چراغ در بازارهای مالی

یک‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
چراغ
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
پیش از قدم‌نهادن در بازارهای مالی، باید از آگاهی کافی برخوردار بود. چراغ با هدف کمک به معامله‌گران، مطالب آموزشی مفیدی را برای آن‌ها فراهم کرده است.
تبلیغات

ورود به بازارهای مالی مثل بورس، فارکس، ارز دیجیتال و...، با وجود تحریم‌های خصمانه کنونی علیه ایران که در آن بسیاری از بسترهای معاملاتی از ارائه خدمات به ایرانیان سر باز می‌زنند، می‌تواند کمی دشوار باشد. بنابراین پیش از قدم‌نهادن در بازارهای مالی، باید به آگاهی کافی از ماهیت و ساز‌و‌کارهای اِعمال‌شده بر این بازارها دست یابید.

به‌عنوان سرمایه گذار پیش از ورود به این عرصه، باید آموزش ببینید. تنها در این صورت است که می‌توانید فعالیت‌های پر‌ریسک را به فعالیت‌های تحلیل‌پذیر و پیش‌بینی‌شدنی تبدیل کنید. استراتژی درست و کارآمد در دراز‌مدت تأثیر مستقیمی بر حفظ سرمایه شما در هر نوع بازار مالی خواهد گذاشت. حال چطور می‌توان به این حد از آگاهی و دانش دست یافت؟ قطعاً انتخاب مشاور کاربلد در این زمینه کارساز است!

چراغ برای این منظور و با هدف کمک به معامله‌گران برای انتخاب بستر مناسب به‌منظور سرمایه‌گذاری و معامله‌گری، مطالب آموزشی مفید و ضروری ارائه داده است. این سامانه با بررسی تخصصی بروکرها و صرافی‌ها، تا‌حدممکن به شما کمک می‌کند تا از خودتان در‌برابر هر‌گونه تخلف و کلاه‌برداری محافظت کنید.

بررسی بروکرها و راهنمای انتخاب بروکر مناسب

انتخاب بروکر اشتباه و ناآگاهانه، خیلی راحت می‌تواند موجب شکست و از‌دست‌رفتن سرمایه سرمایه‌گذاران در بازار فارکس شود، آن‌هم با تحریم‌های کنونی که قانون‌گذاران برای بروکرها علیه ایرانیان وضع کرده‌اند. در‌این‌بین، افراد سودجو و کلاه‌برداران زیادی نیز هستند که دنبال سوءاستفاده از تریدرهای تازه‌وارد هستند؛ بنابراین، اگر شناخت درست و کافی از کارگزاری که قرار است به‌عنوان واسطه در بازار سرمایه‌گذاری قرار دهید، نداشته باشید، به‌راحتی در دام سودجویان خواهید افتاد و ضررهای جبران‌ناپذیری را باید متحمل شوید.

بااین‌حال، نگران نباشید! چراغ به میدان آمده است تا به شما در شناسایی و انتخاب بروکرهای مناسب فارکسی کمک کند. در سایت اصلی، کارشناسان طیف وسیعی از بروکرهای فارکسی را به‌صورت تخصصی برای کاربران بررسی کرده‌اند. البته این بررسی‌ها کاملاً بی‌طرفانه است و چراغ هیچ بروکر فارکسی خاصی را تبلیغ نمی‌کند!

‌در سایت چراغ‌ می‌توانید فهرست برترین بروکر‌های فعال در ایران را مشاهده کنید؛ از به‌روز‌ترین وضعیت بروکرها کاملاً مطلع شوید؛ وضعیت رگولاتوری و امنیت بروکرها را ببینید؛ خدمات بروکرهای مختلف را با‌هم مقایسه کنید و در‌نهایت بروکر مناسب شرایط خود را انتخاب و در آن ثبت‌نام و احراز هویت (در‌صورت لزوم) کنید.

بررسی صرافی‌ها و راهنمای انتخاب صرافی ارز دیجیتال

یکی دیگر از نکات مهمی که هنگام ورود به بازارهای مالی باید در نظر بگیرید، انتخاب صرافی ایمن است. در بازار نوظهور ارز دیجیتال، اگر دقت و دانش کافی را در انتخاب صرافی مناسب به‌خرج ندهید، باز‌هم احتمال گرفتاری در دام افراد سودجو برایتان بسیار زیاد خواهد بود.

امنیت صرافی، امتیاز کاربران به صرافی، دفتر مرکزی آن، پشتیبانی و سرعت پاسخ‌گویی، تعداد ارزهایی که صرافی پشتیبانی می‌کند، وجود کیف پول داخلی و امکان ورود با آی‌پی ایران، از‌جمله نکاتی هستند که هنگام انتخاب صرافی مناسب باید مدنظر قرار دهید.

چراغ با بررسی و معرفی صرافی‌های خارجی و داخلی، به شما کمک می‌کند تا صرافی امنی را برای خودتان انتخاب کنید. بررسی‌ها در این زمینه هم کاملاً بی طرفانه است. کارشناسان چراغ، تنها با تجزیه‌وتحلیل صرافی‌های مختلف و مقایسه آن‌ها با یکدیگر، به شما کمک می‌کنند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

مطالب آموزشی و لایو تریدهای رایگان

برای آشنایی بیشتر و بهتر با چندوچون معامله در بازارهای مالی مختلف، می‌توانید مطالب آموزشی در چراغ را دنبال کنید. تلاش اصلی تیم چراغ، ارائه مطالب جدید به زبان ساده است؛ به‌طوری‌که حتی افراد تازه‌‌وارد که با بازارهای مالی آشنایی ندارند، هم بتوانند از این آموزش‌ها استفاده کنند. همچنین، شما می‌توانید لایو تریدهایی که به‌صورت زنده در سامانه پخش می‌شوند، دنبال کنید و با ترس و طمع‌های موجود در بازار آشنا شوید.

چراغ به‌عنوان مرجع بررسی و انتخاب صرافی ارز دیجیتال و بروکر فارکس و کارگزاری بورس با ارائه مطالب و آموزش‌های لازم، همراه و مشاور شبانه‌روزی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و ترید بی‌عیب‌و‌نقص در بازارهای مالی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات