خرید انواع سرور hp با قیمت مناسب در تجهیزات شبکه فیدار

یک‌شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
سرور hp به دلیل بهره‌مندی از تنوع بالا در مدل‌های مختلف و نیز انعطاف‌پذیری بالا در تعویض و ارتقای سخت افزاری، مورد توجه افراد زیادی است.
تبلیغات

در تولید سرورhp از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود. کمپانی اچ پی توانسته در این راستا بالاترین استاندارد های خدمت رسانی در جهت جلب رضایت مشتریان به کار گیرد. خرید سرور hp که نوعی کامیپیوتر همیشه روشن و آماده دریافت پاسخ از سوی کاربران به شمار می رود. این سرور نه تنها در محدوده یک شبکه داخلی فعال است بلکه تمام کامپیوتر های موجود در شبکه قادرند از sever دستورات لازم را بگیرند. خرید سرور hp می تواند تمامی نیازهای محاسباتی افراد را برطرف نماید.

در ادامه این بخش سعی داریم با طور کامل شما را با سرورهای اچ پی آشنا سازیم. سرور همانطور که از نام آن پیداست به معنای خدمت رسان در شبکه که از نرم افزارها و سخت افزارهای پیشرفته تشکیل شده است. قطعات مختلفی از جمله رم، فضای ذخیره سازی و پردازنده در آن قرار دارد. ظاهر هر سرور می تواند در نحوه قرار گیری آن در سرور موثر باشد. سرور hp پرولیانت از لحاظ ساختار قابل تقسیم به دو دسته dl وml است. خرید سرور hp که در یک شبکه به سایر سوئیچ ها و روترها قابل اتصال می باشد، به طوری که مجموعه آن این توانایی را داشته که به صورت وب سرور و سرویس های مختلف به کاربران ارائه گردد.

افراد می توانند به کمک وب سرور، وب سرورهای مختلف را مدیریت و جستجو کنند. همچنین با دیگر کاربران در فضای اینترنت ارتباط برقرار کنند. سرور در دیتاسنتر قادر است مشابه شبکه محلی عمل کند. به هر سرور یک آدرس lP اختصاص یافته است. کاربران برای اتصال راحت از نام دامنه استفاده خواهند کرد. خرید سرور hp امروزه با پیشرفت تکنولوژی یی از تجهیزات ضروری برای شرکت ها و سازمان ها سرور محسوب می شود. سرورها با توجه به امکانات متنوع و قابلیت های گسترده ارائه می دهند، موجب می شوند تا هر گونه کسب و کار با راحت و ایمن برای کاربران انجام شود. اگر جز کسانی هستید که به دنبال استفاده از سرور مناسب و استاندارد هستید ما به شما خرید سرور hp را پیشنهاد می کنیم.

خرید سرورhp با توجه به ویژگی ها وامکانات متنوعی که عرضه می کند، سبب ارتقا هر گونه کسب و کاری نیز می شود. از مزایایی خرید سرور hp می توان به موارد زیر اشاره کرد: 1- این سرورها قابلیت پیکر بندی متناسب با بودجه و هدف ونیاز کاربران را دارند. 2- همچنین سرورهای hp توانایی ارائه کارایی و عملکرد قابل قبول حداقل تا ده سال دارند. 3- نسبت به دیگر تولید کنندگان سرور و تجهیزات جانبی دارای قیمت رقابتی هستند.4- با ویژگی high work load توان انجام و پردازش بارهای کاری زیادی را می توانند داشته باشند. 5- از قابلیت تعویض راحت قطعات حتی در زمان روشن بودن سرور به دلیل دو ویژگیplug hot و hot swap بودن بهره مند می باشند.

سرور HP DL380 G10

خرید سرور hp

  • از اولین قدم در خرید سرور hp مشخص نمودن اهداف و نیاز کسب و کارتان است. برای این کار ابتدا باید تعیین نمود که سازمان و یا شرکت مد نظر شما تا چه میزان تغییر و رشد روبه رو است. همچنین باید تعداد کارمندان و نوع نرم افزاری را مشخص کرد. با لیست کردن آن می توان باعث شد که خرید سرور hp به راحتی و آگاهی بیشتری انجام خواهد شد. سرورهای اچ پی می توانند با توجه به نوع کارایی به چندین نوع دسته بندی شوند از نمونه های رایج موارد زیر هستند.
  • سرورهای هیبریدی یا hp proliant easy connect که از موارد ایده آل برای دور کاری می باشند.
  • مدل های micro server که در اندازه های کوچک، بی سرو صدا و مناسب برای کسب و کارهای کوچک یا تازه تاسیس به شمار می روند.
  • سرور Apollo یا xl که برای نصب نیازمند رک بوده و برای محیط های کاری بر پایه هوش مصنوعی، پردازش دیتا و... کارایی دارند.
  • مدل های synergy 480، bl 660c،dl 360 و...از سرورهای مناسب برای محیط های مجازی سازی و ابری محسوب می شوند.

از مزیت های سرور hp می توان به وجود تنوع سخت افزاری داخل آنها اشاره کرد. افراد می توانند بهترین کانفینگ سرور را با توجه به نیاز خود خریداری نمایند. به علاوه با قابلیت اطمینان بالا یا high reliability توانایی جلوگیری از خاموش شدن سرور در بازده زمانی را دارند. این مورد که یکی از موارد پر اهمیت تلقی می شود. به همین دلیل طراحی سرورها به گونه ای است که از بالاترین کارایی و اطمینان برخوردار باشند.

دیتا سنترها استاندارد که محلی برای نگهداری سرورها است. طراحی سرورهای hp نیز می تواند مطابق با آخرین و به روز ترین تکنولوژی دیتا سنترها صورت گیرد. از دیگر مزیت های مهم خرید سرور hp برای کاربران این است که آنها قادرند از قابلیت انعطاف پذیری آنها نهایت استفاده را داشته باشند. انواع سرورها دارای این قابلیت بوده، تا بتوانند با یکدیگر سازگار شوند و با دیگر تجهیزات شبکه و نیز نرم افزارها ارتباط ایجاد کنند. سرور hp از انواع قطعات سخت افزاری خاصی تشکیل شده است که انتظار بهترین عملکرد از آن وجود دارد. سرور hp که متشکل از یک یا دو پردازنده قدرتمند با چندین هسته فیزیکی و مجازی است به علاه دارای فضای رم زیاد و هاردیسک با ظرفیت ده ها ترابایت می باشد. سرورهای hp از لحاظ قرارگیری به دودسته کلی ml series و dl series تقسیم بندی می شوند و برای کسب و کارهای کوچک از قابلیت انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.

سرورhp سری ml از نوع ایستاده و سرور dl از نوع رکمونت است. از این در محیط های که محل فضای رک قابل دسترس نیست خرید سرور hp سری ml می تواند از بهترین گزینه های انتخاب باشد.

سری dl: سرور hp سری dl را می توان از پراهمیت ترین و پرفروش ترین سرورهای hp به شمار آورد. طریقه به کارگیری آن به صورت درون رک می باشد. قابلیت های مختلفی قابل مشاهده در این سرورها است، که از جمله انعطاف پذیری و ارتقاپذیری از این دسته موارد هستند. این سرورها می توانند درون رک به صورت افقی قرار گیرند. از مدل های مخصوص این سری از سرور hp می توان موارد زیر را اشاره کرد.

  • hp dl100
  • hp dl300
  • hp dl500

از نمونه محبوب سرور hp که برای مصارف هاستینگ در دیتاسنترتها کاربردی است سرور hp dl360 g10 می باشد. این سرور می تواند تنها یک یونت فضای رک را اشغال کند. در دیتا سنترها و محل هایی که فضای اشغال رک وجود داشته است خرید سرور hp فوق از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه و مناسب به نظر می آید.

سری mL : یکی دیگر از انعطاف پذیری محصولات سرور hp سری ml بوده که قابلیت ارتقا دارد. سازمان وشرکت های مختلفی که دارای شعبه های متعدد هستند، این نوع از سرورها برای استفاده گزینه های مناسبی محسوب می شوند. برای نصب و راه اندازی این سری از سرورها نیاز به رک نیست. سرورهای ml دارای چندین نوع بوده که می توان به چند مورد آن در اینجا اشاره کرد. hp ml30<p ml30چندین نوع بوده کی می توان به چند مورد آن در اینجا اشاره کرد. متعدد هستند این نوع از سرورها برای استفاده گزینه های مناسبی , hp ml350 و hp ml150

در این مدل سرورها سری ml می توان دوپردازنده را در مادربرد سرور استفاده کرد. در این سرورها امکان ارتقای رم تا ظرفیت یک ترابایت وجود دارد. با این سرورها تمام نرم افزارهای مجازی سازی، مدیریت و امنیتی در اختیار خواهید داشت. در این سرورها تمامی نرم افزارها به راحتی قابل نصب بوده و به تعداد قابل قبول به کاربران خدمت رسانی می کند.

سرورهای bl: سرورهای که به آنها تیغه ای گفته می شود و می تواند بیشترین استفاده از زمان، هزینه و انرژی را داشته باشند. محصولات این روه قابلیت فراهم سازی زیرساخت ها و مدیریت سرور را دارند. بلید سرور به ازای فضای کمتر رک می توانند قدرت پردازش بالایی را ارائه دهند.

سرور های hp دارای تاثیر گذاری خاص در کسب و کارها هستند. خرید سرور hp مدل ml350 g10 از مهم ترین و پرفروش ترین سری ml300 است. قیمت سرور hp نیز یکی از موردهای پر اهمیت می باشد. از این رو برای سرورهای hp نمی توان قیمت مشخصی را تعیین نمود. به این دلیل که هرکدام از قابلیت های مختلفی برخوردارند و می توانند ویژگی های متعددی را از خود نشان دهند. این مشخصات که برخی نیز فنی بوده اند می توانند علت تفاوت قیمت ها باشند.

از این رو برای برخی باید هزینه های بالاتر پرداخت کرد و برای گزینه های دیگر هزینه های کمتری را صرف نمود. تنوع سخت افزاری در انواع سرور hp مشاهده می شود. این موارد از عوامل و پارامترهای تاثیر گذار در قیمت نهایی سرور اچ پی است. قیمت سرور hp با توجه به گستردگی و تنوع در بین مدل های مختلف پرولیانت و نیز کارایی دارای تفاوت های می باشد. افراد باید برای اطلاع دقیق از قیمت سرور hp ابتدا نوع آن را مشخص کنند.

اما با این حال از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت سرور اچ پی مواردی مانند کانفینگ، مدل و نسل آنها است. سرورهای پرولیانت نسل پنج به پایین از قیمت پایین تری در مقایسه با مدل های نسل هفت، شش، هشت برخوردارند. نسل نه وده به علت برخورداری از جدیدترین نوع سخت افزار و تکنولوژی های متعدد دارای قیمت بالاتری نیز می باشند. قیمت سرور hp نسبت به دیگر رقبا بسیار مقرون به صرفه به شمار می رود. این کمپانی توانسته با در نظر گرفتن کلیه کاربران قیمت رقابتی با دیگر رقبا دارد.

سرورهای اچ پی در میان کاربران محبوب است و متناسب با نیاز می باشد. کمپانی اچ پی با توجه به سلیقه و بودجه، کارایی مدل های مختلف سرور را به بازار عرضه می کند. قیمت سرور hp در بازار IT بسیار گسترده بوده و بستگی به عوامل مختلفی دارد.

سرور hp با توجه به کارایی و ویژگی های که ارائه می دهد در انواع گوناگون عرضه می شود. این سرورها با توجه به نیازهای کسب وکار می توانند بازدهی متفاوتی داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی نیاز کسب و کارها نیز به سرور افزایش یافته است و اکثر صاحبان شرکت ها و سازمان سرور برای ارائه بهتر خدمات خود سرورهای hp را به کار می برند. این سرورها با تنوع بالا روندی رو به رشد درکسب و کارها را نشان می دهند.

به طوری سرور hp می تواند در هر زمان و مکان با هرحجم کاری در دسترس قرار گیرد و در اکثر ارگان های دولتی و خصوصی کارایی داشته باشد. کمپانی hp همواره سعی داشته است تا نیاز کاربران را در هر سطوح شناسایی نماید و بتواند با ایجاد فناوری های جدید بر تعداد کاربران و مشتریان بیفزاید. خرید سرور hp باید همراه با دقت کافی انجام گیرد. خرید سرور hp با مزیت های زیادی همراه است برای مثال آنها به آخرین پردازنده های اینتل زئون مجهز هستند.

به علاوه از نظر فنی پیشرفته و توسعه پذیری بالایی دارند و می توانند نیازهای شبکه را برطرف نمایند. سرور hp به دلیل انعطاف پذیری بالایی که داشته به راحتی سازگار با نرم افزارها و دیگر تجهیزات شبکه است به طوری که امکان توسعه شبکه را ایجاد می کند. با بهره گیری از فناوری ilo در سرور hp امکان ارتباط از راه دور با سرور و نیز مدیریت را میسر می شود. سرورهای hp به واسطه کارشناسان فناوری اطلاعات پیکر بندی می شود تا عملکرد استثنایی را ارائه کند.

کمپانی اچ پی می تواند خدمات پشتیبانی مشتری خوبی را برای هر نوع مشکلی به مشتریان ارائه کند. سرورhp برای خواسته های محاسباتی با کارایی بالا و تجزیه و تحلیل داده ها بهینه سازی شده است. اگر نیازمند سرور با توان محاسبه داده های سنگین را هستید، خرید سرور hp می تواند بهترین گزینه انتخاب شما محسوب شود. سرور hp با بهترین کیفیت و نوع طراحی عملکرد بالایی را در حجم های کاری زیاد بروز می دهند. همچنین قیمت سرورhp با توجه به تنوع بالا متناسب با بودجه کاربران می باشد. از مزیت های دیگر قیمت سرور hp بوده، که مناسب و مقرون به صرفه است. سرور hp با استفاده از پردازنده های مقیاس پذیر قابلیت اتصال به چندین کامپیوترو رایانه را دارند. به طوری که با افزایش نیاز محدودیتی نداشته و می توانند کارایی و مقیاس پذیری بالایی را داشته باشد.

تجهیزات شبکه فیدار

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات