لیست هتل های 5 ستاره دبی + امکانات

یک‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
دبی
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
برای انتخاب بهتر و اقامت رویایی در هتل‌های گران قیمت هتل، ما بهترین هتل های 5 ستاره دبی را به شما معرفی می‌کنیم. در این مقاله با ما همراه باشید.
تبلیغات

از آنجایی که اکثریت هتل های 5 ستاره دبی مرزهای تجمل، رفاه، آسایش و امنیت را برای گردشگران در کل دنیا جابجا کرده‌اند، انتخاب چند مورد از میان ِآنها بسیار سخت است. برخی از بهترین هتل های 5 ستاره دبی در نزدیکی سواحل نیلگون خلیج فارس و برخی دیگر در دلِ تپه‌های شنی صحرا قرار گرفته‌اند. برای اینکه به شما کمک کنیم انتخاب ساده‌تری داشته باشید و اقامتی رویایی را در هتل‌های گران قیمت دبی تجربه کنید، اندکی از وقت گران بهایتان را در اختیار ما قرار دهید و لیستی از هتل‌های 5 ستاره معرفی شده در این مطلب را بررسی نمایید.

بهترین هتل های 5 ستاره دبی کدامند؟

1. هتل جمیرا بیچ دبی (Jumeirah Beach Hotel, Dubai)

هتل های 5 ستاره دبی
هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی به خاطر غذاهای متنوع رستوران‌هایش و 5 استخر مخصوصش میان گردشگران محبوب شده است. این هتل به دلیل قرار گیری در ساحل جمیرا، تحت عنوانِ «جمیرا بیچ» نامگذاری شده است. ساحل‌های اختصاصی و عمومی نزدیک به این هتل، به مسافران و گردشگران اجازه می‌دهد آرامش وصف نشدنی را تجربه کنند. بسیاری از گردشگران اعتقاد دارند که نورِ آرامش بخش آفتاب هر روز صبح در اتاق‌های این هتل طنین انداز می‌شود، دلیلِ اصلی ایجاد آرامش و حس خوب در این هتل است. شایان ذکر است که پنجره‌های این هتل از کف اتاق تا سقف ارتفاع دارند که نمایی جذاب را خلق می کنند.

اقامت در هتل جمیرا بیچ دبی قیمت نسبتا بالایی دارد. از این رو برای افرادی مناسب است که از نظر مالی محدودیت ندارند و در سفرهای تفریحی‌شان به دنبال حداکثر لذت و امکانات هستند.

نوع اتاق‌ها:

دارای 618 اتاق، سوئیت با منظره دریا

امکانات:

استخر روباز، رستوران‌های متنوع (سرو غذاهای اروپایی)، جکوزی، حمام ترکی، سونا، باشگاه، کلاس یوگا، مینی بار، اینترنت رایگان، دیوارهای عایق صدا، پارکینگ رایگان و ...

مناسب برای:

خانواده‌ها، گروه‌ها و زوج‌های جوان

2. هتل آتلانتیس رویال دبی (Atlantis The Royal, Dubai)

هتل آتلانتیس رویال دبی توسط معماران و طراحان مشهور جهان طراحی شده است. این هتل دارای معماری خیره کننده، امکانات و سرگرمی‌های لوکس و تجملاتی است. آتلانتیس رویال دبی بهترین تجربه را از یک تعطیلات به یادماندنی برای شما فراهم می‌کند.

نوع اتاق‌ها:

اتاق مهمان، سوئیت، سوئیت‌های سیگنیچر

امکانات:

استخر روباز، 17 رستوران متنوع (در حد کلاس‌های جهانی)، اسپا، مرکز زیبایی و تناسب اندام، دسترسی به ساحل، بار، اتاق مخصوص برگزاری جلسات و ایونت‌ها و ...

مناسب برای:

خانواده‌ها، زوج‌های جوان و توریست‌ها

3. هتل هیلتون پالم جمیرا دبی (Hilton Dubai Palm Jumeirah)

بوکینگ دبی
هتل هیلتون پالم جمیرا دبی

هتل هیلتون پالم جمیرا دبی تازه ساز بوده و درست در ابتدای جزیره‌ی «نخل جمیرا» قرار گرفته است. نزدیک بودن مونوریل و مراکز خرید همچون نخیل مال به این هتل باعث شده است که بسیاری از گردشگران و خانواده‌ها اقامت در این مکان را نسبت به سایر هتل های 5 ستاره دبی ترجیح دهند.

نوع اتاق‌ها:

اتاق (از نوع دلوکس، اگزکیوتیو و ...) و سوئیت (از نوع رویال، یک تخته دبل و ...)

امکانات:

ساحل خصوصی، 3 رستوران متنوع، مرکز ماساژ، مرکز زیبایی، زمین گلف، حمام ترکی، استخر روباز، جکوزی و ...

مناسب برای:

زوج‌ها و توریست‌ها

4. هتل فایو پالم جمیرا دبی (Five Palm Jumeirah)

اگر دوست دارید از بین سایر هتل های 5 ستاره دبی در مکانی اقامت داشته باشید که جذابیت‌ها و حال و هوای دبی را پیش چشمان‌تان قرار می‌دهد بی‌شک باید هتل فایو پالم جمیرا دبی را انتخاب کنید. این هتل دارای 470 اتاق و سوئیت مجلل با ویوی خلیج فارس و خیابان‌های شهر است.

هر روزی که در این هتل 5 ستاره اقامت می‌کنید متوجه می‌شوید که بارها، کلوپ‌های شبانه، رستوران‌ها و ... شما را به خلق تجربه‌های ناب دعوت می‌کنند.

نوع اتاق‌ها:

اتاق ( از نوع جونیور سوئیت، یک تخته و ...) و سوئیت (از نوع 4 تخته دوبلکس، سه تخت رزیدنس و ...) ویلا (4 تخته پرزیدنتال)

امکانات:

دو استخر روباز (برای کودکان و بزرگسالان)، اسپا، ماساژ، باغ، ساحل اختصاصی، کلوپ شبانه، پارکینگ رایگان، دسترسی برای افراد معلول، مینی بار، اینترنت رایگان و ...

مناسب برای:

زوج‌ها، توریست‌ها، گروه‌ها و خانواده‌ها

5. هتل گراسونور‌ هاوس لاکچری کالکشن دبی (Grosvenor House, Luxury Collection Hotel)

برعکس سایر هتل های 5 ستاره دبی، این نوع هتل در نام تجاری خود از کلمه Luxury استفاده کرده است. این بدان معناست که هتل گراسونور‌ هاوس لاکچری کالکشن دبی اقامت فوق العاده مطلوبی را برای مهمان‌هایش فراهم می‌کند. اگر قصد دارید محل اقامت‌تان به برج العرب، امارات مال و یا مرکز تجاری دبی مارینا مال نزدیک باشد می‌توانید یکی از اتاق‌های این هتل را برای خود و خانواده‌تان رزرو کنید.

هتل 5 ستاره گراسونور‌ هاوس لاکچری کالکشن دبی جمعا 217 اتاق دارد. تعداد آپارتمان‌های آن 205 مورد است. تک تک آنها معماری و دیزاین منحصر بفرد خود را دارند. صرف صبحانه در اینجا کاملا رایگان است. وعده‌های ناهار و شام در رستورانِ مخصوص این هتل انجام می‌شود. مهم ترین ویژگی یعنی «نزدیک بودنِ گراسونور‌ هاوس لاکچری کالکشن دبی به ساحل» را نیز نباید دست کم گرفت. ویو جذابی که از اتاق‌ها و آپارتمان‌های این هتل نصیب مسافران می‌شود، به یادماندنی و تکرار نشدنی است.

نوع اتاق‌ها:

اتاق (از نوع دلوکس، 2 تخته‌ی جدا از هم و ...) و سوئیت (پریمیر جونیور، پریمیر سوئیت و ...) آپارتمان (یک تخته)

امکانات:

استخر روباز، اتاق جلسه، مینی بار، اینترنت رایگان، دسترسی برای افراد معلول، ماساژ، اسپا، سونا، خدمات زیبایی، روم سرویس و ...

مناسب برای:

زوج‌ها و خانواده‌ها

هتل های 5 ستاره دبی را چگونه رزرو کنیم؟

بهترین هتل های 5 ستاره دبی را در این مطلب با یکدیگر بررسی کردیم. به طور کلی دبی خانه‌ی بهترین هتل‌های 5 ستاره‌ی دنیا به شمار می‌آید. این هتل‌ها تجربه بی نظیری را برای مسافرانی فراهم می‌کنند که علاقه دارند اوقات فراغت خود را کاملا لوکس بگذرانند. چه برای تفریح، چه برای سفر کاری و اقامت طولانی مدت‌تان در دبی می‌توانید این هتل‌ها را از طریق سایت «بوکینگ» رزرو کنید. از آنجایی که رزرو هتل‌های خارج از ایران برای بسیاری از ایرانیان پیچیده و زمانبر است، ما در کنار شما هستیم تا بتوانید به راحتی محل اقامت خود را در دبی رزرو کرده و سفری به یادماندنی به دور از نگرانی و استرس را تجربه کنید. رزرو امن و نرخ پایین هتل‌های مجلل دبی در سایت بوکینگ به شما تجربه‌ای نو از سفر‌های بین المللی را هدیه می‌دهد.

بوکینگ دبی
هتل های 5 ستاره دبی

پاسخ به سوالات رایج مسافران در مورد اقامت و هتل های 5 ستاره دبی

  • بهترین هتل های 5 ستاره دبی کجا واقع شده‌اند؟

بهترین مناطقی که هتل های 5 ستاره دبی در آنها قرار دارند شامل داون تاون (Downtown Dubai)، پالم جمیرا، اقامتگاه ساحلی جمیرا و مارینا هستند.

  • مزیت هتل های 5 ستاره دبی نسبت به سایر هتل‌های این شهر چیست؟

هتل های 5 ستاره دبی تمامی امکانات تفریحی در سطح بین المللی را به شما ارائه می‌کنند. در این مطلب به برخی از آنها از جمله اسپا، زمین تنیس، رستوران‌های متنوع، باشگاه و .. اشاره کردیم.

  • بهترین زمان برای رزرو و سفر به دبی چه موقع است؟

ماه نوامبر تا فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی است. بهتر است از یکی دو ماه قبل برای رزرو اتاق مورد نظرتان در هتل های 5 ستاره دبی اقدام کنید تا به مشکل برخورد نکنید. برای این منظور «سایت بوکینگ» در خدمت شماست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات