ریبرندیگ سیتاد-خلق یک هویت جدید

شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ریبرندیگ سیتاد
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
امروزه یکپارچه‌سازی و شفافیت اطلاعات نیازمند وجود بستری برای تبادل و به اشتراک‌گذاری داده‌ها و خدمات می باشد.
تبلیغات

در راستای تحقق این هدف در سطح کلان کشور و تحقق دولت الکترونیک، سیتاد به عنوان اپراتور اول سازمان فناوری اطلاعات، گذرگاه خدمات عمومی دولت را راه‌اندازی کرد. پیاده‌سازی دولت الکترونیک نیازمند آن است که تمامی سازمان‌های دولتی برای ارائه خدمات خود، داده‌ها را در دسترس سایرین قرار دهند و با استفاده از فناوری اطلاعات ارائه هر چه سریع‌تر خدمت را فراهم آورند. این مهم تنها از طریق گذرگاه عمومی خدمات دولت که به اختصار PGSB خوانده می‌شود، میسر خواهد شد. این گذرگاه متصل به اینترنت بوده و برای از بین بردن قانون‌شکنی، صرفه‌جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه، ایجاد شفافیت در محیط کسب‌وکار و در عین حال تعامل با دولت طراحی شده‌است. می‌توان ابعاد و مزایای PGSB را در جدول زیر خلاصه کرد:

مفهوم

تبادل اطلاعات بین خدمت‌دهندگان یا سرویس‌دهندگان و خدمت‌گیرندگان

هدف

۱. تسهیل و برقراری اطلاعاتی نوین بین ارگان‌ها و شرکت‌ها

۲. فرایند و پروسه های اداری

۳.سرعت تبادل اطلاعات ۴. محیطی با امنیت مطلوب‌

راهکار

ارائه خدمت و کمک به رونق کسب‌وکارهای عموم مردم

بستر

متصل به اینترنت

همچنین برای فهم کامل کارایی PSGB به دو عکس زیر توجه کنید:

وضعیت تبادل اطلاعات بین دستگاه‌ها قبل از اتصال به گذرگاه عمومی خدمات دولت

ریبرندیگ سیتاد

ریبرندیگ سیتاد-خلق یک هویت جدید

وضعیت تبادل اطلاعات بین دستگاه‌ها بعد از اتصال به گذرگاه عمومی خدمات دولت

ریبرندیگ سیتاد

ریبرندیگ سیتاد-خلق یک هویت جدیدریبرندیگ سیتاد-خلق یک هویت جدید

برای اجرا گذرگاه خدمات عمومی دولت ، "سامانه های یکپارچه تعاملات الکترونیکی دانا" «سیتاد» به عنوان اپراتور اول از سازمان فناوری اطلاعات مجوز دریافت کرد. «سیتاد» زیرمجموعه گروه انفورماتیک راهبر ذیل سرمایه گذاری غدیر از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت نموده است و با سابقه‌ایی ده ساله در حوزه خدمات الکترونیک دولت، به ارائه خدمات مورد نیاز سازمان‌های دولتی و کسب و کارهای خصوصی پرداخت. که هم اکنون در نقش اپراتور اول گذرگاه عمومی خدمات دولت الکترونیک (PGSB) ماموریت دارد ضمن احصای نیازمندی‌های سازمان‌ها و کسب و کارها، به منظور ارائه سرویس‌های مدنظر و حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات قدم بردارد. این پروژه از ابتدای سال ۱۴۰۲ عملیاتی شده و هم اکنون پس از گذشت ۸ ماه از آغاز بهره‌برداری، مشتریان سیتاد توانسته‌اند از مرز ۱۲۰ میلیون تراکنش عبور کنند. سیتاد تصمیم دارد با رونمایی از لوگوی جدید خود با شکل و شمایلی جدید و پر انرژی‌تر از قبل به کسب و کارهای خصوصی و دولتی طرف قرارداد خود خدمت رسانی کند. همچنین با بازطراحی هویت بصری و در ادامه با ورود به بازارهای جدید و ایجاد سرویس‌های ترکیبی مورد تقاضای سازمان‌ها و کسب و کارها در تلاش است به برندی «پویاتر» تبدیل شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات