آشنایی با ویژگی های اپل موزیک از نظر سیب کده

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اپل موزیک با سیب کده
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب به بررسی ویژگی های اپل موزیک خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.
تبلیغات

اپل موزیک یک سرویس پخش موسیقی است که توسط شرکت اپل ارائه می‌شود. این سرویس ویژگی‌های مختلفی دارد که آن را به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌‌های پخش موسیقی تبدیل کرده است. یکی از ویژگی های اپل موزیک این است که به کاربران امکان می‌دهد که به بیش از 90 میلیون آهنگ از هنرمندان سراسر جهان دسترسی داشته باشند و آن‌ها را به صورت آنلاین گوش دهند و یا دانلود کنند.

لازم به ذکر است که اپل موزیک با دیگر سرویس‌های پخش مانند: Spotify، Amazon، Google Play Music و... قابل قیاس است و به دلیل پشتیبانی از صدای با کیفیت، نسبت به اکثر رقبای خود برتری دارد. برای خرید اپل موزیک باید با ویژگی‌های آن آشنا باشید؛ از همین رو ما در ادامه این مطلب به بررسی ویژگی های اپل موزیک خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

سرویس استریم موسیقی اپل موزیک

اپل موزیک یکی از سرویس‌های اشتراکی پرطرفدار شرکت اپل است. با خرید اپل موزیک و استفاده از آن می‌توان به بیش ۱۰۰ از میلیون موزیک با بالاترین کیفیت در هر کجا و هر زمان دسترسی داشت و به دانلود یا استریم آنلاین آن‌ها پرداخت؛ در واقع با خرید اشتراک اپل موزیک دیگر نیاز به پرداخت جداگانه و خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت اپل برای هر موزیک نیست.

علاوه بر موارد ذکر شده، با استفاده از اشتراک اپل موزیک می‌توانید از کیفیت صدای بالای آن لذت ببرید و به تمام موزیک‌ها بدون تبلیغات در هر زمان و مکانی دسترسی پیدا کنید. همچنین ‌لیست پخش‌های خود را با موزیک‌های مورد علاقه‌تان بسازید و با دوستان و آشناهای خود به اشتراک بگذارید.

امکانات اپل موزیک

جهت آشنایی بیشتر شما با اپل موزیک، در این بخش به صورت مختصر به امکانات اپل موزیک اشاره خواهیم کرد:

  • قابلیت دانلود و پخش آفلاین موزیک
  • پخش آنلاین موزیک به صورت نامحدود
  • همگام سازی محتوا با iTunes و iCloud
  • صدای فضایی و بدون افت کیفیت موسیقی
  • پیشنهاد موسیقی براساس هوش مصنوعی
  • نمایش متن آهنگ در حال پخش
  • کنترل موسیقی با Siri
  • دسترسی به صدایSpatial Audio و Lossless audio

بررسی ویژگی های اپل موزیک

برای خرید اپل موزیک باید امکانات و ویژگی‌های آن را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. ویژگی های اپل موزیک شامل موارد زیر است:

دسترسی نامحدود به موسیقی

اپل موزیک با سیب کده

با اشتراک اپل موزیک، می‌توانید به بیش از 100 میلیون آهنگ از هنرمندان سراسر جهان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را به صورت آنلاین گوش دهید. درواقع شما قادرید که هر آهنگ و آلبومی که به آن علاقه دارید را بدون هیچ محدودیتی بارگیری نمایید.

بهینه‌سازی حافظه با محدود کردن دانلودها

برای بهینه سازی حافظه دستگاه خود می‌توانید دانلودها را محدود کنید. این کار به ویژه برای افرادی که حافظه دستگاه محدودی دارند مناسب است. اگر مشکل حافظه ندارید، می‌توانید دانلود به صورت خودکار را فعال کنید. در نهایت شما می‌توانید برای جلوگیری از پر شدن حافظه، ویژگی بهینه سازی حافظه را طبق مراحل زیر فعال کنید:

1. به تنظیمات دستگاه خود بروید.

2. روی « Music » ضربه بزنید.

3. سپس « Optimize Storage» را انتخاب کنید.

4. در آخر روی «فعال» ضربه بزنید.

این ویژگی به طور خودکار آهنگ‌هایی را که به ندرت گوش می‌دهید را حذف می‌کند تا حافظه دستگاه شما آزاد شود. همچنین شما در این بخش می‌توانید مشخص کنید که چند گیگ از حافظه دستگاه شما باید جهت ذخیره موزیک‌ها استفاده شود.

دسترسی به SharePlay

یکی از ویژگی های اپل موزیک، دسترسی به SharePlay است. با این ویژگی اشتراک اپل موزیک، می‌توانید از دوستان و آشنایان خود دعوت کنید که به صورت مستقیم از Apple Music با یکدیگر به موزیک گوش کنید. جهت انجام این کار آهنگ یا آلبوم مورد نظر خود را در اپل موزیک یافته و سپس روی سه نقطه کنار موسیقی دلخواه خود برای گوش دادن به آن ضربه بزنید. علاوه بر این با یک روش دیگر هم می‌توانید از این ویژگی بهره‌مند شوید.

روش دیگر این است که همان نماد در گوشه سمت راست بالا را انتخاب کنید؛ سپس SharePlay را از منوی زمینه برگزینید و هر شخصی که دوست دارید او را دعوت کنید، انتخاب کرده و بعد از آن، روی FaceTime ضربه بزنید. بعد از انجام این مراحل یک تماس ویدیویی با قابلیت SharePlay شروع خواهد شد.

دسترسی به ایستگاه‌های رادیویی

اپل موزیک به شما این امکان را فراهم می‌کند که به ایستگاه‌های رادیویی مختلف دسترسی داشته باشید. باید بدانید که این ایستگاه‌ها با توجه به ژانر، هنرمند و یا موضوعات مختلفی ایجاد می‌شوند.

امکان همگام سازی موسیقی و لیست پخش

یکی دیگر از ویژگی های اپل موزیک، امکان همگام سازی موسیقی و لیست پخش Apple Music است. با بهره‌مندی از این ویژگی، می‌توانید موسیقی و لیست‌های پخش خود را در دستگاه‌های مختلف همگام سازی کنید. همچنین این ویژگی به شما کمک می‌کند که به موسیقی‌های مورد علاقه خودتان در هر دستگاهی از جمله: آیفون، آیپد، اپل تی وی و اپل واچ و... دسترسی داشته باشید.

امکان دانلود و پخش آفلاین موزیک

اگر قصد دارید آهنگ‌های مورد علاقه خود را در هر زمان و مکانی گوش دهید، می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید؛ سپس هر وقت که خواستید به آنها گوش دهید. انجام این کار مخصوصا در سفر یا زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید، بسیار خوب است.

حفظ و ویرایش پلی ‌لیست‌ها

لازم به ذکر است که پلی‌لیست‌های پیشنهادی در برنامه اپل موزیک به صورت پویا هستند و هر هفته ویرایش می‌شوند. به همین دلیل امکان دارد موزیکی که شما دوست دارید پس از مدتی حذف شود. برای جلوگیری از این اتفاق باید موزیک‌های مورد علاقه خود را به پلی‌لیست شخصی خود اضافه نمایید.

نمایش متن آهنگ‌ها

اپل موزیک با سیب کده

یکی از ویژگی های اپل موزیک که در اغلب سرویس‌های پخش موسیقی وجود ندارد، قابلیت نمایش متن موسیقی در حال ‌پخش هست. برای نمایش متن آهنگ‌ها فقط کافی است که صفحه Now Playing را به سمت بالا بکشید؛ سپس در صورتی که هیچ متنی وجود نداشته باشد، می‌توانید گزینه Show را انتخاب کنید.

دانلود خودکار

شما می‌توانید با استفاده از Apple Music چندین آهنگ را باهم دانلود کنید. البته برای انجام این کار باید قابلیت دانلود خودکار را فعال نمایید. برای فعال کردن آن فقط کافی است وارد تنظیمات اپل موزیک شوید و بعد به قسمت Music بروید؛ سپس گزینه Automatic Downloads را فعال کنید.

امکان دسترسی به پادکست‌ها

یکی دیگر از ویژگی های Apple Music، این است که به شما این امکان را فراهم می‌کند که به پادکست‌های مختلف دسترسی داشته باشید. پادکست‌ها در مورد موضوعات مختلفی از جمله اخبار، سیاست، سرگرمی و... هستند.

امکان استفاده از Siri برای کنترل موسیقی

شما می‌توانید از قابلیت Siri برای کنترل موسیقی در اپل موزیک استفاده کنید. به عنوان مثال به Siri بگویید که یک آهنگ خاص یا یک لیست پخش را انتخاب کند.

سخن نهایی

اپل موزیک یک سرویس پخش موسیقی قدرتمند و متنوع است که ویژگی های اپل موزیک، آن را از سایر پخش کننده‌های موسیقی متمایز کرده است. برای خرید Apple Music باید ویژگی‌های آن را بررسی کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید و برای اشتراک اپل موزیک اقدام نمایید. فروشگاه اشتراک مجازی سیب کده با کارشناسان متخصصی که در این زمینه دارد می‌تواند شما را در این امر یاری کند تا اشتراک خود را به راحتی تهیه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات