توکیو، شهر شکوفه‌های گیلاس را با فلای‌تودی ببینید

جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
سفر به توکیو با فلای تودی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب با زیباترین نقاط شهر توکیو آشنا می‌شویم. با فلای‌تودی، مجری معتبر تور توکیو همراه باشید.
تبلیغات

توکیو شهری‌ست که شبیه به هیچ‌جای دیگری در دنیا نیست. همین منحصربه‌فرد بودن از نظر زیبایی‌شناسی است که توکیو را به بهشت عکاسان خیابانی تبدیل می‌کند. در این مطلب با زیباترین نقاط شهر توکیو آشنا می‌شویم. با فلای‌تودی، مجری معتبر تور توکیو همراه باشید.

زیباترین جاهای دیدنی توکیو

توکیو یکی از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین شهر‌های جهان است. با آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده، تابلوهای نئونی درخشان، معماری‌های فوق‌مدرن و خیابان‌های شلوغ و مملو از جدیدترین فناوری‌ها. شاید فکر کنید که توکیو یک شهر بی‌روح و سرد است اما به هیچ‌وجه اینطور نیست. طیف وسیعی از باغ‌ها، معابد، موزه‌ها و اقامتگاه‌های بوهمیایی وجود دارند که آرامش و زیبایی ناب دوران قدیم ژاپن را در خود دارند. در ادامه به برخی از این نقاط سر می‌زنیم.

پارک شینجوکو گیون

این پارک که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های توکیو است، مملو از چمن‌زارهای وسیع، مسیرهای پر پیچ و خم پیاده‌روی و مناظر آرامش‌بخش می‌باشد و در نزدیکی ایستگاه شینجوکو قرار گرفته است؛ متشکل از سه نوع مختلف باغ، شینجوکو گیون خانه تعداد زیادی درخت گیلاس با بیش از ده ها گونه مختلف است.

باغ ژاپنی این پارک پر از حوض‌های بزرگ با برکه‌ها و پل‌های چشم‌نواز است که به مانند بهشتی در کنار فضای شلوغ شهر می‌ماند‌. همچنین باغ فرانسوی، با چیدمان متقارن و یک باغ انگلیسی با چمن‌های وسیع و باز که دور آن را درختان گیلاس فرا گرفته‌اند، از دیگر بخش‌های این پارک هستند. بقیه پارک شامل مناطق جنگلی و چندین سازه از جمله رستوران و گالری‌های هنری است.

سفر به توکیو با فلای تودی

برج توکیو

برج توکیو که در سال 1958 ساخته شده و 333 متر ارتفاع دارد، نمادی از تولد دوباره توکیو پس از جنگ جهانی دوم است. طراحی زیبا و رنگ قرمز و سفید چشمگیر برج، آن را به منظره‌ای زیبا در طول روز تبدیل کرده است، هرچند در شب است که برج واقعاً می درخشد و افق توکیو را با روشنایی مسحورکننده خود روشن می‌کند.

در یک هوای خوب حتی می‌توانید کوه معروف فوجی، جزایر ایزو در اقیانوس آرام و شبه جزیره بوسو در استان چیبا را از بالای این برج ببینید. در اطراف برج معابد و پارک‌های چشمگیری وجود دارند که اگر به برج توکیو می‌روید رفتن به آن‌ها حتما توصیه می‌شود.

میجی جینگو

میجی جینگو یکی از پرطرفدارترین زیارتگاه‌ها در کل کشور ژاپن است و در مراسم مذهبی بسیاری از پیروان شینتو نقش اساسی دارد. ورودی های محوطه 200 هکتاری معبد میجی با دروازه های غول پیکر توری‌ئی مشخص شده است و عبور از زیر این دروازه‌ها به معنای ورود به فضایی مقدس و پشت سر گذاشتن دنیای روزمره است.

ساخته شده در سال 1920 برای ادای احترام به امپراتور میجی (۱۸۵۲-۱۹۱۲)، که تحت حکومت او ژاپن به یک کشور مدرن تبدیل شد، میجی جینگو در طول جنگ جهانی دوم ویران شد و بار دیگر در سال ۱۹۵۸ بازسازی شد. به منظور کمک به بازسازی محوطه‌های جنگلی زیبای اطراف زیارتگاه، بیش از ۱۷۰۰۰۰ درخت از سراسر ژاپن به معبد میجی اهدا شد. این زیارتگاه برای ژاپنی‌ها نمادی از تولد دوباره است و هرساله در شروع سال بیش از سه میلیون نفر از آن دیدن می‌کنند.

کوه تاکائو

از نزدیک‌ترین مناطق تفریحی طبیعی به مرکز توکیو، که مناظر مسحورکننده، معبدی جالب و مسیرهای پیاده‌روی دلگشایی دارد، کوه تاکائو است. تاکائوسان برای ۱۰۰۰ سال گذشته مرکز پرستش خدایان کوهستانی شینتو بودایی بوده است و شبکه‌ای از مسیرهای پیاده‌‌روی تا بالای قله ۵۹۹ متری این کوه وجود دارند که به یک معبد جذاب می‌رسند. در اطراف معبد مجسمه‌هایی از خدایان، یکی با بینی بلند و دیگری با منقار کلاغ دیده می‌شوند که بسیار جالب هستند.

کوه‌ تاکائو از بهار تا زمستان در طیف وسیعی از رنگ‌های طبیعت خودنمایی می‌کند. از گل‌ها و سبزی تازه در بهار گرفته تا رنگ‌های پاییزی برگ‌های در حال سقوط، این کوهستان با مسیر‌های متعد کوهنوردی مسیری فوق‌العاده‌ای برای علاقه‌مندان به پیاده‌روی است.

سفر به توکیو با فلای تودی

دره آکیگاوا

دره آکیگاوا که حدود 20 کیلومتر از شهر آکیرونو تا روستای هینوهارا در برمی‌گیرد، گستره وسیعی از طبیعت خارق‌العاده است و اینکه با مرکز شلوغ شهر توکیو فقط یک ساعت فاصله دارد باورنکردنی است. "پل ایشی‌بونه" یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری این دره است که منظره‌ای حیرت‌انگیز از طبیعت روستایی آکیگاوا ارائه می‌دهد. برای کسانی که علاقه‌مند به تجربه هایی مانند باربیکیو، کمپینگ و ماهیگیری هستند این مکان مانند بهشتی است. رودخانه آکیگاوا دارای نقاط کم عمق زیادی است که برای شنا در آب نیز عالی است.

تقاطع شیبویا

معروف به یکی از شلوغ‌ترین تقاطع‌های جهان، شیبویا مانند تجسمی از توکیو است: مملو از چراغ‌های نئون و تلویزیون‌های بزرگ، این تقاطع از هر طرف در حرکت و جنب‌و‌جوش است. در حالی که قدم زدن در آن مانند یک فیلم سینمایی پر از تصاویر محرک است، تماشای شیبویا از دور یکی از ارام‌بخش‌ترین چیز‌های است که میتوانید پیدا کنید.هرگوشه این تقاطع مملو از رستوران‌، کافه و سینما است که در زمان‌های مختلف سال به مرکز رویدادها تبدیل میشود. در این تقاطع همیشه با عجیب‌ترین و مفرح‌ترین صحنه‌ها روبرو میشوید که روح توکیو مدرن را در خود دارد.

معبد سنسوجی

سنسوجی قدیمی‌ترین و یکی از رنگارنگ‌ترین و محبوب‌ترین معابد ژاپن است که هر ساله بیش از ۳۰ میلیون نفر از آن دیدن می‌کنند. با قدمتی که به ۱۴۰۰ سال می‌رسد، این معبد به الهه رحمت و شفقت بودایی، تقدیم شده است.

برای قرن‌هاست که زائران و گردشگرانی که به سنسوجی سرازیر می‌شوند، از مغازه‌های کوچک اطراف معبد خرید می‌کنند. ورودی معبد به "دروازه رعدوبرق" معروف است. این دروازه با ابهت دارای یک فانوس کاغذی بزرگ است که به‌طور چشمگیری با رنگ‌های قرمز و سیاه رنگ‌آمیزی شده است تا نمایانگر رعد‌و‌برق باشد. فراتر از دروازه و مغازه‌هایش "دروازه خانه گنج" قرار دارد که به عنوان ورودی مجموعه داخلی عمل می‌کند.

سفر به شهر جادویی توکیو با تورهای فلای‌تودی

طبیعت و شهر توکیو چنان غنی و پر تفریحگاه‌های مختلف است، که هرچقدر از آن بگوییم کم گفته‌ایم و این با شماست که متناسب با زمانی که در این شهر سپری می‌کنید به کجاها سر بزنید. بدون شک یک بار سفر به توکیو چنان تجربه منحصر‌به‌فردی خواهد بود که بارها هوای آن را خواهید کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از تاریخ و جزئیات آخرین تورهای توکیو، به سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات