تجربه اینترنت 4G پرسرعت و پایدار با مودم روتر Neterbit NW-431F آونگ

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نتربیت-آونگ
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر از اینترنت ثابت خسته شده‌اید و اینترنتی پرسرعت و پایدار می‌خواهید، پیشنهاد می‌کنیم که مودم-روتر پرقدرت Neterbit NW-431F را بشناسید.
تبلیغات

روتر 4G پرقدرت Neterbit سرعت دانلود تا ۱۵۰ مگابیت‌برثانیه را با پوشش قوی وای‌فای دراختیارتان می‌گذارد تا از لپ تاپ گرفته تا تلویزیون هوشمند و گوشی‌تان را بتوانید به اینترنت پرسرعت و پایدار متصل کنید. روترهای نتربیت با گارانتی خوش‌نام آونگ روانه بازار شده‌اند.

نتربیت مودم ADSL و VDSL هم عرضه کرده که با استقبال خریداران و نظر مثبت رسانه‌ها روبه‌رو شده است. از مودم‌های اینترنت ثابت نتربیت می‌توان مدل‌های NSL-224 و ND-4230N و NWR-M920 را برشمرد. با‌این‌حال، این برند چند مودم 4G پرقدرت و با‌ارزش هم دارد که یکی از آن‌ها NW-431F است.

NW-431F نتربیت روتری 4G با طراحی شکیل و سخت‌افزارهای پرقدرت است که برای ارائه اینترنت پایدار و پرسرعت طراحی شده است. همچنین، این روتر چهار آنتنِ نتربیت از طراحی شکیل با تم سفید برخوردار است که در هر گوشه‌ای از خانه یا محیط کارتان می‌تواند نصب شود.

روتر نتربیت مدل NW-431F می‌تواند اینترنت شبکه‌های 4G را با نهایت سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت‌بر‌ثانیه و نهایت سرعت آپلود ۵۰ مگابیت‌برثانیه را از‌طریق سیمی و بی‌سیم در‌اختیار دستگاه‌های مختلف قرار بدهد.

این روتر چهار درگاه شبکه کابلی (LAN) ۱۰۰ مگابیتی و چهار آنتن پر‌قدرت اکسترنال 3dBi دارد. وای‌فای پرقدرت این مودم با سرعت ۳۰۰ مگابیت‌برثانیه است که پوشش قوی و گسترده را برای وسایل مختلف فراهم می‌کند.

نصب و راه‌اندازی روتر 4G نتربیت NW-431F بسیار آسان است و تنها در چند دقیقه می‌توانید از اینترنت پرسرعت 4G برخوردار شوید. این مودم تنظیمات و قابلیت‌های پیشرفته هم دارد. جالب‌تر اینکه به انجام تنظیمات پیکربندی اینترنت نیازی نیست. ناگفته نماند که روتر مذکور به‌طور‌خودکار تنظیمات مربوط به شبکه سیم‌کارت شما را فعال می‌کند.

فرقی نمی‌کند استفاده شما گیمینگ باشد یا دانلود ویدئوهای باکیفیت و تماشای سریال‌های اینترنتی، روتر پرقدرت NW-431F نتربیت دستگاه نسبتاً کوچکی است که تمامی انتظارات شما از اینترنت پرسرعت و پوشش قوی وای‌فای را برآورده می‌کند.

روتر نتربیت NW-431F از شبکه موبایل همه اپراتورهای ایران پشتیبانی می‌کند و به‌دلخواه می‌توانید از سیم‌کارت مدنظرتان استفاده کنید. این مودم-روتر 4G از شبکه خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور بهره می‌برد.

محصولات نتربیت با گارانتی سه‌ساله آونگ (شامل تعویض دستگاه در سال اول) عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات