سایت دهکده: تلویزیون سامسونگ برنده همیشگی رقابت با ال جی و سونی

سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
خرید تلویزیون هوشمند امروزه به دلیل تنوع بالای مدل و برندهای مختلف بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.
تبلیغات

با وجود اینکه کیفیت تلویزیون سامسونگ به خوبی سونی و ال جی نیست اما تعادل قیمت و امکانات در شرایط اقتصادی فعلی باعث می‌شود کاربران زیادی به سمت این خرید تلویزیون سامسونگ متمایل شوند. قبل از اینکه سراغ دلایل محبوبیت نمایشگرهای این برند برویم بهتر است با سه برند مطرح در حوزه تلویزیون آشنا شویم و ببینیم که خرید تلویزیون از هر برند برای چه کسانی مناسب است و بسته به نیازتان بهتر است از کدام برند خریدتان را انجام دهید.

خرید تلویزیون هوشمند امروزه به دلیل تنوع بالای مدل و برندهای مختلف بسیار سخت‌تر از گذشته شده است و بهترین کار برای خرید یک نمایشگر با کیفیت این است که سراغ برندهای محبوب و با اعتبار جهانی برویم. در حال حاضر تلویزیون سامسونگ با فاصله زیادی پرفروش ترین برند بازار است و بعد از آن ال جی و سونی قرار دارند حالا می‌خواهیم ببینیم چه چیزی باعث شده که تلویزیون سامسونگ برنده همیشگی رقابت با ال جی و سونی باشد؟

با وجود اینکه کیفیت تلویزیون سامسونگ به خوبی سونی و ال جی نیست اما تعادل قیمت و امکانات در شرایط اقتصادی فعلی باعث می‌شود کاربران زیادی به سمت این خرید تلویزیون سامسونگ متمایل شوند. قبل از اینکه سراغ دلایل محبوبیت نمایشگرهای این برند برویم بهتر است با سه برند مطرح در حوزه تلویزیون آشنا شویم و ببینیم که خرید تلویزیون از هر برند برای چه کسانی مناسب است و بسته به نیازتان بهتر است از کدام برند خریدتان را انجام دهید.

در ادامه نکات لازم برای آشنایی با تلویزیون‌های پرطرفدار سامسونگ،‌ ال جی و سونی را توضیح خواهیم داد اما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید تلویزیون به وبسایت دهکده مراجعه کنید. اگر می‌خواهید قبل از خرید بدانید علاوه‌بر قیمت چه چیزی باعث شده تلویزیون سامسونگ برنده رقابت با ال جی و سونی باشد، به سایت دهکده سر بزنید.

تلویزیون سامسونگ رتبه یک فروش بازار

در بین نمایشگرهای این برند انواع سری تلویزیون با فناوری‌های مختلف صفحه نمایش دیده می‌شود. تلویزیون سامسونگ با فناوری کریستالی «Crystal»، کیولد «QLED»، نئو کیولد «Neo QLED» و کیو دی اولد «QD-OLED» نمایشگرهایی هستند که هر کدام از فناوری مخصوصی برای افزایش کیفیت تصویر و تجربه سینمایی بهره می‌برند. بسته به اینکه برای خرید تلویزیون سامسونگ چه بودجه‌ای در نظر گرفته‌اید می‌توانید بین این محصولات انتخاب‌های مختلف داشته باشید.

مدل

نوع نمایشگر

تلویزیون سامسونگ BU8000

LED

تلویزیون سامسونگ Q70B

QLED

تلویزیون سامسونگ Q80B

QLED

تلویزیون سامسونگ QN85B

Neo QLED

تلویزیون سامسونگ QN90B

Neo QLED

تلویزیون سامسونگ S95B

QD-OLED

قیمت تلویزیون سامسونگ از چند میلیون تومان تا چندین و چند میلیون تومان را شامل می شوند. در واقع با پرداخت هزینه ای معقول می توانید امکانات درخور و کلکسیونی از قابلیت های لوکس را دریافت کنید. همین ویژگی ها باعث می شوند که با ورود بازیگران جدید سامسونگ به بازار، چشم طرفداران هر ساله به سمت بهترین تلویزیون های سامسونگ خیره شود.

تلویزیون ال جی نماینده خلاقیت و نوآوری

در بین نمایشگرهای LG هم تنوع زیادی می‌توان دید که دست خریداران را باز می‌گذارد. شما می‌توانید از بین تلویزیون ال جی ال ای دی «LED» ، نانوسل «NanoCell» ، کیوند «QNED» و اولد «OLED» بسته به کاربری و بودجه انتخاب نمائید. قیمت تلویزیون ال جی به نسبت سامسونگ حدود 5 درصد بیشتر است اما رابط کاربری آن به دلیل داشتن ریموت کنترل موسی «Magic» بسیار راحت‌تر است و همچنین از کیفیت ساخت کمی بهتر برخوردار است. در نهایت شما می‌توانید با بررسی مدل‌های مختلف در وبسایت دهکده بهترین گزینه را از بین این برندها انتخاب کنید.

تلویزیون ال جی هر ساله با رو کردن سلاح مخفی اش چشم عاشقان را به خود خیره می کند. تلویزیون LG با قیمت معقول امکانات درخور و قابل توجهی ارائه می دهد و همین ارزش خریدشان را افزایش می دهد. کره ای ها برای جلب رضایت کاربران هر ساله نوآوری های جدیدی ارائه می کنند.

مدل

نوع نمایشگر

تلویزیون ال جی UQ8000

LED

تلویزیون ال جی NANO80

NanoCell

تلویزیون ال جی NANO84

NanoCell

تلویزیون ال جی QNED80

QNED

تلویزیون ال جی CS

OLED

تلویزیون ال جی C2

OLED Evo

تلویزیون سونی اصالت و کیفیت واقعی

برخلاف دو برند دیگر ماجرا برای Sony کمی متفاوت است. اینجا خبری از آن تنوع زیاد برای فناوری‌های صفحه نمایش نیست. تلویزیون سونی در چند دسته ال ای دی «LED»‌، مینی ال ای دی «MiniLED»، اولد «OLED» و کیو دی اولد «QD-OLED» تولید می‌شود. نمایشگرهای سری X همان LEDها هستن که آخرین مدل آن پنل Mini-LED دارد. نمایشگرهای اولد هم سری A هستند که قیمت بسیار زیادی دارند و قابل مقایسه با قیمت اولدهای ال جی و سامسونگ نیستند. به صورت کلی قیمت تلویزیون سونی حدوداً 20 درصد بیشتر از سامسونگ است. اگر کیفیت ساخت و وضوح تصویر برای‌تان اولویت اول است می‌توانید خرید تلویزیون سونی را انتخاب کنید. دهکده جدیدترین مدل‌های سونی سال 2022 (و به زودی 2023 ) را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مدل

نوع نمایشگر

تلویزیون سونی X80K

LED

تلویزیون سونی X85K

LED

تلویزیون سونی X90K

LED

تلویزیون سونی X95K

MiniLED

تلویزیون سونی A80K

OLED

تلویزیون سونی A95K

QD-OLED

سونی که محصولاتش را دست به عصا و قطره چکانی آپدیت می کند همچنان قیمت بالایی برای محصولاتش در نظر می گیرد. قیمت تلویزیون سونی یکی از آن بخش‌هایی است که سازنده و کاربران بر سر آن به توافق نمی‌رسند اما کیفیت رضایت بخش محصولات و امکانات درخور تامل سونی راه را برای هضم قیمت بالاتر هموارتر می سازد.

دلایل محبوبیت تلویزیون سامسونگ

اکنون بیاید به دلایل محبوبیت تلویزیون سامسونگ در ایران و جهان نگاهی بیندازیم و ببینیم که آیا امکانات و مشخصات محصولات این برند آنقدر حرفه‌ای هستند که کاربران را به سمت خود بکشاند یا دلایل دیگری پشت این آمار فروش 40.000.000 تلویزیون سامسونگ در سال وجود دارد.

قیمت اقتصادی تلویزیون سامسونگ

قیمت تلویزیون سامسونگ به نسبت رقبا همواره بین 5 تا 20 درصدر ارزان‌تر است و همین باعث می‌شود کسانی که محدودیت بودجه دارند سراغش را بگیرند. فرقی نمی‌کند بخواهید یک نمایشگر اقتصادی از ساسونگ بخرید یا یک مدل Neo QLED بالارده، در هر دو حالت قیمت این نمایشگرها اقتصادی‌تر از رقبا است. در شرایط اقتصادی فعلی اینکه یک برند بتواند هوای جیب خریداران را داشته باشد خودش می‌تواند درصد زیادی از کاربران را به سمت خود بکشاند.

مدل‌های متنوع و سایزبندی زیاد

یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن تلویزیون‌های سامسونگ تنوع زیاد مدل است. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای بین نمایشگرهای مختلف ال ای دی کریستالی تا تلویزیون‌های بالارده و گران قیمت QD-OLED چندین مدل را انتخاب کنید، چرا که هر کدام از این دسته‌ها چند سری مختلف مانند سری 6، 7، 8 و 9 را در برمی‌گیرند و هر کدام بسته به امکانات قیمت متفاوتی دارند. همچنین سایز محصولات سامسونگ هم متنوع است و بسته به متراژ و فضای اتاق می‌توانید از تلویزیون 43 اینچ تا 85 اینچ را خریداری کنید.

پشتیبانی از جدیدترین فناوری‌ها

تلویزیون های ساسونگ بسیار بروز هستند و هر ساله با نسخه جدید سیستم عامل عرضه می‌شوند. در حال حاضر تلویزیون‌های هوشمند این برند همگی قابلیت اتصال به اینترنت را دارند و می‌توان روی آن‌ها برنامه‌های مختلف را نصب کرد و گوشی‌های مختلف اندروید و ios را به آن‌ها متصل کرد. همچنین امکان ضبط فیلم در مدل‌های بالارده وجود دارد، خلاصه که می‌توانید از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در تلویزیون خود استفاده کنید.

طراحی بروز و باریک

ظاهر نمایشگرهای این برند هم در مقایسه با رقبا بسیار شیک و باریک‌تر است. سامسونگ از زبان طراحی Air Slim استفاده می‌کند که به کمک آن ضخامت نمایشگرها نصف می‌شود در مقایسه با رقبای همرده بسیار باریک‌تر می‌شوند البته این کار باعث شده کمی کیفیت ساخت و استحکام محصولات کاهش پیدا کند ولی ظاهری باریک‌تر ارزشش را داشته و بسیار شیک‌تر است.

جمع بندی

اگر با خواندن این مطلب هنوز نمی‌دانید بین سه برند سامسونگ، ال جی و سونی کدام تلویزیون را خریداری کنید، می‌توانید با کارشناسان دهکده در تماس باشید تا بهترین گزینه را بسته به نیاز و بودجه‌تان به شما معرفی کنند. برای خرید جدیدترین تلویزیون سامسونگ، ال جی و سونی به فروشگاه Dehkade سر بزنید، قیمت تلویزیون در این فروشگاه بسیار مناسب‌تر از دیگر جاها است و همه محصولات با گارانتی معتبر و تضمین اصالت عرضه می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات