درآمد بالای ۳۰ میلیون تومان؛ بر اساس تجربه شرکت نیرونوین

شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر قصد دارید که برای خودتان کار کنید و یا کسب و کاری راه اندازی کنید که نیاز به سرمایه اولیه ندارد، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
تبلیغات

هنگامی که صحبت از کسب و کار می‌شود، دو ذهنیت برای افراد ایجاد می‌شود. اولین مورد این است که یا باید یک سرمایه اولیه بسیار زیاد داشته باشند تا بتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند و به درآمدهای عالی برسند و یا اینکه در جایی به عنوان کارمند مشغول به کار شوند و با درآمدی که باب میل‌شان هم نیست برای مدت‌های زیاد مشغول به کار باشند.

این توضیحات به این معنا نیست که موارد فوق اشتباهند و یا زندگی کارمندی برای شما سومند و مفید نیست. اگر شما اصول کارمندی حرفه‌ای را بدانید هم می‌توانید یک درآمد فوق العاده داشته باشید. اما اگر قصد دارید که برای خودتان کار کنید و یا کسب و کاری راه اندازی کنید که نیاز به سرمایه اولیه ندارد و یا می‌شود آن را با حداقل سرمایه راه اندازی کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. اما پیش از هر چیز لازم است بدانید که این مقاله تنها مختص افرادی است که واقعا قصد دارند آینده خود را متحول کنند و تحمل سختی‌های اولیه برای رسیدن به درآمد عالی را دارند.

یک تیر و دو نشان

پیش از اینکه به معرفی مشاغل درآمدزا بپردازیم لازم است تا چند نکته بسیار مهم را به شما یادآور شویم. شما اگر قصد دارید خدمات یا محصولی را به فروش برسانید باید بتوانید مهارت فروش و معرفی آن را کسب کنید. اولین قدم این است که با مهارت مارکتینگ آشنا شوید و یا این کار را به شخص دیگری واگذار کنید. در دنیای امروز فروش از طریق وبسایت و یا اینستاگرام حرف اول را می‌زنند ولی برای حوزه صنعت بهتر است که به سراغ وبسایت بروید. طراحی وبسایت با وردپرس بسیار آسان است و می‌توانید تنها در یک هفته این مهارت را بیاموزید. پس از طراحی سایت کمی لازم است که در زمینه تولید محتوا و سئو سایت اطلاعات کسب کنید که خود همین مهارت‌ها به تنهایی می‌توانند برای شما به عنوان یک شغل درآمدزا باشند. اما اگر علاقه‌ای به فعالیت در این زمینه ندارید، یا شخصی را برای انجام این کارها استخدام کنید که به گسترش کسب و کارتان کمک کند و یا خودتان آن را بیاموزید و به این ترتیب می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید.

معرفی مشاغل با درآمد بیش از ۳۰ میلیون تومان

مشاغلی که می‌خواهیم معرفی کنیم در زمینه اتوماسیون صنعتی هستند. به صورت خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، اتوماسیون صنعتی مجموعه‌ای از تجهیزات است که باعث می‌شوند تا یک کارخانه صنعتی بتواند به حیات خود ادامه دهد. دستگاه‌های مختلفی که در یک کارخانه وجود دارند باید از یک کامپیوتر صنعتی دستور بگیرند که هم طول عمر بالایی دارد و هم برای محیط‌های صنعتی ساخته شده است.

۱. تعمیر تجهیزات اتوماسیون صنعتی

همانطور که عنوان شد تمام کارخانه‌های صنعتی وابسته به تجهیزات اتوماسیون صنعتی هستند. این تجهیزات شامل PLC، اینورتر، HMI، سرو موتور، سرو درایو و... هستند که هر کدام در جایگاه خود اهمیت خاص و ویژه‌ای دارند. اگر رشته تحصیلی شما الکترونیک بوده است که خوش به حالتان، روند کار برای شما ساده‌تر است اما اگر هم در زمینه‌های دیگری تحصیل کرده‌اید نگران نباشید، دوره‌های آموزشی بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که می‌توانند شما را به مهارت لازم برسانند و شاید پس از 3 ماه دوره کارآموزی بتوانید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید.

بازار کار فوق العاده‌ای برای این شغل وجود دارد. تنها کافی است تا مشتریان‌تان شما را بشناسند تا به درآمدهای بالایی برسید. این کار نیاز به سرمایه اولیه بالایی ندارد. تنها کافیست یک دفتر کوچک و یکسری ابزار اولیه تهیه کنید. خاطر جمع باشید که این کار همیشه مشتریان خود را دارد. زیرا کارخانجات صنعتی در تمام استان‌ها وجود دارند که در صورت خراب شدن تجهیزات‌شان هیچکدام دوست ندارند که حتی برای یک لحظه خط تولیدشان متوقف شود.

اگر این حرفه را انتخاب کردید بهتر است که به سراغ یادگیری مهارت تعمیر اینورتر یاسکاوا و تعمیر اینورتر میتسوبیشی بروید، زیرا نیچ مارکتینگ حرف اول را می‌زند و از سویی این دو برند در دنیای صنعت بسیار سرشناس هستند. تعمیر سرو موتور و سرو درایو یاسکاوا هم گزینه‌های بعدی برای داشتن درآمد مفید است.

۲. برنامه نویسی پی ال سی

PLC یک کامپیوتر صنعتی است که دستورات را اجرا می‌کند و تجهیزات دیگر را کنترل می‌کند. مهارت برنامه نویسی PLC بسیار حوزه مناسبی است برای افرادی که می‌خواهند بدون سرمایه اولیه به درآمد بالا برسند. تنها لازم است که یک دوره آموزش برنامه نویسی PLC را آموزش ببینید و از میان زبان‌های مختلف برنامه نویسی پی ال سی یک مورد را انتخاب کنید و سپس شروع به معرفی خود در دنیای صنعت بکنید. این حرفه نیز درآمد فوق العاده‌ای دارد که می‌تواند مسیر زندگی شما را متحول کند.

۳. کارگاه تولید مقاومت ترمز

مقاومت ترمز یکی از تجهیزاتی است که در بسیاری از صنایع در کنار اینورتر استفاده می‌شود. مثلا در صنعتی مانند صنعت جرثقیل از اینورترهایی همچون اینورتر A1000 و اینورتر V1000 یاسکاوا به شدت استقبال می‌شود که در کنار آنها استفاده از مقاومت ترمز ضروری است. البته مصرف مقاومت ترمز تنها به این موارد خلاصه نمی‌شود. صنایع گوناگونی از جمله صنعت آسانسور، پله برقی، پتروشیمی، دستگاه‌های قالیشویی و... نیازمند این دستگاه هستند. این شغل نیز درآمد بی نظیری دارد اما برای راه‌اندازی نیاز به یک سرمایه اولیه نه چندان بالا دارید تا کارگاه خود را راه اندازی کنید تا نتیجه آن شما را حیرت زده کند.

۴. تکنسین فنی

دیگر شغلی که می‌تواند برای شما درآمد خوبی به همراه داشته باشد یادگیری مهارت راه‌اندازی تجهیزات اتوماسیون صنعتی همچون اینورتر است. این شغل شاید به نسبت مشاغل قبلی درآمد بسیار بالایی نداشته باشد اما همچنان شغلی است ضروری که تمام کارخانه‌ها به آن وابسته هستند.

کلام پایانی

اگر تا به اینجا با ما همراه بوده‌اید نشان دهنده آن است که عزم و اراده بالایی برای رسیدن به یک درآمد مطلوب را دارید. مواردی که گفته شده تنها سرنخ‌هایی بود برای کسانی که دنبال ایده مناسب برای درامد بالا می‌گردند. در مشاغل فوق قطعا رقبای قدرتمندی دارید که باید با آنها مواجه شوید اما اگر اندکی زمان برای تحقیق و بررسی بگذارید متوجه می‌شوید که حوزه‌های معرفی شده جای کار زیادی دارند و می‌توانید پر قدرت و با انگیزه پیش بروید و سهم زیادی را از این بازار به دست آورید. اما به خاطر داشته باشید که هیچگاه نباید آموزش، یادگیری و توسعه را فراموش کنید تا از صحنه رقابت حذف نشوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات