ابزار سپند مرجع تخصصی ابزار آلات تراشکاری

سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ابزار سپند
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ابزار سپند مرجع تخصصی ابزار آلات تراشکاری می باشد. با کمک گرفتن از بزرگترین مرجع تخصصی ابزار خرید را برای شما آسان کرده ایم!
تبلیغات

با کمک گرفتن از بزرگترین مرجع تخصصی ابزار خرید را برای شما آسان کرده ایم!

در این روزها تهیه یک ابزار با کیفیت، به روش سنتی حضور در بازار و یا حتی سفارش اینترنتی، با توجه به تنوع محصولات، تعداد فروشندگان و همچنین قیمتهای بسیار متفاوت کار راحتی نیست؛

فروشگاه ابزار سپند با ۳۰ سال سابقه و حضور مستمر در محله بازار حسن آباد و با داشتن کادری مجرب در زمینه واردات و فروش ابزار آلات تراشکاری و صنعتی NC – CNC و با داشتن نماینده گی محصولات:

HTG TURKEY

YG_1

در خدمت شما صنعتگران عزیز می باشد.

در وبسایت تخصصی ابزار سپند تمام دسته بندی کالاها به صورت دقیق و با مشخصات کامل توضیح داده شده است محیط کاربر پسند سایت استفاده برای هر کاربر را آسان می کند با ارائه تمام اطلاعات فنی و توضیح دقیق هر ابزار، سعی شده تا خریدار پس از مراجعه به فروشگاه و بررسی چند محصول، این احساس را داشته باشد که با یک متخصص ابزار مشورت کرده است. ضمن اینکه همزمان امکان مشاوره فنی رایگان و پرسش و پاسخ آنلاین تا رسیدن به انتخاب نهایی خریدار هم وجود دارد.

شرکت HTG ترکیه:

این شرکت در سال 2011 در شهر بورسا ترکیه تاسیس شده و حوزه فعالیت آن تولید ابزار های برشی CARBIDE از جمله

تولید :

ابزار آلات سفارشی خاص

ابزار سوراخ کاری (مته کارباید و برقو کارباید)

ابزار فرز کاری ( انواع فرز الماس با درجات سختی مختلف)

می باشد.

شرکت YG_1:

این شرکت در سال 1981 در کشور کره جنوبی تاسیس شد.

این شرکت با رشد مداوم و سرمایه گزاری توسعه و ایجاد همکاری ها به طور مستمر تلاش میکند تا به بهترین عملکرد در زمینه مختلف دست یابد و همچین به عنوان یک شرکت تولید ابزار برشی در بازار جهانی شناخته شود. شرکت YG در حال حاضر دارای بیش از 30 شرکت تابعه سرمایه گزاری مشترک در سطح جهانی هستند.

شرکت YGجزو یکی از 5 شرکت برتر تولید ابزار الات برش می باشد که به صورت مداوم در حال پیشترفت می باشد. این شرکت بر اساس نیاز های خاص مشتری ابزار الات انها را تولید می کند.

شرکت YG دارای طیف محصولات با کیفیتی است که مورد استفاده صنایع خاص در دسترس است که برخی از تولیدات به این صورت می باشد:

ابزار آلات فرز کاری

ابزار آلات سوراخکاری

ابزار آلات رزوه زنی و..

برخی از ابزار موجود در مجموعه ابزار سپند:

ابزار آلات اندازه گیری با برند مطرح MITUTOYO

ابزار سپند

ابزارآلات فرز کاری :

فرزکاری ابزاری است برای ایجاد شکل‌های پیچیده برای قطعه‌های فلزی طرز کار این دستگاه بدین طریق است که ابزار برش چرخیده و از قطعه بار برمی‌دارد و قطعه خود بر روی میزی قرار گرفته که می‌توان آن را حرکت داد.

برای براده‌برداری از قطع کار در فرزکاری از تیغه چند لبه‌ای استفاده می‌شود که آن را تیغه فرز می‌نامند. لبه‌های برنده تیغه فرز فرم گوهای دارند (مانند رنده تراشکاری) که در روی محیط دایره‌ای قرار گرفته‌اند.

در فرزکاری هر یک از لبه‌های تیغه فرز در حین گردش دورانی خود مدت کوتاهی براده‌ گیری می‌کنند و تا نوبت بعدی بدون براده‌برداری آزاد گردش کرده خنک می‌شوند؛ از این رو تیغه فرزها مانند رنده تراشکاری در اثر برش تحت فشار دائم قرار نمی‌گیرند، و براده‌برداری با آن‌ها سریع‌تر انجام می‌شود.

ابزارآلات سوراخکاری:

ابزارهای سوراخ کاری ابزارهایی هستند که برای ایجاد سوراخ در قطعه کار طراحی شده اند. ساقه ابزار حفاری دارای فلوت ها یا شیارهایی است که اجازه ورود پلیسه را می دهد و از قطعه کار خارج می کند. ابزارهای حفاری به طور گسترده ای متفاوت هستند، تا ویژگی های قطعه کار را به همراه شعاع و عمق سوراخ مورد نظر تطبیق دهند.

ابزار سوراخ کاری برای سوراخ های استوانه ای دقیق تقریباً در هر ماده ای طراحی شده است. انواع مختلفی از ابزار های سوراخ کاری در سایت مجموعه ابزار سپند موجود می باشد . از مته و سر مته و .. گرفته تا هد بورینگ و…، هر نوع دارای مجموعه ای از مزایا، معایب و موارد استفاده ایده آل است. مته ها رایجترین کاربرد برای ایجاد سوراخهای بسته یا از طریق سوراخ در قطعه کار است.

سه نظام و چهار نظام تراشکاری:

سه نظام و چهار نظام تراشکاری اساساً بخشی از ماشین تراش است که در بالای تراش نصب می شود. چاک تراش به صورت دستی یا با استفاده از منبع تغذیه کار می کند. کاربرد اصلی سه نظام و چهار نظام تراشکاری تراش، نگه داشتن ابزاری است که روی آن کار می شود . این کار باعث می شود که قطعه هنگام چرخش ماشین کاری شود.

ابزار سپند

می تواند هم اجسام متقارن و هم اجسام نامتقارن را در خود نگه دارد، به خصوص آنهایی که فاقد تقارن شعاعی هستند. علاوه بر ماشین های تراش، از چاک ها در مکان هایی مانند ماشین های فرز نیز استفاده می شود.

گروه تامین قطعات ابزار آلات صنعتی ابزارسپند به عنوان یکی از برترین وارد کننده ابزار آلات تراشکاری و... در کشور، تنها به این دستاوردها بسنده نخواهد کرد. این مجموعه با ارائه خدمات نوین، پایبندی به تعهدات، سرمایه گذاری بیشتر در صنعت ابزار ، ساخت ارتباطات بهتر با مشتریان و کاربران صنعتی و همینطور توجه بیشتر به پیشرفت در حوزه آموزش ابزار قصد دارد بسیار قدرتمندتر از گذشته و برای همیشه یکی از بزرگترین مرجع تخصصی ابزار در ایران باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قبیل کاتالوگ و اطلاعات فنی با کارشناسان فروش مجموعه ابزار سپند تماس بگیرید.

02166743723

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات