آشنایی با دستگاه بسته‌بندی استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پک ایرانو صنعت

شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
دستگاه شیرینگ پک و دستگاه استرچ پالت هر دو جزو محصولاتی هستند که برای بسته‌بندی کالا در ابعاد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
تبلیغات

در ابتدایی‌ترین سطح خود، بسته‌بندی محصول به منظور محافظت از آن صورت می‌گیرد. گروه صنعتی ایرانو صنعت نیز این مهم را می‌داند و با تکیه بر دانش روز دنیا سعی در تولید دستگاه‌های بسته‌بندی باکیفیت بالا دارد. بسته‌بندی محصول باید آن را در طول حمل و نقل بین کارخانه و خرده فروش ایمن نگه دارد. دستگاه استرچ پالت و دستگاه شیرینگ پک به همین منظور تولید و عرضه می‌شوند.

تفاوت و شباهت دستگاه شیرینگ پک و استرچ پالت چیست؟

دستگاه شیرینگ پک و استرچ پالت هر دو برای بسته‌بندی کالا و انواع مختلفی از محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما نحوه‌ی بسته‌بندی کالا در هر یک از این دستگاه‌ها با دیگری متفاوت است. دستگاه شیرینگ پَک دارای نوعی تونل حرارتی است. کالای مورد نظر از داخل تونل رد می‌شود، فیلم پلاستیکی دور آن کشیده می‌شود و به کمک مقدار مشخصی گرما به صورت کامل به دور آن می‌چسبد. اما در دستگاه استرچ پالت از گرما و تونل حرارتی برای بسته‌بندی محصول کمک گرفته نمی‌شود. در دستگاه اِسترچ پالت با کشیده‌شدن فیلم پلاستیکی کالای مورد نظر بسته‌بندی می‌شود. دیگر تفاوت این دستگاه‌ها در اتوماتیک بودن دستگاه شیرینگ پک و نیمه اتوماتیک ‌بودن دستگاه اِسترچ پالت است.

شباهت دستگاه شیرینگ پک و استرچ پالت را می‌توان در کاربرد آنها برای بسته‌بندی کالا و استفاده از فیلم پلاستیکی خلاصه کرد.

معرفی دستگاه بسته بندی استرچ پالت و شیرینگ پک ایرانو صنعت و انواع آن

گروه صنعتی ایرانو صنعت در ساخت و تولید انواع دستگاه شیرینگ پک و استرچ پالت پیشتاز است. لیست دستگاه‌هایی که توسط این مجموعه طراحی و روانه بازار می‌شوند به این شرح است:

  • دستگاه شیرینگ پَک اتوماتیک اقتصادی
  • دستگاه شیرینگ پَک اتوماتیک تک سوز
  • دستگاه شیرینگ پَک اتوماتیک دوگانه سوز (المنت و گاز)
  • دستگاه شیرینگ پَک با دو تیغه دوخت
  • دستگاه شیرینگ پَک تمام اتوماتیک
  • دستگاه شیرینگ پَک کابینی
  • دستگاه شیرینگ پَک نیمه اتوماتیک اقتصادی
  • دستگاه شیرینگ پَک نیمه اتوماتیک تک سوز
  • دستگاه شیرینگ پَک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز (المنت+گاز)
  • دستگاه شیرینگ پَک نیمه اتوماتیک گازی مشعل دار
  • دستگاه شیرینگ دستی سلفونی
  • شیرینگ پک تونلی سلفونی PVC
  • استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک اقتصادی

شیرینگ پک اتوماتیک اقتصادی از سری دستگاه‌هایی است که توسط تیم ایرانو و صنعت به فروش می‌رسد. این دستگاه به دلیل قیمت مناسبی که دارد دستگاه شیرینگ پک اقتصادی نام گرفته است. این دستگاه در حالت برقیkw12 و در حالت گازی kw3 برق مصرف می‌کند. دستگاه شیرینگ پَک اقتصادی ایرانو صنعت قابلیت تنظیم کنترل دما داشته و با کارگاه‌ها و کارخانه‌های مختلف سازگار است.

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک تک سوز

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک تک سوز تنها از برق به عنوان منبع تغذیه استفاده می‌کند. مصرف برق این دستگاه 18 کیلو وات است. سیستم حرارتی دستگاه شیرینگ پَک اتوماتیک تک سوز ایرانو صنعت را می‌توان تا 220 درجه سانتیگراد کنترل کرد. این دستگاه مجهز به فن خنک کننده است که فیلم کشیده شده دور محصول را سریعا پس از بسته‌بندی خنک می‌کند.

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک دوگانه سوز (المنت و گاز)

مجموعه ایرانو صنعت در زمینه تولید دستگاه شیرینگ پک دوگانه سوز نیز فعالیت دارد. این دستگاه کاملا اتوماتیک بوده و از المنت و گاز به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برد. دستگاه شیرینگ پک در حین استفاده از المنت و گاز از برق نیز استفاده می‌کند. برق مصرفی دستگاه شیرینگ پَک اتوماتیک دوگانه سوز ایرانو صنعت در حالت المنتی kw18 و در حالت گازی kw4 است.

دستگاه شیرینگ پَک با دو تیغه دوخت

دستگاه شیرینگ پک با دو تیغه دوخت که محصول شرکت ایرانو صنعت است، قیمت بسیار مناسبی دارد. این دستگاه دارای دو فن خنک کننده است که سرعت بسته‌بندی و آماده‌سازی محصولات را بالا می‌برد. جابجایی این دستگاه و سایر شیرینگ پک های ایرانو صنعت بسیار آسان است، زیرا مجهز به چرخ هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات دستگاه شیرینگ پَک با دو تیغه، به قسمت فروشگاه مراجعه کنید.

دستگاه شیرینگ پَک تمام اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک ایرانو صنعت مناسب برای کارخانه‌ها و کارگاه‌هایی است خط تولید فشرده‌ای دارند. دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک توانایی بسته‌بندی انواع محصولات در کسری از ثانیه را دارد. این دستگاه مجهز به سیستم نوار ردیف کن، رول باز کن، فن خنک کننده، جک پیش برنده و سیستم کنترل دما است. شیرینگ پک تمام اتوماتیک ایرانو صنعت کوره نسبت بزرگی با ابعاد 60*75*170 سانتی‌متر دارد.

دستگاه شیرینگ پک کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی مناسب برای محصولاتی است که ابعاد کوچکی دارند. کارفرما با توجه به ابعاد محصولات کارخانه و یا کارگاه خود می‌تواند دستگاه شیرینگ پک کابینی را خریداری کند. دستگاه شیرینگ پَک کابینی از برق تک فاز استفاده نموده و توان مصرفی آن در حدود kw4 است. این دستگاه قادر است در عرض یک ساعت 200 عدد محصول را بسته‌بندی کند. کابین این دستگاه شیشه‌ای است که امکان مشاهده مراحل بسته‌بندی را فراهم می‌کند.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک اقتصادی

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک ایرانو صنعت بدون جک پیش برنده عرضه می‌شود. در چنین حالتی عمل بسته‌بندی کنترل دست و دخالت اپراتور را نیاز دارد. دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک اقتصادی برای بسته‌بندی انواع مختلفی از محصولات کاربرد دارد. این دستگاه در ابعاد 400*120*250 سانتی‌متر عرضه می‌شود. خوشبختانه ابعاد کوره دستگاه شیرینگ پَک نیمه اتوماتیک اقتصادی را می‌توان بر اساس نیاز مشتری تغییر داد.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک سوز

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک سوز از برق و گاز به عنوان منبع تغذیه بهره می‌برد. ابعاد این دستگاه 250*130*400 سانتی متر گزارش شده است. برق مصرفی این محصول kw18 در ساعت است. دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک تک سوز ایرانو صنعت مجهز به فن خنک کننده بوده ولی جک پیش برنده ندارد. مشخصات کامل این دستگاه را در صفحه خرید این محصول مشاهده کنید.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز (المنت+گاز)

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز هم از المنت و هم از گاز به عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کند. البته عملکرد این دستگاه نیازمند اتصال آن به برق نیز می‌باشد. دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز در حالت گازی kw4 و در حالت المنتی kw18 برق مصرف می‌کند. این دستگاه بدون جک پیش برنده عرضه می‌شود. امکان کنترل دما در دستگاه شیرینگ پَک نیمه اتوماتیک دوگانه سوز امکان پذیر است.

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک گازی مشعل دار

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک گازی مشعل دار ایرانو صنعت دوگانه سوز می‌باشد. یعنی بدون گاز و تنها با کمک برق نیز می‌توان این دستگاه را راه‌اندازی کرد. برخی ممکن است به دلیل کاهش هزینه ها از گاز به جای برق بهره ببرند. خوشبختانه می‌توان ابعاد کوره را به صورت سفارشی طراحی و به شخص مشتری تحویل داد. برق مصرفی این محصول در حالت برقی kw18 و در حالت گازی kw3 در ساعت است.

دستگاه شیرینگ دستی سلفونی

دستگاه شیرینگ دستی حالت رومیزی دارد. یعنی بدون پایه و چرخ و... عرضه می‌شود. مصرف برق دستگاه شیرینگ دستی سلفونی 2000 w در ساعت است. این محصول با برق تک فاز شروع به کار می‌کند. جنس بدنه دستگاه شیرینگ دستی از آهن ضد زنگ بوده و کیفیت قابل توجهی دارد. ابعاد این محصول تنها 60 سانتی‌متر است.

شیرینگ پک تونلی سلفونی PVC

دستگاه شیرینگ پک تونلی سلفونی pvc نوع دیگری از دستگاه‌های شیرینگ پک طراحی شده توسط گروه ایرانو صنعت است. این محصول از لحاظ مصرف برق صرفه اقتصادی دارد و تنها kw4 در ساعت برق مصرف می‌کند. این دستگاه مجهز به فن خنک کننده بوده و قادر به بسته‌بندی 300 محصول در ساعت است.

استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت نیز مانند شیرینگ پک در جهت بسته ‌بندی کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه استرچ پالت قادر به بسته محصولاتی است که ابعاد بزرگی دارند. برای مثال محصولاتی مانند یخچال، اجاق گاز و ... را با دستگاه استرچ پالت صفحه گردان بسته‌بندی می‌کنند. این دستگاه فن خنک کننده، کوره و ... ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات