آموزش گردونه کالاف دیوتی موبایل کالاف سنتر

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
سرباز آمریکایی در بازی کالاف دیوتی / Call of Duty موبایل
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله شما را با گردونه کالاف دیوتی موبایل آشنا کرده و به روش‌های دسترسی به آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

اگر از علاقه‌مندان بازی‌هایی در سبک بتل رویال باشید، قطعاً کالاف دیوتی یکی از مورد علاقه‌های شما خواهد بود. این بازی هیجان‌انگیز سال‌هاست به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌ها شناخته می‌شود که میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان دارد. نکتهٔ مثبت کالاف دیوتی این است که نسخهٔ موبایل آن امکان دسترسی آسان در هر شرایطی را برایتان فراهم می‌کند.

هر بار در آپدیت‌هایی که برای بازی کالاف دیوتی موبایل منتشر می‌شود، آیتم‌هایی قرار داده می‌شوند که می‌توانند به جذابیت هرچه بیشتر بازی کمک کنند. جنگیدن با یک اسلحهٔ ساده، برایتان جذاب‌تر است یا استفاده از انواع سلاح‌های قدرتمند برای به زانو درآوردن حریف؟ قطعاً کمک گرفتن از آیتم‌های جدید، بازی را برایتان به مراتب جذاب‌تر خواهد کرد. یكی از قابلیت‌هایی که کالاف به بازی افزوده، گردونه شانس است. در این مقاله شما را با گردونه کالاف دیوتی موبایل آشنا کرده و به روش‌های دسترسی به آن خواهیم پرداخت.

کالاف سنتر

با گردونه کالاف دیوتی موبایل، یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنید

در طول بازی کالاف دیوتی، در مراحل مختلف آن، آیتم‌های گوناگونی در نظر گرفته شده‌اند که به‌واسطهٔ آن‌ها بتوانید بازی جذاب‌تری داشته باشید. برخی از این آیتم‌ها کاربردی‌اند و به افزایش احتمال برد شما کمک می‌کنند. به‌عنوان مثال، انواع اسلحه‌های قدرتمند به‌عنوان یک المان کاربردی در شکست دادن رقبا به حساب می‌آید. برخی دیگر از این آیتم‌ها بیشتر به‌عنوان یک عامل ظاهری استفاده می‌شوند.

مثلاً اسکین اسلحه ظاهر زیباتری به گان‌هایتان می‌بخشد. حال برای دسترسی به این آیتم‌ها نیز سناریوهای مختلفی وجود دارد. برخی از آن‌ها را می‌توانید با پرداخت سی پی خریداری کنید. در این حالت کافیست موجودی سی پی را به حد کافی افزایش دهید و سپس با پرداخت مقدار مشخص‌شده، آیتم را دریافت کنید. همچنین امکان دریافت رایگان برخی آیتم‌ها نیز قرار داده شده‌است. در این حالت برای هر مورد، مراحل مختلفی مشخص می‌شوند که باید آن‌ها را طی کنید تا قفل آیتم مدنظر برایتان باز شود.

سیستم جدیدی برای دریافت آیتم‌های جذاب بازی کالاف به آن اضافه شده‌است که «گردونه شانس» نام دارد. گردونه کالاف دیوتی موبایل این امکان را به شما می‌دهد که شانس خود را در بازی امتحان کرده و یک جایزه ببرید. جوایز تعیین‌شده در گردونه کالاف دیوتی موبایل متنوع‌اند و از جمله آن‌ها می‌توان به اسلحه‌های لجندری اشاره کرد. این گردونه فرصت مناسبی است که آیتم‌های خوبی برای هیجان‌انگیزتر شدن بازی داشته باشید.

نحوهٔ استفاده از گردونه کالاف دیوتی موبایل

برای آن‌که از گردونه کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید، در حالت معمول باید سی پی بپردازید. شانس چرخاندن گردونه زمانی به شما داده می‌شود که مقدار مشخصی CP بپردازید. گردونه روی هر آیتمی که متوقف شود، دست خالی از این قسمت نخواهید رفت. با این حال کاربردی بودن آیتمی که برنده می‌شوید، به شانس شما بستگی دارد. شما می‌توانید تا آخرین آیتم، گردونه را نیز با ۱۰ مرتبه چرخاندن آن دریافت کنید، اما طبیعتاً برای هر دور چرخاندن باید مقداری سی پی بپردازید.

مقدار سی پی موردنیاز برای چرخاندن گردونه، به ریجن اکانت شما بستگی دارد. اگر ریجن هند را انتخاب کرده باشید، با پرداخت حداقل هزینه، می‌توانید گردونه را بچرخانید. ریجن ایران در مقایسه با ریجن هند کمی گران‌تر است و باید هزینهٔ بیشتری را برای چرخاندن گردونه بپردازید. همچنین اگر ریجن اروپا و آمریکا را دارید، گران‌ترین گردونه‌ها مربوط به این ریجن است.

چطور گردونه کالاف دیوتی موبایل را رایگان بزنیم؟

پاسخ به این سوال که چطور گردونه کالاف دیوتی موبایل را رایگان بزنیم، می‌تواند برای بسیاری از پلیرها کاربردی باشد، چراکه ممکن است نخواهید چند هزار سی پی را خرج دریافت آیتم‌های گردونه کالاف دیوتی موبایل کنید. از آنجا که برخی از آیتم‌ها چندان جالب نیستند، ممکن است شانستان برای دریافت جایزه چندان خوب عمل نکند. اگر می‌خواهید به‌صورت رایگان گردونه را بچرخانید، به قسمت rewards در صفحه اصلی بروید. این قسمت با رنگ بنفش در بالای صفحه نشان داده شده‌است. در اغلب اکانت‌ها این گزینه وجود دارد، اما اگر آن را ندیدید، می‌توانید از چند ترفند استفاده کنید:

  • با vpn وارد کالاف شوید و چند مرتبه IP خود را عوض کنید.
  • چند روز صبر کنید تا گزینهٔ rewards به بازی شما اضافه شود.

پس از آن‌که وارد قسمت rewards شوید، در سمت راست تصویر درست زیر کاراکتر شما، گزینه‌ای به رنگ بنفش نمایش داده شده که عنوان‌ آن watch an intro briefing to win است. در این قسمت می‌توانید با تماشای تبلیغات، امتیاز چرخاندن گردونه را دریافت کنید. هر روز تعداد مشخصی تبلیغ برایتان نمایش داده می‌شوند که از تماشای آن‌ها امتیاز می‌گیرید. به هر میزان که امتیاز بیشتری داشته باشید، تعداد بیشتری از آیتم‌های داخل گردونه کالاف دیوتی موبایل را دریافت خواهید کرد.

کالاف سنتر

گردونه کالاف دیوتی موبایل کجاست؟

گردونه کالاف دیوتی موبایل در همان قسمتی از بازی قرار دارد که در بخش قبل به آن اشاره کردیم. کلیک کردن روی گزینهٔ rewards شما را به گردونهٔ شانس خواهد برد و می‌توانید شانس خود را امتحان کنید. پایین گردونه دو گزینهٔ مجزا قرار گرفته‌اند. با کلیک روی گزینهٔ سمت چپ که تعداد امتیازات شما را نشان داده‌اند، می‌توانید گردونه کالاف دیوتی را بچرخانید. گزینهٔ سمت راست که درواقع همان store است، آیتم‌هایی دارد که با پرداخت ژتون‌های طلایی می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. در گردونه کالاف دیوتی موبایل ژتون‌های طلایی نیز وجود دارند که ممکن است حین چرخاندن گردونه آن‌ها را دریافت کنید. بسته به تعداد، امتیاز شما بالا خواهد رفت و می‌توانید از قسمت store، مواردی را خریداری کنید.

گردونه جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد؟

کالاف دیوتی موبایل همواره در هر آپدیت خود، امکانات جدیدی را به کاربران ارائه می‌کند که آن‌ها را شگفت‌زده خواهد کرد. از اسلحه‌های جدید گرفته تا مپ‌هایی که بتل در آن‌ها می‌تواند تجربهٔ جدیدی را به شما هدیه می‌کند. گردونه کالاف دیوتی موبایل یکی از آیتم‌هایی است که قدمت چندانی ندارد و با این حال طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌است.

تاکنون چندین و چند گردونهٔ جالب و کاربردی در سری‌های مختلف کالاف دیوتی موبایل ارائه شده‌اند و به همین خاطر کاربران منتظر این هستند که گردونهٔ جدید کالاف دیوتی موبایل کی میاد. در حال حاضر خبر دقیقی از تاریخ انتشار گردونهٔ بعدی در دسترس نیست. اما در هر صورت می‌توان مطمئن بود که کالاف این بار هم کاربران را راضی نگه می‌دارد و با ارائه بهترین آیتم‌ها سطح بازی را ارتقا می‌بخشد.

کالاف سنتر

زدن گردونه کالاف با سی پی

رایج‌ترین روش برای چرخاندن گردونه کالاف دیوتی موبایل، زدن گردونه کالاف با سی پی است. به‌طورکلی پرداخت سی پی در بازی کالاف می‌تواند در بسیاری از مواقع، قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را به شما اضافه کند. همهٔ آیتم‌های موجود در بازی را می توانید با پرداخت سی پی خریداری کنید و بدون زحمت، آن‌ها را در اختیار بگیرید.

اگرچه امکان زدن گردونه کالاف دیوتی موبایل به‌صورت رایگان نیز وجود دارد، اما همان‌طور که توضیح داده شد، برای دریافت امتیاز باید مدتی را صرف تماشای تبلیغ کنید و مهم‌تر از آن این‌که در هر روز تعداد مشخصی تبلیغ برای تماشا کردن دارید. به همین خاطر برای دسترسی به تمام آیتم‌های گردونه، ممکن است به چندین روز زمان نیاز داشته باشید. این در حالیست که پرداخت سی پی تنها در عرض چند ثانیه انجام می‌شود و به‌راحتی هر آیتمی را در اختیارتان قرار می‌دهد. مزیت گردونه کالاف دیوتی موبایل نسبت‌به خرید مستقیم هر آیتم این است که در صورتی که خوش شانس باشید، می‌توانید تنها با پرداخت ۲۰ سی پی، آیتم‌هایی را داشته باشید که برای خرید آن‌ها می‌بایست چند هزار سی‌پی هزینه کنید.

آیا راهی بهتر از خرید سی پی وجود دارد؟

برای آن‌که یک اکانت حرفه‌ای داشته باشید، خرید سی‌پی و خرج کردن آن می‌تواند کمک خوبی باشد، اما یک روش بهتر نیز وجود دارد و آن هم خرید اکانت کالاف دیوتی است. در صورتی که مرجع درستی را برای خرید اکانت انتخاب کنید، می‌توانید با پرداخت هزینهٔ اندک، یک اکانت حرفه‌ای داشته باشید که امکانات متعددی برای یک بازی هیجان‌انگیز دارد. از این رو می‌توانید جذاب‌ترین بتل‌ها را با اکانت‌های حرفه‌ای داشته باشید. وب‌سایت «کالاف سنتر» یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌هایی است که در حوزهٔ خرید اکانت کالاف دیوتی و خرید cp فعالیت می‌کند. البته افزون بر بازی کالاف، انواع بازی‌های ویدیویی دیگر نیز توسط مجموعه کالاف سنتر پشتیبانی می‌شوند. برای خرید سی پی کالاف یا خرید اکانت، می‌توانید به این وب‌سایت مراجعه کنید. در کمتر از ۳۰ دقیقه، حساب شما شارژ خواهد شد و بابت این خدمات، هزینهٔ زیادی هم پرداخت نخواهید کرد.

کلام آخر

بازی کالاف دیوتی موبایل به خودی خود به اندازهٔ کافی جذاب و هیجان‌انگیز است، اما با داشتن آیتم‌های اختصاصی، قطعاً لذت بیشتری از این بازی خواهید برد. گردونه شانس کالاف دیوتی یکی از امکانات جالبی است که به شما کمک می‌کند تا بهترین آیتم‌های بازی را در اختیار داشته باشید. هر یک از این آیتم‌ها هیجان مضاعفی را به بازی تزریق می‌کنند. برای اطلاع از انواع اکانت‌ها و هزینهٔ خرید سی پی ارزان، سری به کالاف سنتر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات