وب کتاب، پلتفرمی نو اورانه برای نویسندگان و عاشقان کتاب

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
وب کتاب
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شرکت الکترونیک سازه روزگار پلتفرمی را به نام وب کتاب به وجود اورده تا بستری جذاب و نواورانه میان خوانندگان و نویسندگان ایجاد کند.
تبلیغات

در عصری که همه چیز به سمت تکنولوژی و مدرن شدن رو می آورد، شرکت الکترونیک سازه روزگار در زمینه سرگرمی پلتفرمی را به نام وب کتاب به وجود اورده تا فرهنگ کتاب و کتابخوانی را بیش از پیش گسترش دهد و پل ارتباطی میان خوانندکان و نویسندگان را کوتاه تر از همیشه کند.

همواره کتاب عضوی جدا نشدنی از فرهنگ تمامی جهانیان بوده و هست. کتاب هایی در ژانر ها و موضوع های مختلف و همچنین کتاب مصور هایی که طرفداران زیادی میان جوانان و نوجوانان در چند دهه اخیر پیدا کرده است. از نوشتن و تایید شدن و در نهایت چاپ و انتشار و توضیع کتاب ، یک کتاب برای رسیدن به دست افراد جامعه راه طولانی را باید سپری کند. شرکت الکترونیک سازه روزگار با در نظر گرفتن تمامی این سختی ها پلتفرمی را ایجاد کرده تا بستری جذاب و نواورانه میان خوانندگان و نویسندگان ایجاد کند.

بنویس، پول دربیار!

“وب کتاب” پلتفرمی است که به نویسنده این امکان را میدهد که خلاقیت خود را بنویسد یا اثرش را به عنوان کتاب مصور منتشر کند. همچنین از طریق سیستم پرداخت ماهانه به درآمدی مستقیم از آثار خود دست یابد. “وب کتاب” این امکان را به آنها میدهد که در کنار لذت بردن از فضایی سرگرم کننده و جدید در کنار خوانندگان اثرشان، کسب درآمد استانداردی نیز داشته باشند. با وب کتاب هر شخصی آفریننده است و تقریبا هر دنیایی را میتواند خلق کند، دنیایی جادویی؟ قدرت های رزمی؟ عشقی قدیمی؟ زامبی؟ آخرالزمان؟ یا ترکیب همه اینها باهم؟ هرچه بخواهی میتوانی بنویسی!

یکی از ویژگی های سرگرم کننده “وب کتاب” بازی مانند بودن این پلتفرم است. به این معنی که خوانندگان با انجام دادن ماموریت های کوچک میتوانند واحد پولی درون برنامه ای (سکه) دریافت کنند. این امر به کاربر این امکان را میدهد که بدون پرداخت هزینه مستقیم برای یک کتاب، از چندین کتاب مختلف لذت ببرد. همچنین هر کاربر فارق از نویسنده بودن یا خواننده بودن میتواند در جشنواره ها و مسابقه های ماهانه که به صورت منظم برگذار میشود شرکت کند و هم چنین هم صحبت نویسندگان و خوانندگان در انجمن ها و گفت و گو های مختلف شود!

دیگر ویژگی های “وب کتاب” شامل: ماموریت ها، کتابخانه شخصی، صفحه تایم لاین، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای هر قسمت از یک کتاب و از همه جالب تر … کامنت گذاشتن برای هر پاراگراف از یک کتاب! یعنی هر نویسنده علاوه بر بازخورد گرفتن از هر قسمت از داستانش، قابلیت این را دارد برای هر پاراگراف از کتابش هم نظری دریافت کند. همه این کار ها با در نظر گرفتن هدف ما یعنی نزدیک کردن نویسندگان به خوانندگان، صورت گرفته است. گاهی اوقات یک نظر یک کلمه ای میتواند مسیر داستانی که نویسنده در حال گسترش آن است را تغییر دهد.

وب کتاب

هر کاربر، یک نویسنده!

هر کاربر میتواند به صورت مستقیم و بدون پرداخت هیچ مبلغی، به یک نویسنده تبدیل شود. نام کاربری که در وب کتاب درست میکنید هم به عنوان خواننده فعال است هم به عنوان نویسنده! در بخش مدیریت نویسندگان شما به بخش هایی مانند: اطلاعات دقیقی راجب کتابی که نوشته اید( جنسیت خوانندگان، ساعت خواندن کتاب شما توسط خوانندگان، امتیاز هایی که به شما داده اند و نظرات و غیره) ، نوشتن کتاب (حتی ترجمه کردن و انتشار یک کتاب)، نوشتن کتاب مصور، درخواست تبلیغ کتاب و همچنین درخواست ثبت قرارداد برای درآمد زایی از وب کتاب! دسترسی دارید.

“وب کتاب” در حال حاظر تنها از طریق مرورگر و سایت قابل دسترس است. اما تا انتهای دی ماه اپلیکیشن وب کتاب هم برای اندروید و هم برای ای او اس (IOS) منتشر خواهد شد. پیج اینستاگرام(Instagram.com/webketab.ir) وب کتاب را دنبال کنید تا از آخرین اخبار این پلتفرم با خبر شوید!

وب کتاب (webketab.ir)

بخوان، لذت ببر!

بنویس، پول دربیار!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات