جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی الانزا!

یک‌شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
لوازم آرایشی الانزا
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
فروشگاه اینترنتی الانزا با نزدیک شدن به زمان بلک فرایدی یا جمعه سیاه، تخفیف های جذاب و ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی الانزا با نزدیک شدن به زمان بلک فرایدی یا جمعه سیاه، تخفیف های جذاب و ویژه ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته است. با توجه به اینکه در روز بلک فرایدی با شلوغی سایت ها، ناموجود شدن سریع محصولات و مشکلاتی از این دست مواجه هستید امکان خرید موفق کمتر خواهد شد.

به همین دلیل فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی الانزا جشنواره خود را از دهم آبان ماه 1402 آغاز کرده تا بتوانید به راحتی در آن شرکت کنید و تمام محصولات مورد نیازتان را با بهترین قیمت و تخفیف هایی تا سقف 80 درصد بخرید. پیشنهاد می کنیم هر روز به سایت الانزا سر بزنید تا بتوانید از کدهای تخفیف متنوعی که روی سایت قرار دارند استفاده نمایید.

کپی لینک

کیک را ببر و تخفیف بگیر

اگر در جشنواره تولد الانزا شرکت کرده باشید، حتماً کیک معروف آن را دیده و شمع ها را فوت کرده اید. حالا بعد از فوت کردن شمع ها، نوبت به بریدن کیک می رسد تا مطمئن شوید تخفیف های این جمعه واقعیه!

برای این کار کافیست وارد سایت الانزا شوید و روی بنر کیک تولد کلیک کنید. حالا شماره تماس خود را در کادر مربوطه وارد نموده و سپس کدی را که از طریق پیامک دریافت کرده اید در سایت ثبت نمایید. در نهایت با بریدن کیک کد تخفیفی به شما اختصاص می یابد که به وسیله آن می توانید از یکی از هدایای جذاب زیر بهره مند شوید:

  • کد تخفیف 99 درصدی
  • ارسال رایگان
  • کد تخفیف 150 هزار تومانی
  • کد تخفیف 100 هزار تومانی
  • کد تخفیف 90 هزار تومانی
  • کد تخفیف 70 هزار تومانی
  • کد تخفیف 50 هزار تومانی
کپی لینک

محصولات شامل تخفیف در جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه

الانزا در جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه، تا 80 درصد تخفیف روی کالاهای متنوع از برندهای معتبر ایرانی و خارجی اعمال کرده است. شما عزیزان می توانید تمام اقلام آرایشی و بهداشتی مورد نیازتان را در این جشنواره با بهترین قیمت تهیه کنید و از تجربه یک خرید اینترنتی عالی لذت ببرید.

برخی از محصولات برگزیده در جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه عبارتند از:

کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب در تمام روزهای سال، حتی روزهای ابری و سرد ضروری است؛ چرا که اشعه های مضر نور خورشید حتی در این روزها هم می توانند به پوست شما آسیب برسانند. به همین منظور لازم است استفاده از ضد آفتاب را به عنوان یکی از کارهای مهم روزانه خود جدی بگیرید.

در این جشنواره می توانید انواع ضد آفتاب برای صورت و بدن کودکان و بزرگسالان را با تخفیف فوق العاده خریداری کنید و به کمک آن ها از پوستتان محافظت کاملی را به عمل بیاورید.

لوازم آرایشی الانزا

کرم آبرسان

با سردتر شدن هوا، اغلب افراد با مشکلاتی از قبیل تشدید خشکی پوست یا دهیدراته شدن آن مواجه می شوند که به کمک آبرسان مناسب قابل درمان است. اگر قصد خرید کرم آبرسان و مرطوب کننده را دارید؛ حتماً به سایت الانزا مراجعه کنید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را با بیشترین تخفیف تهیه نمایید.

ماسک صورت

استفاده از ماسک صورت روشی مناسب برای داشتن یک فیشیال خانگی است که موجب پاکسازی پوست، رفع چربی یا خشکی بیش از حد، درمان جوش، لک تیرگی و مشکلاتی از این دست می شود.

جالب است بدانید در جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه می توانید مدل های مختلف ماسک صورت از قبیل ورقه ای، خاک رسی، آبرسان، ماسک اسکراب، ماسک شب، ماسک بینی و ... را از برندهای معتبر دنیا با بهترین قیمت تهیه نمایید.

تقویت کننده مژه و ابرو

امروزه داشتن مژه های پرپشت و ابروهای خوش فرم به یکی از دغدغه های بسیاری از خانم تبدیل شده است. اکستنشن مژه و میکروبلیدینگ ابرو از روش های رایج برای رسیدن به این هدف هستند؛ اما اگر دوست دارید نتیجه کار کاملاً طبیعی باشد پیشنهاد می کنیم از محصولات تقویت کننده مژه و ابرو مرغوب استفاده کنید.

این محصولات با بهره گیری از ترکیبات طبیعی و گیاهی، فولیکول های مژه و ابرو را تقویت نموده و ضمن کمک به رنگدانه سازی، باعث افزایش رشد و تراکم آن ها خواهند شد. شما می توانید در این جشنواره ، تقویت کننده های مژه و ابرو را با قیمتی باور نکردنی خریداری کنید.

لوازم آرایشی الانزا

لوازم آرایشی

تهیه لوازم آرایشی یکی از جذاب ترین خریدهای دختران جوان و خانم ها است که با وجود تخفیف های واقعی، این لذت دو چندان خواهد شد. شما می توانید محصولات آرایشی متنوع و اصل از قبیل کرم پودر، پرایمر، رژگونه، فیکساتور، رژ لب، ریمل، خط چشم و انواع سایه چشم را با بهترین قیمت از برندهای معتبر دنیا خریداری کنید.

کپی لینک

سخن پایانی

در این مطلب درباره تخفیف های جذاب جشنواره تخفیف های این جمعه واقعیه الانزا با شما عزیزان صحبت کردیم و درباره نحوه بریدن کیک و دریافت کد تخفیف اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دادیم.

این جشنواره از دهم آبان ماه 1402 آغاز شده است و شما می توانید هر روز به سایت سر بزنید تا کدهای تخفیف جدید و واقعی را دریافت کنید. پس پیشنهاد می کنیم برای خرید محصولات مورد نیازتان با تخفیف ویژه، این فرصت استثنایی را از دست ندهید!

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات