راهکار هایک ویژن برای دوربین مداربسته

شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
یکی از مسائل مهم حفاظت از کسب‌و‌کارها، پیدا کردن نقطه‌ی متعادل بین صرف بودجه و رفع نیازهای امنیتی افراد است.
تبلیغات

کارایی سیستم امنیتی/حفاظتی و تاثیر آن در دشوار شدن سرقت یا پیشگیری و رسیدگی به حوادث احتمالی، مساله‌ی مهم دیگری‌ست که هایک ویژن با استفاده از تکنولوژی‌های روز توانسته است راه‌کارهای مناسبی را بواسطه‌ی محصولات خود ارائه دهد.

هوش مصنوعی؛ راه‌حلی برای کسب‌وکارهای کوچک

مسلماً یک کسب‌وکار با بودجه‌ی حداقلی و محدود نمی‌تواند هزینه‌ی زیادی برای تأمین امنیت محیط کار و نظارت تصویری پرداخت کند. تا پیش از این، سیستم‌های امنیتی فراگیر و مناسب، بسیار گران‌قیمت بودند. استفاده از نیروی امنیتی فیزیکی یا همان نگهبان نیز خطاهای بسیاری دارد و البته هزینه‌بر است. هایک ویژن با کمک هوش مصنوعی و بهره‌برداری از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای که توسط کارشناسان و دانشمندان این شرکت طراحی شده‌اند، توانسته است بسیاری از کارکردهای دستگاه‌های قدیمی را در یک دستگاه متمرکز کند.

امروزه فناوری به لطف توسعه‌ی هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق (Deep Learning)، هوش تصویری را به دقت و عملکرد بسیار بالایی رسانده است. در حال حاضر صنایع و بازارهای مختلفی تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار گرفته‌اند. نظارت تصویری بر کسب‌وکارهای خرد نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از این فناوری استفاده می‌کنند.

هایک ویژن از هوش مصنوعی بهره می‌برد

نظارت تصویری و امنیت محیطی که قبلاً با چندین دستگاه ضبط تصویر، دوربین مداربسته، دستگاه‌های اعلام هشدار و دزدگیر‌های متعدد و نورهای اضافی به دست می‌آمد، امروز به کمک پیشرفت‌های تکنولوژی و نوآوری‌های تیم تحقیق و توسعه‌ی هایک ویژن متمرکز شده‌اند و در یک دستگاه قرار گرفته‌اند. بعضی از این دستگاه‌ها، با هزینه‌ای بسیار ناچیز، خطرات احتمالی را قبل از وقوع، شناسایی می‌کنند و با رویکردی فعالانه، بسیاری از مشکلات را در همان نقطه‌ی شروع، رفع می‌کنند. در ایران نیز نمایندگی هایک ویژن با نام تجاری گروه فناوری نظارت تصویر متشکل از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای می‌تواند بهترین مشاور برای انتخاب، خریداری و راه‌اندازی یک سیستم مناسب برای نیاز امنیتی شما باشد.

یکی از نمونه‌های استفاده از هوش مصنوعی در دستگاه‌های امنیتی را می‌توان در محصولاتی از هایک ویژن که به فناوری AcuSense مجهز شده‌اند، یافت. AcuSense در واقع یکی از دستاوردهای هوش مصنوعی است که برای تمایز بین انسان، وسیله نقلیه و سایر اشیا، از الگوریتم‌های هوشمند استفاده می‌کند. این بدان معنی است که می‌تواند هشدارهای امنیتی را محدود به حرکت انسان یا وسیله‌ی نقلیه نماید و هشدارهای غیرضروری را حذف کند. بدیهی است که قیمت دوربین هایک ویژن بسیار متنوع و متناسب با هر نیاز و شرایط محیطی است.

به کمک دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ضبط تصویر و با تکیه بر دستاوردهای علمی و اختصاصی هایک ویژن در بکارگیری تکنولوژی، می‌توانید با هزینه‌ای متناسب، امنیت محیط مورد نظر خود یا کسب‌وکارتان را فراهم کنید. هوش مصنوعی به کمک یادگیری عمیق و الگوریتم‌های طراحی‌شده‌ی پیشرفته می‌تواند هزینه‌های سخت‌افزاری شما را کاهش دهد و در عین حال، بهره‌وری را تا حد بسیار خوبی بالا ببرد.

مراقبت از کسب‌وکار شما با تکنولوژی‌های روز

کسب‌وکارهای کوچک به دسته‌ای از فناوری‌های امنیتی و سیستم‌های نظارتی نیاز دارند که دردسر و هزینه‌ی بالایی نداشته باشند و موانع پیچیده‌ی نظارت بر امنیت را از بین ببرند. برای محافظت از کسب‌وکار شما هایک ویژن بسته‌ای از راه‌حل‌های امنیتی بی‌نظیر را ایجاد کرده است که هشدارهای امنیتی را خودکار می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بر خانه، ویلا، مغازه، شرکت، کارگاه یا انبار کالاهای خود، از هر کجا و به‌صورت شبانه‌روز نظارت کنید و یا اعلان‌های مشخصی از وضعیت‌های مورد نظر خود را دریافت کنید.

هر چقدر هم که زمان زیادی را به اداره و توسعه‌ی کسب‌وکار خود اختصاص دهید، هرگز نمی‌توانید 24 ساعت شبانه‌روز و 365 روز سال در محل کار خود حضور داشته باشید. به همین دلیل، نیازمند راه‌حلی هستید که مطمئن شوید همیشه همه چیز امن و امان است؛ حتی زمانی که در خانه‌اید یا تعطیلات را سپری می‌کنید.

نظارت تصویری برای همه

با خودکارسازی نظارت بر امنیت و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های نظارتی از راه دور، می‌توانید کارهای بیشتری را با صرف وقت و هزینه‌ی کمتری انجام دهید و بر وظایف اصلی کسب‌وکار خود متمرکز شوید. علاوه بر این، می‌توانید هشدارهای امنیتی را در زمان مناسب دریافت کنید و به‌موقع واکنش نشان دهید. فرض کنید در تعطیلات آخر هفته به سفر رفته‌اید و حادثه‌ای کوچک در انبار یا مغازه‌تان رخ می‌دهد. حادثه‌ای که اگر به‌موقع به آن واکنش نشان دهید، احتمالاً خسارتی به بار نمی‌آورد، ولی اگر از آن بی‌اطلاع باشید و دو روز به حال خودش بماند، ممکن است تبدیل به یک فاجعه شود. یک جرقه‌ی کوچک در انبار محصولات شما، اگر دو روز به حال خود رها شود، می‌تواند خسارتی جبران‌ناپذیر به کسب‌وکارتان وارد کند.

شما می‌توانید جدیدترین و جالب‌ترین فناوری‌های امنیتی را برای حفاظت از کسب‌وکار خود به خدمت بگیرید. تا همین اواخر، راه‌حل‌های خودکار برای نظارت بر امنیت و همچنین سیستم‌های هشدار و کنترل از راه دور، فقط برای شرکت‌های بزرگ با بودجه‌های هنگفت امکان‌پذیر بود. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیرشدن دستاوردهای علمی، بسیاری از این دستاوردها در دسترس همگان قرار گرفته و صاحبان کسب‌وکارهای کوچک هم می‌توانند با صرف مبلغی متناسب، بر مجموعه‌ی خود نظارت کنند. اکنون این فناوری‌های خودکار و بی‌نظیر برای کسب‌وکارهای کوچک نیز در دسترس و مقرون به صرفه هستند.

راهکارهای هایک ویژن

تیم تحقیق و توسعه‌ی شرکت بین‌المللی هایک ویژن، شش فناوری جالب و منحصربه‌فرد را توسعه داده است. در این میان، هایک ویژن سه هدف را دنبال می‌کند: افزایش امنیت، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، و حفاظت از افراد و دارایی‌ها. در ادامه این ۶ راهکار را بررسی خواهیم کرد:

۱. همیشه و همه‌جا

با استفاده از ترمینال تشخیص چهره‌ی MinMoe هایک ویژن، با بازدیدکنندگان صحبت کنید و از راه دور بر کسب‌وکار خود نظارت داشته باشید. می‌توانید به سفر بروید و از کیلومترها دورتر درهای ساختمان را برای کارمندان باز کنید یا مرسولات را از تأمین‌کنندگان تحویل بگیرید. حتی زمانی که در خانه هستید یا در حال حرکت‌اید، کنترل امور در داستان شماست. علاوه بر این، می‌توانید از ترمینال MinMoe به‌عنوان یک راه‌حل مقرون به صرفه برای نظارت بر حضور و غیاب کارمندان خود، بدون تماس مستقیم، استفاده کنید.

۲. اعلان خودکار و بی‌خطا

لازم نیست همیشه پای مانیتور باشید یا فیلم‌های دوربین‌های مداربسته را روی گوشی خود چک کنید. هایک ویژن با کمک دوربین‌های مجهز به AcuSense به صورت خودکار و با کمترین خطا، براساس نیازتان به شما هشدار می‌دهد. این تکنولوژی بین افراد و وسایل نقلیه با سایر اجسام متحرک مانند برگ‌های متحرک درختان و باران تمایز قائل می‌شود.

اگر گربه‌ای جلوی دوربین حرکت کند یا به محدوده‌ی پارکینگ شما وارد شود، هشداری دریافت نخواهید کرد؛ چراکه این فناوری با کمک الگوریتم‌های پیشرفته و بهره‌مندی از هوش مصنوعی، هشدارهای کاذب را در سیستم امنیتی شما به حداقل می‌رساند. این فناوری با توانایی تمرکز بر تهدیدات واقعی، شما را قادر می‌سازد تا امنیت خود را افزایش دهید و در زمان و منابع صرفه‌جویی کنید. این یک خبر عالی برای صاحبان مشاغل است. آسوده باشید، چون فقط در مواقع ضروری پیام هشدار دریافت خواهید کرد.

۳. هشدار نور و صدا به متجاوزان

راه‌حل AcuSense Live-Guard یا نگهبانی زنده، از هشدار نوری و زنگ برای جلوگیری از ورود متجاوزان به محوطه یا ساختمان شما استفاده می‌کند. این آلارم‌ها باعث می‌شوند فرد یا افراد متجاوز احتمال شناسایی و دستگیری خود را قطعی ببینند و از تجاوز به حریم شما خودداری کنند. همچنین می‌توانید از طریق سیستم‌های کنترل نظارت تصویری و دوربین‌های مداربسته‌ی هایک ویژن، پیام‌های سفارشی ضبط و در موقع لازم پخش کنید.

۴. تصویر شفاف و تمام‌رنگی در تاریکی

فناوری ColorVu هایک ویژن تصویربرداری تمام‌رنگی را حتی تا 0.0005 لوکس ارائه می‌دهد. این میزان نور معادل نور یک ستاره در شبی بدون ماه است. تصاویر تمام‌رنگی جزئیات بسیار بیشتری ارائه می‌دهند و شناسایی عاملان یک سرقت یا بزهکاری را آسان‌تر می‌کنند. با دوربین‌های کالرویو هایک ویژن شب‌ها مثل روز روشن می‌شوند و کیفیت تصاویر به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.

۵. رابط کاربری ساده و بی‌دردسر

دزدگیرهای هوشمند سری AX PRO با دوربین‌های هایک ویژن ادغام شده‌اند. این بدان معناست که می‌توانید راه‌حل امنیتی خود را بسیار سریع و آسان تنظیم کنید و آن را از طریق یک کنسول مدیریت کنید، بدون نیاز به سیستم‌های جداگانه برای آلارم و دوربین.

۶. نظارت همیشگی با کمک تلفن همراه

با نصب برنامه‌ی Hik-Connect بر روی دستگاه تلفن همراه خود، می‌توانید بر هشدارها و فیلم‌های همه‌ی دوربین‌هایی که در مجموعه‌ی خود دارید نظارت کنید. به این ترتیب، چه در خانه باشید و چه تعطیلات خود را بگذرانید، به صورت آنلاین و بدون تأخیر می‌توانید فیلم دوربین‌ها را ببینید و اعلان‌ها را دریافت کنید. پس با خیال راحت به سفر بروید و نگران کسب‌وکار خود نباشید.

کسب‌وکارهای کوچک خود را کوچک نشمرید

راهکارهای شش‌گانه‌ی هایک ویژن از تکنولوژی‌های امنیتی جالب و منحصربه‌فردی تشکیل شده است که به کسب‌وکارهای کوچک در همه جا کمک می‌کند. با کمک این راهکارها می‌توانید امنیت خود را به حداکثر برسانید و بار کاری و هزینه‌های مرتبط را کاهش دهید. علاوه بر این، چنین قابلیت‌هایی به صاحبان کسب‌وکار این آزادی و قدرت عمل را می‌دهد که از هر کجای دنیا بر امنیت محیط کار خود نظارت کنند. وقتی نمی‌توانید در محل حضور داشته باشید، هایک ویژن به شما آرامش می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات