خرید کفش مردانه سلبریتی ها و افراد مشهور از بولگانو

پنج‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
بولگانو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
خرید کفش مردانه ای که سلبریتی ها میپوشند یک امر مرسوم در سراسر دنیاست. جهت آشنایی با کفش های مردانه سلبریتی ها با ما همراه باشید.
تبلیغات

سلبریتی‌ها جزو افرادی محسوب می‌شوند که همیشه در معرض دیده شدن قرار دارند و به همین دلیل است که همواره از بهترین پوشاک استفاده می‌نمایند. از سوی دیگر افراد مشهور تاثیر زیادی بر روی مردم دارند و برندهای تولید کفش برای تبلیغ و معرفی محصولات خود از این چهره‌ها استفاده می‌کنند. سلبریتی ها نه تنها مسیر و روند دنیای مد را تعیین میکنند بلکه بر انتخاب و خرید مصرف کننده نیز تاثیر میگذارند. حمایت آنها از سبک ها و برند های مختلف کفش منجر به افزایش تقاضا میشود و افرادی که دنیای مد را دنبال میکنند وادار به خرید کفش مردانه مطابق با ستاره و سلبریتی مورد علاقه خود میشوند. البته ناگفته نماند که بسیاری از مردم از کفش های غیر استاندارد و فیک استفاده میکنند که تنها مشابه کفش مردانه اورجینال است. متاسفانه استفاده از کفش فیک و غیر استاندارد تنها به منظور تقلید از افراد مشهور سبب آسیب دیدن پاها میشود. به همین دلیل توصیه میشود اگر بودجه خرید کفش مردانه اصل را ندارید به سراغ گزینه های مقرون به صرفه تر اما اورجینال بروید!

کفش های مردانه نایک Nike

یکی از محبوب‌ترین برندهایی که مورد استفاده سلبریتی‌ها و ستارگان ورزشی قرار می‌گیرد، کفش نایکی است. این برند با فعالیت و بازاریابی گسترده توانست در مدت کوتاهی به شهرت برسد. از افراد مشهوری که با این برند همکاری داشته‌اند باید به کریستیانو رونالدو، مایکل جردن و ... اشاره کنیم. در ادامه به معرفی چند نمونه از محصولات این برند که مورد علاقه سلبریتی‌ها قرار دارد، خواهیم پرداخت.

Nike Air Zoom Pegasus 38

این مدل از کفش نایکی محبوبیت بالایی بین افراد مشهور دارد؛ زیرا کفش Nike Air Zoom Pegasus 38 از فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردار است که آن را به گزینه‌ای عالی برای دویدن و پیاده‌روی تبدیل می‌نماید. فناوری که در قسمت رویه این محصول به کار رفته است مانع از پارگی این کفش می‌شود. از ویژگی‌های دیگر کفش نایکی مدل زوم پگاسوس می‌توان به ضد آب بودن و طراحی زیبای آن اشاره کرد.

Nike Infinity react 3

این کفش از فناوری لایه‌گذاری پیشرفته بهره می‌برد که ری اکت نام دارد. این فناوری می‌تواند قابلیت‌های ضربه‌گیری و انعطاف‌پذیری کفش را افزایش دهد. ویژگی‌های کفش Nike Infinity react 3 باعث شده است تا بسیاری از ستارگان بسکتبال از آن استفاده نمایند. همچنین دوندگان مسیرهای طولانی نیز از کفش مذکور در مسابقات استفاده می‌کنند تا بتوانند عملکرد خود را بهبود بخشند.

Nike Zoomx invincible 2

کفش مذکور به عنوان یکی از بهترین کفش‌های نایک برای رانینگ به شمار می‌رود که توجه ستارگان ورزشی را به خود جلب کرده است. وزن هر لنگه از این کفش (280) گرم می‌باشد که آن را به انتخاب خوبی برای انجام فعالیت‌های ورزشی تبدیل می‌نماید. همچنین ویژگی‌های این کفش سبب افزایش چشمگیر سرعت و کاهش خستگی می‌شود.

Air Zoom alpha fly next 2

کفش Air Zoom alpha fly next 2 با طراحی پیشرفته‌ای که دارد، گزینه مناسبی برای دوندگان حرفه‌ای و ماراتن محسوب می‌شود. زیره این کفش از فناوری ضربه‌گیر بهره برده و با حفظ انرژی پای کاربران به بهبود عملکرد آن‌ها کمک می‌نماید. همچنین طراحی زیبای این کفش باعث شده است که خیلی از افراد مشهور آن را بپوشند.

بولگانو

کفش های مردانه آدیداس Adidas

برند دیگری که همواره مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌ها قرار داشته است، آدیداس می‌باشد. این کمپانی با ستارگان موسیقی همکاری داشته است و این مورد منجر به افزایش شهرت این برند شده است. در ادامه با چند نمونه از محبوب‌ترین کفش‌های ادیداس آشنا می‌شویم.

کفش ورزشی مردانه آدیداس LITE RACER REBORN

این کفش برای دویدن طراحی شده است و دارای وزن بسیار سبکی می‌باشد. ساختار کفش ورزشی مردانه آدیداس LITE RACER REBORN به شما حس دویدن روی ابرها را منتقل می‌نماید. بهره‌گیری این محصول از فناوری اورتولایت باعث شده است که پاها خشک و خنک بمانند و از تعریق آن‌ها جلوگیری شود. این کفش با ویژگی‌هایی که دارد در پای برخی از افراد مشهور دیده شده است.

کفش مردانه ورزشی آدیداس ULTRABOOST LTD

استفاده از فناوری stetchweb در این کفش موجب قالب‌گیری راحت آن با پای کاربران می‌شود. زیره لاستیکی کفش مردانه آدیداس ULTRABOOST LTD چسبندگی کافی را بر روی زمین به وجود می‌آورد. زیره میانی این کفش به صورتی طراحی شده است که انرژی را در هر قدم به شما باز می‌گرداند؛ درنتیجه شما می‌توانید با کفش مذکور مسافت‌های طولانی را بدون احساس خستگی طی نمایید.

کفش آدیداس مردانه ADIDAS ORIGINALS EQT SUPPORT ADV

این مدل از کفش مردانه آدیداس ضمن برخورداری از قابیلت‌های مختلف، دارای ظاهر زیبا و جذابی است. وجود فناوری Ortholite موجب ایجاد ویژگی تنفس‌پذیری پا شده و آن را خنک نگه می‌دارد. همچنین ساختار این کفش به صورتی طراحی شده است که به تعادل بیشتر پا کمک می‌نماید.

کفش ادیداس ورزشی مردانه ADIDAS YEEZY BOOST 350

جالب است که بدانید، کفش ادیداس ورزشی مردانه ADIDAS YEEZY BOOST 350 توسط سلبریتی مشهور یعنی Kanye West (کانیه وست) طراحی شده است. ویژگی‌های کفش مذکور آن را به گزینه جذابی برای استفاده در استایل اسپرت تبدیل می‌نماید. به علاوه، این کفش پاها را در وضعیت بسیار راحتی قرار می‌دهد.

کفش آدیداس Adidas Stan Smith

کفش استن اسمیت از کفش‌هایی است که مورد علاقه بسیاری از سلبریتی‌ها قرار دارد. این کفش دوام بالایی داشته و به راحتی تمیز می‌شود. زیره لاستیکی کفش مذکور منجر به چسبندگی آن با زمین می‌شود. شما می‌توانید کفش چرمی استن اسمیت آدیداس را برای پیاده‌روی‌های روزانه خود مورد استفاده قرار دهید.

کفش های مردانه پوما Puma

پوما از دیگر برندهای تولیدکننده کفش و پوشاک ورزشی است که مورد توجه افراد مشهور قرار دارد. این کمپانی به دلیل همکاری که با ریحانا، خواننده مشهور داشته، توانست توجه نسل جوان را به خود جلب نماید. همچنین کفش‌های پوما مناسب ورزش‌های مختلفی هستند و پاسخگوی نیاز ورزشکاران می‌باشند.

کفش Puma Cell Venom

یکی‌دیگر از کفش‌های پوما که در پای سلبریتی‌ها دیده شده است، کفش پوما مدل Puma Cell Venom می‌باشد. این کفش از فناوری‌های پیشرفته و مدرن بهره برده و با ساختار راحتی که برای پاها به وجود می‌آورد به عنوان یکی از برترین کفش‌های پوما شناخته می‌شود.

بولگانو

کفش های مردانه ریباک Reebok

ریباک از برندهای مشهوری است که از همان آغاز فعالیت خود توانست مورد توجه افراد مشهور و ستارگان ورزشی قرار بگیرد. همچنین این برند با افراد معروفی مانند کاردی بی همکاری داشته است. در ادامه با محبوب‌ترین کفش‌های این برند آشنا می‌شویم.

کفش مردانه ریباک مدل Reebok zig kinetica 2.5

این مدل از کفش مردانه ریباک از ظاهر جذابی برخوردار است که آن را به گزینه مناسبی برای استفاده در استایل اسپرت تبدیل می‌نماید. رویه این کتونی از پارچه و چرم جیر ساخته شده است که همزمان قابلیت‌های دوام و تنفس‌پذیری را ارائه می‌کند. استفاده از زیره ویبرام در این کفش منجر به جلوگیری از لغزش و سایش می‌شود. طراحان ریباک در ساخت این محصول از فناوری Thinsulate استفاده کرده‌‌اند که از نفوذ آب جلوگیری می‌نماید؛ درنتیجه امکان استفاده از کفش مردانه ریباک مدل Reebok zig kinetica 2.5 در روزهای بارانی نیز وجود دارد.

کفش مردانه ریباک مدل Reebok Instapump Fury 95

این کفش دارای پمپ برای فیکس شدن روی پا بوده و از رویه‌ای تنفس‌پذیر بهره می‌برد. ساختار کفش مردانه ریباک مدل Reebok Instapump Fury 95 به صورتی است که آن را به انتخاب ایده‌آلی برای فعالیت‌های ورزشی تبدیل می‌کند. افزون بر تمامی این‌ها، این محصول دارای ظاهر جذابی است و مورد علاقه افراد مشهور قرار دارد.

کفش مردانه ریباک مدل Reebok lx8500

رویه این مدل از کفش مردانه ریباک با چرم جیر و الیاف مصنوعی ساخته شده است و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌‌ای بهره می‌برد. وجود تکنولوژی outsole در زیره این کفش منجر به استحکام آن در برابر سایش و لغزش می‌شود. همچنین فناوری non-marking نیز به افزایش انعطاف‌پذیری کفش کمک می‌نماید. کفش مردانه ریباک مدل Reebok lx8500 انتخاب مناسبی برای رانینگ به شمار می‌رود.

نیم بوت مردانه ریباک مدل Reebok Question Mid

این نیم بوت مردانه دارای ظاهر شیک و جذابی است و توسط ستارگان ورزشی بسکتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد. رویه این محصول از چرم بوده و زبانه آن نیز از جنس مش است. وجود لایه میانی EVA سبب راحتی کفش هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی شده است. همچنین بهره‌گیری از فناوری hexalite سبب فشار وارده از سطح زمین می‌شود.

سخن پایانی

سلبریتی‌ها و افراد مشهور همیشه از بهترین کفش‌های موجود در بازار استفاده می‌کنند و همین موضوع باعث شده است تا در این مطلب به بررسی کفش‌های این افراد بپردازیم. البته همانطور که اشاره شد افراد مشهور از کفش های مردانه با کیفیت اورجینال استفاده میکنند. شاید در نگاه اول تفاوت چندانی میان کفش فیک و اصل وجود نداشته باشد اما تاثیرات آن در دراز مدت به وضوح قابل مشاهده است. کفش های تقلبی از ساختار مناسبی برخوردار نیستند و با مواد اولیه بی کیفیت تولید میشوند. در صورتی که کفش های اورجینال بارها توسط متخصصین تست شده و یک محصول بی نقص را ارائه میکنند. پس حتما سعی کنید محصولات اورجینال را از مراکز معتبر همچون Amazon, ASOS, Zappos در خارج کشور، Bolgano، دیجی کالا و دیجی استایل در داخل ایران بخرید. شایان ذکر است در میان این فروشگاه ها، Bolgano (بولگانو) تمامی مدل های کفش مردانه از برند های معتبر دنیا مانند نایک، ادیداس، ریباک و ... را با ضمانت اصل بودن ارائه میکند که برای خرید کفش مردانه میتوانید به سایت مذکور مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات