آموزش عکاسی با مؤسسه سروش جاوید

چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ضرورت یادگیری عکاسی، آیا همه باید این حرفه را بیاموزند؟
تبلیغات

آیا تا به امروز به این موضوع اندیشیده‌اید که چرا باید همه عکاسی یاد بگیرند؟ آیا واقعا لازم است که همه افراد عکاسی بیاموزند؟ شاید در ابتدا کمی برایتان این سوال عجیب به نظر برسد و تصور کنید تنها افرادی می‌توانند عکاسی یاد بگیرند که به آن علاقه دارند. اما در کل این طور نیست و عکاسی در زندگی روزمره همه ما کاربردهای بسیار زیادی دارد که در طول این مقاله به طور کامل به آن خواهیم پرداخت. در ادامه این مقاله از سروش جاوید قصد داریم شما را با چرایی این سوال که ضرورت یادگیری عکاسی چیست بیشتر آشنا کنیم.

شما همیشه بدون آنکه خیلی متوجه باشید همیشه یک دوربین با خود حمل می‌کنید و آن هم گوشی موبایل هوشمندیست که این روزها شاید دست بسیاری از افراد دیده می‌شود. ساده‌ترین دوربینی که شما می‌توانید با آن تمامی لحظات شاد زندگی را ثبت کنید.

همانطور که می‌دانید با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی امروزه کیفیت عکس‌های بعضی گوشی‌های هوشمند بسیار شگفت‌انگیز است. از آنجایی که چنین ابزار قدرتمندی در دستان شماست، چرا یاد نگیریم که به درستی از دوربین آن استفاده کنیم؟ با آموزش عکاسی شما قادر خواهید بود که وارد بازارکار عکاسی شوید یا در حد معمول بتوانید از لحظات ناب زندگی خود عکس بگیرید.

چرا باید آموزش عکاسی ببینیم؟

آموزش عکاسی می‌توانید مزیت‌های بسیار زیادی برای افراد داشته باشد. چرا که آنها می‌توانند از تک تک لحظات زندگی مانند سفر، دنیا آمدن فرزند، تولد و... خود تصویربرداری کنند و نهایت لذت را ببرند. در واقع عکاسی به شما این امکان را می‌دهد تا با دید بهتری همیشه به زندگی نگاه کنید.

● با یادگیری عکاسی تصاویر را زیباتر ثبت کنید

امروزه هزینه آتلیه‌ها به نسبت زیاد است و اکثر مردم قادر نیستند برای ثبت هر لحظه از زندگیشان به آتلیه‌ها سر بزنن. به عنوان مثال بسیاری از آنها تنها با گوشی هوشمندی که در دست دارند از بزرگ شدن فرزندان، رویدادهای سرگرم‌کننده، سفرها، کنسرت‌ها، تعطیلات و... عکسبرداری می‌کنند. چرا که این لحظات تنها یک بار اتفاق می‌افتند. مسلما کودک شما تنها یک بار متولد و یکبار هم بزرگ می‌شود یا شما تنها برای یکبار با نامزد خود ماه عسل می‌روید.

عکس‌هایی که شما با موبایل خود می‌گیرید تنها عکس‌های ثبت‌ شده‌ی هستند که قرار است زمانی آنها چاپ یا در سیستم کامپیوتر خود به کودکانتان نشان دهید. به عنوان مثال وقتی کودک شما 10 ساله شود، تصاویر ثبت شده از 6 ماهگی و یک سالگیش برای جذاب خواهد بود. بنابراین چرا این تصاویر را با دقت بیشتری نگیرید؟ شما با گذراندن یک دوره فشرده کوتاه می‌توانید به راحتی عکس‌های خیلی با کیفیت و اصولی از تمام لحظات خود بگیرید.

● یادگیری عکاسی یک روش عالی برای سفر کردن است

شاید با خواندن این تیتر کمی حیرت کنید و بگویید سفر چه ارتباطی به عکاسی دارد. هنگامی که شما در دوره‌های آموزش عکاسی ثبت نام می‌کنید، همیشه به دنبال سوژه‌های جدید برای عکاسی خود هستید. بنابراین سفر برایتان این موقعیت را قطعا به وجود می‌آورد.

شما در ابتدا باید به دنبال مشاهده جزئیات کوچک باشید که ببینید نور چطور روی چیزهای کوچک و مختلف تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال می‌توانید یک روز که هوا خیلی هم خوب است به یک کمپ یک روزه سفر کنید تا طلوع یا غروب خورشید را نظاره‌گر باشید و از این تصویر فوق‌العاده عکسبرداری کنید.

سوزان سونتاگ منتقد عکاسی همیشه می‌گویند: "تمامی عکس‌ها یادگاری هستند. عکسی بگیرید که شما را با زندگی، مرگ‌ومیر، آسیب‌پذیری و غیر شخص یا چیز دیگری سهیم کند."

بنابراین شما در محیط بیرون و سفر می‌توانید تصاویری را ثبت کنید که همیشه بوی زندگی می‌دهند و پس از دیدن آنها همه چیز برایتان زنده می‌شود.

● بالا بردن خلاقیت با یادگیری عکاسی

یکی از روش‌های بسیار ساده بالا بردن خلاقیت یادگیری عکاسی است. سریع و آسان می‌توانید خلاقیت خودتان را بالا ببرید. اگر شما هم قصد دارید خلاقیت خودتان را تقویت و افزایش دهید کافی است روزانه سه الی چهار دقیقه دوربین در دست داشته باشید. البته روش‌های دیگری جهت بالا بردن خلاقیت مانند نقاشی یا نوشتن وجود دارد اما این روش‌ها به نسبت عکاسی کمی زمانبر هستند. بنابراین با شرکت در دوره‌های کوتاه عکاسی شما می‌توانید قطعا به موفقیت برسید.

شما با وارد شدن در حوزه عکاسی پس از مدتی به جای سه الی چهار دقیقه زمان، قطعا ساعت‌ها زمان صرف این کار می‌کنید. دانستن اینکه چگونه می‌توانید عکس‌های خوبی از هر شخص یا شی بگیرید می‌تواند احساس خوبی به شما بدهد. برای موفقیت در حوزه عکاسی همین حالا باید در یک دوره آموزش عکاسی سریع‌تر ثبت نام کنید.

● کسب درآمد با عکاسی

امروزه تولید محتوای تصویری یکی از روش‌های پول در آوردن است که شما می‌توانید از آن کسب درآمد داشته باشید. اگر می‌خواهید کار جدیدی شروع کنید که علاقه بر بالا رفتن خلاقیت، پول خوبی هم در بیاورید قطعا حوزه عکاسی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. افراد پس از یادگیری عکاسی و اتمام دوره‌های عکاسی خود می‌توانند به صورت مستقل (فریلنسری) یا به صورت کارمندی در یک شرکت بزرگ مانند شرکت‌های تبلیغاتی شروع به کار کنند. قبل از اینکه برای شرکت‌های بزرگ رزومه بفرستید حتما در طول روزمه خود به این موضوع اشاره کنید که می‌توانید عکس‌های خوبی بگیرید.

سروش جاوید

ارائه خدمات آموزشگاه سروش جاوید

همانطور که در این مقاله مطالعه کردید شما می‌توانید با یادگیری مهارت عکاسی به درآمد برسید و احساس لذت بیشتری در زندگی داشته باشید. اما آیا درآمد عکاسی خوب است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این موضوع به میزان حرفه‌ای شدن شما در این زمینه بستگی دارد. بسته به این دارد که شما تا چه میزان می‌توانید عکس‌های حرفه‌ای بگیرید؟ برای آنکه در این حوزه متخصص شوید و بتوانید درآمد بیشتری داشته باشید باید به دنبال آموزش‌های حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر باشید. در اینصورت عکاسی می‌تواند یک شغل درآمدزای بسیار جذاب برای شما باشد که با بهره از آن می‌توانید از هر کسب‌وکاری درآمد کسب نمایید. مهارت و تخصص بالا لازمه شما برای رسیدن به موفقیت در این حوزه است. آموزشگاه سروش جاوید با برگزاری دوره‌های آموزش عکاسی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در این زمینه متخصص و حرفه‌ای شوید. در این حالت قطعا درآمد خوبی کسب خواهید کرد. برای اطلاع از قیمت دوره و همچنین سرفصل‌های آموزشی به سایت آموزشگاه سروش جاوید مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات