فروشگاه ساز پرتال و امکاناتی که برای طراحی فروشگاه اینترنتی دارد

سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
این روزها مزیت‌های داشتن سایت و کسب و کار اینترنتی بر هیچکس پوشیده نیست و همه با فواید داشتن کسب و کار آنلاین آشنا هستند.
تبلیغات

اولین قدم برای ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی، داشتن یک وب سایت است. به همین خاطر امروزه همه افراد به دنبال این هستند که برای خود یا کسب و کارشان یک وب سایت ایجاد کنند. علاوه بر این افرادی هم هستند که می‌خواهند یک کسب و کار را به صورت کاملاً اینترنتی راه بیندازند و اغلب این کار را با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی شروع می‌کنند.

در هر صورت نیاز به وبسایت امروزه بسیار بالا است و شیوه‌های مختلفی نیز برای داشتن یک وبسایت وجود دارد. یکی از ساده‌ترین و آسان‌ترین راه‌های ایجاد وب سایت که هزینه بسیار پایینی هم دارد، استفاده از سایت ساز هاست. سایت سازهای مختلفی در وب جهانی وجود دارد و در ایران هم چند نمونه سایت ساز خوب می‌توان معرفی کرد که سایت ساز پرتال یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین آنهاست. در این مقاله کوتاه به ویژگی‌های سایت ساز پرتال و امکاناتی که برای ساخت سایت فروشگاهی در اختیار کاربران قرار می‌دهد اشاره می‌کنیم و هر یک را به اختصار توضیح می‌دهیم.

کاربری آسان

در طراحی و ساخت سایت ساز پرتال ساده بودن کاربری یکی از اولویت‌های تیم پرتال بوده است و نتیجه آن نرم افزاری شده است که هر کسی می‌تواند به راحتی با آن کار کند، بدون آنکه نیاز به دانش تخصصی و تجربه قبلی در زمینه طراحی سایت داشته باشد. همه چیز به صورت گام به گام و مرحله به مرحله اتفاق می‌افتد و در هر یک از مراحل نیز راهنمایی‌های مفصلی به کاربران ارائه می‌شود تا بتوانند به راحتی هرچه تمام‌تر سایت خود را ایجاد و مدیریت نمایند.

داشتن قالب‌های فراوان

سایت ساز پرتال محدودیتی برای ایجاد سایت ندارد و انواع مختلف سایت‌ها با کاربری‌های گوناگون را می‌توان با آن ایجاد کرد. شما می‌توانید با استفاده از سایت ساز پرتال سایت فروشگاهی، سایت شرکتی، سایت فروش فایل، سایت شخصی و … طراحی کنید. مجموعه‌ای از قالب‌های بسیار زیبا و حرفه ای نیز وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کرده و ظاهر سایت خود را بر اساس آن تنظیم کنید. با مراجعه به لینک می‌توانید مجموعه ای از این قالب‌ها را مشاهده کنید.

سازگاری با موبایل

امروزه اغلب افراد با استفاده از گوشی‌های هوشمند و مرورگرهای موبایلی به وب گردی می‌پردازند، بنابراین یک وب سایت حرفه ای باید کاملاً برای مرورگرهای موبایلی بهینه شده باشد. این موضوع کاملاً در سایت ساز پرتال رعایت شده است و تمامی سایت‌هایی که با این سایت ساز ایجاد می‌شوند، به صورت کامل برای مرورگرهای موبایلی بهینه هستند و همه چیز در زیباترین و شکیل‌ترین حالت ممکن نمایش داده می‌شود.

ابزارهای مدیریتی متنوع

برای یک فروشگاه اینترنتی که با پرداخت‌های مالی سروکار دارد، داشتن ابزارهای مدیریتی بسیار ضروری است و هنگامی که یک فروشگاه تعداد زیادی مشتری پیدا می‌کند، عملاً بدون داشتن این ابزارها نمی‌توان به کار ادامه داد و سرویس دهی خوبی به مشتریان ارائه کرد. سایت‌های فروشگاهی که با پرتال ایجاد می‌شوند، دارای مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع برای مدیریت کاربران، سفارش‌ها، پرداخت‌ها، محصولات و ابزارهای کاربردی برای ارائه گزارش‌های مالی هستند. در حقیقت تمامی امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و حرفه ای دارد را شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی خود که با پرتال ایجاد کرده‌اید، در اختیار داشته باشید.

رتبه گیری آسان در گوگل

گوگل به عنوان محبوب ترین موتور جستجو در ایران و البته در جهان، منبع اصلی پیدا کردن مشتریان است. کاربران محصولاتی که قصد خرید آنها را دارند را در گوگل جستجو می کند و غالباً به وب سایت هایی که در رتبه‌های بالای نتایج گوگل قرار دارند مراجعه کرده و خرید خود را انجام می دهند. بنابراین داشتن رتبه بالاتر در گوگل به معنای داشتن مشتریان بیشتر و در نتیجه به دست آوردن سود بیشتر است. فروشگاه های اینترنتی که با پرتال ایجاد می شوند، تمامی معیارها و ملاک های رتبه گرفتن در گوگل را دارا می باشند و در صورت تولید محتوای مناسب و رعایت اصول لینک سازی، خیلی راحت می‌توانند رتبه‌های بالای گوگل را کسب کرده و به سرعت به درآمدهای بالا برسند.

امکان تست به صورت کاملاً رایگان

برخلاف دیگر سایت سازها که برای ثبت نام کردن هم از کاربران درخواست پرداخت مبلغ می‌کنند، در سایت ساز پرتال شما می‌توانید تمامی مراحل را به صورت کاملاً رایگان طی نموده و سایت خود را بدون نیاز به پرداخت هیچ گونه مبلغی ایجاد نمایید. ۷ روز اعتبار رایگان به شما اختصاص داده می‌شود تا در این مدت بتوانید امکانات مختلف فروشگاه اینترنتی ایجاد شده را بررسی کرده و درباره مناسب بودن آن برای کسب و کار خود تصمیم بگیرید. بعد از گذشت هفت روز در صورتی که احساس کردید فروشگاه ساز پرتال امکانات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد و همه ملاک‌هایی که به دنبال آن هستید را دارا می‌باشد، می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

پشتیبانی فوق العاده

سایت ساز پرتال سابقه‌ای طولانی در وب فارسی دارد و در این مدت با شرکت‌ها و افراد مختلفی همکاری داشته است و تعداد زیادی از سایت‌های بزرگ و پرطرفدار ایرانی توسط سایت ساز پرتال ایجاد شده اند. یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب پرتال توسط شرکت‌های بزرگ، پشتیبانی بسیار خوب این سایت ساز است. شما با ایجاد سایت خود در سایت ساز پرتال، به یک پشتیبانی ۲۴ ساعته و شبانه روزی دسترسی خواهید داشت که به سرعت به سوالات شما پاسخ داده و مشکلات سایت شما را حل میکند. بنابراین دیگر نیازی به استخدام متخصص فنی برای پشتیبانی سایت خود نخواهید داشت.

سخن آخر

اگر هیچ گونه دانش قبلی در رابطه با طراحی وب یا داشتن و مدیریت یک سایت ندارید، سایت ساز پرتال بهترین انتخاب برای شماست. شما با استفاده از این سایت ساز می توانید در عرض چند ساعت یک فروشگاه بسیار شیک و زیبا با تمامی امکانات یک فروشگاه حرفه‌ای در اختیار داشته باشد و به سرعت شروع به فروش محصولات خود کنید. برای دسترسی به یک راهنمای کامل و گام به گام برای ایجاد فروشگاه خود، کافیست اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات