه‌ای (PTP) است و در حال حاضر در دی 1402، بیش از 590 رمز ارز در بازار معامله آنی و بیش از 250 ارز در بازار معامله حرفه‌ای آن پشتیبانی شده است.

صرافی bit24

در این بازارها می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلف رمز ارزها را مشاهده نمایید و با استفاده از منوی آبشاری روبروی گزینه‌های «بازار خرید و فروش آنی» و «بازار معاملات حرفه‌ای» که به‌صورت پیش‌فرض روی «تغییرات 24 ساعت» قرار دارد، تنظیمات را به «هفتگی» و «ماهانه» نیز تغییر دهید.

در قسمت «بیشترین رشد»، رمز ارزهایی که طی بازه زمانی انتخابی (مثلا 24 ساعت) بیشترین رشد را داشته‌اند نمایش داده می‌شوند. با کلیک روی آیکن «فلش» نیز لیست گسترده‌تر آن نمایش داده خواهد. این قسمت می‌تواند مرجع خوبی برای خرید و فروش‌های کوتاه مدت و پیدا کردن ارزهای بالقوه باشد. در قسمت «بیشترین بازدید»، رمز ارزهایی که از سوی کاربران بیت24 بیشترین بازدید را داشته‌اند مشاهده خواهید کرد و در قسمت «آخرین لیست‌شده‌ها» نیز جدیدترین رمز ارزهای اضافه‌شده به این صرافی قابل مشاهده است.

با اسکرول کردن به پایین صفحه می‌توانید لیست کل ارزهای پشتیبانی‌شده در بیت24 را مشاهده کرده یا با استفاده از کادر «جستجوی نام ارز»، کوین یا توکن دلخواه خود را بیابید.

محبوب‌ترین ارزها

محبوب‌ترین ارزهای لیست‌شده در بیت 24 با کلیک روی آیکن فلش روبروی «بیشترین بازدید» قابل مشاهده هستند. همانطور که گفتیم، این ارزها بر اساس بازه زمانی انتخابی (مثلا 24 ساعت)، بیشترین بازدید را از سوی کاربران این صرافی داشته‌اند.

با کلیک روی گزینه «بازار معاملات حرفه‌ای» نیز این لیست قابل مشاهده است. اگر به‌دنبال معامله رمز ارزها در بازارهای همتابه‌همتای بیت 24 و سفارش‌گذاری مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت و... هستید، این لیست به شما کمک می‌کند ارزهای دیجیتال بالقوه را بیابید. از آنجایی که احساسات و فعالیت تریدرها حرف اول را در تحلیل و استراتژی‌های معاملاتی می‌زنند، این لیست نشان می‌دهد که کاربران بیت24 در بازار کدام رمز ارزها فعالیت بیشتری داشته و احتمال رشد یا کاهش قیمت‌شان وجود دارد.

در حال حاضر در دی ماه 1402، محبوب‌ترین ارزهای پشتیبانی‌شده در بیت24 شامل موارد زیر هستند:

پپه

● پپه 2

● جیتو

● توربو

● لیدیز

ثبت نام در بیت 24 برای خرید و معامله ارزهای دیجیتال

برای خرید و فروش رمز ارزها در بیت 24 کافی است وارد وبسایت آن به آدرس bit24.cash شده و یک حساب کاربری برای خود بسازید. خرید، معامله و واریز ارزی و ریالی در این پلتفرم بدون احراز هویت قابل انجام است، اما به دستور قانون، برای برداشت ارزی و ریالی ملزم به طی کردن این فرآیند هستید. احراز هویت یک گام امنیتی در جهت حفظ امنیت تمامی کاربران و جلوگیری از فعالیت‌های غیرقانونی نظیر پولشویی محسوب می‌شود.

خرید در بازار آنی و فروشگاهی (OTC)

پس از ساخت حساب، می‌توانید خرید و فروش رمز ارزها به‌صورت آنی را انجام دهید. برای این کار، وارد حساب کاربری خود شده و مراحل زیر را انجام دهید:

1. از منوی سمت راست، روی «خرید و فروش آنی» کلیک کنید.

2. از منوی جستجوی ارز، دارایی مورد نظر خود برای خرید یا فروش را انتخاب کنید.

3. از گزینه‌های بالای صفحه، «خرید» یا «فروش» را انتخاب کنید.

4. در صورتی که مایل به خرید هستید، باید در قسمت «انتخاب نحوه دریافت ارز»، یکی از گزینه‌های «ذخیره در کیف پول ارزی بیت۲۴» را «واریز به کیف پول شخصی» را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه اول، رمز ارزها در کیف پول داخلی بیت24 ذخیره شده و از پرداخت کارمزد شبکه معاف می‌شوید. اما در صورت انتخاب گزینه دوم، ملزم به پرداخت هزینه کارمزد انتقال روی بلاک چین هستید که هیچ ارتباطی با بیت24 نداشته و به اعتبارسنج‌های شبکه مربوطه پرداخت خواهد شد.

5. پرداخت هزینه را تکمیل کنید.

معامله در بازار حرفه‌ای همتابه‌همتا (P2P)

علاوه بر خرید و فروش ساده، اگر مایل به سفارش‌گذاری و معامله حرفه‌ای روی قیمت‌های مورد نظر خود هستید، این بخش مخصوص شماست. در بازارهای حرفه‌ای بیت24 امکان سفارش‌گذاری مارکت، لیمیت، استاپ لیمیت، استاپ مارکت، تریلینگ استاپ و OCO وجود دارد. در این بخش، بیش از 250 جفت ارزی در بازارهای تتری و تومانی پشتیبانی شده‌اند، بنابراین معاملات خود را می‌توانید به هر دو واحد تومانی و تتری انجام دهید.

برای این کار کافی است پس از ورود به حساب شخصی خود، از بالای صفحه، روی گزینه «معامله حرفه‌ای» کلیک کنید. با این کار، به‌صورت پیش‌فرض به بازار تتر/تومان (USDT-IRT) هدایت می‌شوید که از منوی سمت راست، امکان تغییر جفت ارزی و بازار وجود دارد.

صرافی bit24
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات