بهترین تفریحات در پایتخت با اسنپ تریپ

چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
وقتی صحبت از پایتخت می‌شود، همه به فکر شهری سیمانی، شلوغ و آلوده می‌افتند، اما این شهر، جاهای دیدنی زیادی را در خود جای داده است.
تبلیغات

تهران پر از کاخ‌ها، موزه‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی و تجاری متعدد است که گردشگران می‌توانند با خرید بلیط سفر از اسنپ تریپ سری به آن‌ها بزنند.

بازار بزرگ

رفتن به بازار بزرگ که درست در قلب شهر تهران قرار دارد، یک بازدید ضروری برای هر گردشگری محسوب می‌شود. این بازار در خیابان جمهوری واقع شده و با بیش از 10 کیلومتر کوچه‌های پرپیچ‌وخم، پر از مغازه‌های سرپوشیده است. همه‌چیز از جواهرات گرفته تا فرش، ادویه و ظروف را در این مکان خواهید دید.

بازار بزرگ یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها در تهران به‌حساب می‌آید که مملو از رستوران‌های سنتی، محلی و بین‌المللی است. اگر تصمیم برای سفر به تهران دارید، برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس کلیک کنید.

بازار تجریش و امامزاده صالح

این بازار در منطقه شمالی تجریش قرار دارد و نسبت به بازار بزرگ کوچک‌تر، زیباتر و در مجموع خلوت‌تر است. در بازار تجریش، انواع رنگ‌ها را خواهید دید؛ از میوه‌ها و سبزیجات تازه گرفته تا فروشگاه‌های مخصوص فروش صنایع‌دستی. گردشگران بهتر است رستوران کباب در مرکز بازار و چایخانه‌هایی را که در مسیر اصلی قرار دارند، از دست ندهند. علاوه بر این، رفتن به زیارتگاه زیبای امامزاده صالح نیز از دیگر جذابیت‌های بازار تجریش است.

موزه ملی ایران

از دیگر مکان‌های جذاب پایتخت که هر شخصی باید یک بار در طول زندگی‌اش از آنجا دیدن کند، موزه ملی ایران است. در این موزه، از گنجینه‌ها و اشیای 30.000 ساله نگهداری می‌شود. از ابزارهای عصر حجر تا هنرهای بدوی، از سرستون‌های تزئین‌شده از تخت جمشید تا سکه‌ها و سفال‌ها، در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند.

خود این بنا که در اوایل قرن بیستم با گرایش به معماری ساسانی طراحی شده است، یکی از جذاب‌ترین بناهای مدرن تهران به‌حساب می‌آید. از طریق اسنپ تریپ می‌توانید از همه شهرها به مقصد تهران بلیط تهیه کنید تا از این موزه بازدید کنید. به طور مثال، خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران از اسنپ تریپ را می‌توانید در مدت بسیار کوتاهی انجام دهید. در این سامانه، به‌تمامی بلیط‌های شرکت‌های مسافربری دسترسی خواهید داشت.

موزه هنرهای معاصر تهران

موزه هنرهای معاصر تهران دارای گسترده‌ترین و ارزشمندترین مجموعه آثار هنری در کشور است. آثاری از هنرمندان بزرگ از جمله پیکاسو، مونه، اندی وارهول، هنری مور و همچنین آثاری از هنرمندان ایرانی در این مجموعه قرار دارند.

این ساختمان که در سال 1355 افتتاح شد، یک سازه مدرن و برجسته و همچنین مکانی عالی برای ملاقات با هنرمندان است. با خرید بلیط از سراسر ایران مانند خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران از اسنپ تریپ می‌توانید از موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کنید و از آثار زیبا و فاخر این موزه لذت ببرید.

برج میلاد

برج میلاد یکی از نمادین‌ترین سازه‌های تهران است. هر گردشگری که به تهران سفر می‌کند، باید از این برج دیدن کند. این برج که در سال 1386 تکمیل شد، در ارتفاع چشمگیر 435 متری قرار دارد و ششمین برج بلند جهان به‌حساب می‌آید. برای رفتن به بالای برج، لازم نیست هزینه زیادی بپردازید و با مبلغی کم می‌توانید به بالاترین نقطه آن بروید و تهران را تماشا کنید.

برج میلاد دارای امکانات بی‌شماری همچون رستوران گردان، سالن کنسرت، زیپ لاین، سینما گیم، اتاق فرار، بولینگ و بیلیارد، شهربازی و ... است که افراد می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند.

برج آزادی

این برج نمادین در سال 1350 برای بزرگداشت 2500 سال سلطنت در ایران ساخته شد. در این بنا که به رنگ عاج است، می‌توان تلفیق عناصر معماری ساسانی، هخامنشی و مدرنیستی را مشاهده کرد.

این سازه در پارکی در شرق تهران قرار دارد و یک موزه زیرزمینی را در دل خود جای داده است. اگرچه به بلندی برج میلاد نیست، اما با این وجود از طبقه بالای آن مناظر خارق‌العاده‌ای از شهر را می‌توان تماشا کرد. از طریق اسنپ تریپ می‌توانید اقدام به خرید بلیط اتوبوس به تهران و از این برج بازدید کنید.

پارک جمشیدیه

یکی از مناطق جذاب برای گردشگرانی که به تهران می‌آیند، پارک جمشیدیه است. جمشیدیه در شمالی‌ترین نقطه شهر قرار دارد. هوای تازه و محیط‌ سرسبز این منطقه باعث می‌شود افراد برای خلوت و آرامش خود به این مکان بروند. پارک جمشیدیه در فصل زمستان بسیار زیبا می‌شوند و افراد بسیاری برای برف‌بازی به آنجا می‌روند. اگر قصد سفر به تهران برای بازدید از این پارک را دارید، برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس کلیک کنید.

کاخ گلستان تهران

از کارهایی که هر توریستی بعد از ورود به تهران باید انجام دهد، بازدید از کاخ گلستان است. این کاخ تنها چند دقیقه از بازار بزرگ فاصله دارد. مجموعه کاخ گلستان یک اقامتگاه سلطنتی در دوره قاجار بوده است. این کاخ از 17 سازه تشکیل شده که شامل تالارهای پذیرایی، موزه، اتاق‌ تاج‌وتخت و ... می‌شود. کاشی‌کاری‌های پیچیده، آینه‌کاری‌های داخلی، فواره‌های متقارن و تخت‌های مرمر، اوج معماری دوران قاجار را نشان می‌دهند.

کوه توچال

کوه توچال در رشته‌کوهی در شمال تهران قرار دارد که قله آن به 3993 متر می‌رسد. رفتن به بلندای این قله، یک چالش عالی برای ورزشکارانی است که عاشق کوهنوردی هستند.

اگر زمان یا تمایلی برای پیاده‌روی ندارید، یک سرویس تله کابین با پرداخت هزینه‌ای مناسب شما را تا کوهستان می‌برد. بالای کوه همچنین دارای یک پیست اسکی کوچک است که تجهیزات این ورزش در آن اجاره داده می‌شوند. با خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ می‌توانید به پایتخت بروید و زیبایی باشکوه کوه توچال را از نزدیک ببینید.

شهر ری

شهر ری یک مرکز مهم سیاسی و مذهبی بوده و مربوط به تهران قدیم است. این منطقه درست در جنوب پایتخت قرار دارد و با مترو قابل‌دسترسی است. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به بازار سنتی جذاب، ویرانه‌های قلعه ساسانی و مقبره سلجوقیان اشاره کرد. جاذبه اصلی شهر ری، امامزاده شاه عبدالعظیم است که با داشتن معماری خارق‌العاده و چشم‌گیر، افراد بسیاری را به‌سوی خود می‌کشاند. جهت سفر به تهران و رفتن به شهر ری، برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس کلیک کنید.

جمع‌بندی

برای افرادی که به تهران سفر می‌کنند، مکان‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانند از آن‌ها دیدن کنند و لذت ببرند. مکان‌هایی مانند کاخ‌ها، موزه‌ها، برج‌ها و ... همگی میزبان مسافران بی‌شماری از ایران و سراسر دنیا هستند. با خرید بلیط به مقصد تهران، مانند خرید بلیط اتوبوس اصفهان به تهران از اسنپ تریپ می‌توانید به دیدن مکان‌های جذاب شهر تهران بروید و از امکانات تفریحی و فرهنگی پایتخت دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات