ساخت سامانه پیامکی رایگان در ۴ قدم ساده و کوتاه با پلتفرم رسمی

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۰
مطالعه 6 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
برای افزایش فروش شرکت باید ازطریق بازاریابی خوب و اصولی اقدام و با ایجاد مشتریان وفادار درآمد قابل‌اتکا و مداومی برای خود فراهم کنیم.
تبلیغات

صاحبان کسب‌و‌کار‌ها همواره می‌کوشند با گسترش فعالیت‌های مجموعه خود نظیر تبلیغات از‌طریق پنل اس ام اس به افزایش سودآوری بپردازند و با ایجاد امکانات گسترده‌تر به کیفیت محصولات و خدمات خود بیفزایند. برای این منظور نخستین گام افزایش درآمد حاصل از فروش است که پس از این مرحله با انجام فرایند‌های داخلی و خارجی، شرکت می‌تواند سود آوری خود را نیز افزایش دهد.

برای افزایش فروش شرکت باید ازطریق بازاریابی خوب و اصولی اقدام و با ایجاد مشتریان وفادار درآمد قابل‌اتکا و مداومی برای خود فراهم کرد. نکته مهم این است که شرکت باید براساس شرایط روز روش بازاریابی و تبلیغاتی خود را انتخاب کند که در‌حال‌‌حاضر بهترین و قدرتمند‌ترین روش که گستره بزرگی را دربر می‌گیرد، دیجیتال مارکتینگ است.

خود دیجیتال مارکتینگ شامل روش‌های متنوعی است که تماماً مبتنی‌بر اینترنت هستند؛ مانند پیام رسانه‌های آنلاین. دراین‌میان، روش بسیار قدرتمندی که تأثیر بیشتری روی مشتریان احتمالی می‌گذارد و مزیت‌های فراوانی دارد، تبلیغات ازطریق ارسال پیامک است. با وجود گذشت زمان و ظهور تکنولوژی‌های نوین، این روش توانسته است تأثیر‌گذاری و محبوبیت خود را حفظ کند؛ چرا‌که نرخ بازدید افراد از محتوای دریافتی به‌واسطه پیامک چشمگیر است.

برای ارسال پیامک به‌صورت انبوه و با اهداف تبلیغاتی بهترین راه خرید پنل پیامکی آموت است که می‌تواند در‌کنار این امر، مزیت‌ها و قابلیت‌های فراوان دیگری نیز ارائه دهد که در‌ادامه به‌تفصیل آن‌ها را بیان می‌کنیم. در این شیوه، فرد فرستنده باید به اینترنت دسترسی داشته باشد؛ چون سامانه پیامکی نرم‌افزاری تحت‌وب است که با کامپیوتر یا گوشی تلفن‌همراه می‌توان به آن دسترسی داشت. این سامانه‌ها بدون استثنا بانک اطلاعاتی کاملی دارند که می‌توانند شماره‌تلفن‌ها را بر‌اساس دسته‌بندی‌های خاصی فیلتر کنند و به شما این امکان را بدهند تا به‌صورت هدفمند ارسال پیامک‌ها را مدیریت کنید. از‌جمله دسته‌بندی‌های دردسترس در بانک‌های اطلاعاتی می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • ارسال پیامک انبوه به‌تفکیک کد پستی
  • ارسال پیامک انبوه در دسته‌بندی‌های منطقه‌ای
  • ارسال پیامک انبوه با‌توجه‌به استان
  • ارسال پیامک بر‌اساس سن و جنس افراد

به‌طور‌کلی، هنگام انتخاب و خرید سامانه پیامکی علاوه‌بر قیمت به این نکات هم توجه کنید:

  • به‌طور‌کلی چه تعداد ارسال پیامک مد‌نظر شما است؟
  • تا چه مدتی می‌خواهید به ارسال‌ها ادامه دهید؟
  • با چه سر‌شماره‌ای می‌خواهید تبلیغات و ... را به‌طور انبوه ارسال کنید؟

اگر شما هم برای تبلیغ محصولات خود یا اهداف دیگر به‌دنبال پیدا‌کردن شرکت ارائه‌دهنده خدمات اس‌ام‌اس انبوه هستید، بهتر است بدانید که ما در شرکت پیامک آموت سامانه‌ای طراحی کرده‌ایم که همراه با کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی امکانات بسیار کامل و پرکاربردی در‌اختیار کاربر قرار می‌دهد و تمام نیاز‌های کسب‌وکارهای محلی کوچک تا سازمان‌های بین‌المللی بزرگ را تأمین می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت ما برای خرید پنل پیامکی آموت اقدام و به‌رایگان پنل پیامکی خود را ایجاد کنید. درادامه، امکانات بی‌نظیر سامانه پیامکی را معرفی می‌کنیم.

راه‌اندازی پنل پیامکی

به‌نظر شما عمده‌ترین کاربرد سامانه‌های پیامکی چیست؟ به‌طور‌واضح می‌توان گفت بازاریابی محصولات و خدمات بیشترین کاربرد‌های ارسال پیامک‌های انبوه از‌طریق پنل هستند و از ابتدای ایجاد امکانی به نام اس‌ام‌اس، افراد با این شیوه برای توسعه مشتریان و درآمد خود بهترین استفاده را برده‌اند.

ساخت سامانه پیامکی رایگان چه اهمیتی دارد؟

در‌حال‌حاضر، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های مبتنی‌بر اینترنت ارتباط بین افراد را برقرار می‌کنند؛ اما چون این افراد همیشه آنلاین نیستند، پیام‌ها با تأخیر دیده خواهد شد. حتی ممکن است باگ‌هایی مانع از رسیدن پیام به افراد شود؛ اما با ارسال پیامک خیلی راحت در اسرع وقت کاربران پیام‌ها را دریافت می‌کنند و به‌احتمال خیلی زیاد آن‌ها را می‌خوانند.

مراحل ساخت پنل پیامک رایگان

اکنون که با پنل ارسال پیامک آموت آشنا شدید، برای ایجاد پنل رایگان مراحل زیر را باید دنبال کنید:

  • وارد صفحه ثبت‌نام شوید.
  • اطلاعات خواسته‌شده را وارد کنید.
  • تأیید نهایی را انجام دهید و منتظر دریافت پیامک حاوی کد فعال‌سازی بمانید.
  • کد را وارد و تأیید کنید.

امکانات پنل پیامکی

در شرکت پیامک آموت، سامانه پیامکی قدرتمندی ارائه می‌شود که قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی دارد. در‌ادامه، قابلیت‌های مهم این پنل پیامکی را بیان می‌کنیم.

ارسال پیامک تبلیغاتی به‌شکل انبوه

اصلی‌ترین کاربرد پنل‌های پیامکی ارسال پیامک‌ها به‌صورت انبوه است. شما برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی پر‌درآمد باید سامانه‌ای تهیه کنید که از امکانات اساسی زیر برخوردار باشد:

  • ارسال زمان‌بندی‌شده‌: شما می‌توانید برنامه‌های تخفیف فروش را که در دوره‌های زمانی مشابهی تکرار می‌شوند، از قبل در سامانه تنظیم کنید تا پیامک آن در زمان تعیین‌شده به‌صورت خودکار برای افراد زیادی ارسال شود.
  • ارسال بر‌اساس منطقه‌: با این امکان کاربردی می‌توانید به مشتریان احتمالی که در شهرها و منطقه‌ها و محله‌های مختلف هستند، تبلیغات پیامکی بفرستید.
  • ارسال پر‌سرعت‌: با این قابلیت کسب‌و‌کار شما در زمان خیلی کوتاه به عده خیلی زیاد از افراد معرفی می‌شود.
  • بهره‌مندی از بانک اطلاعات مشاغل‌: محصولات شما ممکن است برای برخی از مشاغل کاربرد زیادی داشته باشد. بانک اطلاعات تفکیک‌شده مشاغل که آموت تهیه کرده است، در‌کنار پنل پیامکی به‌رایگان در‌اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

در طراحی پنل پیامکی شرکت آموت، همه این امکانات که نقش مهمی در کیفیت کمپین‌های تبلیغاتی ایفا می‌کنند، به‌خوبی مد‌نظر قرار گرفته‌اند.

خطوط اختصاصی

ارسال‌ پیامک‌های تبلیغاتی یا خدماتی از‌طریق اپراتور‌های مختلف و با سرشماره‌های مخصوص انجام می‌شوند. با تهیه خط اختصاصی امکان ارسال و دریافت پیامک‌ها و مدیریت آن‌ها، می‌توانید برند خود را خاص‌تر و ماندگارتر کنید. اگر تمایل دارید که پاسخ پیام‌های ارسالی در پنل شما دریافت شود، باید بگوییم که فقط خطوط اختصاصی از این قابلیت برخوردارند.

ارسال پیامک به بلک‌لیست

عده‌ای از افراد که با دریافت پیامک‌های متفرقه خوشحال نمی‌شوند، با درخواست از اپراتور دیگر امکان ارسال پیامک به آن‌ها ممکن نیست؛ مگر‌اینکه از پنل پیامکی برای این کار استفاده شود. البته شایان ذکر است که شرکت آموت رسیدن پیام به افراد بلک‌لیست را گارانتی کرده است و بدین‌ترتیب به شما تضمین می‌دهد که بدون هیچ‌گونه تردید از نتیجه‌بخش‌بودن بازاریابی خود مطمئن باشید.

پیام صوتی

صدا به‌دلیل داشتن ابعاد و جزئیات بیشتر از متن تأثیر بسزایی روی مخاطب می‌گذارد؛ چراکه احساسات را هم با آن می‌توان انتقال داد و مشتری را درباره پیشنهادی هیجان‌زده و بخت فروش را دو‌چندان کرد. شما می‌توانید خودتان صدا ضبط کنید یا اگر می‌خواهید مؤثر‌تر این کار انجام شود، می‌توانید کار خود را به شرکت پیامک آموت بسپارید تا ما محتوای صوتی عالی برایتان تولید کنیم.

حفظ مشتری

حفظ مشتری همیشه اهمیت بیشتری از ایجاد مشتری دارد که این امر اتفاقاً هزینه کمتری از ایجاد مشتری جدید دارد. لازمه این کار داشتن لیستی از کسانی است که قبلاً از شما خرید کرده‌اند تا مجدداً در زمان‌های مناسب برایشان پیام اطلاع‌رسانی ارسال کنید. پیامک آموت با طراحی دفترچه‌تلفن پیشرفته در پنل پیامکی این قابلیت را فراهم کرده است.

امنیت اطلاعات

امنیت مشتریان از نکات خیلی مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود؛ یعنی اطلاعات مشتریان به‌هیچ‌عنوان نباید فاش و به‌صورت کاملاً امن در سامانه پیامکی محافظت شود.

گزارش‌ها

در سامانه پیامکی آموت، ارائه گزارش‌ها به‌طور کاملاً حرفه‌ای و مؤثر است تا مشتریان گرامی بتوانند نتایج ارسال پیام‌های خود را به‌دقت تحلیل و استراتژی‌های خود را بهینه‌سازی کنند. با نمودار‌های ارائه‌شده همواره بازده کمپین تبلیغاتی شما مشاهده‌پذیر است.

ارسال پیامک طولانی

خیلی از افراد با ارسال پیامک‌های طولانی مشکل دارند و نمی‌دانند چگونه متنی طولانی را برای افراد ارسال کنند؛ چون در پیامک‌دادن از طرف اپراتور سیم‌کارت با محدودیت تعداد کاراکترها رو‌به‌رو هستند. بهترین راه‌حل این مسئله استفاده از پنل ارسال پیامک است.

ورود به سامانه پیامکی

برای ورود به سامانه پیامکی خود، ابتدا شماره موبایل را وارد کنید تا کد تأیید برایتان ارسال شود. پس از وارد‌کردن کد تأیید به پنل پیامکی مجهز خود وارد می‌شوید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب درباره یکی از روش‌های قدرتمند بازاریابی و تبلیغات صحبت و پنل ارسال پیامک را به‌صورت کامل معرفی کردیم. برای ارسال پیامک‌های هدفمند و انبوه به جامعه هدف، باید از خدمات شرکت سرویس‌دهنده اس‌ام‌اس استفاده کنید. برای این منظور شرکت پیامک آموت را به شما معرفی کردیم که ارائه‌دهنده بهترین سامانه پیامکی با پشتیبانی قوی است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طرح‌های فروش پنل پیامکی قدرتمند این شرکت، به این لینک مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات