نکاتی درباره تلویزیون‌های تی سی ال

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در‌حال‌حاضر در بازار ایران، تلویزیون های تی سی ال از سایز ۳۲ تا ۷۵ اینچ تولید می‌شوند.
تبلیغات

اگر بر سر دوراهی خرید تلویزیون ایرانی یا خارجی باشید، یک تیر و دو نشان وجود دارد که خرید تلویزیون تی سی ال است. شاید بپرسید تیر چه ربطی به تلویزیون تی سی ال دارد؟ چون تلویزیون تی سی ال تلویزیونی جهانی است که در ایران با قیمت مناسب عرضه می شود؛ بنابراین، با یک تیر دو نشان زده اید.

بااین‌حال، برای خرید عجله نکنید؛ چون لازم است ۵ نکته مهم قبل از خرید تلویزیون تی سی ال را بخوانید و سپس تصمیم بگیرید. در‌ادامه این نکات را بررسی می کنیم.

۱. اندازه تلویزیون تی سی ال و طراحی مهم است

در‌حال‌حاضر در بازار ایران، تلویزیون های تی سی ال از سایز ۳۲ تا ۷۵ اینچ تولید می‌شوند. انتخاب سایز مناسب تلویزیون تی سی ال بستگی به دو معیار دارد:

  • متراژ محیط
  • رعایت فاصلی چشمی از تلویزیون

برای مثال، تلویزیون C635i تی سی ال در سایز ۵۵ اینچ یکی از مناسب‌ترین اندازه‌ها را برای محیط‌های متوسط و بزرگ دارد که در‌کنار اندازه مناسب، طراحی شیک و مینیمالی دارد. به این ترتیب شما یک تلویزیون هوشمند 4K با فناوری QLED دارید که محیط اطراف را نیز بسیار مدرن و امروزی می کند.

۲. کیفیت تلویزیون تی سی ال را مقایسه کنید

تلویزیون های هوشمند تی سی ال که در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد، مجموعه‌ای از جدیدترین تکنولوژی‌های روز را در خود جای داده است. بنابراین با قیمتی مناسب، شما تلویزیونی را می‌خرید که از تکنولوژی روز دنیا چیزی کم ندارید.

تعدادی از تکنولوژی‌های اخیر که در محصولات جدید تی سی ال ارائه شده‌، عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری Google TV و سیستم‌عامل اندروید
  • کیفیت تصویر UHD 4K همراه با HDR10 و پشتیبانی از فناوری QLED
  • سیستم صوتی ONKYO و فناوری صدای Dolby Atmos
  • پشتیبانی از تکنولوژی MEMC و 120Hz.DLG

۳. تلویزیون تی سی ال: همراه هوشمند جهانی

در سری‌های ۲۰۲۲ تلویزیون هوشمند تی سی ال، شما رابط کاربری گوگل تی‌وی را برپایه سیستم‌عامل اندروید ۱۱ تجربه می‌کنید. اندروید ۱۱ به‌عنوان آخرین نسخه اندروید در بازار ایران، عملکرد ساده‌تر و در‌عین‌حال بهتری را در استفاده از نرم‌افزار‌ها به مخاطب ارائه می‌کند.

با تلویزیون گوگل تی‌وی TCL شما به دنیایی از محتواهای ویدئویی دسترسی خواهید داشت؛ بدون اینکه به پلتفرم‌هایی استریم مثل نتفلیکس یا اپل تی‌وی مراجعه کنید.

۴. تلویزیون تی سی ال و کسب رتبه‌های جهانی

از ابتدای تولید تلویزیون های تی سی ال تا‌به‌امروز، این برند جهانی رتبه‌های برتر بسیاری را در جهان ازآنِ خود کرده است؛ به‌طوری‌که در آخرین دستاورد در سال ۲۰۲۲ موفق شد عنوان «رتبه اول تلویزیون هوشمند اندروید» را در جهان کسب کند. همین رتبه‌ها و کسب نتایج موفق در عرضه جهانی، می‌تواند به اطمینان از انتخاب تلویزیون تی سی ال برای خرید کمک کند.

در فهرست زیر رتبه‌های برتر تی سی ال در جهان را در سال های اخیر مشاهده می‌کنید:

  • ۲۰۱۲: رتبه ۵ فروش تلویزیون‌های LCD در جهان
  • ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸: دومین تولیدکننده تلویزیون در جهان
  • ۲۰۱۹: دومین برند پرفروش دنیا
  • ۲۰۲۲ : رتبه دوم برند تلویزیون
  • ۲۰۲۲: رتبه اول عرضه تلویزیون هوشمند اندروید

۵. گارانتی مادیران، پشتوانه تلویزیون تی سی ال

مراجعه به تاریخچه برند و سابقه فعالیت در عرضه تولید تلویزیون، در اعتمادسازی بسیار مؤثر است. تی سی ال نزدیک به نیم قرن در‌زمینه تولید تلویزیون و سایر محصولات فعالیت کرده است؛ بنابراین، فراز‌و‌نشیب بازار را می‌شناسد. علاوه‌بر‌این، نکته مهم این است که تلویزیون تی سی ال با گارانتی مادیران و خدمات پس از فروش مطمئن ارائه می‌شود. مادیران با سابقه بیش از ۵۰ سال همواره سعی کرده است تا اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند.

اگر بپرسید تلویزیون تی سی ال بخریم یا نه؟ باید بگوییم برند TCL با نیازسنجی و تمرکز بر بازار بین‌المللی، ریش و قیچی تولید تلویزیون با‌کیفیت با و قیمت‌مناسب را به‌دست گرفته است. بااین‌حال، در‌نهایت تصمیم خرید تلویزیون تی سی ال با شماست. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این برند، مشخصات تلویزیون تی سی ال را به‌دقت مطالعه کنید و در‌صورت تمایل دکمه خرید را بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات