خرید یوسی پابجی موبایل با ارزان‌ترین قیمت بازار

دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر تصمیم گرفته‌اید که بازی PUBG Mobile را به‌صورت لذت‌بخش‌تری تجربه کنید، باید مقداری یوسی تهیه کنید و به فروشگاه بازی بروید.
تبلیغات

در فروشگاه بازی می‌توانید هر آیتم جذابی که چشمتان را می‌گیرد (از اسکین‌های خفن گرفته تا رویال پس)، برای خود بخرید. پاکسیت با همکاری بازار، به‌عنوان پلتفرم تخصصی برای خرید ارز درون بازی‌ها و انواع گیفت کارت، با ارزان‌ترین قیمت ممکن جم بازی‌ها را عرضه می‌کند.

چرا به‌جای بقیه، از پاکسیت خرید کنیم؟

● نیازنداشتن به پسورد اکانت شما

● تحویل فوری بلافاصله پس از خرید به‌صورت اتوماتیک

● خرید قانونی و تضمین هرگز بن‌نشدن اکانت

● قیمت مناسب به‌خاطر پکیج‌های متنوع اقتصادی و فراوان

کافی است روی این لینک کلیک کنید

بهترین چیزهایی که می‌توانید با یوسی بخرید

در‌صورتی‌که لیست کاملی از بهترین آیتم‌هایی که باید بخرید، در‌اختیار داشته باشید، می‌توانید تا حد بسیار زیادی صرفه‌جویی کنید. درواقع با این لیست، مطمئن هستید تمام یوسی‌هایی که می‌خرید، صرف مواردی می‌شود که واقعاً ارزشش را دارد و از آن پشیمان نمی‌شوید.

خرید رویال پس PUBG

اگر می‌خواهید تعداد بی‌شماری جایزه فوق‌العاده و کلی آیتم‌ شگفت‌انگیز رایگان به‌دست بیاورید، باید رویال پس خودتان را ارتقا دهید. با این کار هربار که در بازی رنکتان را بالا ببرید، جوایز متنوع و خفن به‌سمت شما سرازیر می‌شوند. الیت پس و الیت پس پلاس می‌توانند سرنوشت بازی شما را عوض کند؛ پس مانند هر گیمر حرفه‌ای دیگری بعد از خرید یوسی پابجی موبایل، قبل از هرچیز به‌سراغ این مورد بروید.

بازکردن قفل کاراکترهای ویژه با یوسی

برای اینکه قفل یک یا چند تن از پنج شخصیت ویژه PUBG را باز کنید، به UC نیاز دارد. این شخصیت‌ها به‌جرئت می‌توانند سرنوشت بازی شما را عوض کنند و جذابیت میدان نبرد را افزایش دهند. سارا، ویکتور، اندی، آنا و کارلو نام این شخصیت‌هاست که هرکدام را بخرید، اصلاً پشیمان نمی‌شوید؛ چون به یکی از خاص‌ترین پلیرهای بازی تبدیل می‌شوید.

خرید اسکین پابجی

اضافه‌شدن اسکین‌های جذاب به بازی PUBG هیچ‌وقت متوقف نمی‌شود. این بازی در هر فصل جدید و با هر رویداد تازه‌ای کلی لباس و اسکین معرفی می‌کند که معمولاً ارتباط معنایی با تم همان فصل یا رویداد دارند. اگر به معروف‌ترین گیمرهای این بازی دقت کنید، در همان اولین یا دومین روزی که این اسکین‌ها معرفی می‌شوند، آن‌ها را برای خود خریده‌اند.

در‌واقع، یکی از مهم‌ترین آیتم‌های این بازی که دل هر گیمری را آب می‌کند، همین لباس‌ها هستند. کافی است به پاکسیت سر بزنید و با خرید یوسی پابجی موبایل به‌سراغ این لباس‌ها بروید. اسکین‌ها که نام دیگرشان در این بازی Outfit است، تنوع بسیار زیادی دارند و اغلب می‌توان آن‌ها را با قیمت‌های ارزانی تهیه کرد؛ پس حتماً چند تا از آن‌ها را در لیست خرید‌ خود قرار دهید.

خرید پوسته وسایل نقلیه

برای اینکه تجهیزات موردنیاز خود در این بتل رویال افسانه‌ای را به‌دست بیاورید، باید به سراسر مپ سفر کنید و آن‌ها را ازآنِ خود کنید. طبیعتاً برای چنین کاری از وسایل نقلیه استفاده می‌کنید تا زودتر از دیگران به تجهیزات پیشرفته موجود در مناطق مختلف بازی برسید؛ وسایل نقلیه‌ای که تنوع بسیاری دارند و می‌توانید پوسته‌های شگفت‌انگیزی برایشان بخرید. این پوسته‌ها می‌توانند ظاهر بازی را به‌طور‌کلی عوض کنند و حس رانندگی با وسیله نقلیه مدنظرتان را کاملاً دگرگون کنند. استفاده از UC برای این پوسته‌ها واقعا ارزشش را دارد.

خرید اسکین اسلحه

اسلحه مهم‌ترین آیتم موجود در بتل رویال پابجی است؛ اما لذت تیراندازی و به‌راه‌انداختن درگیری تمام‌عیار وقتی چند برابر می‌شود که پوسته جذابی برای اسلحه‌ خود داشته باشید؛ پوسته‌ای که کمتر کسی در بازی آن را دارد و در‌اختیار داشتنش به شما حس قدرت و برتری می‌دهد. بدین‌ترتیب، می‌بینید که چقدر تجربه شما در بازی لذت‌تر بخش می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم با خرید یوسی پابجی موبایل حتماً به‌سراغ اسکین‌های اسلحه بروید و اسلحه خود را به‌شکلی دربیاورید که عاشق شوید.

استفاده از گردونه شانس

چند عدد UC برای فعال‌سازی گردونه شانس خرج کنید و چشمان خود را ببندید و منتظر باشید تا آیتم‌های شگفت‌انگیزی را برنده شوید. در گردونه شانس، جوایز بسیار ارزشمندی قرار دارد که ارزش آن‌ها بسیار بیشتر از هزینه خرید شانس این گردونه است. اگر مقدار کمی یوسی برایتان باقی مانده، بهتر است این گردونه را امتحان کنید تا شاید آیتمی شگفت‌انگیز به‌دست بیاورید.

راهکاری برای خرید یوسی ارزان

اگر به بسته‌های یوسی پاکسیت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که هرچه تعداد یوسی هر بسته بیشتر باشد، قیمت تمام‌شده هر UC کمتر است. به‌طور مثال، قیمت هر عدد یوسی در بسته ۳,۸۵۰ عددی درحدود ۱۰ درصد از قیمت هر یوسی در بسته ۱,۸۰۰ عددی کمتر است. این نکته به‌معنای این نیست که همیشه باید بیشترین تعداد یوسی ممکن را بخرید؛ بلکه باید توجه کنید که با‌توجه‌به دوره مصرف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید تا یوسی ارزان به‌دست آورید.

روش دیگر برای صرفه جویی در هزینه خرید یوسی پابجی موبایل، این است که همیشه مقداری یوسی در اکانت خود نگه‌ دارید. این برای مواقعی است که سروکله پیشنهادی با تخفیف عالی در بازی پیدا می‌شود و این شانس را به شما می‌دهد که آیتم دلخواه خود را حتی با ۵۰ درصد تخفیف تهیه کنید. بااین‌حال، اگر همه یوسی‌های خود را خرج کنید، به‌دلیل زودگذر‌بودن تخفیف‌ها، آن آیتم جذاب را از دست می‌دهید و بعداً باید UC بیشتری برای آن بپردازید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات