هر خرید از سوپرمارکت اسنپ، یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی

سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قرعه کشی اسنپ مارکت
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر در بازه‌ی ۱۶ آبان تا ۳۰ آذر از سوپرمارکت اسنپ خرید کنید، یک شانس شرکت در قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی دریافت خواهید کرد.‌
تبلیغات

اگر در بازه‌ی ۱۶ آبان تا ۳۰ آذر از سوپرمارکت اسنپ خرید کنید، یک شانس شرکت در قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی دریافت خواهید کرد.‌ این قرعه‌کشی بزرگ اسنپ به‌صورت سراسری در ایران برگزار می‌شود و می‌توانید سفارش خود را از بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه محلی و زنجیره‌ایِ سوپرمارکت اسنپ ثبت کنید و برنده‌ی جایزه ویژه‌ی کمپین باشید.

شانس بردن جایزه یک میلیارد تومانی با خرید از سوپرمارکت اسنپ

برای شرکت در قرعه‌کشی بزرگ سوپرمارکت اسنپ، نیاز به ثبت‌نام در جایی ندارید و تنها کاری که باید انجام دهید، خرید از سوپرمارکت اسنپ در بازه‌ی زمانیِ ۱۶ آبان تا ۳۰ آذر است. علاوه بر این، با هر خریدی که از سوپرمارکت اسنپ انجام می‌دهید، یک شانس بیشتر برای قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی دریافت خواهید کرد و این موضوع نشان می‌دهد که هیچ محدودیتی برای دریافت شانس ندارید. بنابراین، می‌توانید با افزایش تعداد سفارش‌های خود از سوپرمارکت اسنپ، شانس خود برای بردن جایزه‌ی یک میلیارد تومانی قرعه‌کشی بزرگ سوپرمارکت اسنپ را افزایش دهید. قرعه‌کشی بزرگ یک میلیارد تومانی در پایان آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

شرکت در قرعه‌کشی و استفاده از کد تخفیف خرید اول

در صورتی که می‌خواهید در قرعه‌کشی بزرگ سوپرمارکت اسنپ شرکت کنید و تا به امروز خریدی از این سوپرمارکت آنلاین انجام نداده‌اید، این امکان برای شما فراهم است که اولین خرید خود از سوپرمارکت اسنپ را با کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی و ارسال سفارش رایگان انجام دهید.

برای ثبت اولین سفارش خود از سوپرمارکت اسنپ و استفاده از تخفیف ۵۰ هزار تومانی از کد (win) استفاده کنید. سوپرمارکت اسنپ شامل اسنپ‌اکسپرس و اسنپ‌مارکت می‌شود و این کد در هر دو آن‌ها قابل استفاده است.

فراموش نکنید که با خرید از سوپرمارکت اسنپ، می‌توانید از تخفیف‌های بیشتری نسبت به سوپرمارکت‌های آفلاین بهره‌مند شوید و کالای خود را کمتر از ۴۵ دقیقه درب منزل دریافت کنید. علاوه بر این، امکان خرید در تخفیف نارنجی و پک به‌صرفه برای شما فراهم است و ارسال سفارش‌ها در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز و کرج رایگان است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات