10 مزیت نیتروی دیسکورد را از زبان «سای تک» بشنوید

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
نیتروی دیسکورد
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
از زبان سای تک بشنوید: امکانات نیتروی دیسکورد چیست و چرا نیتروی دیسکورد بخریم؟ مزیت خرید نیتروی دیسکورد برای کاربران دقیقا چیست؟
تبلیغات

اگر شما از افرادی هستید که روزانه چندین ساعت از زمان خود را در شبکه های اجتماعی می‌گذرانید، حتما با دیسکورد آشنایی دارید. در دیسکورد شما می‌توانید در سرور ها و چنل های مختلفی عضو شوید و به راحتی چندین ساعت را برای سرگرمی خود بگذرانید. کاربرد دیسکورد به همینجا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید با ربات ها، ویژگی های پریمیوم و امکانات دیگر دیسکورد روزانه مدت زمان زیادی را آنجا وقت بگذرانید.

شاید برای شما عجیب باشد اما طبق گفته منبع آماری bankmycell.com، در سال 2023 دیسکورد بیشتر از 514 میلیون کاربر ثبت نام شده دارد! این عدد در سال 2017 تنها 90 میلیون کاربر بوده است. ماهانه دیسکورد در حال حاضر بیشتر از 196 کاربر فعال دارد که فعالیت های مختلفی را انجام می‌دهند.

در نهایت باید بگوییم اگر شما یکی از این افراد هستید، مرجع فارسی دیسکورد ایران یعنی «سای تک» را احتمالا بشناسید. ویژگی پریمیوم دیسکورد که امکانات بسیاری را به شما اهدا می‌کند، «نیتروی دیسکورد» نام دارد. در ادامه از زبان سای تک به نقل 10 تا از ویژگی های و مزیت های نیتروی دیسکورد می‌پردازیم.

آیا خرید نیتروی دیسکورد منطقی است؟

احتمالا اگر شما قصد داشته باشید نیتروی دیسکورد را بخرید اولین سوالی که از خودتان می‌پرسید دقیقا همین است! چرا نیتروی دیسکورد بخرم؟ شما با خرید نیتروی دیسکورد امکانات زیر را به دست خواهید آورد:

  • امکان عضویت در 200 سرور

  • افزایش کیفیت استریم

  • شخصی سازی تم و قالب و محیط دیسکورد

  • آپلود فایل تا 500 مگابایت با سرعت بالا و بدون محدودیت

  • قابلیت بوست کردن سرور مورد علاقه خودتان

  • پروفایل های متنوع بسته به سرور (برای هر سرور یک پروفایل داشته باشید)

  • استیکر ها و اموجی های خاص و متمایز

  • سوپر ری اکشن به پیام ها با انیمیشن جذاب

  • نشان اختصاصی نیترو

  • پیام های طولانی تر تا سقف 4000 کاراکتر!

در ادامه به شرح یکی یکی این قابلیت ها خواهیم پرداخت در انتها نیز کمی در قیمت، نحوه خرید و چگونگی دریافت نیتروی دیسکورد صحبت کنیم.

امکانات نیتروی دیسکورد از زبان سای تک

خوب، در بالا به صورت موردی به 10 تا از امکانات نیتروی دیسکورد اشاره کردیم اما در ادامه همه موارد را یکی یکی شرح می‌دهیم. شاید با خودتان بگویید خوب مثلا امکان عضویت در 200 سرور برای من چه مزیتی دارد؟ ما دقیقا همین سوال را پاسخ خواهیم داد.

سای تک

امکان عضویت در 200 سرور

با خرید نیتروی دیسکورد شما می‌توانید در 200 سرور عضو شوید. این دقیقا به این معناست که شما دو برابر حالت عادی می‌توانید از ظرفیت دیسکورد استفاده کنید. در حالت عادی می‌توانید در 100 سرور عضو شوید. اگر شما یک فرد پر مشغله هستید و قصد دارید در سرور ها و کانال های بسیاری عضو شوید این امکان به شما کمک می‌کند.

معمولا اگر از دانشجویان باشید، سرور های بسیاری برای مباحث زیادی مثلا مرتبط با درس های خودتان، سرگرمی های خودتان و یا حتی تقلب بین بقیه دانشجویان خواهید داشت😅. در نهایت این امکان دیسکورد می‌تواند برای شما مفید باشد.

افزایش کیفیت استریم محتوا با خرید نیتروی دیسکورد

اگر استریمر هستید یا در یک سرور شما وظیفه اشتراک گذاری را بر عهده دارید، حتما به این امکان دقت کنید.

نه تنها هنگام اشتراک‌گذاری صفحه نمایش از روی دسکتاپ، ویدیوی HD بهبود یافته را تجربه می‌کنید، بلکه می‌توانید ویدیوی با وضوح بالا را با پخش زنده Go Live در منبع تجربه کنید. این می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد نه؟ یکی از دلایل خرید نیترو دیسکورد برای بسیاری از ایرانیان همین است. استریم با کیفیت.

شخصی سازی تم و قالب و محیط دیسکورد

تم های متنوع برای تجربه بهتر رو از بین ده ها تم جدید برای دیسکورد انتخاب کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بر اساس سلیقه خودتان محیط دیسکورد را دیزاین کنید و بین دوستانتان متمایز باشید.

آپلود فایل تا 500 مگابایت با سرعت بالا و بدون محدودیت

همانند امکان دوبرابر شدن مقدار عضویت شما در سرور های دیسکورد، شما می‌توانید چند برابر حالت عادی فایل آپلود کنید. در گذشته این محدودیت حتی برای کاربرانی که نیتروی دیسکورد را داشتند 100 مگابایت بود اما هم اکنون شما می‌توانید تا 500 مگابایت فایل آپلود کنید.

قابلیت بوست کردن سرور مورد علاقه خودتان

با بوست کردن سرور مورد علاقه خودتان Boost Level آن را ارتقا دهید تا در سرور دیسکورد خودتان به امکانات بیشتری دست پیدا کنید! با 14 بار بوست کردن سرور، شما تمامی قابلیت های سرور را به دست خواهید آورد. یک سری قابلیت ها، در سرور های مختلف بیشتر از حالت عادی وجود دارد که صرفا با بوست کردن سرور به دست می‌آید.

سرور ها در دیسکورد داری 3 لول مختلف هستند:

سرور Level 1 دیسکورد: با 2 بار بوست شدن از سمت اعضا به لول مرحله 1 سرور بوست شده می‌رسید.

سرور Level 2 دیسکورد: با 7 بار بوست شدن از سمت اعضا به لول مرحله 2 سرور بوست شده می‌رسید.

سرور Level 3 دیسکورد: با 14 بار بوست شدن از سمت اعضا به لول مرحله 3 سرور بوست شده می‌رسید.

بوست سرور به صورت موقتی هست و یه مدت زمان خاص داره، به این شکل نیست که اعضا سرور رو بوست کنند و سرور به امکانات کامل خودش برای همیشه دست پیدا کنه. با بوست سرور در هر لول شما امکان گذاشتن اموجی های بیشتر، آپلود فایل تا حجم بیشتری و در نهایت استریم با کیفیت خواهید داشت.

در بوست لول 3 سرور دیسکورد، شما می‌توانید برای سرور خودتان لینک اختصاصی داشته باشید!

پروفایل های متنوع بسته به سرور (برای هر سرور یک پروفایل داشته باشید)

این مورد یکی از جذاب ترین امکانات نیتروی دیسکورد محسوب میشه. شما می‌تونید به راحتی برای هر سرور یک پروفایل ست کنید و در سرور های مختلف پروفایل های مختلف با بیوگرافی و تصویر پروفایل مجزا داشته باشید.

کاربرد این امکان آنجاست که شما می‌توانید در هر کدام از سرور ها یک شخصیت متمایز از خودتان را نشان بدهید؛ فرضا در سرور دوستانتان کمی راحت تر باشید و پروفایل های جذاب تر بگذارید اما در سرور هایی که آشنایی ندارید، همچنان ناشناس بمانید.

استیکر ها و اموجی های خاص و متمایز

هرجایی، هر ایموجی و استیکر دلخواه خودتون رو استفاده کنید. این دقیقا همان ویژگی دیسکورد است که شما می‌توانید مدام از آن استفاده کنید، بدون اینکه نگران تمام شدنش باشید. مدام در گفتگو ها از اموجی ها و استیکر های خاص خودتان استفاده کنید و در گفتگو با دوستانتان خودتان را فردی متمایز نشان بدهید.

سوپر ری اکشن به پیام ها با انیمیشن جذاب

مخالفی یا موافق؟ سریع بهش واکنش سوپر ری اکشن بده و با انیمیشن جذابش موافقت یا مخالفت خودت رو اعلام کن. سوپر ری اکشن ها را می‌توانید با اموجی های خاص خودتان نیز انجام بدهید.

نشان اختصاصی نیترو

بگذارید همگان بدانند شما کاربری هستید که نیترو را تهیه کردید! با خرید نیتروی دیسکورد شما می‌توانید نشان اختصاصی نیترو را در کنار پروفایل خودتان داشته باشید و با کمی شوآف به همگان بگوییم که ورژن نیتروی دیسکورد را خریداری کردید!

پیام های طولانی تر تا سقف 4000 کاراکتر!

شما جز کدام دسته هستید؟ آن افرادی که پیام های کوتاه پشت سر هم می‌فرستند یا پیام های طولانی در یک پیام؟ شما با خرید نیتروی دیسکورد می‌توانید تا سقف 4000 کاراکتر در هر پیام بنویسید و پیام هایی فوق العاده طولانی در سرور ها و چنل ها ارسال کنید.

اگر به طور میانگین هر کلمه را 4 حرف در نظر بگیریم شما با داشتن نیتروی دیسکورد می‌توانید یک مقاله 1000 کلمه ای ارسال کنید! دو برابر بیشتر از حالت عادی.

جمع بندی نهایی | دیسکورد بخریم یا نه؟

در نهایت باید بگوییم به عنوان کسی که چندین سال است از دیسکورد در حال استفاده هست و عمر اکانتش به سال 2016 میرسه، خرید نیتروی دیسکورد برای شما احتمالا در بار اول به شدت جذاب هست. همچنین خود دیسکورد برای نیترو اولی ها قیمت پایین تری را در نظر گرفته است.

اگر که قصد خرید نیتروی دیسکورد را دارید دست دست نکنید و همین حالا اقدام کنید. شما می‌تونید برای خرید یا خواندن مقالات مشابه حتما به «وبسایت سای تک: مرجع دیسکورد فارسی» سر بزنید.

حتما هر سوالی در مورد نیتروی دیسکورد داشتید در بخش کامنت ها مطرح کنید، همچنین خوشحال میشیم اگر نظر شما رو در مورد نیتروی دیسکورد بدونیم.

ممنون که تا انتها مقاله را مطالعه کردید.🌹❤️

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات