پاراتک یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مراکز تعمیر تلویزیون در مشهد

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اگر یک تلوزیون ال جی دارید که به دلیل گم کردن یا خراب شدن کنترل، نمی‌توانید با آن به وای‌فای وصل شوید، این مقاله برای شما است.
تبلیغات

در دنیای امروزی که اغلب تلوزیون‌های هوشمند به اینترنت متصل می‌شوند، شما می‌توانید به راحتی و بدون دردسر با استفاده از کنترل تلوزیون، این کار را انجام دهید. اما اگر کنترل تلوزیون به طور کامل ناپدید شود یا اگر دچار مشکل شود، آیا راهی وجود دارد که بتوانید بدون نیاز به کنترل، تلوزیون ال جی خود را به وای فای وصل کنید؟

شما می‌توانید با اتصال ماوس USB به تلوزیون و رفتن به تنظیمات WiFi تلوزیون ال‌ جی به کمک آن، در تلوزیون خود به شبکه وای ‌فای متصل شوید. همچنین می‌توانید از کابل اترنت نیز برای اتصال تلوزیون ال جی خود به اینترنت بدون نیاز به کنترل استفاده کنید.

پس اگر یک تلوزیون ال جی دارید که به دلیل گم کردن یا خراب شدن کنترل، نمی توانید با آن به وایفای وصل شوید، این مقاله برای شماست. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه در تلوزیون بدون نیاز به کنترل به وایفای وصل شوید.

نحوه اتصال تلوزیون هوشمند ال جی به وای فای بدون کنترل

با استفاده از یک موس می‌توانید تلوزیون ال جی خود را بدون کنترل نیز به وای فای متصل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک موس USB بی‌سیم یا سیمی را به پورت USB تلوزیون ال جی خود وصل کنید. سپس از شما خواسته می شود که دکمه جلویی تلوزیون که زیر لوگوی ال جی قرار دارد را فشار دهید. با این کار دسترسی شما به تنظیمات تلوزیون امکان پذیر شده و سپس می توانید از ماوس استفاده کرده و تلوزیون ال جی خود را به شبکه وای فای متصل کنید.

نکته: این روش برای اتصال تلوزیون ال ‌جی به وای ‌فای بدون کنترل فقط برای تلوزیون‌های ال‌ جی تولید شده پس از سال ۲۰۱۲ قابل اجرا است. می توانید سال تولید تلوزیون تان را زیر بارکد تلوزیون ال جی خود پیدا کنید.

اگر تلویزیون ال جی شما تولید قبل از سال 2012 است نگران نباشید، وارد پورتال پاراتک شده و خدمات موردنظر خود را از تکنسین های فنی پاراتک بخواهید.

مراحل اتصال تلویزیون ال جی به وای‌فای بدون کنترل

در این قسمت مراحل دقیق اتصال تلوزیون ال جی به وایفای بدون کنترل برای شما آورده شده است:

۱. یک ماوس یو اس بی (بی سیم یا با سیم) را به پورت USB تلوزیون LG خود وصل کنید. (اگر از ماوس بی سیم استفاده می کنید، کلید برق آن را روشن کنید. اگر از موس باسیم استفاده می کنید، کابل USB آن را به درگاه USB تلوزیون ال جی خود متصل کنید. در نهایت نیز ماوس را حرکت دهید تا ببینید کار می کند یا خیر)

۲. به تنظیمات سریع در تلوزیون الجی خود بروید.

۳. "Input" را در منوی تنظیمات پیدا کرده و انتخاب کنید.

۴. گزینه " Live TV" را انتخاب کنید. (با ماوس USB کلیک چپ کنید تا "Live TV" را انتخاب کنید)

۵. منوی کناری را باز کنید و نشانگر موس را در سمت چپ صفحه نمایش تلوزیون ال جی خود حرکت داده و گزینه " Recommended" را انتخاب کنید.

۶. وقتی پس زمینه آبی شد، یک بار روی آن کلیک کنید تا به شما اطلاع داده شود که به هیچ شبکه ای متصل نیستید.

۷. هنگامی که از شما خواسته شد که آیا می خواهید به یک شبکه WiFi متصل شوید "YES" را فشار دهید.

۸. در این بخش وارد صفحه تنظیمات شبکه وای فای تلوزیون ال جی می شوید.

۹. SSID شبکه محلی خود را از صفحه تنظیمات شبکه WiFi جستجو کرده و شبکه وای فای خود را انتخاب کنید.

۱۰. رمز عبور وای فای را وارد کرده و گزینه اتصال را انتخاب کنید.

تبریک میگم اکنون تلوزیون ال جی شما با موفقیت بدون کنترل به وای فای متصل شده است.

روشی جایگزین برای اتصال تلوزیون ال جی به وای فای بدون کنترل

همچنین برای اتصال تلوزیون به وای فای بدون کنترل می توانید از کابل اترنت نیز استفاده کنید.

اما برای اتصال تلوزیون به وایفای با کابل اترنت، لازم است 2 شرط زیر را انجام دهید:

۱. تلوزیون ال جی شما باید نزدیک روتر یا مودم وای فای شما باشد.

۲. مدل تلوزیون ال جی شما باید دارای پورت اترنت یا LAN باشد.

در این صورت، می توانید یک سر کابل اترنت خود را به درگاه اترنت (شبکه LAN ) تلوزیون وصل کنید. سر دیگر کابل را نیز به درگاه خالی پشت روتر وای فای خود وارد کنید. با این کار به راحتی تلوزیون ال جی شما بلافاصله به اینترنت متصل خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات تلوزیون ال جی در مشهد متخصص در امر تعمیر و نگهداری انواع مدل های جدید و قدیمی تلوزیون های برند ال جی می‌تواند در سراسر مشهد به شما سرویس دهد.

خدمات تخصصی تعمیرات تلوزیون در سراسر مشهد

اگر شما هم به تازگی با مشکلی در تلوزیون ال جی خود برخورد کرده اید که راه حل آن فقط تعمیر به دست تعمیرکاران حرفه ای است، پیشنهاد می کنیم با پاراتک در ارتباط باشید. ما به عنوان یک مرجع متخصص در امر نصب و تعمیرات تلوزیون در شهر مشهد مقدس، سابقه زیادی در این زمینه داریم و بنابراین بهتر از هر آماتوری می توانیم این خدمات را به شما ارائه نماییم.

پاراتک به عنوان نمایندگی تعمیر تلوزیون ال جی مشهد با در اختیار داشتن انواع قطعات اصلی این برند، می تواند بهترین سرویس دهی را به شما در هر کجای شهر مشهد، ارائه کند.

پاراتک

پاراتک بزرگ ترین و معتبرترین مرکز تعمیر تلوزیون در مشهد است که با اعزام تکنسین به محل مشتری به همراه ضمانت 6 ماهه برای تمامی تعمیرهای انجام شده توسط سرویس کاران خود، خیال مشتریان را بابت هرگونه خرابی پس از تعمیر، آسوده کرده است.

تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به مشتریان در تمام طول هفته می باشد. پس اگر نیاز به خدمات تعمیرات دارید، وقت را تلف نکنید و از طریق تلفن و یا سامانه مجموعه، با همکاران ما در ارتباط باشید. با استفاده از خدمات پاراتک، می توانید باکیفیت ترین خدمات را با مناسب ترین قیمت ها در محل خودتان دریافت نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات