توصیه‌های شرکت «ارتباط نماگستر» درباره دوربین مداربسته دید در شب برای منازل و ساختمان‌ها

چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
مطالعه 4 دقیقه
ارتباط نماگستر ۱
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله، توصیه‌های شرکت «ارتباط نماگستر» درباره‌ی ویژگی‌های موردانتظار از سیستم دوربین مداربسته دید در شب را می‌خوانیم.
تبلیغات

توصیه‌های مدیر شرکت «ارتباط نماگستر» در مورد نصب و خرید دوربین مداربسته دید در شب برای منازل و ساختمان‌ها توجه بسیاری از مدیران ساختمان و اپارتمان‌ها را به خود جلب کرده که ما در این اینجا سعی داریم بخش‌های مهمی از آن را با شما به اشتراک بگذاریم. این مدیر با تجربه برای بیش از ۲۰۰ منزل مسکونی و ۵۰۰ منطقه‌ی تجاری و صنعتی کارشناس اعزام کرده؛ پس شما هم قبل از خرید و نصب نکات زیر را در نظر داشته باشید. قبل از مطالعه مقاله برای اطلاع از خرید و قیمت دوربین مداربسته دید در شب ارزان قیمت ارتباط نماگستر کلیک کنید.

برای قابلیت دید در شب دوربین مداربسته هزینه اضافه ندهید

به نقل از کارشناس دوربین مداربسته ارتباط نماگستر تقریبا ۹۰ درصد دوربین‌های مداربسته قابلیت دید در شب را دارند و نباید صرفا به‌خاطر چنین قابلیتی، هزینه‌ی آن تغییری کند؛ البته دوربین‌های مداربسته در دو نوع با قابلیت «دید در شب» سیاه‌و‌سفید و رنگی به‌فروش می‌رسند. اگر دوربین دید در شب رنگی یا وارم لایت بخواهید، مسلما باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید. LED-های دید در شب EXIR و فیلتر IR Cut دوربین مداربسته هم روی کیفیت دوربین، هم قیمت آن تأثیر می‌گذارند. بزرگ‌بودن IR روی کیفیت تصویر شب تأثیر چشمگیری دارد؛ اما چندان روی قیمت دوربین دید در شب سیاه‌و‌سفید تأثیرگذار نیست؛ مگر اینکه دوربین بسته به IR، متراژ بیشتری را در شب نمایش دهد؛ به‌عنوان مثال، قیمت متراژ ۳۰ متر با ۸۰ متر متفاوت است.

برای نصب دوربین مداربسته منزل، دید در شب بودن کافی است

کارشناس دوربین مداربسته ارتباط نماگستر بیان کرد برای ساختمان و منازل نیازی به خرید دوربین مداربسته تحت شبکه نیست و از دوربین مداربسته انالوگ یا AHD هم میتوانید استفاده کنید . که قیمت کمی هم دارند دید در شب بودن که هم یک امکان خوب برای درب پارکینگ است هم اکثرا همه ی دوربین مداربسته دارند .یکی از بهترین دوربین مداربسته دید در شب که ضد آب بوده دوربین مداربسته آنالوگ داهوا DH-HAC-B1A21P است . این دوربین پلاک خوان بوده و به خوبی تصویر افراد را تفکیک کرده و نمایش میدهد . این دوربین میتواند روی تصویر اشخاص زوم کند و قیمت پایینی هم دارد . به نقل از کارشناس دوربین مداربسته ارتباط نماگستر قبل از خرید از خدمات مشاوره برای نصب دوربین مداربسته منزل ارتباط نماگستر و بهترین دوربین مداربسته برای منزل استفاده کنید چون کوچکترین سهل انگاری مساوی با هزینه ی زیاد و تلف کردن زمان زیاد و افزایش احتمال سرقت .

ارتباط نماگستر ۲

دوربین پلاک‌خوان داهوا به خوبی تصویر افراد را تفکیک می‌کند و نمایش می‌دهد. دوربین خوش‌قیمت داهوا حتی امکان زوم روی تصویر اشخاص را نیز دارد. توصیه می‌کنیم که قبل از خرید، از خدمات مشاوره برای نصب دوربین مداربسته منزل ارتباط نماگستر و بهترین دوربین مداربسته برای منزل استفاده کنید؛ چراکه کوچکترین سهل‌انگاری با هزینه‌ی زیاد و تلف کردن زمان زیاد و افزایش احتمال سرقت مساوی خواهد بود.

نظارت بیشتر با دوربین مداربسته دید در شب رنگی

برای بررسی دوربین مداربسته دید در شب رنگی نظر یکی از کارشناسان ارتباط نماگستر را جویا شدیم؛ این کارشناس بیان کرد که با دوربین مداربسته دید در شب سیاه و سفید هم می‌توان نظارت کافی را داشت؛ ولی در شرکت‌های بزرگ و هتل بزرگ و مکان‌هایی با نور زیاد یا بسیار، به دوربین مداربسته دید در شب رنگی نیاز است.

دوربین‌هایی که دارای سیستم دید در شب داخلی هستند، سطح نور را کنترل می‌کنند و هنگامی که نور برای فیلم‌برداری رنگی بسیار کم می‌شود، سیستم نور مادون قرمز روشن می‌شود و نور مادون قرمز را به بیرون می‌تاباند، فقط دوربین می‌تواند این نور را تشخیص دهد؛ بدین‌ترتیب ویدیوی تولیدشده از رنگی به سیاه‌و‌سفید یا دید در شب واقعی تغییر می‌کند. نور صفر برای عملیات مورد نیاز است.

دوربین مداربسته دید در شب معمولی یا دوربین مدار بسته دید در شب رنگی؟

مهندس خسروی، کارشناس ارتباط نماگستر می‌گوید که اگر ملاک انتخاب شما براساس قیمت است، باید توجه کنید که بعضی از مدل‌های دوربین مداربسته دید در شب رنگی قیمت پایین‌تری نسبت به دوربین معمولی سیاه‌وسفید دارند. در انتخاب این نوع دوربین‌ها باید به نوع فضای موجود برای نصب دوربین دقت کنید و میزان نور را بسنجید؛ اگر دستگاه دی‌وی‌آر قدیمی دارید، دوربین مداربسته معمولی برای شما مناسب است که فضای کمتری هم نیاز دارند. اگر محدوده پوشش‌دهی دوربین برای شما مهم است، گاهی اوقات دوربین‌های مداربسته سیاه‌وسفید معمولی پوشش‌دهی بیشتری نسبت به دوربین مداربسته رنگی دارند.

ارتباط نماگستر ۳

آنچه که اصطلاح «دید در شب رنگی» به آن اشاره دارد، بهبود عملکرد دوربین در نور کم است. با پیشرفت تکنولوژی، حداقل نور مورد نیاز برای نگه‌داشتن دوربین در حالت فیلمبرداری رنگی به سطوح کم کاهش می‌یابد؛ به‌طوری که اکنون اکثر دوربین‌های نظارتی جدید دارای عملکرد رنگی بسیار کم‌نور هستند؛ بدین‌ترتیب دوربین از نور محیط موجود در منطقه مانند چراغ‌های خیابان، چراغ‌های حیاط یا حتی چراغ‌های همسایه تغذیه می‌کند. تا زمانی که مقداری نور در محیط وجود داشته باشد، دوربین می‌تواند در حالت رنگی کار کند.

وقتی نور محیطی وجود ندارد، «دید در شب رنگی» نیز وجود ندارد. سیستم فیلمبرداری دوربین مجبور است به دید در شب سیاه‌‌و‌سفید IR واقعی تغییر کند؛ بنابراین «Color Night Vision» فناوری جدیدی نیست و در تاریکی کامل فیلم رنگی ایجاد نمی‌کند؛ اما در محیط‌های بسیار کم‌نور در شب فیلم رنگی ارائه می‌کند.

ارتباط نماگستر با ۲۰ سال تجربه برای ۱۰۰۰ پروژه صنعتی، خانگی، تجاری، اداری دوربین نصب کرده است و از آنجا که نمایندگی تمامی تجهیزات از قبیل دوربین مداربسته دید در شب، تحت شبکه، وایرلس، دستگاه، هارد، کابل و مانیتور صنعتی را دارد، برای مشتریان خود تمامی تجهیزات را تأمین می‌کند. تلفن دفتر مرکزی این مجموعه ۰۲۱۴۵۲۱۵ است که با خدمات مشاوره رایگان، پشتیبانی و نگهداری توانسته بیش از ۱۰۰ گواهی حسن انجام کار از مراکز مختلف کسب کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات