آریاهوشمند؛ تولیدکننده دوربین های مداربسته ایرانی با لنز سونی

دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
امروزه، اجرای سیستم‌های نظارتی و امنیتی نه‌فقط در دولت‌ها و سازمان‌های بزرگ، بلکه در اماکن شخصی نیز گسترش یافته‌ است.
تبلیغات

اگر فکر می‌کنید که دوربین مداربسته ایرانی به‌اندازه برندهای خارجی باکیفیت نیست و فقط به‌دنبال برندهای خارجی دوربین مدار بسته می‌گردید، این طرزفکر اشتباه است. خوشبختانه تولیدکنندگان ایرانی دوربین‌های مداربسته باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. در این مقاله، راجع به این موضوع صحبت و شما را با ویژگی‌های بهترین مارک دوربین مدار بسته ایرانی آشنا می‌کنیم. همچنین، درباره بهترین دوربین‌های مدار بسته برای فضاهای باز و بسته مطالبی بیان می‌کنیم. لطفاً تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

دوربین مدار بسته ایرانی (محصولی جدید با لنزهای سونی)

افزایش جرم و جنایت و لزوم امن‌سازی اماکن عمومی و خصوصی موجب افزایش خرید دوربین مدار بسته در جوامع مختلف شده‌ است. خوشبختانه ساخت دوربین‌های مدار بسته باکیفیت که تصاویر واضحی را ثبت و ضبط می‌کنند، در پیشگیری از وقوع حوادث و حفاظت از اموال و دارایی افراد جامعه نقش بسزایی دارند. همچنین، باید به نقش دوربین‌های مدار بسته باکیفیت در کشف جرم و شناسایی مجرمان اشاره کرد. این امر موجب کاربرد گسترده دوربین‌های مداربسته به‌وسیله نیروهای امنیتی پلیس و کارآگاهان شده‌ است.

تولیدکنندگان دوربین مدار بسته در ایران

هرچند که در کیفیت عالی دوربین‌های مدار بسته خارجی شکی نیست، افراد و سازمان‌های مختلف به چند دلیل مهم خرید دوربین مدار بسته ایرانی را ترجیح می‌دهند. دلیل اول ارزان‌‌تربودن قیمت دوربین های مدار بسته ایرانی از برندهای خارجی است. همچنین، به‌دلیل تحریم‌های اِعمال‌شده بر کشورمان دوربین‌های مدار بسته مارک خارجی در ایران تنوع کمی دارند.

تولیدکنندگان ایرانی برای رفع کمبودهای موجود، دوربین مداربسته داخلی با کیفیت و قیمت مناسب تولید کرده‌اند. البته باید خاطرنشان کنیم که این دوربین‌ها کاملاً تولید داخلی نیستند. نبود دانش و تکنولوژی کافی برای تولید بردها و آی‌سی‌ها و قطعات مختلف، مهم‌ترین عامل محدودکننده تولیدکنندگان داخلی در ساخت دوربین‌های مداربسته هستند.

به‌طورکلی، می‌توان گفت تولیدکنندگان دوربین مدار بسته در ایران، واردات قطعات مورداستفاده را بر تولید آن ترجیح می‌دهند. دلیل این امر هزینه زیاد فناوری‌های ساخت قطعات دوربین مدار بسته و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌هاست.

بهترین برند دوربین مدار بسته ایرانی

در چند سال اخیر، دوربین‌ مدار بسته داخلی را تولیدکنندگان این صنعت تولید می‌کنند. شرکت آریاهوشمند یکی از این شرکت‌های تولیدکننده است که دوربین مداربسته ایرانی را با نام تجاری پارس‌ بین (Parsbean) تولید و به بازار عرضه کرده‌ است.

دوربین مداربسته ایرانی مارک پارس بین از کیفیت ساخت چشمگیری برخوردار است. شرکت آریا هوشمند پروژه‌های موفقی را در ساخت دوربین‌های مداربسته و خدمات پس از فروش آن به‌ثمر رسانیده است. دلیل این موفقیت را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • الگو‌گرفتن از بهترین مارک‌های دوربین مداربسته خارجی
  • بهره‌گیری از متدولوژی و استانداردهای روز دنیا
  • رعایت اصول و ساختار شبکه در ساخت انواع دوربین مداربسته
  • استفاده از قطعات باکیفیت خارجی
  • تجربه و مهارت تولیدکننده

ویژگی‌های دوربین مداربسته ایرانی پارس بین

هرچند طرزفکر عمومی درباره کیفیت پایین‌ تولیدات داخلی درمقایسه‌با نمونه‌های خارجی وجود دارد، دوربین‌های مدار بسته مارک ایرانی پارس بین تا حد زیادی موجب تغییر این طرزفکر شده‌اند. دوربین مداربسته ایرانی پارس بین به‌دلیل استفاده از جدیدترین و باکیفیت‌ترین‌ قطعات روز دنیا از کیفیتی مشابه دوربین‌های مدار بسته خارجی برخوردار است.

دومین ویژگی دوربین مداربسته ایرانی قیمت مناسب آن درمقایسه‌با نمونه‌های مشابه خارجی است. دلیل ارزان‌بودن قیمت دوربین مداربسته ایرانی پارس بین واردات و مونتاژ قطعات مورد‌استفاده به‌جای تولید کامل آن‌ها در داخل است.

انواع دوربین‌های برند پارس بین

انواع دوربین مدار بسته ایرانی را شرکت‌های متعددی تولید می‌کنند. شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته ایرانی مارک پارس بین نیز این دوربین‌ها را در دو نوع پرطرفدار دام و بولت تولید و به بازار عرضه کرده‌ است. ویژگی‌ و کاربری هرکدام از دوربین‌های مداربسته Dome وBullet متفاوت است. به‌عبارت‌دیگر، این دوربین‌ها در مکان‌های خاصی که برای آن طراحی شده‌اند، قابل نصب هستند.

بهترین دوربین مدار بسته خانگی

طراحی ظاهری و محل نصب مهم‌ترین پارامترهای دسته‌بندی دوربین‌های مدار بسته است. بر همین اساس، کاربرد نوع مناسب در اجرای بهتر سیستم نظارتی مؤثر است. بهترین نوع دوربین مداربسته برای فضاهای بسته و محیط‌های داخلی دوربین مداربسته نوع DOME است. محل نصب دوربین مداربسته دام در سقف و کناره یا کنج دیوار است.

شرکت ایرانی تولیدکننده دوربین مداربسته مارک پارس‌بین دوربین‌های نوع Dome را نیز تولید می‌کند. کیفیت ساخت این دوربین‌ها بسیار عالی است و در اجرای سیستم‌های نظارتی در سالن‌های اجتماع و اداره‌ها و مکان‌های مسقف دیگر استفاده می‌شوند. این شرکت از استانداردهای روز دنیا در ساخت این دوربین‌ها بهره برده‌ است. مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین‌ها قابلیت چرخش، زاویه دید گسترده، مقاوم در‌برابر ضربه، دید در شب و خاصیت ضدآب و ضدخاک است.

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

نوع دیگری از دوربین‌های مداربسته ایرانی مارک پارس بین که در فضاهای باز استفاده می‌شود، دوربین‌های استوانه‌ای‌شکل تحت عنوان دوربین مداربسته بولت (Bullet) هستند. این دوربین‌ها با طراحی ظاهری طولی‌شکل تولید و روانه بازار می‌شوند. دوربین‌های نوع بولت از نقابی برخوردار هستند که مانع از نفوذ آب و گردوغبار به داخل دوربین می‌شوند. برای دوربین‌های نوع بولت برند پارس‌بین محفظه فلزی نیز تعبیه شده‌ است.

با‌توجه‌به نکات ذکرشده، دوربین‌های بولت بهترین گزینه برای اجرای سیستم‌های نظارتی و امنیتی در فضاهای باز مثل باغ، حیاط، محوطه خارج از ساختمان، گلخانه‌ها و... محسوب می‌شوند.

ویژگی‌های بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی

یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته ایرانی برند Parsbean است. دوربین‌های مارک پارس بین از ویژگی‌های کلی زیر برخوردارند:

  • قابلیت فشرده‌سازی حداکثری ضمن حفظ کیفیت
  • قابلیت ثبت و ضبط تصاویر باکیفیت در محیط‌های نظارت پویا
  • طول عمر و ماندگاری زیاد
  • استفاده از قطعات اصل ازجمله لنز برند سونی
  • ذخیره‌سازی اطلاعات در محیط‌های مختلف
  • شناسایی اطلاعات مهم و بهبود صحت و کارایی سیستم

جمع‌بندی

امروزه، اجرای سیستم‌های نظارتی و امنیتی نه‌فقط در دولت و سازمان‌های بزرگ، بلکه در اماکن شخصی نیز گسترش یافته‌ است. همین امر موجب افزایش خرید دوربین مدار بسته مناسب برای محیط‌های مدنظر شده‌ است. به‌دلیل محدودیت تنوع دوربین‌های مدار بسته خارجی در بازار و قیمت گران محصولات موجود، خرید دوربین‌های مدار بسته ایرانی بسیار رواج دارد. یکی از تولیدات داخلی در این زمینه، برند پارس بین است که انواع دوربین مدار بسته نوع دام و بالت را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مصرف‌کننده عرضه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات