تور فرانسه ۱۴۰۳ و بازدید از جاذبه های بی نظیر این کشور

سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
برخی از کشورهای اروپایی دارای شهرت جهانی هستند و از نظر توریستی نیز جایگاه ویژه‌ای دارند.
تبلیغات

از جمله این کشورها می‌توان انگلستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد و سوئیس را نام برد. از میان موارد نامبرده، کشور فرانسه را بیشتر به‌خاطر برج ایفل از نظر گردشگری می‌شناسیم، اما این شهر سرشار از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی جذاب است که قصد داریم در ادامه به معرفی آن‌ها بپردازیم.

از جمله این کشورها می‌توان انگلستان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد و سوئیس را نام برد. از میان موارد نامبرده، کشور فرانسه را بیشتر به‌خاطر برج ایفل از نظر گردشگری می‌شناسیم، اما این شهر سرشار از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی جذاب است که قصد داریم در ادامه به معرفی آن‌ها بپردازیم.

معرفی اجمالی کشور زیبای فرانسه

فرانسه «France» کشوری در اروپای غربی است که سواحلی هم در اقیانوس اطلس و هم در دریای مدیترانه دارد. کشور فرانسه با سرزمین‌هایی چون آندورا، اسپانیا، ایتالیا، سوئیس، آلمان، لوکزامبورگ، بلژیک، موناکو و بریتانیا مرز مشتریک دارد. پایتخت فرانسه، شهر پاریس «Paris» است که یکی از زیباترین و مشهورترین شهرهای جهان محسوب می‌شود. از دیگر شهرهای مهم این کشور می‌توان مارسی، بوردو، بورژ، لیون، لیل و... را نام برد.

مردم کشور فرانسه به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند و مردم این کشور از آزادی مذهبی برخوردارند. سالانه نزدیک به 90 هزار گردشگر از نقاط مختلف جهان به فرانسه سفر می‌کنند. همین موضوع، فرانسه به را به بزرگ‌ترین مقصد گردشگری جهان تبدیل کرده است. بنابراین طبیعی است که شما نیز هوس سفر به این کشور توریستی را کرده باشید. خوشبختانه تور فرانسه 1403 از همین حالا برای سفر هموطنان به فرانسه آماده شده است!

بهترین جاذبه‌های توریستی کشور فرانسه

همانطور که اشاره شد، کشور فرانسه دارای جاذبه‌های توریستی بسیاری است که اگر بخواهیم برخی از مهم‌ترین آن‌ها را نام ببریم، موارد زیر در اولویت قرار دارند:

۱) برج ایفل «Eiffel Tower»

می‌توان گفت که برج ایفل، نماد کشور فرانسه است که در مرکز شهر پاریس این کشور واقع شده است. قدمت برج ایفل به سال 1889 برمی‌گردد. با ورود به کافه‌‌ها و رستوران‌های داخل این برج می‌توانید نمای زیبا و رمانتیکی از شهر پاریس داشته باشید و بهترین عکس‌های خود را ثبت کنید. بیشتر گردشگران با اولین ورود خود به کشور فرانسه، به شهر پاریس و برج ایفل می‌روند تا سفر شگفت‌انگیز خود را با یکی از بهترین جاذبه‌های کشور فرانسه، یعنی برج ایفل آغاز کنند.

۲) موزه لوور «Louvre Museum»

به احتمال زیاد، آوازه‌ی موزه لوور فرانسه را شنیده‌اید. موزه لوور، موزه ملی کشور فرانسه است که عنوان پربازدیدترین موزه جهان را به خود اختصاص داده است. این موزه نیز در شهر پاریس قرار دارد. عتیقه‌های مصری، مجسمه‌های رومی و یونانی، تاج جواهرات، نقاشی‌های قدیمی و صنایع دستی قدیمی فرانسوی از قرن ششم تا نوزدهم میلادی در این مجموعه قابل مشاهده است. به‌صورت کلی بیش از ۳۵ هزار قطعه مختلف در موزه لوور فرانسه برای بازدید قرار گرفته است. موزه لوور پس از برج ایفل، دومین جاذبه مشهور کشور فرانسه است که سالانه پذیرای هزاران گردشگر از سراسر جهان است.

۳) کلیسای نوتردام «Notre Dame cathedral»

کلیسای نوتردام نیز دیگر جاذبه برتری توریستی در کشور فرانسه است که سالانه حدود 13 میلیون نفر از آن دیدن می‌کنند. شهرت این کلیسا به زیبایی معماری و بلندی آن برمی‌گردد که به سبک گوتیک ساخته شده، با 70 متر ارتفاع، تا قرن‌ها، بزرگ‌ترین بنای شهر فرانسه محسوب می‌شد. قدمت این کلیسا به سال ۱۱۳۶ میلادی برمی‌گردد. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در سفر به فرانسه، تا زمانی‌که در شهر پاریس اقامت دارند، از کلیسای نوتردام و معماری زیبای آن دیدن کنند.

۴) کاخ ورسای «Versailles Palace»

کاخ ورسای در فاصله ۱۰ کیلومتری مرکز شهر پاریس واقع شده است. کاخ ورسای یک مجموعه مجلل است که قبلاً محل سابق اقامت پادشاهی فرانسه بوده است. این کاخ با استفاده از ۳۵۷ آینه خریداری شده از ونیز، باغ گیاهان و کلیسای سلطنتی‌اش یک جاذبه بزرگ توریستی در کشور فرانسه محسوب می‌شود که ارزش دیدن دارد.

۵) دیزنی لند «Disney Land»

اگر جاذبه‌های تاریخی برای کودکان همراه شما در سفر جذابیتی ندارند، می‌توانید کودکان‌تان را به دیزنی لند ببرید. مجموعه‌ای 4800 هکتاری که پر از رستوران، کافه، استراحتگاه و مکان‌های سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان است. جایی که در آن تمام خاطرات کودکی برای خود شما نیز زنده می‌شوند.

۶) مون مارتر «Montmartre»

اگر خواهان منطقه‌گردی در شهر پاریس هستید و با کوله‌پشتی قدم می‌زنید، هیچ جا جذاب‌تر از مون مارتر برای شما نخواهد بود. یک منطقه زیبا با کوچه‌های سنگفرش‌ شده و هنرمندان خیابانی که پر از گالری و مکان‌های هنری و زیباست. مون مارتر در بالای تپه‌ای در منطقه ۱۸ پاریس قرار دارد و از مشهورترین مناطق این شهر محسوب می‌شود که گردشگران را به سمت خود می‌کشاند.

۷) کوت دازور «The Côte d’Azur»

کوت دازور، در گوشه جنوب شرقی کشور فرانسه واقع شده که در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. این ناحیه دارای هوای آفتابی بوده و از دیرباز به‌عنوان یک تفرجگاه پر زرق و برق شناخته شده است. خیابان‌های سنگی، موزه‌ها، بلوارهای نخلی، ویلاهای باشکوه کنار آبی و استراحتگاه‌های متعدد از جمله جاذبه‌های کوت دازور برای گردشگران هستند. اگر به دنبال یک مکان لاکچری برای تفریح و گردش هستید، در سفر به فرانسه می‌توانید به کوت دازور بروید.

۸) دره وردون «Verdon Gorge»

دره وردون، یک تنگه و آبراه عمیق است که در شرق کشور فرانسه واقع شده است. این دره حدود 25 کیلومتر طول و 700 متر نیز ارتفاع دارد که یک رودخانه با آب‌های فیروزه‌ای از داخل آن عبور می‌کند. می‌توان گفت که این دره در زمره زیباترین مناطق گردشگری طبیعی کل اروپا قرار می‌گیرد که گردشگران در آن می‌توانند به قایق سواری بپردازند. اگر به دنبال جاذبه‌های طبیعی در سفر با تور فرانسه 1403 هستید، می‌توانید از دره وردون دیدن کنید.

موارد فوق برخی از بهترین جاذبه‌های توریستی فرانسه هستند که شهرت جهانی دارند. این در حالی است که ده‌ها جاذبه گردشگری دیگر در این کشور وجود دارد که تماشای همه آن‌ها، چندین سفر طولانی به فرانسه را می‌طلبد. اما شما می‌توانید در سفر با تور فرانسه 1403، حداقل از یک الی سه مورد از موارد فوق دیدن کرده و از زیبایی‌های این کشور بهره‌مند شوید.

رزرو بهترین تور فرانسه ۱۴۰۳

با توجه به اینکه تورهای فرانسه جزو پرطرفدارترین تورهای مسافرتی در کشور هستند، از این رو ممکن است ظرفیت این تورها بسیار سریع پر شود. بنابراین اگر تصمیم قطعی خود برای سفر به فرانسه را گرفته‌اید و می‌خواهید از تور فرانسه 1403 استفاده کنید، بهتر است از چند ماه قبل از آغاز سفر خود، برای رزرو تور فرانسه موردنظر خود اقدام کنید. آژانس رز آبی برای رزرو تور فرانسه 1403، آماده خدمت‌رسانی به هموطنان از سراسر کشور است. پس از همین حالا می‌توانید برای رزرو کردن تور فرانسه 1403 از رز آبی اقدام کنید.

ارائه تور فرانسه در آژانس «رز آبی»

به‌طبع شرکت‌های بسیاری در زمینه ارائه تورهای اروپایی در کشور فعالیت دارند. آژانس مسافرتی «رز آبی» یکی از بهترین و بزرگترین برنامه‌‌ریز تورهای خارجی، به‌خصوص تورهای اروپایی در کشور است که تور کشور فرانسه در کنار تور سایر کشورهای اروپایی را در تمام طول سال ارائه می‌کند. بنابراین در هر ایام از سال که بخواهید به فرانسه سفر کنید، می‌توانید روی تورهای تکی و ترکیبی فرانسه در آژانس رز آبی حساب کنید. آژانس رز آبی همچنین تور فرانسه 1403 را برنامه‌ریزی کرده است تا هموطنان بتوانند سال خود را با سفر به یک مکان ایده‌آل مانند کشور فرانسه آغاز کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات