انجام پروژه‌های شما توسط فریلنسرهای متخصص و کاردان بیت جاب

شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
استخدام فریلنسر و سفارش پروژه یکی از چالشهایی است که همه کسب و کارها با آن مواجه می‌شوند.
تبلیغات

بیزینس‌ها نیاز به آشنایی با افرادی دارند که در کنار داشتن تخصص، از تجربه کافی برخوردار باشند و سفارششان را به بهترین شکل ممکن و زمان تعیین‌شده در اختیارشان قرار دهند.

به همین دلیل با توجه به اینکه پیداکردن فریلنسر نیاز به دقت و حساسیت زیادی دارد، کسب‌وکارهایی هستند که راه مرتبط¬شدن شما با بهترین فریلنسرها را در اختیارتان می‌گذارند.

ازاین¬رو در این مقاله با ما همراه باشید. چراکه قصد داریم تا با معرفی بیت جاب یک راه¬حل قطعی جهت آشنایی با فریلنسرها به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی را در رابطه با نحوه کار این بیزینس خدمت‌تان ارائه دهیم.

همه چیز در مورد شغل فریلنسری

معنای لغوی فریلنسر آزادکار است و به فردی تعلق می‌گیرد که بدون متعهدشدن نسبت به بیزینس خاصی، پروژه‌های کارفرماهای خود را در ساعت مقرر انجام داده و به آن‌ها تحویل می‌دهد.

باید اضافه کنیم که این شغل دست شما را برای برنامه¬ریزی باز گذاشته و اوقات¬تان را به مکان و زمان خاصی محدود نمی¬کند. همچنین مشکلات مربوط به قراردادهای طولانی¬مدت و انواع تعهد در این شغل وجود ندارد.

چرا کسب‌وکارها نیاز به استخدام فریلنسر دارند

بسیاری از فعالیت‌هایی که یک بیزینس و کسب و کار آن‌ها را به انجام می‌رساند، هیچ نیازی به استخدام دائمی نیرو نداشته و صرف هزینه‌های مربوط به انجام این کار به‌قدری زیاد است که صاحبین مشاغل ترجیح می‌دهند تا نسبت به استخدام فریلنسر اقدام کنند. انجام این کار مزیت‌های زیادی را به‌همراه دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

حقوق: فریلنسر به‌جز هزینه‌های مربوط به انجام پروژه، هیچ مبلغ اضافه‌ای از بابت حقوق اداره کار و رفت‌وآمد به محل کسب‌وکار دریافت نمی‌کند.

سفارش پروژه: شرایط سفارش‌دادن پروژه به گونه‌ای است که نیاز شما را از بابت عملیاتی که به‌دنبال آن هستید به‌درستی پاسخ می‌دهد.

امکان ویرایش: زمانی که نسبت به ثبت یک پروژه و استخدام فریلنسر اقدام می‌کنید، بعد از دریافت فایل پروژه خود، توانایی درخواست ویرایش آن را خواهید داشت. زیرا گاهی پیش می‌آید که به‌طور کامل از نتیجه کار راضی نباشید.

زمان: با توجه به اینکه فریلنسرها هیچ محدودیتی نسبت به زمان ندارند و تجربه آن‌ها در زمینه پروژه‌ای که دریافت می‌کنند بالاست، معمولا سفارش شما را سریع‌تر از زمانی که آن را به یک کارمند محول می‌کنید، تحویل می‌دهند.

چه کسب‌وکارهایی نیاز به استخدام فریلنسر دارند؟

با درنظرگرفتن آماری که نشان می‌دهد یک سوم از نیروهای کار آمریکا، مشغول به شغل فریلنسری هستند می‌توان نتیجه گرفت هر شغلی که نیاز به کار با تکنولوژی، تولید محتوا و تبلیغات دارد، دیر یا زود مجبور به استخدام‌کردن فریلنسر و سفارش پروژه پیدا می‌کند.

به همین دلیل اگر بخواهیم لیستی از فعالیت‌هایی که فریلنسرها آن‌ها را به‌عنوان پروژه قبول می‌کنند و در بازه زمانی تعیین¬شده تحویل می¬دهند، به لیستی که در ادامه منتشر کرده‌ایم خواهیم رسید:

نویسنده‌ها: فرقی نمی‌کند کسب و کار شما قصد فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را دارد، یا به‌دنبال تولید محتوا در وب‌سایت است؛ چیزی که اهمیت دارد این است که نویسنده‌ها فریلنسرهایی هستند که دیر یا زود به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد. چراکه بدون وجود آن‌ها امکان پروموت‌کردن بیزنسی که مدیریت آن را به عهده دارید غیر ممکن است.

برنامه‌نویس‌ها: برنامه‌نویسی علم و مهارتی است که هم به‌صورت استخدام رسمی صورت می‌گیرد و هم در قالب پروژه و فریلنسری می‌توان به انجام آن پرداخت. باید بگوییم کسانی که به یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی مسلط هستند و به‌اندازه کافی تجربه دارند، هم به‌عنوان کارمند و هم فریلنسر از درآمد و اعتبار کافی برخوردار خواهند بود.

گرافیست‌ها: طراحی لوگو، بنر، لی‌اوت اینستاگرام و بسیاری موارد دیگر نیاز به فریلنسرهای گرافیست دارد. این افراد به‌خاطر تجربه زیاد در کار با ابزارهای گرافیکی و سوادی که در شناخت طرح و رنگ دارند، می‌توانند نقش مهمی در برندسازی بیزنس شما داشته باشند.

مشاورین تبلیغات: حتی بزرگ‌ترین کسب‌وکارها نیز برای دیده‌شدن نیاز به تبلیغات دارند. اما اینکه چه تبلیغی بیشتر از همه می‌تواند به‌چشم بیاید و توجه مخاطب را به خود جلب کند و همزمان با این موضوع، بهترین تعریف از پروموت بیزینس شما باشد، نیاز به تخصص افرادی دارد که دانش‌آموخته این حرفه پردرآمد هستند.

طراحان وب‌سایت: وب‌سایت امکانی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا بیزینس خود را در فضای مجازی مدیریت و کنترل کنند. به همین دلیل طراحان وب‌سایت به‌عنوان فریلنسر، پروژه مربوط به راه‌اندازی سایت شما را دریافت کرده و در زمان مقرر و بهترین کیفیت آن را تحویل می‌دهند.

کارشناس سئو: زمانی که صاحب وب‌سایت می‌شوید، نیاز به ورود به صفحات اول گوگل خواهید داشت. کارشناس سئو کسی است که به شما کمک می‌کند با یک محتوای باکیفیت به صفحات اول گوگل آمده و درآمد و فروش خود را چند برابر کنید.

مترجم: برای انجام تحقیقات، تولید محتوا، نویسندگی و اطلاع از بازارهای روز جهانی نیاز به فریلنسری خواهید داشت که کار ترجمه انجام می‌دهد و می‌تواند به‌روزترین اطلاعات را از حوزه کاری‌تان در اختیار شما بگذارد.

• ادمین اینستاگرام: اینستاگرام شبکه اجتماعی است که تولید محتوا در آن نیاز به تخصص زیادی دارد. زیرا ورود به اکسپلور و بالابردن ویو استوری کار آسانی نیست. کسانی که در این حوزه تخصص دارند، به‌عنوان فریلنسر، مدیریت اکانت اینستاگرام شما را به‌مدت مورد نیازتان تقبل خواهند کرد.

از چه طریقی اقدام به استخدام فریلنسر کنیم؟

بیت جاب مجموعه‌ای است که به‌عنوان جدیدترین بستر برای مرتبط‌کردن فریلنسرها و صاحبین کسب و کار شناخته می‌شود. این برند با سیستمی که بر مبنای پاداش نقدی بنا کرده، ظرف مدت‌زمان کوتاهی مورد توجه کارفرماها و فریلنسرها قرار گرفته است.

به همین دلیل اگر به‌دنبال بهترین بازار کار آنلاین ایران هستید و به‌دنبال شرایطی می‌گردید تا در صورت عدم رضایت کامل از پروژه دریافت‌شده مجبور به پرداخت هزینه نشوید، به وب‌سایت این مجموعه سر بزنید.

انجام این کار باعث می‌شود که نه تنها تا 90 درصد در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بلکه امکان دریافت پاداش تا سقف یک میلیون تومان را به‌دست بیاورید. (البته درصورتی‌که توانایی به‌ثبت‌رساندن اولین پروژه موفق خود را داشته باشید)

جمع‌بندی

استخدام فریلنسر پروسه‌ای است که صاحبین کسب و کار را دچار چالش‌های زیادی می‌کند. به همین دلیل جهت صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها، باید به‌دنبال بیزینس‌هایی مثل بیت جاب رفت که سختی‌های پیداکردن فریلنسر را آسان می‌کنند و با آماده‌کردن یک بستر امن، موجب ایجاد یک ارتباط سالم و کاری بین کارفرما و فریلنسر می‌شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات