تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و دوو با سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید دان

دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
تلویزیون‌های جدید اسنوا و دوو با سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید دان به فروش می‌رسند.
تبلیغات

تلویزویون‌های هوشمند نسل جدیدی از ابزار‌های تکنولوژی محور این روزهاست که با امکان اتصال به اینترنت و امکان نصب انواع اپلیکیشن‌های اندروید امکانات و قابلیت‌های بیشتری را به مخاطبین ارائه می‌دهد.

تلویزیون‌های اسنوا و دوو با به‌کارگیری رابط کاربری راحت و کاملا بومی شده‌ پلت_فرم دان امکان دسترسی سریع به انواع محتوای ویدیویی، صوتی، متنی را برای کاربران ایجاد می‌کند و یک تجربه راحت و شیرین از کار کردن با تلویزوین‌ هوشمند را به مخاطب هدیه می‌دهد. سرویس‌های اختصاصی پلت_فرم دان روی تلوزیوین‌های هوشمند اسنوا و دوو وعده سرگرمی بی‌وقفه و بی‌دردسری را به مخاطبین می‌دهد.

کپی لینک

تماشای آنلاین فیلم و سریال با اینترنت نیم‌بها با تلویزیون‌های هوشمند اسنوا و دوو

done TV یکی از سرویس‌‌های اختصاصی دان، با آرشیو جامع، امکان تماشای فیلم و سریال ایرانی و خارجی به صورت رایگان و با اینترنت نیم‌بها را برای مخاطبین ایجاد می‌کند. در کنار این آرشیو بزرگی از موسیقی، کتاب صوتی و پادکست هم در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. از این سرویس می‌توان از بخش زنده برنامه‌های صدا و سیما هم استفاده کرد.

یکی دیگر از سرویس‌های دان، اپلیکیشن done apps است که امکان دانلود، نصب و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های اندروید مختلف، از بازی گرفته تا اپلیکیشن‌های قرائت قرآن را در فضای تلویزیون به مخاطب می‌دهد. از طریق done apps می‌توان سرویس‌های محبوب خارجی مانند اسپاتیفای، نتفلیکس و یوتیوب را هم دانلود کرد.

برای بازی کردن روی تلویزیون‌های هوشمند باید بازی‌های سازگار با ابعاد تلویزیون و Android TV را دانلود و نصب کرد. در رابط کاربری تلوزیون‌های اسنوا و دوو این کار به شکل پیش‌فرض انجام شده و تمام اپ‌های موجود در done apps مخصوص Android TV هستند. برای انجام بازی‌ها می‌توان از کنترل‌های بی‌سیم هم کمک گرفت.

سرویس done ui یکی از این سرویس‌هاست که بلافاصله بعد از ورود به بخش هوشمند تلویزیون با آن رو به رو می‌شویم. این سرویس امکان شخصی سازی صفحات و ایجاد چیدمان اپلیکیشن‌ها بر اساس سلایق و نیازمندی مخاطب به آن می‌دهد.

کپی لینک

دستیار هوشمند صوتی «دانا» در تلویزیون‌های اسنوا و دوو

یکی از چالش‌های استفاده از تلویزیون‌های هوشمند سختی تایپ‌کردن با ریموت‌های تلویزیون است. پلت_فرم دان امکان جست‌وجوی صوتی را مهیا کرده است. دانا، دستیار هوشمند جست‌وجوی صوتی، به کاربرها این امکان را می‌دهد که بدون نگاه به صفحه‌ی و یا تلاش برای تایپ کلمه و تنها با گفتن دستور مورد نظر محتوای درخواست شده را پیدا کند. جدای از این دانا به سوالاتی در مورد وضعیت آب و هوا، اوقات شرعی، تاریخ و ساعت، جست‌وجو در نتایج فوتبال هم پاسخ می‌دهد.

از ویژگی‌های کاربردی که رابط کاربری تلویزیون اسنوا در اختیار کاربرانش می‌گذارد، ارائه پیشنهاداتی مطابق با سلایق کاربر در صفحه اصلی است. این رابط کاربری از طریق الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، رفتارها و علایق کاربر را تحلیل می‌کند و پس از مدتی، محتوای مورد علاقه را پیشنهاد می‌کند.

پلت_فرم دان در تلویزیون‌های اسنوا از ویژگی Cast هم پشتیبانی می‌کند و با آن می‌توان تصاویر و ویدیوهای روی گوشی یا تبلت را راحت و بی‌دردسر روی تلویزیون هوشمند اسنوا پخش کرد.‌ این قابلیت در دو حالت DLNA و MiraCast قابل استفاده است.

در کنار همه‌ی این سرویس‌های اختصاصی، از طریق تلویزیون‌های دان می‌توان از اپلکیشن‌های فیلیمو، نماوا، فیلم‌نت، دیجیتون، آنتن، نواک، لنز ایرانسل و … هم استفاده کرد.

تلویوزیون‌های هوشمند اسنوا و دوو با وجود سیستم‌عامل مبتنی بر اندروید دان یک تجربه راحت از دنیای تکنولوژی را فراهم کردند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات