بیمه دات کام فرق میکنه! قسطی بدون چک و سفته واقعی

شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
 بیمه‌دات‌کام
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله شرایط خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته واقعی و اطلاعاتی را در مورد خرید قسطی بیمه از بیمه‌دات‌کام با شما در میان می‌گذاریم.
تبلیغات

خرید قسطی بیمه بدون نیاز به چک و سفته

خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه یکی از اقدمات مهم بعد از خرید وسایل نقلیه به خصوص خودرو است. افزایش هزینه‌ها و شرایط اقتصادی موجب شده خرید اقساطی بیمه تا حد زیادی به کاهش هزینه‌های بیمه‌گزاران کمک کند. به همین دلیل بیمه‌دات‌کام خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک سفته واقعی را در دسترس بیمه‌گزاران و مخاطبان خود قرار داده است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد شرایط خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته واقعی با شما صحبت کنیم و اطلاعاتی را در مورد خرید قسطی بیمه از بیمه‌دات‌کام به شما بدهیم.

تفاوت بیمه قسطی بدون چک و سفته با بیمه نقدی شخص ثالث

خرید بیمه قسطی به بیمه‌گزاران کمک می‌کند تا حق بیمه شخص ثالث خود را در فواصل زمانی معین و در چند مرحله پرداخت نمایند. خرید قسطی بیمه موجب کاهش فشار مالی بیمه‌گزاران می‎شود. بیمه قسطی از نظر شرایط، کیفیت و خدمات هیچ تفاوتی با بیمه نقدی ندارد. تنها تفاوت موجود مربوط به نحوه پرداخت حق بیمه در خرید قسطی بیمه شخص ثالث است.

چگونگی خرید بیمه شخص ثالث قسطی بدون نیاز به چک سفته واقعی

احتمالا در مورد چگونگی خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته بیمه دات کام سوالات زیادی دارید. در ادامه نحوه خرید بیمه شخص ثالث بدون نیاز به چک و سفته واقعی از سایت بیمه دات کام را برای شما شرح می‌دهیم.

بیمه دات کام

۱. ابتدا به سامانه بیمه دات کام وارد شوید و بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید.

۲. سپس برای استعلام بیمه شخص ثالث به وسیله پلاک یا بدون پلاک اقدام نمایید.

۳. در مرحله بعد مشخصات خودرو شامل، نوع خودرو، کاربری، برند، مدل و ساخت را وارد نمایید.

۴. در صفحه جدید باید وضعیت بیمه‌نامه را مشخص نمایید تا به صفحه استعلام وارد شوید.

بیمه دات کام

۵. از میان بیمه‌های موجود یکی از بیمه‌های اقساطی بدون چک و سفته را انتخاب نمایید. تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.

بیمه دات کام

۶. در پنجره جدید گزینه اقساطی بدون چک و سفته را انتخاب نمایید. تا در پنجره جدید مبلغ پیش پرداخت و اقساط به شما نشان داده شود.

۷. با کلیک روی گزینه تایید و ادامه صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که در این صفحه باید شماره همراه خود را وارد نمایید.

۸. در مرحله بعد مشخصات خود، آدرس و تصاویر خواسته شده را بارگذاری می‌کنید و با زدن تایید و ادامه به صفحه زیر وارد می‌شوید.

۹. سپس در انتها مراحل خرید را کامل می‌کنید. با پرداخت هزینه پیش‌پرداخت حق بیمه، مشخصات شما برای اعتبارسنجی به کارشناسان بیمه دات کام تحویل داده می‌شود. در نهایت اگر واجد شرایط باشید با شما تماس خواهند گرفت.

در خرید اقساطی بیمه شخص ثالث بدون چک و سفته بعد از اعتبارسنجی بیمه‌نامه شما صادر می‎شود. همچنین لازم است بدانید در خرید قسطی نمی‌توانید از تخفیفات بیمه استفاده کنید.

روش پرداخت اقساط در بیمه قسطی بدون نیاز به چک و سفته

در خرید قسطی بدون نیاز به چک و سفته از بیمه‌دات‌کام شما باید در مرحله اول پیش پرداخت حق بیمه را پرداخت نمایید. لازم است بدانید که با پرداخت هزینه پیش‌پرداخت حق بیمه، مدارک شما اعتبارسنجی می‌شود که هزینه اعتبار سنجی در خرید اقساطی بدون نیاز به چک و سفته برابر با 12 هزارتومان و هزینه عملیات نیز 40 هزارتومان است. بعد از اعتبار سنجی شما باید قسط اول را 45 روز بعد از خرید و قسط دوم را 90 روز بعد از خرید بیمه واریز نمایید. مبلغ اقساط برابر با هم است و به این ترتیب در سه مرحله می‌توانید بیمه خود را خریداری نمایید.

چرا از بیمه دات کام بیمه قسطی بدون چک و سفته را خریداری کنیم؟

خرید بیمه قسطی بدون نیاز به چک سفته دردسرهای تهیه چک و سفته را از بین می‌برد و شما با پرداخت یک هزینه اعتبارسنجی به راحتی و در چند مرحله می‌توانید بیمه خود را خریداری کنید. خرید بیمه قسطی از بیمه دات کام مزایایی زیادی به شرح زیر دارد:

  • برخورداری از مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید بیمه

  • پشتیبانی و پاسخگویی 24 ساعته در هفت روز هفته

  • تضمین بهترین قیمت خرید بیمه شخص ثالث

  • ارسال رایگان بیمه‌نامه به آدرس دل‌خواه بیمه‌گزاران

  • امکان استعلام و مقایسه شرکت‌های بیمه مختلف

  • دامنه گسترده انتخاب بیمه

  • بالاترین درصد رضایتمندی مشتریان

  • صدور بیمه‌نامه در کمتر از یکساعت

  • امکان ثبت انتقادات و پیشنهادات

بیمه دات کام انتخابی متفاوت و برتر برای خرید قسطی بیمه بدون نیاز به چک و سفته

خرید بیمه از بیمه‌دات‌کام دارای مزایای زیادی است. این مزایا موجب تفاوت خرید بیمه از بیمه‌دات‌کام با سایر شرکت‌ها می‌شود. با انتخاب بیمه‌دات‌کام می‌توانید به راحتی در چند مرحله ساده استعلام شرکت‌های بیمه مختلف را دریافت و به مقایسه آن‌ها بپردازید. پس نگو فرقی نمی‌کنه، چون خرید بیمه از سامانه بیمه‌دات‌کام با مزایا و امکانات زیادی همراه است. در این مقاله در مورد چگونگی خرید قسطی بیمه بدون نیاز به چک و سفته از بیمه دات کام با شما صحبت کردیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات