باتری سمعک اصل از کجا بخریم

جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
فروشگاه باتری سمعک آنارام
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
برای خرید باتری سمعک اصل، در سایزهای مختلف، به فروشگاه اینترنتی آنارام مراجعه کنید.
تبلیغات

امروزه باتری‌ها یکی از مهم‌ترین منابع برای تامین انرژی مورد نیاز ابزارهای متعدد از جمله انواع سمعک‌های داخل گوش هستند، به همین دلیل شناخت فروشگاه تخصصی فروش انواع باتری سمعک اهمیتی دوچندان پیدا میکند.

انواع باتری‌های سمعک، به ویژه آن‌هایی که توسط شرکت‌های معتبر و شناخته‌شده ساخته می‌شوند، از جمله کالاهایی هستند که امروزه توسط کسب و کارهای اینترنتی برای خرید و فروش بسیار محبوب هستند. از آنجایی که بیشتر افراد وقت کافی برای خرید حضوری ندارند، این روزها بیشتر افراد ترجیح می دهند مایحتاج خود را آنلاین خریداری کنند. لازم به ذکر است که خرید اینترنتی ساده‌تر از رفتن و خرید از فروشگاه است، زیرا می‌توانید به سرعت اقلامی را بر اساس معیارهایی مانند قیمت، کیفیت، طول عمر و غیره ارزیابی کرده و متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

همچنین می توانید علاوه بر انواع باتری سمعک ، جهت خرید باتری نیم قلمی، قلمی، کتابی، سکه ای و… با فروشگاه اینترنتی آنارام به شماره 02187185450 تماس گرفته و یا به سایت ما به آدرس https://anaram.shop مراجعه نمایید.

در ادامه شما را با پاسخ سوالاتی نظیر باتری سمعک اصل از کجا بخریم به همراه یکی از معتبرترین فروشندگان باتری سمعک در این صنعت، آشنا می‌کنیم.

چرا باتری سمعک ریوواک بخریم؟

شرکت ریواک یکی از بزرگترین و مهم ترین تولید کنندگان باتری های سمعک در سراسر جهان است. باتری سمعک ریواک نسبت به سایر شرکت‌ها با کیفیت‌تر و ماندگارتر هستند و همین امر باعث شده تا این برند در بین برندهای باتری موجود در بازار، شناخته شود. حتی با سخت‌ترین سمعک‌ها، باتری‌های این شرکت برای عملکرد مؤثر ساخته شده‌اند. علاوه بر این، از شروع عمر باتری تا پایان زمان استفاده، کیفیت ثابت و مشابهی را ارائه می دهند.

فروشگاه باتری سمعک آنارام ۲

افرادی که از سمعک استفاده میکنند، می‌دانند که عمر مفید باطری سمعک بسیار مهم است، زیرا سمعک‌هایی که انرژی زیادی مصرف می‌کنند نیاز به تعویض مکرر باتری دارند. در نتیجه، یک باتری با کیفیت بالا، یک سرمایه گذاری مقرون به صرفه به شمار میرود.

به عنوان مثال، باتری‌های کوچک مانند باتری‌های سایز 10، به دلیل اندازه کوچکشان برای تغذیه سمعک‌های نامرئی استفاده می‌شوند. باتری سمعک ریواک برای این سمعک نامرئی نیز تقریباً 5 روز عمر مفید دارند، اما اگر سمعک انرژی زیادی مصرف می کند، لازم است باتری را هر 3 روز یکبار تعویض کنید.

راهنمای خرید باتری سمعک اصل

باتری‌های سمعک معمولاً در فروشگاه‌های اینترنتی فروش باطری سمعک، داروخانه‌ها، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و… در دسترس هستند. بسیاری از افراد همیشه نگران انتخاب بهترین برند هستند که علاوه بر معروف بودن، اقلام باکیفیتی ارائه می دهد. علی‌رغم این واقعیت که بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر تبلیغات گسترده‌ای ارائه می دهند، اما رضایت مصرف کنندگان از آن‌ها به سرعت در حال کاهش است.

باتری سمعک نقش مهمی در عملکرد سمعک دارد. بنابراین بهتر است باتری های سمعک را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. نمایندگی باتری سمعک ریواک مکان ایده آلی برای تهیه باتری ریواک است، زیرا می توانید هر تعداد که می‌خواهید سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی آنارام در تهران یکی از شرکت های فروش باتری سمعک رایواک می‌باشد که تضمین ‌می‌کند تمامی محصولات از مراکز رسمی، قانونی و نمایندگی اصلی تهیه شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با شماره جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و راهنمایی می توانید با شماره 02187185450 تماس گرفته و یا به سایت ما به آدرس https://anaram.shop/ مراجعه نمایید.

انواع باتری سمعک

قبل از اینکه بتوانید باتری سمعک اصل بخرید، می‌بایست با انواع باتری سمعک و مشخصات فنی آنها به خوبی آشنا باشید.

در حال حاضر سمعک‌های مختلف در اندازه‌های متفاوت در بازار به‌فروش رسیده و هرکدام باتری مخصوص به خود را دارند. باتری‌های سمعک معمولاً در چهار اندازه ارائه می شوند:

• باتری سمعک سایز 5 ( قرمز رنگ)

• باتری سمعک سایز 10 (زرد رنگ)

• باتری سمعک سایز 312 (قهوه‌ای رنگ)

• باتری سمعک سایز 13 (نارنجی رنگ)

• باتری سمعک سایز 675 (آبی رنگ)

تعداد کمی از سمعک‌ها از باتری سایز 5 استفاده می‌کنند، در حالی که اکثر باتری‌های سمعک داخل گوش دارای باتری سمعک 312 یا 13 هستند. همچنین سمعک‌های سوپرپاور از باتری سایز 675 استفاده می‌کنند.

باید توجه داشته باشید که هر بسته باتری شامل 6 یا 8 باتری است و هر 4 سایز باتری سمعک گفته شده هم اندازه هستند. اندازه باتری تأثیری در قیمت آن ندارد. به عنوان مثال، قیمت باتری سمعک ریواک سایز 10 و باتری سمعک ریواک سایز 13 یکسان است. تنها عاملی که می تواند بر قیمت باتری سمعک تأثیر بگذارد، فناوری استفاده شده و برند شرکت سازنده آن است.

طول عمر باتری های سمعک

شاید برایتان این سوال پیش آید که طول عمر باتری های سمعک چقدر است؟ لازم است بدانید که در طراحی و ساخت باتری های سمعک از مدل ها و فناوری های مختلفی استفاده شده است که هر کدام از آنها دارای طول عمر متفاوتی هستند.

در واقع باتری‌های سمعک غیرقابل شارژ می‌توانند از پنج تا ۱۴ روز بر اساس ۱۶ ساعت استفاده در روز دوام بیاورند. این بستگی به اندازه باتری و توان مورد نیاز سمعک دارد. به طور معمول، باتری‌های کوچکتر عمر باتری کمتری نسبت به باتری‌های بزرگتر دارند.

میانگین طول عمر باتری های سمعک به شرح زیر است:

سایز 10 - سه تا هفت روز

سایز 312 - سه الی ده روز

سایز ۱۳ – شش تا چهارده روز

سایز 675 - نه الی بیست روز

اگر عمر باطری سمعک شما کوتاه‌تر از حد نرمال خود شده است، ممکن است دستگاه شنوایی‌تان مشکل داشته باشد. در چنین شرایطی می بایست به دفترچه راهنمای سمعک خود مراجعه کنید یا با متخصص شنوایی خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات