سیب شرق | تعمیرات موبایل در مشهد در کوتاه ترین زمان

پنج‌شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 12 دقیقه
تعمیرات موبایل سیب شرق
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله قصد داریم به شما دوستان عزیز مرکز تعمیرات موبایل سیب شرق را معرفی کنیم که یکی از مراکز تخصصی تعمیرات موبایل در مشهد میباشد.
تبلیغات

در این مقاله قصد داریم به شما دوستان عزیز مرکز تعمیرات موبایل سیب شرق را معرفی کنیم که یکی از مراکز تخصصی تعمیرات موبایل در مشهد میباشد. این مرکز کار تعمیرات تخصصی سامسونگ ، شیائومی ، آیفون را انجام میدهند. پس با ما همراه باشید.

سیب شرق تعمیرات تخصصی موبایل در مشهد | قطعات اصل

تعمیرات موبایل یکی از حساس ترین مشاغل در ایران میباشد به دلیل اینکه برای کاربران و مشتریان خیلی اهمیت دارد که اطلاعات آن ها بعد از تعمیر گوشی سالم بماند و این امری غیر قابل انکار است.

در مرکز تعمیرات موبایل سیب شرق ، خدمات تعمیرات موبایل با تضمین اصالت قطعات و گارانتی تعمیرات توسط تعمیرکاران حرفه ای و ماهر انجام می‌شود. همچنین در صورتی که بعد از تعمیر گوشی و تحویل آن دچار هرگونه مشکلی شدید، می‌توانید از خدمات این شرکت تا زمان حل شدن مشکل به‌صورت رایگان بهره ببرید.

سیب شرق با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی تلفن همراه در مشهد توانسته اعتماد شما مشتریان عزیز را کسب نماید.

تعمیرات در شرکت سیب شرق به صورت حرفه ای میباشد . سیب شرق تمامی برند های موجود در بازار را پشتیبانی میکند. تعمیرات انواع گوشی های آیفون، سامسونگ، هوآوی و سونی تحت نظر بهترین مهندسین فعال در حوزه انجام میشود. استفاده از قطعات فابریک و اورجینال هر برند، یکی از مهم ترین مزیت های سیب شرق میباشد. تعمیرکاران حرفه ای سیب شرق ، تمامی اختلالات رخ داده در انواع گوشی ها را با به کار گیری بهترین راهکار برطرف مینمایند.

تعمیر موبایل در مشهد با گارانتی معتبر

تمامی خدمات ارائه شده توسط پرسنل ما در شرکت «سیب شرق» دارای گارانتی معتبر است. ما به دلیل اطمینان از تبحر و مهارت کارشناسان خود و نیز به دلیل استفاده از بروزترین تجهیزات تعمیرات موبایل کلیه سرویس های خود را مشمول گارانتی معتبر کرده ایم. بر این اساس ، در صورت استفاده از خدمات «سیب شرق» و عدم دریافت نتیجه ، شما می توانید از طریق تماس با تیم پشتیبانی ، خواستار دریافت مجدد خدمات شوید. همکاران ما موبایل شما را بررسی کرده و -در صورت دارا بودن شرایط درج شده در گارانتی ، بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای ، مجددا آن را تعمیر خواهند کرد. در نهایت، دستگاه شما تست های عملکردی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری را پشت سر خواهد گذاشت تا در بهترین وضعیت ممکن ، از نظر کارکرد به شما تحویل داده شود.

خدمات تعمیر موبایل در مشهد

اقداماتی همچون تعمیر و تعویض ال سی دی ، تعمیر دوربین ، تعمیر و تعویض باتری ، تعمیرات نرم افزاری ، ویروس کشی ، فلش نرم افزاری ، تعمیر برد، تعمیر و تعویض آی سی تغذیه ، تعویض مدار شارژ ، تعمیر شارژر ، تعمیر و تعویض سوکت شارژ ، بازیابی اطلاعات ، اصلاح تنظیمات ، رفع مشکلات گوگل پلی ، تعمیر هارد و رم و اقداماتی از این دست ، بخشی از مهم ترین خدمات تعمیر موبایل در مشهد به شمار می روند. سیب شرق ، تمامی این سرویس ها را با ضمانت نامه معتبر همراه کرده است تا خیال شما از بابت اصالت آنها کاملا راحت باشد.

هزینه تعمیرات موبایل در مشهد

قیمت تعمیرات موبایل در مشهد ، به شدت آسیب دیدگی این دستگاه و نوع خرابی آن بستگی دارد. تنها زمانی می توان مبلغ مشخصی را به عنوان هزینه تعمیر گوشی اعلام کرد که دستگاه به درستی عیب یابی شده باشد. یعنی تعمیرکار موبایل را بررسی کرده و بداند که کدام بخش ها و به چه اندازه ای آسیب دیده اند. کدام قطعات نیاز به تعمیر دارند و کدام اجزا باید تعویض شوند. البته ممکن است در حین تعمیرات، مشخص شود که قطعه دیگری هم آسیب دیده و باید با نمونه جدید جایگزین شود. در این صورت مبلغ اولیه تغییر کرده و هزینه تعمیر موبایل در مشهد ، بیشتر از چیزی است که در ابتدا اعلام شده بود.

تعمیر گوشی آیفون در مشهد

اگر گوشی اپل شما مثل روز اول کار نمی کند و دچار مشکل در بخش های مختلف شده است، پیشنهاد می کنیم برای رهایی از مشکلات آن، حتما با نمایندگی تعمیر آیفون تماس بگیرید. در این مرکز کارشناسان ما فعالیت می کنند و پاسخگوی شما عزیزان می باشند. چنانچه در گوشی آیفون خود مشکل یا ایرادی را مشاهده کردید، مرکز تخصصی تعمیر گوشی آیفون در مشهد ، تا رفع کامل مشکل کنار شماست.

اساسا تعمیرات موبایل فرایند کار راحتی نیست و به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. تعمیرکار باید دانش نرم افزاری و سخت افزاری به روزی در این زمینه داشته باشد تا بتواند مشکلات بخش های مختلف گوشی را به صورت حرفه ای برطرف کند. در غیر این صورت ممکن است با یک اشتباه کوچک ، موبایل شما را برای همیشه از کار بیندازد.

همچنین ما به شما اطمینان می‌دهیم ، ارائه‌ی خدمات در مرکز تعمیرات موبایل سیب شرق با بالاترین کیفیت و با استفاده از جدید ترین ابزارالات و قطعات اورجینال انجام می شود.

تعمیر گوشی آیفون در مشهد توسط کارشناسان متخصص این حوزه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات انجام میشود. اگر از گوشی های اپل استفاده میکنید. می توانید با مراجعه به نمایندگی های تعمیرات گوشی در مشهد از تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با دستگاه آیفون خود را دریافت نمایید. تعمیر موبایل اپل در مشهد به دلیل استفاده از بروزترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر، برخوردار از بالاترین سطح کیفی است.

اطمینان از تخصص و مهارت کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل آیفون در مشهد سبب شده تا خدمات ارائه شده در این مرکز دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر باشد. در مرکز تعمیرات موبایل اپل در مشهد، ابتدا گوشی شما عیب یابی شده و پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده جهت تعمیر یا تعویض قطعات آن اقدام می شود. بدیهی است تعویض قطعات در این مرکز، صرفا پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد شد.

تعمیرات سیب شرق شامل چه مواردی است:

  • تعمیر و تعویض باتری گوشی آیفون
  • تعویض در پشت آیفون
  • تعمیر تاچ و ال‌سی‌دی آیفون
  • رفع مشکل ویبره‌ی آیفون
  • تعویض ال سی دی گوشی آیفون
  • تعمیر گوشی آب‌ خورده‌ آیفون
  • تعویض گلس آیفون
  • رفع مشکل پرش صفحه نمایش آیفون
  • رفع مشکل صدای اسپیکر آیفون
  • تعویض هارد گوشی آیفون
  • تعمیر فیس آیدی
  • رفع مشکل هنگ کردن و ریست کردن آیفون
  • تعمیر سی پی یو به صورت تخصصی

تعمیرات تخصصی آیفون با جدیدترین ابزارآلات روز دنیا

تعمیرات موبایل سیب شرق

تعمیرات موبایل سامسونگ در مشهد

گوشی سامسونگ ممکن است به دلایلی دچار خرابی سخت افزاری و نرم افزاری پیچیده ای شده و نیاز به تعمیر تخصصی داشته باشد. تمامی سری های مختلف گوشی سامسونگ اعم از پرچمدار و میان رده در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در مشهد پذیرش شده و تعمیر می شوند.

ما با بهره گیری از دانش فنی و تخصص خبره ترین و با تجربه ترین تعمیرکاران گوشی و تبلت در مشهد ، که تحت نظر خود ما آموزش دیده اند ، خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع گوشی موبایل و تبلت را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

اگر گوشی سامسونگ شما دچار خرابی شده است ، می توانید با مراجعه به این مرکز تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با گوشی خود را دریافت نمایید. کارشناسان ما در این مرکز، پس از عیب یابی دستگاه شما، نوع اشکال پیش آمده در آن را شناسایی کرده و جهت تعمیر آن اقدام می کنند. تعمیر گوشی سامسونگ در مشهد با استفاده از جدید ترین ابزارالات و بهترین تکنسین های فنی انجام میشود.

گوشی سامسونگ ممکن است به دلایلی دچار خرابی سخت افزاری و نرم افزاری پیچیده ای شده و نیاز به تعمیر تخصصی داشته باشد. تمامی سری های مختلف گوشی سامسونگ اعم از پرچمدار و میان رده در نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ پذیرش شده و تعمیر می شوند. ما با بهره گیری از دانش فنی و تخصص خبره ترین و با تجربه ترین تعمیرکاران گوشی و تبلت در مشهد ، که تحت نظر خود ما آموزش دیده اند، خدمات تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری انواع گوشی موبایل و تبلت را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

تعمیرات موبایل سیب شرق
  • تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ
  • تعویض باتری گوشی سامسونگ
  • تعمیر اسپیکر گوشی سامسونگ
  • تعمیر دوربین گوشی سامسونگ
  • تعمیر یا تعویض هارد گوشی سامسونگ
  • تعمیر یا تعویض سوکت شارژ گوشی سامسونگ
  • تعمیر برد گوشی سامسونگ
  • تعمیر گوشی آب خورده سامسونگ
  • و …

تعمیر موبایل شیائومی در مشهد

تعمیر موبایل شیائومی در مشهد ، چه در بخش تعمیرات سخت افزاری و چه در بخش نرم افزاری ، توسط کارشناسان خبره مرکز تعمیرات موبایل سیب شرق انجام میشود.

شما می توانید با مراجعه به این مرکز و شرح نوع اشکال پیش آمده در دستگاه جهت تعمیر گوشی شیائومی خود اقدام نمایید. کارشناسان این مرکز پس از تشخیص نوع اشکال پیش آمده در گوشی ، جهت تعمیر اقدام می نمایند.

تعمیر ال سی دی و تاچ موبایل :

خرابی ال سی دی موبایل به دلایل مختلفی از جمله آب خوردگی و ضربه خوردن می شکند و دچار خرابی می شود.

تاچ ال سی دی موبایل از اجزای مختلفی شامل گلس ، محافظ ال سی دی ، تاچ و ال سی دی و بک لایت و فریم ال سی دی تشکیل شده است.

تعویض ال سی دی و بک لایت در مجموعه سیب شرق در کمترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات اورجینال و روکاری با قیمت مناسب معمولا بعضی از همکاران از ال سی دی های کپی برای مشتری ها استفاده میکنند که بعد از مدتی دچار خرابی میشود و از کیفیت پایینی برخوردارند.

نحوه تعویض ال سی دی :

نحوه تعویض lcd به این شکل میباشد که ابتدا گوشی را با استفاده از سپراتور یا سشوار های مخصوص داغ کرده سپس روی دستگاه مخصوص جدا کننده ال سی دی از شاسی گزاشته و با تیغ های محصوص جدا کننده ال سی دی شروع به جدا کردن ال سی دی از شاسی میکنیم باید به این نکته توجه کرد که این کار فوق العاده کار سخت و حساسی میباشد و اگر در این کار عجله کنید یا ناوارد باشید مطمئنا ال سی دی خط می افتد و شما باید هزینه زیادی بابت ال سی دی آیفون بدهید چون ال سی دی های آیفون به شدت گران میباشد.

تعمیرات موبایل و تبلت – تعمیرات تخصصی گوشی موبایل – تعمیرات موبایل احمد آباد – تعمیرات موبایل سیب شرق – تعمیرات تخصصی سامسونگ سیب شرق – تعمیرات موبایل فوری – تعویض ال سی دی – تعمیر lcd – تعویض بک لایت

بالا نیامدن گوشی موبایل و مشکلات هارد :

ایراداتی که مربوط به هارد میباشد شامل سوختن هارد میباشد که یکی از دلایل سوختن هاردها پرکردن آن ها تا آخر میباشد به هیچ عنوان هارد ها را تا ته پر نکنید معمولا 20 در صد هارد های خود از هر نوعی را خالی بگذارید

ضربه های وارد شده به گوشی منجر به مشکلات خاموشی یا هارد میشود و گوشی خودکار ریستارت میشود و اگر گوشی ریستارت شود و روی لگو بماند به احتمال زیاد مشکل میتواند از هارد گوشی باشد.

البته ممکن است هارد شما نیاز به ارتقا داشته باشد، این مورد می‌تواند به علت کمبود حافظه گوشی نیز اتفاق بیفتد.

تعمیر گوشی آب خورده :

هنگامی که تلفن همراه شما دچار آبخوردگی شد به هیچ عنوان گوشی را روشن نکنید – گوشی را داخل برنج نگزارید – روی گوشی سشوار نگیرید – گوشی را به شارژ متصل نکنید.

دوستان عزیزم گوشی آبخورده را به هیچ عنوان داخل برنج یا اینکه بعضی از دوستان روی آن سشوار میگیرند به هیچ عنوان این کارها را نکنید اولین کاری که بعد آبخوردگی گوشی پیشنهاد میشود انجام شود در آوردن باتری هست و سپس شروع کنید با یک دستمال قسمت های خیس را خشک کنید و به هیچ عنوان باتری را داخل گوشی نگذارید و در اولین فرصت به نمایندگی های مجاز تعمیرات تلفن همراه مراجعه کنید.

اولین و مهم ترین کار در این حالت این است که سریعا گوشی را به دست تعمیرکار برسانید.

اگر آب به بورد گوشی نفوذ کرده باشد باید سریعا گوشی سرویس شود تا گوشی رسوب نگیر و آب با اجزا داخل گوشی واکنش ندهد.

شستشوی گوشی های آبخورده :

چنانچه گوشی رطوبت خورده یا دچار آبخوردگی شده باشد ، این آبخوردگی باعث سولفاته میشود. گاهی اوقات آب به زیر پایه های آی سی نفوذ میکند. در این مواقع با سرویس سطحی و تینر مشکل بر طرف نمیشود .

یکی از بهترین و دقیق ترین روش های شستشو استفاده از دستگاه اولترا سونیک میباشد. در این روش تمامی بورد حتی زیر آی سی ها تماما شستشو داده میشود و هیچ آسیبی به برد نمیرسد.

در آب خوردگی های شدید باید سعی کنیم قبل از سرویس نوار فلزی و شیلد دور آی سی ها را جدا کنیم زیرا در کنار این نوار ها معمولا جرم و سولفاته باقی میماند که احتمال دارد باعث اتصال در گوشی شود.

مشکل شارژ نشدن گوشی موبایل :

این مشکل میتواند دو حالت داشته باشد یا میتواند اشکال از کابل یا آداپتور گوشی باشد و یا میتواند مشکل سخت افزاری باشد منظور از مشکل سخت افزاری یعنی مشکلات مربوط به آی سی تغذیه یا آی سی شارژ یا میتواند مربوط به باتری گوشی باشد.

مشکلات مربوط به شارژ عموما مربوط به اولین ورودی شارژ یعنی سوکت شارژ میشود و خیلی کم پیش می آید مربوط به تغذیه گوشی باشد .

سوکت شارژ: معمولا به علت ورود مایعات دچار رسوب میشود و پایه های سوکت خراب میشود و یا به علت کثسفی شارژر نمیتواند وارد سوکت شود.

آی سی شارژ : میتواند خرابی آی سی شارژ به علت نوسانات برق یا استفاده از آداپتور فیک باشد پیشنهاد ما به شما استفاده از شارژر های اورجینال میباشد.

تعمیر و تعویض باتری موبایل :

یکی از مهم ترین قطعات داخل موبایل که بدون آن هیچ قطعه دیگری کار نمیکند باتری است . در هنگام خرید موبایل حتما به سلامت باتری دقت کنید یا در هنگام تعویض باتری موبایل حتما از باتری که سلول های با کیفیتی دارد استفاده کنید . از باتری هایی استفاده کنید که حداقل ۶ ماه گارانتی تعویض داشته باشد. تا خیالتان راحت باشد.

معمولاً عمر تعمیر باتری‌ها یک تا دو سال است و اگر بعد از این مدت خراب شود، حتماً باید آن را تعویض کرد.

برای تعویض باتری آیفون ابتدا باید ال سی را از شاسی جدا کنیم باز هم خیلی احتیاط کنید چون باز کردن ال سی دی کار دشواری میباشد و فقط تعمیرکاران به آن تسلط دارند سپس با استفاده از حلال چسب یا مقدار کمی تینر را زیر باتری ریخته و سپس چسب باتری را با پیچ گوشتی گرفته و شروع به کشیدن چسب از زیر باتری میکنیم.

تعویض باتری اورجینال با گارانتی معتبر در مجموعه سیب شرق در کمتر از 1 ساعت انجام میشود با قیمت شرکتی

عواملی که نشان میدهد باید باتری گوشی را تعویض کنیم :

۱. کاهش شدید عمر باتری

۲. خاموش شدن تصادفی

۳. باتری بیش از حد داغ شود

۴. اندازه‌گیری سرعت شارژ

۵. باتری گوشی متورم شده باشد.

در مجموعه سیب شرق ، باتری کدام برندها تعویض میشود :

۱. تعویض باتری گوشی سامسونگ

۲. تعویض باتری گوشی آیفون

۳. تعویض باتری گوشی شیائومی

۴. تعویض باتری گوشی هواوی

۵. تعویض باتری گوشی الجی

تعویض باتری موبایل با گارانتی سیب شرق :

هدف همیشگی مجموعه سیب شرق حفظ رضایت شما قبل از هر چیزی هست.

گارانتی تعویض باتری تمامی مدل ها در مجموعه سیب شرق شامل 6 ماه گارانتی میباشد.

گارانتی باتری در مجموعه ما بدون قید و شرط هست.

همه ما نسبت به گارانتی بدبین هستیم چرا که شرکت های گارانتی کننده بیشتر از این که به فکر کاربر باشند به فکر سود و منفعت خود هستند. اما در مجموعه سیب شرق هدف اصلی ما رضایت و خشنودی کاربر میباشد.

تعمیر سی پی یو موبایل:

و اما رسیدیم به قلب تپنده موبایل سی پی یو به این شکل میتوان گفت خرابی گوشی = سوختن گوشی

علائم خرابی سی پی یو : هنگ کردن ، کندی بیش از اندازه، خاموش و روشن شدن به تعداد زیاد ، روشن نشدن موبایل و غیره است که باید سریعا به متخصص تعمیر سی پی یو مراجعه کنید این نکته را به خاطر داشته باشید که هر تعمیر کاری نمیتواند تعمیرات سی پی یو را انجام دهد و این کار یک تخصص جداگانه میباشد پس از شما دوستان و عزیزان خواهشمندیم فقط به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید .

آی سی تغذیه چیست :

در میان اجزای تشکیل‌دهنده موبایل، قطعه‌ای فوق‌العاده حساس و ظریف، به نام آی سی تغذیه، وجود دارد.

وظیفه این قطعه تأمین ولتاژ و جریان برای اجرای دستورات و حفاظت از مدار است. علاوه بر این، آی سی تغذیه ، کنترل کلیدهایی چون پاور، سایلنت، منو، ولوم و برخی کلیدهای دیگر را بر عهده دارد.

تعمیر آی سی تغذیه :

آی سی تغذیه در واقع یک تراشه بسیار مهم است که ولتاژ ورودی به دستگاه را دریافت و آن را کنترل و مدیریت می کند. آی سی تغذیه در واقع برق مورد نیاز قطعاتی مانند دوربین ، باتری ، درایور بک لایت ، کلید های هوم و پاور ، کلید های سایلنت دستگاه و جک هدفون گوشی را تامین می کند. از همه مهم تر نیز راه اندازی و کارکردن گوشی های هوشمند کاملا به سالم بودن این قطعه وابسته است.

از طرفی اگر در تامین ولتاژ قطعات مختلف گوشی مشکلی وجود داشته باشد یا هر گونه اختلالی در مدار های دستگاه ایجاد شود، آی سی آن را برطرف خواهد کرد. آی سی تغذیه که روی برد قرار می گیرد، در ارتباط با سایر آی سی ها و باتری گوشی نیز هست و از این رو خرابی آن قطعا موجب آسیب به سایر بخش ها خواهد شد. به همین دلیل تعمیر آی سی تغذیه موبایل سامسونگ از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

مواردی که باعث خرابی آی سی تغذیه میشود :

موارد زیادی می توانند موجب خرابی آی سی تغذیه در گوشی های هوشمند شوند.یکی از مهم ترین موارد، استفاده از شارژر های تقلبی است. کابل شارژ های غیر استاندارد و غیر اصلی، آداپتور های غیر استاندارد برای گوشی ها و مواردی از این دست می تواند موجب خرابی این قطعه شود. حتی اگر شارژر اصلی دستگاه معیوب باشد و گوشی را با آن شارژ کنید نیز به مرور ممکن است به آی سی تغذیه آسیب وارد شود.

در صورت خرابی آی سی تغذیه دستگاه به صورت ناگهانی خاموش و روشن می شود. معمولا باتری در صورت خرابی آی سی به درستی شارژ نشده و به این دلیل دستگاه مدام خاموش می شود.

آی سی تغذیه قطعه ای بسیار حساس است و در صورت خرابی شانس تعمیر آی سی تغذیه موبایل بسیار کم است. ترمیم این قطعه به سختی امکان پذیر است و به همین دلیل در بسیاری از مواقع تعمیرکار مجبور به تعویض آی سی تغذیه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات