حضور پارت با راهکارهای اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه تراکنش

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
حضور پارت در هوش مصنوعی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت دانش بنیان پردازش اطلاعات مالی پارت با ارائه راهکارهای نوین اقتصادی مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه تراکنش حضور خواهد داشت.
تبلیغات

نمایشگاه تراکنش ایران که یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه فناوری مالی و بانکی کشور شناخته می‌شود، محل گردهمایی پیشگامان حوزه فناوری‌های نوین پرداخت برای ارائه محصولات و راهکارهای موثر بر آینده اقتصاد دیجیتال کشور می‌باشد.

محصولات نوآورانه پارت در نمایشگاه تراکنش

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، به عنوان یکی از شرکت‌های متخصص و پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای هوشمند مالی با شعار نسل جدید راهکارهای اقتصادی، قدرت‌ گرفته از هوش مصنوعی در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور یافته و محصولات زیر را ارائه خواهد داد:

احراز هویت غیر حضوری

احراز هویت الکترونیک با بهره‌گیری از جدیدترین الگوریتم‌های هوش مصنوعی، امکان تشخیص هویت کاربر از طریق سنجش آگاهی را مهیا می‌کند. این امر، امنیت و کارایی احراز هویت آنلاین را به طرز چشم‌گیری افزایش می‌دهد.

امضای دیجیتال

پارت با بهره‌گیری از توان متخصصان حوزه هوش مصنوعی، با ارائه سرویس امضای دیجیتال، جهت امضای امن و معتبر قراردادهای آنلاین، سرعت فرآیندهای دیجیتال را بهبود بخشیده است. به‌کارگیری امضای دیجیتال در فرآیندهای سازمانی و آنلاین، امنیت بالایی را به ارمغان می‎آورد.

سفته الکترونیک

سفته الکترونیک دیگر محصول هوشمند پارت بوده که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، باعث کاهش خطا و افزایش سرعت فرآیند دریافت تسهیلات شده است. این مهم همچنین از ایجاد سفته‌های جعلی در بانکداری هوشمند نیز، پیشگیری کرده است.

اعتبارسنجی

در فرآیند اعتبارسنجی توان افراد در بازپرداخت تعهدات و سطح اعتباری ایشان، تحلیل و بررسی می‌شود. به‌کارگیری الگوریتم‍‌های دقیق مبتنی بر اصول اعطای تسهیلات در این فرآیند، دقت و سرعت اعتبارسنجی را افزایش داده است.

شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت

نشست و کارگاه‌های تخصصی پارت در نمایشگاه

پردازش اطلاعات مالی پارت تلاش می‌کند با حضور در نمایشگاه تراکنش ایران و برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی گامی موثر در جهت ساده‌سازی فرایندهای مالی در کسب‌وکار و زندگی مردم برداشته و گفتمانی اثربخش در حوزه هوش مصنوعی و صنعت فین‌تک به‌وجود آورد.

در همین راستا، نشست تخصصی "صدای مشتری از راه دور می‌آید" با موضوع «احراز هویت آنلاین، مرکز ثقل سفر دیجیتالی» و کارگاه‌های معرفی محصول امضای دیجیتال و معرفی محصول سفته الکترونیک، با میزبانی پارت برگزار خواهد شد.

علاوه بر حضور در نشست و کارگاه‌های تخصصی، شرکت دانش بنیان پارت در بخش نمایشگاهی نیز در غرفه‌های شماره 14 و 15 میزبان مخاطبان خواهد بود.

«نهمین نمایشگاه تراکنش ایران» طی روزهای 18 الی 20 دی‌ماه 1402 در محل مرکز آفرینش‌های کانون و هتل لاله برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصت همکاری و هم‌افزایی میان فعالان عرصه مالی و بانکی را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس landing.partdp.ir/tarakonesh جهت ثبت‌نام و شرکت در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی این نمایشگاه، اقدام نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات