خرید SSL و دیگر خدمات میزبانی وب با تخفیف ویژه به مناسبت افتتاح هاستینگ پرشین اس اس ال !

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
خرید  SSL پرشین اس اس ال
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر به دنبال خرید SSL و دیگر خدمات میزبانی وب با تخفیف ویژه هستید به شما PERSIANSSL را پیشنهاد میکنیم.
تبلیغات

پرشین اس اس ال(PersianSSL) یک هاستینگ استارت آپ !

اگر به دنبال خرید SSL و دیگر خدمات میزبانی وب با تخفیف ویژه هستید به شما PERSIANSSL را پیشنهاد میکنیم. پرشین اس اس ال یک استارتاپ نوپا اما با تجربه است که در سال 1402 با هدف ارائه خدمات میزبانی وب راه اندازی شد . هدف اعضای این مجموعه -که متشکل از مهندسان فنی و با سابقه این حوزه می باشد-این است که با توجه به توانایی ها و تجربیات چندین ساله در حوزه فعالیتشان بتوانند این بار مستقیم و همانگونه که فکر میکنند شایسته مشتریان است به آنها خدمات رسانی کنند .

ما در پرشین اس اس ال به این باور داریم که مشتریان ما نه صرفا یک مصرف کننده که در واقع شرکای تجاری ما هستند . باور ما بر این است که خدمات رسانی باکیفیت باعث رشد کسب کار مشتری و رشد کسب کار مشتری در نهایت منجر به رشد مجموعه ما خواهد شد . از این رو سعی داریم در ادامه تعدادی از خدمات خود را به شما معرفی کنیم :

خرید SSL (گواهینامه امنیتی)

همانطور که از اسم شرکت هم پیداست تمرکز اصلی ما بر ارائه بهترین و مقرون به صرفه ترین گواهینامه های SSL درکنار دیگر خدمات میزبانی وب است . تعامل با مشتریان با نیازمندی های متفاوت و همچنین تجربه سالها فعالیت در این حوزه باعث شده کانال هایی برایمان مهیا شود که بتوانیم معتبرترین گواهینامه های SSL ، در انواع مختلف را با بهترین قیمت برای شما عزیزان مهیا کنیم . ما در پرشین اس اس ال تا مرحله نصب گواهینامه SSL بر روی سایتتان با شما همراه خواهیم بود ، تا خاطر جمع شویم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد .

از این رو ما چند نوع از گواهینامه SSL را در اینجا خدمتتان معرفی خواهیم کرد :

خرید  SSL پرشین اس اس ال

خرید SSL از نوع DV یک ساله

با خرید گواهینامه SSL از نوع DV یا Domain Validated تنها مالکیت دامین شما از طریق آپلود فایل، دریافت ایمیل یا ایجاد رکورد DNS (شما باید یکی از این دسترسی ها را داشته باشید) بررسی و تایید می شود و شرکت صادر کننده گواهی با یکی از این روش ها، خرید SSL شما را تایید و گواهینامه SSL را صادر می کند .اگر صرفا به دنبال فرایند رمزگذاری و Encyption برای امنیت بیشتر در سایت خود هستید، خرید گواهینامه SSL معتبر DV مناسب شماست. به دلیل سهولت و اتوماسیون مراحل تایید هویت ،هزینه خرید گواهی DV SSL نسبتا کمتر از سایر گواهی ها می باشد.اما قابلیت های اعتمادسازی مانند نمایش برند و شخصیت سازمانی را ندارد.

خرید SSL از نوع wildcard

آن دسته از وبسایت هایی که از آدرس های زیر دامنه متفاوتی در سایت خود استفاده می کنند، جهت فعال سازی پروتکل https باید اقدام به تهیه گواهینامه امنیتی wildcard کنند.این گواهینامه باعث می شود تا تمامی ساب دامین های شما با نماد https نمایش داده شوند و امنیت اطلاعات انتقالی بین کاربر و سرور را تا حد زیادی تامین کنید. بنابراین با دریافت این گواهی، این امکان را خواهید داشت که به کاربران این اطمینان را بدهید که تمامی دیتاهای ذخیره شده بر روی سرور نیز به‌صورت کُدگذاری شده درخواهند آمد.

خرید SSL رایگان 30 روزه

اگر وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده باشید، احتمالاً با این سؤال مواجه شده‌اید که SSL رایگان چیست و چه تفاوتی با نسخه پولی آن دارد؟

اولین‌بار Let’s Encrypt، شرکت فعال در حوزه امنیت اینترنت، گواهی SSL رایگان را عرضه کرد. به‌دلیل استقبال فراوان از نسخه رایگان SSL، ارائه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان این سرویس افزایش یافتند. برای مثال، یکی از ارائه‌دهندگان معتبر این سرویس GOGETSSL است. حال سؤال مهم بعدی این است که اهمیت استفاده از اس‌اس‌ال رایگان چیست؟

یکی از نکاتی که توجه کاربران وب‌سایت شما را به خود جلب می‌کند، امن‌بودن آن است. گواهی SSL رایگان همچون نسخه پولی آن، فضا و راهی امن را برای تبادل اطلاعات فراهم می‌کند تا از این طریق، اعتماد کاربران وب‌سایت شما جلب شود؛ به‌خصوص برای وب‌سایت‌های فروشگاهی که قرار است اطلاعات حساس مخاطب خود را دریافت کنند.

علاوه‌بر‌این، گواهینامه SSL رایگان مورد‌توجه موتور جست‌وجو هم قرار می‌گیرد و وجود آن می‌تواند به افزایش نمره سئو وب‌سایت شما و درنتیجه رشد و بهبود جایگاه شما در نتایج جست‌وجو کمک ‌کند.با خرید SSL رایگان 30 روز از PERSIANSSL.COM میتوانید خیال خود را برای سه ماه از بابت امنیت وبسایتتان تامین کنید . ما در پرشین اس اس ال آموزش دریافت و نصب گواهینامه رایگان SSL را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .

خرید هاست پربازدید

از دیگر خدمات میزبانی وب ما ارائه هاست پربازدید با قیمت مناسب برای کسب و کارهایی است که از اهمیت بالایی برخوردارند و همچنین ترافیک ورودی سایت به نسبت سایر سایت ها بالاتر است .

اگر هاست اشتراکی برای شما به لحاظ منابع جوابگو نیست و همچنین هزینه سرور به همراه لایسنس و پیچیدگی امنیت سرور چالشی بزرگ برایتان است ، بهتر است با خرید هاست پربازدید موارد مربوط به امنیت و سرورساید را به ما بسپارید و با هزینه ای کمتر نسبت به سرور کسب و کار خود را مدیریت کنید .

خرید  SSL پرشین اس اس ال

خدمات مدیریت سرور (sysadmin)

یکی دیگر از مهمترین خدمات میزبانی وب پرشین اس اس ال که نشان دهنده تجربه سال ها فعالیت در حوزه خدمات میزبانی وب و شبکه است ارائه خدمات مدیرت سرور میباشد .

مدیریت سرور نقش بهبود عملکرد، کارایی، ایمنی عملیات ها و اطلاعات سرور را دارد. شما با هر هدفی که از سرویس های میزبانی استفاده می کنید برای اینکه چرخ دنده های فعالیت تان درست کار کنند و به هدف مورد نظرتان برسید باید یک مدیر سرور کارکشته داشته باشید تا او عملکرد درست سرور را زیر نظر داشته باشد و برای تامین امنیت سایبری تدابیری بیاندیشد . مدیریت سرور برای جوانب گوناگون یک سرور از جمله منابع سخت افزاری و نرم افزاری، مسائل مربوط به آپتایم و در دسترس بودن، اضافه کردن تغییرات و برنامه ها، پیش بینی مشکلات احتمالی، امنیت و… عملیات های مخصوصی دارد تا بتواند کنترل کامل یک سرور را در دست داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات