صفر تا صد ارز دیجیتال رایگان | آکادمی دکتر صادقی نیا

یک‌شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
پایه و اساس پیدایش آکادمی دکتر صادقی نیا، داستان امروز ما است. در این مقاله می‌خواهیم تمامی مسیر آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال را به اشتراک بگذاریم.
تبلیغات

این روز ها ارز دیجیتال بسیار پر سرو صدا بوده است، بسیاری در تکاپوی خرید ارز دیجیتال هستند و بسیاری در حال یادگیری و آموزش ارز دیجیتال هستند. چه بسا که حتی نوجوانان نیز به این سرزمین بزرگ راه پیدا کرده اند. اما دلیل این همه پیگیری درباره ارز دیجیتال چیست؟ چرا همه در حال ترید ارز دیجیتال هستند؟ سوالاتی از این طرح بسیار است و جواب تا ابد!

اما واقعیت این است که سرمایه گذاری های بزرگ کار ساده ای نیست!

با نگاه کردن به سرمایه گذاری در عرصه های بزرگ مانند بورس و فارکس می توان متوجه شد که ترید ارز دیجیتال بسیار ساده تر می باشد. این طور نیست که در همان ابتدای ورود به ترید ارز دیجیتال بتوانید کسب درآمد کنید، ولی با کمی آموزش از صفر تا صد ارز دیجیتال را میتوانید به راحتی آموزش ببینید، آن هم رایگان!

کمی حوصله و صبر، کمی علاقه، بدون سرمایه آموزش ببینید.

اینجای داستان بسیار جذاب می شود. همه از آموزش ارز دیجیتال آن هم بصورت رایگان استقبال می کنند؛ تجربه شخصی باشد که این مسیر را رفته و البته ضررهایی که ندانسته و بدون تجربه بوده را پیموده است.

من دکتر مهدی صادقی نیا هستم و این تجربه بیش از یک دهه ترید ارز دیجیتال بنده است.

موضوع این است که من بعد از فارغ التحصیل شدن ایده های زیادی در سر داشتم؛ برای مثال میخواستم استخر ماهی بزنم، حتی کلی کتاب درباره آن مطالعه کردم، ولی مشکلاتی بر سر راه وجود داشت! مشکلاتی مانند نحوه نگهداری و بودجه زیاد و البته احتیاج به چند استخر بزرگ و کوچک برای پروش ماهی!

خلاصه نتوانستم در آن سال اینکارا انجام. ایده پس از دیگری نابود میشد و یا اصلا اجرایی نمیشد!

در همین ایده ها بودم و کلی پول لازم بود برای خرید ملزومات اصلی ایده ها، آن هم از کشورهایی مانند روسیه و آذربایجان و غیره... خیلی باب بود که میگفتند به جای دلار یا ارز آن کشور، برای ما بیت کوین جابه جا کنید. من تا آن روز نمی دانستم که بیت کوین یا ارز های دیجیتال چه فایده ای دارند و فقط فکر می کردم که یک سری آدم سودجو دنبال اخاذی از من هستند! در همین جا بود که فهمیدم ارز دیجیتال ارزان تر از واحد پولی آن کشور است.

با من همراه باشید تا مسیری که رایگان از صفر تا صد آموزش ارز دیجیتال را آموختم به شما هم آموزش دهم. با دقت بخوانید و نکته برداری کنید و همچنین به عنوان یک آموزش کامل به آن نگاه نکنید، چون ارز دیجیتال تا عبد نیاز به آموزش دارد، ولی سریع میتوانید وارد بازار پر سود آن شوید.

آموزش سرمایه گذاری ارز دیجیتال

اولین مرحله از صفر تا صد ارز دیجیتال این است که بدانید چه مراحلی در آموزش ارز دیجیتال وجود دارد.

  • تحلیل فاندامنتال یا بنیادین ارز دیجیتال
  • تحلیل تکنیکال یا فنی ارز دیجیتال
  • مدیریت سرمایه
  • روانشناسی معامله گری

از این اصطلاحات اصلا تعجب نکنید و با من همراه باشید، تمامی این اصطلاحات را در یک پاراگراف خلاصه توضیح میدهم.

(این موضوع را به یاد داشته باشید که تمامی این صحبت ها سر نخ هستند!)

اولین قدم: تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

فاندامنتال چیست؟ معنی کلمه فاندامنتال میشود بنیادین یا بنیاد که به فارسی روان می شود گفت پیدایش یا آغاز و ... . با همین معنی ها می شود فهمید که کلیت تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال چیست؟ شما تمایل به ترید یک سری ارز دیجیتال را دارید، اما نمی دانید این ارز مناسب ترید است یا نه؟؟

خب با کمی مطالعه درباره پیدایش این ارز و اینکه چه کسانی در این ارز سرمایه گذاری کرده اند یا اینکه هدف از پیدایش این ارز چیست، میشود فهمید که آیا این ارز قابل اعتماد برای ترید است یا خیر!!!! همین!

دومین قدم: تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

آموزش تحلیل ارز های دیجیتال یا تحلیل تکنیکال از مهمترین قدم های ارز دیجیتال به شمار میرود، حالا شما چند ارز را برای ترید پیدا کرده اید و از آنها اطمینان دارید!حالا باید بدانید که از کجا و کدام صرافی ها میتوانید این ارز ها را تهیه کنید و چه زمانی آن را بخرید و چه زمانی آن را بفروشیدو چطور بفهمید که کی باید بخرید و کی بفروشید.

تمامی این دانستنی ها را از سایتی به اسم TradingView میشود فهمید. البته این سایت نیاز به آموزش دارد که من داخل سایت خودم این آموزش ها را قرار داده ام.

سومین قدم: مدیریت سرمایه

مدیریت سرمایه در ارز دیجیتال شما کل سرمایه شما چقدراست، چقدر از آن را میتوانی زمین بخرید، چقدر زمین دارید، چقدر طلا دارید و با توجه به دارایی شما، چقدر از آن را میتوانی داخل ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید!

شاید یک پاراگراف کوچیک و توضیح کمی باشد ولی خیلی ها به دلیل عدم برداشت درست از این اطلاعات ورشکسته شده اند یا خیلی ضرر کرده اند.

چهارمین قدم: روانشناسی معامله گری

آیا واقعا روانشناسی معامله گری برای آموزش ارز دیجیتال لازم است؟؟ اصلا چرا باید در ارز دیجیتال روانشناسی وجود داشته باشد؟!

برای مثال فکر کنید با یکی از دوستانتان یا همسر خود یا اهالی منزل وارد بحث شدید و از نظر روحی در شرایط خوبی نیستید و با این شرایط شروع می کنید به ترید به بهانه اینکه اگر ترید کنم اعصابم راحت میشه!!!

نه دوست عزیز! مغز اینطور عمل نمی کند و تاثیر بسیار بدی بر اتفاقات اطرافت قرار میدهد. کلا باید بدانید که چه زمان هایی واقعا برای ترید مناسب نیست و یک مورد دیگر ....

حالا فرض کنید که با این اعصاب خط خطی در حال ترید، کمی تا نسبتی زیاد هم ضرر می کنید! حالا باید چیکار کنید... آیا باید باز هم ترید کنید؟ اگر خیلی ضرر کردید چطور این ضررو بپذیرید؟

روانشناسی معامله گری تماما درباره این موارد است و باید دانه به دانه این موارد را بدانید و ازآن درس بگیرید.( این موارد کامل داخل سایت توضیح داده شده.)

کلاس آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

دوست عزیز! اگر تا به اینجای ارز دیجیتال پیش آمدی باید بهت بگم که شما به ارز دیجیتال و ترید ارز دیجیتال علاقه دارید! لازمه بدانید که بدون سرمایه میتوانید ترید را امتحان کنید و اگر دوست داشتید و مورد پسند شما بود، آونوقت با توجه به حرفایی که گفته شد در واقعیت هم ترید کنید و کلی پول بدست بیاورید. البته باید گفت که من داخل کانال تلگرامی که خود نیز آن را مدیریت میکنم، هر از گاهی سیگنال هم قرار میدهم.(سیگنال یعنی به شما گفته میشود که چه ارزی را کی بخرید و کی بفروشید)

برای اینکه بتوانید با اطمینان بیشتری وارد این عرصه بزرگ ولی آسان شوید، می توانید از دوره ارز دیجیتال دکتر صادقی نیا دیدن کنید. آدرس سایت را پایین همین صفحه قرار می‌دهم.

دوره آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال

از مهم ترین مواردی که میشه با آن به سادگی وارد دنیای ارز دیجیتال شد، استفاده از دوره ارز دیجیتال می باشد. داخل دوره ارز دیجیتال دکتر صادقی نیا از صفر تا صد ارز دیجیتال و اینکه چطور وارد دنیای ارز دیجیتال شویم، اگر ضرر کردیم یا سود کردم، چه کاری باید انجام بدهیم. یک سری تیریک ها و نکته های مهم به همراه یک آموزش بروز برای آماده کرده ام که از تمام راه هایی که رفته ام و نقص ها و ایراداتی که موقع ترید وجود داشت با خبر شدم را داخل این دوره قرار داده ام.

میتوانید این دوره از سایت دکتر صادقی نیا به آدرس www.Drsadeghinia.com مشاهده کنید.

مرسی که تا اینجای ماجرا با من همراه بودید. به ما سر بزنید.

روزگار به کام

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات